Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto se spícími policisty parkovalo na přechodu

Chtějí-li si dát policisté po službě "šlofíka" ve služebním voze, není to problém. Alespoň podle reakce jednoho z mluvčích pražské policie Ladislava Bernáška. Na fotografiích spících policistů ve služební fabii neviděl nic zvláštního. Policejní prezídium si ale myslí opak: Je to nepřípustné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NT05

Policejní psychtesty

Na příkladu Maria můžeme názorně vidět, že slavnými policejními psychtesty projde i úplný de-bil a podle toho to také u policie vypadá.... :-(

0/0
2.3.2007 17:26

tonicekXXL

Pokud je pravda co tady čtu,

tak naše slavná policie asi toho nemá moc na práci, když na hlídání nepojízdného auta s prostřílenými pneumatikami přidělí služební vůz s tříčlenou posádkou.

0/0
2.3.2007 7:24

Babul

Re: Pokud je pravda co tady čtu,

Tondo, ty jsi opravdu chudák.

0/0
2.3.2007 7:38

tonicekXXL

Re: Re: Pokud je pravda co tady čtu,

Tak jak to bylo? Střežil auto nebo plnil úkol pro kriminálku? Nepřipadáš si trochu trapně?

0/0
2.3.2007 10:42

romanxyz

pravda

museli stát i jedním kolem na chodníku, kdyby stáli o kus dál, tremvaj číslo 6 by dál neprojela. A vozíčkář po přechodu mohl projet v pohodě.Policejní auto tam stálo od rána, policisté bez jídla a pití, protože nemohli odjet pryč. Orosí se každé skla, když uvnitř  vozidla pár hodin sedí 3 lidi.

0/0
1.3.2007 21:26

Babul

Re: pravda

A Tonda vztekem sežral klávesnici...

0/0
1.3.2007 21:27

romanxyz

pravda

To auto stálo na přechodu z toho důvodu, protože policisté střežili ukradené vozidlo, které stálo dedle přechodu. Auto nemohlo stát jinde, za autem totiž vedou tramvajové koleje. Lidi, ktečí šli v tu dobu kolem, si určitě všimli Peugeota 405 s prostřílenými koly, které prostříleli kolegové, když to vozidlo  s Ukrajincem, který napadl majitelku vozidla a její auto odcizil na Homolce, pronásledovali.

0/0
1.3.2007 21:11

Babul

Re: pravda

A máš to Tondo!! Co z tebe vypadne teď?

0/0
1.3.2007 21:15

sarax

díky, že jsem se zasmál

protože policisté, kteří chrápali, střežili ukradené vozidlo ;-D

0/0
1.3.2007 22:50

romanxyz

pravda

chcete vědět jak to bylo skutečně s tím parkujícím policejním autem?

0/0
1.3.2007 21:00

romanxyz

pravda

0/0
1.3.2007 20:58

romanxyz

keci

0/0
1.3.2007 20:57

Babul

Pro Tondu

Přečti si tady toto, podvyživený chudáčku. To tvoje XXL je jenom mimikry, když máš 45 kg i s postelí, že?

http://www.policista.estranky.cz/clanky/nazory/projev-ucitelky

0/0
1.3.2007 11:48

CZE_Lecco

Re: Pro Tondu

Ahá takže report voličky odSS, podle toho to taky vypadá...Rv

0/0
1.3.2007 15:32

tonicekXXL

Re: Pro Tondu

Proč se poldo rozčiluješ? Někde níže jsem psal, že policisty, kteří celou noc hledali ztraceného chlapce nikdo líným lemplem nenazve. Ale chrápat v poledne na přechodu pro chodce je trochu silná káva. Ale mluvčí policie a pár blbečků jako mario a Ty je chtějí obhajovat. To je to co mi vadí. Vaše absolutní nekritičnost vůči "soukmenovcům".

0/0
1.3.2007 16:01

Babul

Re: Re: Pro Tondu

Váíš co mě vadí na tobě? Že skočíš na každou ptákovinu, která se tady objeví a hned to s rozhledem giganta komentuješ, přitom o tom nic, ale zhola nic nevíš. Já je neobhajuju, jenom bych rád podrobně věděl, co tam dělali, proč tam vůbec byli atd. Jestli tam opravdu jenom tak chrápali, což téměř vylučuju, protože to už by byli blbí jako ty, tak tvrdě po nich. Ale myslím si o tom své, protože vím, co tato služba žere, takže se neukvapuju s předčasnými závěra. Vzpomeň si na Čermáka a kačenu AuAu. Náš hlavní ideový vůdce se okamžitě vyjádřil v tom smyslu, že nějaký "horlivý trouba" špatně zakročil. A jak to skončilo... Takže važ slova, nikdy nic není tak, jak se na první pohled jeví.

0/0
1.3.2007 16:34

tonicekXXL

Re: Re: Re: Pro Tondu

Neprozrazuješ tajné informace? Myslíš,že předstírali spánek, ale čekali na chodce, který půjde na červenou, aby mohli zahájit palbu, jako ten policajt v Plzni?

0/0
1.3.2007 16:50

Babul

Re: Re: Re: Re: Pro Tondu

Seš trapnej.

0/0
1.3.2007 17:06

tonicekXXL

Re: Re: Re: Re: Re: Pro Tondu

Asi máš pravdu. Tak se na tuhle debatu vykašlem a půjdem si popovídat jak "neúplatní" policajti chtěli střelit za 20000 fotky mrtvého Svobody.

0/0
1.3.2007 17:12

Babul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Tondu

K tomu není moc co říct. Vůl zůstane volem, i kdyby v Paříži študoval.

0/0
1.3.2007 17:25

tonicekXXL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Tondu

Copak? Docházejí argumenty?

0/0
1.3.2007 17:28

Babul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Tondu

Jaké argumenty chceš tady používat? K tomu není co dodat. Ty študia se týkají těch poldů a zřejmě i tebe. Každý je úplatný - záleží na výši bodu tavitelnosti. Co tvůj soudruh Čunek? Ti policajti se aspoň přiznali. Čunek kličkuje jak postřelený zajíc.

0/0
1.3.2007 17:58

tonicekXXL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Tondu

Ty ses nějak rozdováděl. Já někde obhajuji Čunka? Ty se pokoušíš obhajovat policajty chrápající na přechodu ve služebním autě. Zkoušíš mne přesvědčit, že tak blbí by přece nebyli, takže tam plnili přísně tajný úkol. To jsou Tvé argumenty?

0/0
1.3.2007 18:36

Babul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Tondu

Já je neobhajuju, jenom říkám, že o tom mám málo informací. Kdežto ty z jedné fotky dokážeš vydedukovat takový závěry, že by se i Šerlok zelenal závistí.

0/0
1.3.2007 20:59

tonicekXXL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Tondu

Já jsem vydedukoval pouze to, že chrápou na přechodu ve služebním autě. To by zjistil i nejblbější policajt a nemusel by to být Šerlok. Chytrý policajt, což jseš nepochybně Ty  v jejich jednání najde nepochybně "hlubší" smysl.

0/0
1.3.2007 21:10

Babul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Tondu

Máš pravdu, ale je nás takových málo. Měl bys nás posílit, tvůj brilantní úsudek by se hodil i na policejní prezidium.;-D

0/0
1.3.2007 21:14

los-cabanos1

no a co

tak si zdriml ja taky spal  v praci za soustruhem

0/0
1.3.2007 8:26

MannImSchatten

mam podobnou zkusenost

... casto kdyz jsem se vracel domu po pulnoci a chodil jsem pesky misto cekani na nocni tramvaj, vidaval jsem pomerne pravidelne zaparkovana policejni auta v dosti odlehlych koutech ruznych parku v Libni nebo na Zizkove kde policajti proste spali. Proste se  misto hlidkovani nekam zasili a chrneli. Smutne ale je to tak. Doporucuji reporterum proste se tak nekdy v noci projit po Praze, treba po Vitkove, kolem Krejcarku, nebo podel Vltavy a Rokytky v Libni.

0/0
28.2.2007 18:01

ptáček

Re: mam podobnou zkusenost

To je celkem běžná praxe. Na venkově se spí v létě v obilí. Nedivte se za ty peníze kdo by se "dřel" ! Když jsem před cca 5 roky předával jednomu veliteli své poznatky o trestné činnosti, střídavě blednul a rudnul. Nakonec mě udělal politické školení, že marihuana k nám přišla ze záp. Německa a ta spoluprace mezi policií byla dříve lepší než dnes !!! Rv

0/0
1.3.2007 13:50

tonicekXXL

Tak mario co teď?

Pistolník přiznal omyl. A Ty?

0/0
28.2.2007 17:49

J.Wayne

Re: Tak mario co teď?

no pokud ti policisté neměli plánovanou přestávku tak by měli letět na hodinu.. mít tu drzost a zaparkovat auto doprostřed města a u přechodu:-©

0/0
28.2.2007 17:55

mario55

Re: Tak mario co teď?

Jakej omyl? Nakopni mně, ale nevím o čem mluvíš.

0/0
28.2.2007 18:59

Stíhací bombardér Havel

jo takových spících policajtů

v autech jsem už v Praze viděl celkem dost, asi je začnu taky fotit, když je kolem toho takový poprask. Otázka je, jestli u české policie není celkem jedno, jestli policajt v autě spí nebo ne, protože i když nespí, tak dělá, že nevidí a neslyší.

0/0
28.2.2007 16:32

Revi

Re: jo takových spících policajtů

nevidí a neslyší? hmm a maš konkretni přiklad? mé zkušenosti jsou takové že když se obrátím na PČR, tak vždy pomuže, a to i když to občas nesouvisí přímo s jejich prací ... naopak měšťáci maj oči "zavázané"

0/0
28.2.2007 16:50

strycek_Pompo

Re: Re: jo takových spících policajtů

zřejmě jsi klikař, já mám zkušenost jinou, když se manželce ztratila bunda v čekárně u doktora a lékař řekl, že má konkrétní podezření, protože to nebylo poprvé a ten člověk tam pokaždé byl, ale říct to může jen policii, šel jsem to oznámit na obvodní oddělení. Vyslechnul jsem si monolog, že v čekárně se nemá nic nechávat, že bunda zas nemá takovou hodnotu, aby to bylo víc než přestupek, že jestli toho podezřelýho nikdo neviděl při činu, tak mu to stejně nikdo nedokáže, prostě kecy, kecy, výmluvy, jen aby se mě zbavil a nemusel zvednout pr/del. Známýmu rozbili cigoši okýnko u auta, vzali rádio, ještě je viděl zdrhat, náhodou narazil na hlídku, tak jim řek, kam běželi, a to samý - že už jsou stejně určitě pryč a že když je nechytli při činu... Další - kolegyně viděla z okna zloděje, jak se vloupávají do stánku. Zavolala PČR. Hlídka dorazila za hodinu! Zloději samozřejmě byli dávno pryč. Stačí?

0/0
28.2.2007 17:05

Revi

Re: Re: Re: jo takových spících policajtů

první dva případy beru, je mi z toho sice špatně, ale .. nás právní Řád je bohužel postavený tak že pokud toho dotyčného opravdu nechytíš za ruku při činu, tak máš smůlu, páč se z toho pomocí právníků vykecá (osobní zkušenosti ... vice kdyžtak emailem); ten třetí případ .. neznám okolnosti, nevim kde to bylo, těžko soudit ...

0/0
28.2.2007 17:24

ptáček

Re: Re: jo takových spících policajtů

;-D;-)Tak to rád zažil. Když jsem je v zimě zavolal k vykradené garáži, tak se 3x ptali jestli jsem v ní byl. Pokaždé jsem odpovídal, že jsem nechtěl porušit stopy ve sněhu. Tak pomalu postupovali ke garáži až ty stopy rozšlapali ! Před měsícem u nahlášené krádeže barevných kovů je zajímalo jenom IČO majitele, aby nerušeně mohli sepsat protokol! Stopy po pachatelích je vůbec nezajímali. Osobně jsem viděl a slyšel.(Y)

0/0
1.3.2007 13:58

Revi

Re: jo takových spících policajtů

a btw. logicky, nepřijde ti tohle jako čistá provokace? spát v sobotu po poledni v centru Prahy u přechodu? to neudělá ani debil :-)) tímto se ale celkově nezastávám policistů a neřikam že spaní ve vozidlech neexistuje ... ale .. zkus si jezdit celou noc když se nic neděje ... vsadim svuj měsični plat (podle Langra nedávno navýšenej) že nejpozději ve dvě, ve tři ráno budeš usínat taky a budeš hledat místo kde si aspoň na chvíli zastavit ..

0/0
28.2.2007 16:56

strycek_Pompo

Re: Re: jo takových spících policajtů

Prosimtě nech toho, čí provokace to byla? Langera? ODS? Kubiceho? Kdo tam spal, když ne policajti? Nějaký najatý herci? Kde vzali uniformy a auto? Si podejte ruku s Paroubkem

0/0
28.2.2007 17:08

zhost

Re: Re: jo takových spících policajtů

zkus byt na nocni smene nekde ve vyrobe a hledat si misto, kde se vyspis

0/0
28.2.2007 17:12

morbidni_kreten

:-P

no a?já když bylo za deset minut padla?já spím někdy i tři hodiny v práci...

0/0
28.2.2007 16:32

tonicekXXL

A mario opět perlí.

Když došli argumenty logické, použije nelogické.Fotka je podvrh.

0/0
28.2.2007 16:22

mario55

Re: A mario opět perlí.

mario tohle nenapsal, příště se pořádně podívej, argumenty nedošli, protože kdyby došli, tak s tvrdým "y"

0/0
28.2.2007 16:26

tonicekXXL

Re: Re: A mario opět perlí.

Za nepoužití tvrdého Y se omlouvám. Za své názory na policajty a zvláště Tebe nikoli.

0/0
28.2.2007 16:34

mario55

Re: Re: Re: A mario opět perlí.

Toníčku, toníčku, to mně fakt mrzí, je mi do breku, moc a moc se za všechno omlouvám, já bych chtěl aby mně lidi měli rádi, vždyť já jsem takový dobrák.

0/0
28.2.2007 16:37

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: A mario opět perlí.

ve druhém pádě se píše mě, pane češtino

0/0
28.2.2007 16:45

mario55

Re: Re: Re: Re: Re: A mario opět perlí.

Přečti si pravidla, jsou možné obě verze ve druhém padu.....

0/0
28.2.2007 16:47

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A mario opět perlí.

pak tam máš navíc háček

0/0
28.2.2007 16:48

zhost

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A mario opět perlí.

v policejnich protokolech jsou mozne vsechny verze

0/0
28.2.2007 16:50

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A mario opět perlí.

;-DR^

0/0
28.2.2007 16:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.