- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle zelpage.cz práci na kolejovém svršku prováděla firma Vekra.
Za druhé bych se rád zeptal redaktorů I-včera jestli chápou rozdíl mezi vlakvedoucím a strojvedoucím, protože pochybuji, že by se jim k nehodě takto vyjadřoval vlakvedoucí, který maximálně seděl v "hytláku" - služebním voze. Lokomotivu (stroj) řídí strojvedoucí u nás stejně jako v Německu (z němčiny i slangové označení mašinfíra, fíra apod.) a jinde, kdežto vedoucí vlakové čety (tj. průvodčích, posunovačů apod.) se nazývá vlakvedoucí (někdy cuksfíra). To jen pro pořádek.
To bys chtěl aby pisálkové z Idnes psali věcně správně - to toho chceš nějak moc
Zvláštní, že si ČD po opravě trať nepřevzala. Jinak musí mít jejich přejímku každá vrtule a kolikrát je to spíš buzerace. Docela by mě zajímalo i která "firma" to dělala. Beztak nějaká bývalá TD.
To je jak u blbých. ČD není vlastník kolejí. Tím je Správa Železniční a Dopravní Cesty. Takže tohle není chyba ČD.
Jestli ti pracovnící "najaté firmy" náhodou nepsali azbukou, a koleje ze zvyku nedali na jejich (širší) rozchod???
"Prvotní ohledání místa nasvědčuje tomu, že trať v době vykolejení nemusela být sjízdná," prohlásil Neusar.
No je to jasné, strojvůdce nepřizpůsobil rychlost povaze a stavu kolejiště