- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná, že oni ušetří, ale já kvůli tomu musim vstávat dřív, aby mi náhodou zas někdo z autobusáků s vítězoslavnym výrazem neujel... A že se mi to nestalo jednou. A jestli se mluví o plynulosti, tak toho jsem si nevšimla. Jezdí to jednou o 5minut později než je napsáno v řádu, jednou zas o něco dřív, tak čím se má člověk řídit?! Navíc nerozumím tomu proč taková zastávka Högerova není na znamení a zastávky, které bych na znamení nedala, ty jsou. Není to domyšlené, já osobně s tím nemám dobré zkušenosti.
Zvláštní je, že lidé z DP vědomně lžou, protože od 4. 3. 2007 pro řidiče autobusů platí nově povinnost zastavovat v zastávkách na znamení, pokud:
se nachází v prostoru zastávky jedna nebo více osob cestující v autobuse dal stisknutím tlačítka „Znamení k řidiči“ návěst „Zastavte“ v prostoru zastávky odbavuje jiný autobus cestující; řidič autobusu zastaví jako druhý a dále postupuje v souladu s ustanovením provozního předpisu v autobuse není funkční hlásič názvů zastávekJe pravda, že podle Smluvních přepravních podmínek cestující mávat mají, ale řidiči mají nařízeno zastavovat, i když nezamávají. Je to trošku schyzofréní přístup, ale u DP mě nic už nepřekvapuje.
"stisknout tlačítko stop, kterých je v každém vozidle několik"... postačí postupně, nebo najednou?
usetri za brzdy a naftu,to by se pak mohlo jizdne zlevnit,nebo nam ho socani zmrazi
Naivko! Zlevňovat se nebude, nový způsob je přece atraktivní a tak se bude za to vzrušení příplácet.
pocházím z "průměrného okresního města" kde jsou na znamení automaticky (dle Přepravního řádu nebo tak něco) VŠECHNY zastávky - tedy, přesněji jde o "poloviční na znamení", jak tu někdo uvedl, na zastávce kde někdo stojí bus staví ale pro výstup je potřeba zvonit. Funguje to zcela bez problémů, takže jsem se v Praze vždy divil, proč jsou "na znamení" jen zastávky v polích a jinde bus zásadně staví... konečně tedy i Praha dostává rozum, myslím že rovnou systém "pro výstup se zvoní všude" by se klidně zavést mohl (samozřejmě krom konečných - už jsem i zažil hlášení "příští stanice Nádraží Holešovice, přestup na metro, ZASTÁVKA NA ZNAMENÍ" linka tam končila)
Myslím, že je to velmi dobrý tah a se zavedením zastávek na znamení jednoznačně souhlasím.
Klidně by jich mohlo ještě trochu přibejt víc.