Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Popírač holocaustu dostal v Německu nejpřísnější trest

Ernst Zündel má za své antisemitské názory strávit pět let ve vězení. Asi nejznámější německý popírač holocaustu vyslechl ortel zemského soudu v Mannheimu. Ten vyhověl požadavku státního zástupce a dal Zündelovi nejvyšší možný trest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

l e o

!!! film, ktery ted hybe svetem !!!

0/0
18.2.2007 5:09

l e o

Re: !!! film, ktery ted hybe svetem !!!

http://video.google.com/videoplay?docid=2856557841553891683&q=loose+change+cz

0/0
18.2.2007 5:10

nergal

to je medaile ! 5 let to uz je kus zivota zvlast u staryho paprdy

takle na ne !R^

0/0
17.2.2007 22:52

trodas

Jaky "druh pravdy" je treba chranit zakony?!

Velice prevelice by me zajimalo, kde je svoboda projevu Ernsta Zündela. Nebot v deklaraci lidskych prav (Nemecko je, jako ČR signatarem) jasne napsano, ze sve nazory muze clovek svobodne sirit jakymikoliv sdelovacimi prostredky. Pro stouraly - tato zavazna smlouva je nadrazena zakonum te zeme. Cize pokud byl odsouzen, tak jedine z neznalosti faktu (ci politickeho natlaku zidacku?!) ze existuje neco jako svoboda slova... Ono kdyby nemel pravdu, tak by ho preci stacilo v televiznich debatach parkrat rozpudpat a zesmesnit, vsichni bychom se zasmalo a bylo by, ne? ;-D;-D

0/0
17.2.2007 22:47

nergal

Re: Jaky "druh pravdy" je treba chranit zakony?!

ne , vysvetli blboj ze je blb ! nemozny ! ale kdyz ho posles na par let vychladnout uvidis jak zmeni nazor a bude jako beranekR^

0/0
17.2.2007 22:50

Hrdý Budžes

Re: Jaky "druh pravdy" je treba chranit zakony?!

Ale on prece uz i priznal falsovani svych vyzkumu a ustoupil i ze svych stanovisek podle kterych zadne organizovane zabijeni zidu nebylo. Respektive byl usvedcen.

Predstava z by se dala takova vec vyresit v televizni debate je vrchol naivity a blbosti. Nemci dobre vedeli proc je u nich popirani holocaustu treste.

0/0
17.2.2007 23:28

Archont

Hitler’s Jewish Counterfeiter

http://www.forward.com/articles/hitler-s-jewish-counterfeiter/

0/0
17.2.2007 22:40

osvetitel

<><><>

Mily "Leo", ja vim o cem tato diskuze je!Kdyz napises ze  "zide si "dnes" delaji co chteji a nikdo je neni schopen zastavit",tak tim myslis vsechny zidy,nebo pouze nektere?;-)Co takhle ze muslimove si dneska delaji co chteji a nikdo je neni schopen zastavit?Takove ze vseobecneni by se ti nelibilo?Canada mela pravo se ho zbavit jakoz to Nemeckeho prislusnika,pokud to uznala za vhodne,i kdyby to bylo na neci popud,nemyslis?A kdo prinutil Nemce aby ho odsoudili na 5 let?Nekdo jim vyhrozoval okupaci,pokud tak neucini?8-oNejspis dobre vedi co delaji a proc!A pokud mas stim nejaky problem,tak si jdi stezovat do Nemecka!I kdyby se oto Nemecti ci jini zide zasadili,tak oni nato maji pravo!A pokud to cele Nemecko respektuje,tak proc ty jako Cech bulis?Kdyz s Frantikama delali Nemci tu opozici proti USA,>

0/0
17.2.2007 0:46

osvetitel

Re: <><><>

>>>za svuj kseft a EU svaly,tak take na popud zidu?8-oKdepak vzali tenkrat tu "statecnost" a proc jsou ted tak opatrni ty" chudinky bezbranne?"Nejspis proto,ze asi vedi,co tim ten dotycny sleduje,kdyz popira ten holocaust,vid?;-)Kdyby to obycejnym Nemcum tak lezelo na srdci a mysleli si,zese deje jejich soukmenovci nejaka krivda,tak by to asi dali najevo ne?!Nebo jsou dneska vsichni Nemci zide?

0/0
17.2.2007 0:51

racional

bez zákazů a trestů

jsou jen dvě možnosti: národní socialismus je neživotná idea, pak není důvod cokoliv zakazovat nebo popularizovat, co není k životu, zajde samo od sebe nebo je to naopak životaschopná ideologie, potom opět zákazy nepomohou, protože hnutí poroste a všechno převálcuje, zákaz nezákaz.

0/0
16.2.2007 22:27

mtis

Re: bez zákazů a trestů

Ty jsi blázen. Spousta věcí, ideí, jevů a modelů chování je velmi životaschopná nicméně společnost se v jejich případě poučila, že následky jsou pro fatální a proto je zakazuje nebo alespoň některé jejich projevy reguluje zákony. A je celkem jedno jestli se jedná o nacionální socialismus, komunismus, jízdu pod vlivem alkoholu nebo o sex s příbuznými ...;-);-);-)

0/0
17.2.2007 12:30

racional

Re: Re: bez zákazů a trestů

částečně souhlasím, ale k těm příkladům: všechny mimo toho nár.soc. mají vážnou chyb na kráse, u nár. soc. nic takového nehrozí. Navíc, společnost se mění a v krizových situacích po skrytých i otevřených přípravách vítězí připravení, viz únor 1948 nebo listopad 1989. Zrovna provokace s Zundelem nár. soc. nesmírně prospívá, jinak by po nich pes neštěkl. Násilné potlačování myšlenek a názorů prospívá vždycky protistraně. Tolerance veřejného projevu jejich názorů je vede k zapomnění, hubou nic nabídnout nemohou. Jiná věc jsou skutky, tam je naopak třeba postupovat nelítostně (pálení aut ve Francii, rabování na Slovensku, útoky na kostely a synagogy, útoky na evropsky oblečené ženy v Evropě, fyzické napadání exotických turistů a obchodníků, et cetera, et cetera...)

0/0
17.2.2007 15:29

osvetitel

Re: Re: Re: bez zákazů a trestů

Nejdrive je nutne lidi  ideologicky "zpracovat" a pak se muze teprve neco podnikat!Unor 1948 a listopad 1989 byli pouze "tresnicka na dortu"!;-)

0/0
17.2.2007 21:51

Monstrum Anonymič Anonymov

UFO v Antarktidě

http://www.matrix-2001.cz/prispevky/ufo/kopecky_ufo/ufo_antarktida_2.htm

8-o

0/0
16.2.2007 18:48

j@ck

Re: UFO v Antarktidě

http://www.vesmirna-drubez.cz/imgs/021-astar.jpg

http://www.vesmirna-drubez.cz/imgs/052-general.jpg

ONI už jsou dávno tu, mezi námi. Přinesli nám poselství míru a lásky.V

0/0
16.2.2007 19:21

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: UFO v Antarktidě

Tím že se té stránce zasměješ jen potvrzuješ, že je to skutečně poselství míru a lásky, takže vesmírná drůbež si může zaškrtnout Splněno ! :-)

0/0
16.2.2007 19:22

j@ck

Re: Re: Re: UFO v Antarktidě

Až na zemi nastane Armageddon, tak můžou údajně pomocí svých tažných paprsků na své lodi přenést pouze 100 000 nejlepších pozemšťanů, aby pak založili novou a lepší společnost na nové planetě, kterou pro nás naši vesmírní bratři už připravili.:-)

0/0
16.2.2007 19:27

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: UFO v Antarktidě

To by mě zajímalo, jestli ti nejlepší pozemšťané budou blonďáci s modrýma očima, nebo chazarské ksichty s křivou hubou :-)

0/0
16.2.2007 19:31

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: UFO v Antarktidě

má se jednat o pozemšťany s vyšším stupněm vědomí, jejichž duchovní energetické vibrace už dosáhly určitého stupně vývoje.

0/0
16.2.2007 19:33

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFO v Antarktidě

To jako si mají všichni koupit vibrátor ? 8-o

0/0
16.2.2007 19:35

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFO v Antarktidě

ale ne, jedná se přeci o duchovní, v podstatě nehmotné vibrace. současná věda je se svým materialistickým přístupem ještě nedokázala objevit. ale předpokládá se, že by to mohlo mít co dočinění s kvantovými stavy mozku ;-)

0/0
16.2.2007 19:38

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFO v Antarktidě

Ježku ty si myslíš, že tě nikdo nepozná? Neustále si tady měníš identitu.

:-)

0/0
16.2.2007 20:17

3 bouře

Re: Re: Re: Re: UFO v Antarktidě

Ale protože těch 100 000 budou všichni 4%, feministky a impotenti, takže lidstvo stejně vyhyne.;-D A proto užívejte si dokud můžete.

0/0
16.2.2007 19:32

Monstrum Anonymič Anonymov

Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

V 70. letech Zündel napsal knihu "UFOs: Nazi Secret Weapons?" (dále například UFOs:  Nazi Secret Weapon?, 165 Little Known UFO Sightings from Around the World, Hitler am Südpol? a mnohé další)

, v níž tvrdil, že UFO byly tajné zbraně nacistů, vyvinuté během 2. světové války a některé z nich byly na konci války tajně dopraveny k Jižnímu pólu. Publikace knihy zvedla vlnu obnoveného zájmu o všechny duchovní věci a Zündel byl zván na bezpočet talk show, aby se podělil o své názory na kosmické lodě, volnou energii, elektromagnetismus, vznikající technologie a na pozitivní příspěvky Němců v období Třetí říše v těchto oblastech.

0/0
16.2.2007 18:38

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Zündela prý podle některých zdrojů zajímala pouze reklama pro jeho teorii holocaustu, kterou zveřejnil v knize "Did Six Million Really Die?" (Zemřelo skutečně 6 milionů lidí?), avšak zjistil, že nacistické teorie o duté Zemi se ukázaly být pro televizní producenty přítažlivější. Zündel vysvětluje: "Uvědomil jsem si, že Američané nemají zájem být vzdělávání. Chtějí být baveni. Tu knihu jsem psal pro zábavu. S obrázkem Führera na obalu a létajícími talíři přilétajícími z Antarktidy byla šance dostat se do debatních pořadů v rádiu a televizi. Patnáct minut z hodiny bych mluvil o ezoterických nesmyslech. Potom bych začal mluvit o všech těchto židovských vědcích v koncentračních táborech, kteří pracovali na těchto tajných zbraních. A to byla má šance mluvit o tom, o čem jsem chtěl mluvit." 8-o:-)

0/0
16.2.2007 18:38

Auggiecz

Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Ahaaa, takže dneska UFO :-)

0/0
16.2.2007 18:40

mtis

Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Neruš jeho kruhy. ;-D;-D;-D

0/0
16.2.2007 18:42

Auggiecz

Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

On se jen tak nedá ;-)

0/0
16.2.2007 18:43

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Jo v koncentračních táborech se stavěli UFO 8-o

0/0
16.2.2007 18:42

Auggiecz

Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

A kolik?:-)

0/0
16.2.2007 18:43

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

To nevím Zundelovu knihu jsem nečetl :-P

0/0
16.2.2007 18:45

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

A za kolik? ;-D;-D;-D

0/0
16.2.2007 18:47

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

respektive židé v koncentračních táborech stavěli UFO 8-o

0/0
16.2.2007 18:44

mtis

Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Undefined Fluent Outcome? :-P:-P:-P

0/0
16.2.2007 18:48

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

A ti ostatní dělali co? Hangáry? :-)

0/0
16.2.2007 18:49

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Osttaní otročili v táborech na židy, kteří stavěli ty UFA.....8-o

0/0
16.2.2007 18:51

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

A ti ostatní to byli chdáci příslušníci SS, nicht wahr? ;-D;-D;-D

0/0
16.2.2007 18:55

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Jo tak nějak to bylo... 8-o

0/0
16.2.2007 18:58

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Jo táááák. Jako aby okopali i jejich část ředkviček? :-)

0/0
16.2.2007 18:56

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Jo tak nějak. Po válce pak židé odletěli v létajících talířích do Antarktidy, kde pokračovali ve svém hrůzném plánu :-P

0/0
16.2.2007 19:00

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

vyhnali tučňáky ;-D

0/0
16.2.2007 19:05

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

V Arktidě se jim už podařilo zdecimovat populaci ledních medvědů :-P

0/0
16.2.2007 19:09

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Vždyť jsi říkal, že letěli do Antarktidy, ne? :-)

0/0
16.2.2007 19:12

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Máš pravdu, židé převlečení v nacistických uniformách skutečně odletěli do Antarktidy. Světové sionistické spiklenecké centrum ovšem zařídilo globální oteplování Země, takže lední medvědi nemají co žrát :-P

0/0
16.2.2007 19:15

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

To jako že se tuleni kvůli globálnímu oteplování uvařili a pochcípali, jo? 8-o

0/0
16.2.2007 19:21

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Tak nějak, populace tuleňů klesá, protože židé v létajících talířích poletují kolem Slunce a zvyšují intenzitu slunečního záření :-P

0/0
16.2.2007 19:24

3 bouře

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

Málo známou skutečností je že oblast 51 je ve skutečnosti centrum pro naklonování takových osobností jako byli: Theodor Eicke, Sepp Dietrich, Paul Hausser, Michael Wittman, Otto Weidinger, Felix Steiner, Wilhelm Mohnke, Fritz Witt....už aby tu byli. :-):-)

0/0
16.2.2007 19:13

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

hmmm ani jednoho neznám :-P

0/0
16.2.2007 19:16

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popírač holocaustu je aautor knih o nacistických základnách v Antarktidě vyrábějících UFO

To nevadí, až je naklonujou, seznámíš se ;-)

0/0
16.2.2007 19:23

mtis

Sledger

Urdčitě taky celé noci pláčeš kvůlivá osudu civilních obyvatel Východního Pruska, Pomořanska a Sudet, kteří byli vražděni a vyhnáni z domovů poté, co jejich Vůdce zahájil svatou válku a následně ji prohrál, že ano?;-);-);-)

0/0
16.2.2007 18:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.