- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.wunderground.com/history/airport/JFK/2007/2/13/DailyHistory.html
http://www.wunderground.com/history/airport/JFK/2007/2/14/DailyHistory.html
http://www.wunderground.com/history/airport/JFK/2007/2/15/DailyHistory.html
Jestli slabe snezeni a namraza je snehova kalamita a slozi provoz letiste v USA, tak to je fakt sila
http://www.wunderground.com/history/airport/KNYC/2007/2/13/DailyHistory.html
http://www.wunderground.com/history/airport/KNYC/2007/2/14/DailyHistory.html
http://www.wunderground.com/history/airport/KNYC/2007/2/15/DailyHistory.html
Ja tam tedy zadnou snehovou kalamitu nevidim.
ale je velmi zajímavé pozorovat, jak celkem inteligentní lidé, kteří jsou běžně schopni samostatně existovat, ba dokonce i leccos si sami zařídit, se okamžikem vstupu do zájezdového autobusu promění v nesvéprávné debily. bylo mi zažíti člověka, takto Ph.D., který si podle instrukcí v recepci hotelu zakoupil lístky na metro. když jsem pak u vstupu do metra předváděla, kterak je dlužno lístek označit, tento si stěžoval, že se mu do mašinky nevejde. lístky totiž byly po čtyřech a on je tam strkal všechny. když jsem mu vysvětlila, že si musí jeden odtrhnout, bezradně se mě zeptal "no jo, ale kterej?"
stejne jako profesor matematiky a fyziky, ktery potreboval za sebou manzelku s domaci lekarnickou, kdyz mel vymenit zarovku...
že prostě zasáhla vyšší moc... s tím nic nenaděláte. Copak ti, které postihla na dovolené tsunami, žalují cestovku? Kdyby ke změškání letu došlo vinou nedostatečné časové rezervy, bylo by to jinak.
.. klienti cestovky si objednali službu, tou službou byl pobyt na konkrétním místě v určité délce trvání. místo toho polovinu doby byli ubytování v letištních "hotelech", které asi neměli standard objednaného ubytování. Týden trávili na jiném místě a to tak odlišném, že se jednalo o úplně jiné podnebné pásmo. Nedostali objednanou službu a mají nárok na kompenzaci.
Příklad, který vám bude bližší: Objednáte si nějaké zboží přes internet. Firmě zaplatíte kartou a pak čekáte na balíček. Balíček furt nejde a nedejde. Nakonec zjistíte, že doručovatel balíček vyraboval a půl jeho obsahu ukradl. Budete požadovat kompenzaci na obchodníkovi, protože vám bude jedno jestli jeho zásilky rozváží pošta, kurýr, nebo synovec na brigádě, vy jste jednal a objednával u obchodníka a na něm bude kompenzace ceny za zboží, které jste neobdrželi.
Jedna věc je lidská domluva, druhá zákony. Myslím, že u odesílající firmy bys nepochodil, oni svoje závazky splnili a okamžikem převzetí za zásilku převzal zodpověnost přepravce. Jak by ses na to díval ty, kdybys byl tím odesílatelem?
Tedy to jsou ale vylízaný paka. Jak může cestovka za sněhovou kalamitu?
.. zakaznici pisou neco o videu .. bez snehu..
že za celou dobu zájezdu nedostali pořádné jídlo, i když se v restauraci snažili domluvit slovy "knedlík, rozumíš, knedlík!"
Proc se tolik cilis? Vzhledem ke tve praxi musis vedet, ze cestovky jsou tu prave pro tento typ lidi. Kdo se umi domluvit a je samostatnej, prece zadnou cestovku nepotrebuje.
a kdo se vydá na cesty, musí počítat s nepředvídanými událostmi. v cestovní kanceláři jsem pracovala a podle mého cestovka zvládla tu bandu hysterických blbů na jedničku.
... v civilisovane zemi jsi v cestovce nepracoval...