Diskuze

Vykolejený rychlík blokoval dopravu devět hodin

Vykolejený vlak EuroCity zablokoval dopoledne důležitou trať mezi pražským Hlavním nádražím a Libní. Lokomotiva a pět vagonů vyskočilo mimo koleje na výhybce, která praskla. Nehoda devět hodin blokovala jedno z nejfrekventovanějších míst českých železnic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
XX

xxxll

18. 2. 2007 9:04
NÁROK NA VRÁCENÍ POPLATKU ZA MÍSTENKY?

Vyzná se někdo, jestli cestující mají nárok na částečné vrácení jízdenky ale hlavně navrácení místenky, když jsme kvůli nedostatku místa museli stát v náhradním pendolínu a přestupovat namísto přímeho spoje? Mají ČD nějaké předpisy pro tyto případy?

0 0
možnosti
MN

Michal Novotný

18. 2. 2007 9:10
Re: NÁROK NA VRÁCENÍ POPLATKU ZA MÍSTENKY?

Pokud cestujicimu misto nebylo prideleno, tak mate narok na vraceni mistenky. A co se tyce jizdenky, tak pokud jste projel celou trasu, tak narok na vraceni jizdneho neni. Ale pokud jste platil priplatek EC/IC, tak ten se v pripade zpozdeni vetsim jak jedna hodina vraci. Dale viz http://www.cd.cz sekce "Cim se ridime", tam jsou Smluvni prepravni podminky a tarif TR10.

0 0
možnosti
SBH

Stíhací bombardér Havel

17. 2. 2007 22:55
staší se podívat na fotky

Shnilé pražce zarostlé mechem na jednom z nefrekventovanějších tratí v Praze hovoří za vše. Ta výhybka snad pamatuje ještě Františka Josefa, jak se asi na ní dělala ta důkladná revize? Oťukala se kladívkem?

0 0
možnosti
MM

medved_cz

18. 2. 2007 1:23
Re: staší se podívat na fotky

Ta vyhybka tam byla "na doziti". V tomto prostoru se buduje "nove spojeni" - nove, vicekolejne tunely pod Zizkovskym vrchem. Takze se stavajici trate nekontoluji/opravuji nijak intenzivne - za chvili se budou predelavat ci rusit.

0 0
možnosti
_

_Aleister_

17. 2. 2007 20:25
Taková únava materiálu je svině. ještě že tam ty vlaky jezdí krokem.

0 0
možnosti
SA

________________________________

17. 2. 2007 19:51
Hop!

"Lokomotiva a pět vagonů vyskočilo mimo koleje..."

0 0
možnosti

JirkaEsch

17. 2. 2007 19:18
...

Chudák "potkan", vypadá úplně bezmocně... :-/

0 0
možnosti
MV

Crash84

17. 2. 2007 19:20
Re: ...

to jo, je to smutnej pohled;-(

0 0
možnosti
K

kapi_12

17. 2. 2007 18:47
nový vagony

nejhorší co může na našich drahách být jsou ty děsný vagony, jako student každý pondělí a pátek se sápu do toho vagonu a s plnou krosnou, to je fakt na mašli.. jako ty starý lidi z toho musí být uplně mimo.. pak se diví, že vlakem nechtějí lidi jezdit.. ty starý lidi se do vagonů nedostanou a mladý lidi mají auta..takže jezdí většinou jenom studenti.. kupte nový vagony, do kterých se nepoleze jako na Sněžku a možná uvidíte, že začnou jezdit lidi

0 0
možnosti
MV

Crash84

17. 2. 2007 19:18
Re: nový vagony

Zrovna tady na těch fotkách u článku jsou vidět tři nové vozy. Druhý, třetí a pátý za lokomotivou, první je modernizovaný;-)

0 0
možnosti
PI

profesor II

17. 2. 2007 17:53
pokračování II

Starost o občany ze strany Magistrátu a drážních lobistů aby jezdilo po Praze co nejvíce vlaků, dostává v tomto světle trpkou příchuť. Děsivá, rozpadající se infrastruktura kolejiště a vyhýbek které pamatují dobu parních lokomotiv v tomto památkově chráněném území pod Vyšehradem, včetně morální sobecké hodnoty našich vládců, včetně elektrárenské společnosti ČEZ, která na provozu prázdných vlaků profituje asi nejvíce, jsou v katastrofálním stavu a vlaky budou vykolejovat dál ?

0 0
možnosti
DS

kvocna

17. 2. 2007 18:26
Re: pokračování II

Vyšehrad je v Libni?? To je mi novinka!! ;-D 

0 0
možnosti
PI

profesor II

17. 2. 2007 17:45
pokračování

Ale proč ne, nakonec udělají politici „vše pro svého voliče“..I když hlavně pro sebe. Na druhé straně je ovšem skupina jiných voličů, (dále jen postižení), kteří kvůli aktivitám těchto „šibalů“, nemohou v noci zamhouřit oko, pro hluk a vibrace které tyto spoje ve dne a hlavně v noci produkují.ČD za desítky našich miliónů nechala nedávno nainstalovat stovky bilbordů po republice s textem „Železnice je poezie svého druhu“.Naše peníze za tuto drahou a zbytečnou megalomanskou kampaň by však drážní rozhodovači měli utratit hlavně na výměnu zdevastovaných kolejišt, a vyhýbek zejména v centru Prahy. A utrácení našich prostředků za sponzoring např.Davisova poháru, firmou která právě žádá od státu další miliardy přestože je těžce ztrátová (viz MF Dnes z 10.2.2007), zavání už zpronevěrou.

0 0
možnosti
JT

drevak_patlak

17. 2. 2007 17:56
Re: pokračování

Že vy bydlíte v Nuslích u trati? Odtud je nejvíce stížností na hluk vlaků. Nicméně dráha tu byla dříve než ty domy...

0 0
možnosti
PI

profesor II

17. 2. 2007 17:44
Železniční „tunel“ aneb jak se obohatit na líbivé politice PID.

Tak prý nás po Praze budou vozit vlaky, abychom byli jako v Německu ..,nechal se slyšet nejoblíbenější politik primátor-horolezec Bém, a méně již zastaralými tramvajemi, třeba typu Porsche (také Německo).V tramvaji většina lidí stojí, třeba i hodinu.Ve vlaku nikoho stát běžně neuvidíte. Je to prostředek pro sedící, a dokonce má i své WC, můžete jet i vleže, jenom si musíte zkontrolovat zda jsou při jízdě zavřené dveře…Celou tuto akci prosazuje psychitatr Pavel Bém, se svým kamarádem Štajnerem, „radním“ pro dopravu. Vlaky v Praze, kromě špičky, jezdí téměř prázdné, ale to nevadí, protože čím více vlaků se vypraví, tím více někdo vydělá...Vlaky jsou totiž tak ztrátové, že jedna jízdenka mezi Hl. a Smích.nádražím při 50 osobách v „pantografu“ přijde odhadem na minimálně 1.000 Kč. Jízdenka v červeném starožitném, ale smrdícím dieslovém motoráču, který jezdí kyvadlově na stejné trase, a většinou v něm sedí 1 - 2 cestující, vyjde odhadem na 9.000 Kč.

0 0
možnosti
JT

drevak_patlak

17. 2. 2007 17:54
Re: Železniční „tunel“ aneb jak se obohatit na líbivé politice PID.

Máte pravdu, že ve špičce jezdí podstatně méně lidí než ve špičce, nicméně ani to pražské sedlo nebývá špatné, obsazenost příměstských vlaků cca 25-50%. Špičkové vlaky jsou pak narvané (i stojícími) a tudíž nenahraditelné.

Žádný motoráček mezi Smíchovem a hlavním nependuje, jediná městská linka jezdí z Libně do Roztok a rozhodně není nevyužitá.

Využít vlaky v rámci pražské MHD je dobrý nápad, současná MHD už místy moc nestíhá a vlakové spojení je v určitých relacích bezkonkurenční, jen je potřeba pár nových zastávek a zahustit interval.

0 0
možnosti
DSNMZ

dislektik-idnes si na mě zasedla

17. 2. 2007 16:39
a pak tím nejezděte

;-D

0 0
možnosti