Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trosky muničního skladu vydaly třetího mrtvého

Den po výbuchu muničního skladu ve slovenských Novákách našli záchranáři třetí oběť. Počet pohřešovaných tak klesl na pět. Úřady o nich zatím nehovoří jako o mrtvých. Nevylučují možnost, že například v šoku utekli do okolních lesů a teď bloudí. Naděje na přežití v troskách je minimální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MilanMilanMilan2

Výbuchy muničáků jsou vždy ošemetnou záležitostí..

Viz Trávčice po válce...

0/0
4.3.2007 17:35

Smil

já to nechápu

nekde neco bouchne, slovaci sem nalezou a jeste se zacnou rozcilovat.

Vas vybuch byl  nejlepsi a nikdo na nej nema.

0/0
3.3.2007 23:50

perina

Re: já to nechápu

a jak vysvětluješ přítomnost nás Čechů na slovenském webu? dneska jsem tam četla několik diskusí, a nikdo mě nevyhazoval. Asi proto, že se umím chovat ;-D

0/0
3.3.2007 23:52

SDMF

Re: Re: já to nechápu

Ahoj perinka - asi sa vies naozaj spravat :-) Skus tam ale ist a zacat si robit srandu z obeti tragedie. Co asi moze potom clovek ocakavat. To iste ako ja tu na iDnes, ked ich branim pred "akoze domacimi" ktori si tu srandu robia. Kde je rozdiel? Vsetko je len o slusnosti ale ja som naivny somar, ked si myslim, ze sa budu ludia spravat slusne, teda aspon nie ako hyeny. No nic, asi sa na diskusie na iDnes bykaslem a budem mat svaty pokoj ... len mi je to luto kuwa :-/

0/0
4.3.2007 0:04

perina

Re: Re: Re: já to nechápu

hlavně, když se dívám na mapu pod článkem, tak si uvědomím, jak jsou ty vzdálenosti malé, a že když to bouchne u souseda, je to opravdu hned "za plotem". A říkat svobodnému člověku "běž domů a nevystrkuj nos za hranice", to snad po pádě komunismu už nemá nikdo právo

0/0
4.3.2007 0:53

SDMF

Re: Re: Re: Re: já to nechápu

Presne ako hovoris! R^ Stravil som niekolko rokov v Australii, a preto mi pridu taketo reci uplne usmevne. Ale viem to pochopit pri ludoch, ktori boli maximalne vo vedlajsom okrese a uz si myslia, kolko sveta pochodili ;-D

0/0
4.3.2007 0:57

perina

Re: Re: Re: Re: Re: já to nechápu

multikulti Australie je dobry priklad na souziti bez predsudku, ale na druhe strane tam maji tolik jinych omezeni, a clovek si ve volne prirode nekdy pripada, ze je na soukromem pozemku, kde nesmi slapnout na sousedovic hada ;) a hlavne jim zazlivam, ze nemaji 4 rocni obdobi :-)

0/0
4.3.2007 1:31

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: já to nechápu

Trosku by som to poopravil - v tej prirode to nie su vyslivene zakazy ale odporucania. Hej, my Ti odporucame tam radsej neist! Ked chces, mozes ale ked sa Ti neico stane, je to len tvoj problem a my sme Ta varovali. ;) Precestoval som polovicu Australie tak viem o com hovorim ;-) A inak ako hovoris - ludia su tam na neporovnatelne inej urovni ako tu, bohuzial! :-(

0/0
4.3.2007 12:01

Vifon

Vysvětlete mi někdo

Proč je zde tolik diskutujících z Horních Uher? Což nemají doma svobodubslova a vysněný blahobyt, když se zbavili Čehůnů?;-D

0/0
3.3.2007 23:13

SDMF

Re: Vysvětlete mi někdo

Hovoril si nieco Sudetaku? Alebo je ti priamo spatne? Tyto vychodni nemci naozaj niekedy nevedia co so sebou ;-D

0/0
3.3.2007 23:15

Vifon

Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Zaprve, nehovoril som, ale mluvil jsem, za druhé, cco se dějě v

Novákách, v Horních Uhrách je mi naštěstí již úplně ukradené.... Jsem

čech, který žije už dvacet let v Sudetech, a není mi tu špatně... ;-D

0/0
3.3.2007 23:24

SDMF

Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Milujem, ked cesi sklonuju ... v Novákách, v Kežmaroku, v Ružomberoku ... :-© ... ked Ti to je tak putna, naco sem vobec prispievas. Aha? Len rypnut si si chcel. Hmmm, tak hadam Ti je teraz lepsie!

0/0
3.3.2007 23:30

Vifon

Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Bezva a "čo tu robíš ty"? Tohle jsou české noviny, "prispievaj" si na SME!!!;-D

0/0
3.3.2007 23:33

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

To nemyslis vazne, pravda? Nie, neverim, nemozes byt predsa tak hlupy! Vies, chcem tak som kde sa mi paci ... okrem tejto diskusie mam otvoreneych aj niekolko inych na inych zahranicnych servroch. A zaujimave je, ze nikde sa ma napytaju co tam robim, ze to je ich narodny server ... neviem chlapce, ale degradujes sa na najnizsiu uroven! Kontrolna otazocka: Co Ty osobne mas spolocne so servrom iDnes, co si osobne urobil pre to, aby fungoval? Si tu taky isty host ako ja. To, ze server je v cestine je len detail. Alebo by Ti majitelia a prevadzkovatelia vedeli vysvetlit lepsie ;-)

0/0
3.3.2007 23:40

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Tak kolego ddiskutující, jinak, stalo se ti někdy v Čechách, že by ti v krámě neprodali houskyy? Mně v Horních Uhrách (jinak to nelze pojmenovat) ano!!!  Stalo se ti někdy , že jsi bydlel v horském interhotelu, a byli nea tebe hnussní? Mně ano, v Horních Uhrách!!

0/0
3.3.2007 23:49

Smil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

byl jsem ve slovenském ráji a mám ty samé zkušenosti, nepříjemní a zlí lidé.

0/0
3.3.2007 23:51

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Souhlas, taky radši jedu do Rumunska, tam jsou lidé ssice chudí, aale ne duchem!!!;-D

0/0
3.3.2007 23:56

perina

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

nás tam okradli, takže je to asi o štěstí ;-D

0/0
4.3.2007 0:10

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Kamos mi akurat hovoril ako isli do Rumunska a ked v noci spali, ich okradli. Domov isiel s 50 eur co mal v trenkach nacierno vlakom, kedy ho 2-3 krat vyhodili z vlaku. Ked sa vraj ale dostal konecne aspon na Slovenko, tak si konecne vydychol - preco asi?

0/0
4.3.2007 0:17

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Taak já nevím, šli jsme s kámošem "Banát" a neměli jsme problem, čím chudší lidi, tím líp, rozdali by se.

0/0
4.3.2007 0:28

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Vsak ako pisem kuwa!!! Vsade najdes aj super ludi aj poriadne sfine! VSADE NA SVETE!!! VSADE AJ AJ!!!

0/0
4.3.2007 0:30

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Jenže nezlob se na mně, radši jedu do Rumunska, nebo do Bavorska, Bavoři jsou suprrr...

0/0
4.3.2007 0:39

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Ale jasne! Mne to je putna kde si bude jazdit! Nemcinu nemozem ani citit btw - pfuj, vlastne tak, ako polovica tejto zemegule ;-)

0/0
4.3.2007 0:44

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Ano stalo sa mi to iste. A 100% suhlasim, ze sluzby na Slovensku, specialne v Tatrach su OTRASNE a je mi z nich :-© Takze ano, stalo sa mi to a nepaci sa mi to tak isto ako aj Tebe/Vam!!! Preto mam vytipovanych par privatov, kde kazdorocne chodime a domacich pozname a su to super ludia. Kazdopadne, podla tohoto nebudem predsa posudzovat cely narod. Preco, lebo toto sa mi stalo aj v Cesku! Ale mam vela super kamosov z Ceska, takze to beriem triezvo!

0/0
3.3.2007 23:56

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Takže je to víc jak dvacet let, je to promlčené, ale dodnes si to pamatuju. V Ružomberku nám neprodali housky "máme len pro svojích", v Interhotelu na nás byli hnusní, a kdyby lékaař výpravy nebyl Dr. Pafko nevím jak by to dopadlo... Přísahám,m v jiné zemi se to nestalo!!

0/0
4.3.2007 0:04

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

20 rokov? Nieco novsie nemas? No byt s tebou, tak ich nakopem do zadku, ver mi! Spiny spinave! Mne sa toto stalo na juznom Slovensku - vraj nemtudom v obchode, ked som pytal chlieb. Potom na benzinke zase nemtudom. Tak som im zacal nadavat slovensky a naraz bolo tudom ;) A ako som pisal, v Tatrach je servis a sluzby hrozny este aj dnes, hoci sa nam podaril najst par miest, kde uz pochopili. Kazdopadne, do Tatier nechodim koli ludom a sluzbam ale koi krasam prirody a oddychu ;-)

0/0
4.3.2007 0:24

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Promiň nemám, začal jsem jezdit jinam, a bylo to v poho, v Rumunsku, v Bavorech, a jeezddím tam, kde mi nedávají najevo, že jsem na obtíž. Rumunsko konkrétně miluju...

0/0
4.3.2007 0:32

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Dobre v pohode. Tak ja zacnem ;-) Ak mas rad aspon trosku hory, skus pobrowsovat na www.rohace.cz  Super stranka, hlavne co sa zaberov tyka - krajsie fotky som v zivote nevidel! Chalanisko, mimochodom Cech, tuto cast sveta naozaj miluje a tak to aj vypada.

0/0
4.3.2007 0:38

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Víš co, jsem neorganizovaný turista, nemusím hory ani skály (jsem z českého švýcarska). Mám rád dobrý lidi, rád se projdu přírodou, ale na kopce lízt nemussím..

0/0
4.3.2007 0:46

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Jasne v pohode - ale ani nevies, o co prichadzas ;-)

0/0
4.3.2007 0:49

yan007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

no Ty si naozaj mimo.. 20 rokov a hláška máme len pre svojich... môže znamenať aj takú triviálnosť, ako že za komančov bolo toho málo a mali objadnané pre ľudí, ktorí tam chodili každý deň... a nie pre slovákov.... Ja som zažil podobnú situáciu v Trutnove pred 10 rokmi, ale by ma ani nenapadlo ju sem vytiahnuť, lebo ten človek bol predovšetkým idiot až potom čech..... a veľa čechov v krčme sa obrátilo na mňa a prejavili podporu, za čo im ďakujem.

0/0
5.3.2007 11:33

yan007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

podľa toho, čo píšeš, tak Tebe sa to stane všade!!!!, lebo to nijak nesúvisí s tým KDE ale KOMU!:-©

0/0
5.3.2007 11:29

yan007

Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

prisievam aj na SME a ešte som nikdy žiadnemu čechovi, ktorých je tam pomerne dosť nepovedal takéto nízke a trápne hlášky. Myslím, že všetci moji českí a moravskí kamarádi sa strašne hanbia za takýchto "tiež čechov"....:-©

0/0
5.3.2007 11:29

yan007

Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

a práve preto máš potrebu zastierať svoju inteligenciu a rozhľad tak, že svoje výplody xenofóbie a malého sebavedomia píšeš do diskusie o ľuďskom nešťastí a pritom píšeš, že Ťa to vôbec nezaujíma.... Je mi Ťa naozaj ľúto.

0/0
5.3.2007 11:27

perina

Re: Vysvětlete mi někdo

Vifone, nazdar, co ty tady, taky tě baví číst články o Slovensku? ;-D Před chvilkou jsem si četla diskusi na stránkách nějakého slovenského denníku, a představ si, že tam taky diskutují naši :-)

0/0
3.3.2007 23:38

SDMF

Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Ved to hovorim, ze sa mame radi a sekame sa len preto, lebo nam na sebe navzajom zalezi!!! ;-)

0/0
3.3.2007 23:42

Vifon

Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Ahoj Perino, či snad Peřino, aaale mně opravdu s*re, když nám chtějí dávat rozumy a nebýt nás, tak jsou všichni ddodnes drotári!!!

0/0
3.3.2007 23:44

SDMF

Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Kto a kde Ti dava ake rozumy??? Takze Ty sa predsa len citis ako nadrasa! To sme tu uz mali. Co mas, o jeden prst na kazdej ruke viac alebo mas tri vajcia alebo cim to je, ze sa citis ako hero? Povedz mas aj vyholenu hlavu a cierne vysoke cizmy?

0/0
3.3.2007 23:50

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

On není nadrasa. On je prostě blb. Něco jako váš Fico, prostě "teď mě neco napadlo, tak to řeknu nahlas". Nabo náš Paroubek, což je totéž, jen je tlustější a jeho vypatlanost je nepatrně odlišná.

0/0
3.3.2007 23:54

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

R^:-)

0/0
4.3.2007 1:05

Vifon

Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Sorry, ale zjistil jsem, že Maďaři a Rumuni jsou podstatně pohostinější národ, než obyvatelé Horních Uher... Promiň, zamyslete se nad sebou a řešte si své mindráky jinde...

0/0
3.3.2007 23:55

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Pris k nam domov, alebo k mojim kamosom alebo Ti mozem odporucit nejake overene ubytko v Tatrach ci Rohacoch, kde su super ludia. Suhlasim, ze vsade ziju dementi a ani Slovensko a ani Cesko nie je vynimka - narazil som na nich vsade! Ale vsade ziju aj vyborni a super ludia, ktori by sa rozdali. A k takym chodime napriklad my, lebo tych imbecilov sme si odfiltrovali.

0/0
4.3.2007 0:00

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Konečně jeden normální slovák.. Já ti samozřejmě věřím, že to co říkáš, je pravda,já jsem fakt nezažil, že by tu někdo byl diskriminovanej, za to že je slovák, ale fakt se slovenskem špatná zkušenst, lepší Bavorsko!!

0/0
4.3.2007 0:08

perina

Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Každý má jinou zkušenost. Podle mě jsou skvělí Bulhaři, ale v Rumunsku jsme se málem nedomluvili, a ještě nás okradli. Sranda jak pořád opakuješ "Horní Uhry" v naději, že by to někoho uráželo :-)  Mně budou ale vždycky milejší slovanské národy, a máme k ním i povahově nejblíž.

0/0
4.3.2007 0:09

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Několik let za sebu jsmjezdi ddo rrumunského "Banátu" kde jsou i české vesnice a snad proto jsemneměl problém, i v těch Rumunských vesnicích okolo byli přívětiví, narozdíl od "bratů" slováků...

0/0
4.3.2007 0:13

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Uz sa na to vykasli. Na Slovenku Ti pred 20 rokmi nejaka dr*nuta predavacka nepredala rohlik, ty si sa zamindrakoval a od tej doby si na Slovensku ani nebol ale 100% vies aky sme otrasny a nepohostinny narod narozdiel od uzasnych Rumunov. Takato logika musi fungovat, len u mozgovych akrobatov!!!

0/0
4.3.2007 1:12

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Jejich problém je, že u nich "národní obrozeení" ještě neskončilo... Jinak mám tam pár opravdových přátel... Všicni jsou Maďaři!!

0/0
4.3.2007 0:18

SDMF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Ja ziadne narodne obrodenie neprezivam! A mam more vynikajucich kamosov a ziaden z nich nie je Madar!!!

0/0
4.3.2007 0:40

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi někdo

Keď máš "more" kámoššov jsi asi cikán, ne?;-D

0/0