Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velrybářům hoří loď, Antarktidě hrozí katastrofa

Rozsáhlý požár vypukl na palubě japonské velrybářské lodi u břehů Antarktidy. Posádka byla z větší části evakuována. Hrozí ale únik tisíce tun ropných produktů a chemikálií, které loď převáží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nergal

ty japonci si proste nedaj pokoj

 lovi ohrozene velryby pro svoje nenasytne zaludky a jeste zapaluji sve lode ;-D;-D;-D

0/0
16.2.2007 12:36

Pan Navratil

.

Zrovna shodou okolností velkochovy kuřat jsou na odstřel, protože to, co produkují ohrožuje životy lidí, byť ne bezprostředně. Ať už obsahem tuku, hormonů, nebo antibiotik. Tfuj tfuj.

0/0
15.2.2007 15:21

Iridium

Končím,

ale věřím, že si tyrael něco vygůgluje. Ještě možná nakouknu.

R^

0/0
15.2.2007 15:05

tyrael

Re: Končím,

[>-]Tez koncim,hezky den

0/0
15.2.2007 15:06

Iridium

Re: Re: Končím,

jo a nezapomeň zapátrat, jak dlouho a jak ta velryba umírá.

0/0
15.2.2007 15:08

myshak_jr

Možná aby to nezkouzlo

mluvíme zde o SAVCÍCH a to a životně ohroženém druhu, protože jejich reprodukce je značně složitá. jejich existence je rovněž ohrožena globální změnou klimatu (záměrně neříkám oteplování, doufám, že to oceníš, tyraeli), protože jednosuše přestávají mít co žrát. a do toho mi, kreténi je lovíme jako pochoutku (diskutabilní) nebo jako krmivo pro psi.

0/0
15.2.2007 15:04

pinguinone

Re: Možná aby to nezkouzlo

..pochoutka to zadna neni , je to jako hovezi s prichuti ryby...:-/

0/0
16.2.2007 12:34

j@ck

-

Je to sice trochu mimo téma, ale přesto sem pro zájemce (!) vložím odkaz na proslov amerického indiánského náčelníka Seattla z roku 1855 (je básnicky upravený). Jedná se o velmi krásný a moudrý ekologický text a pokud jste ho nečetli, tak stojí za přečtení. (Neplatí pro Křídlorybu, protože jej stejně nepochopí). Je pouze krátký, na 5 minut.

http://www.jitrnizeme.cz/view.php?cisloclanku=2004012701

0/0
15.2.2007 15:00

tyrael

Re: -

Je to ten dopis prezidentou Piercovi? Ten znam je znamenity, ale hodi se do 19 STOLETI A NE DO 20 NEBO 21!!!!

0/0
15.2.2007 15:04

j@ck

Re: Re: -

jo, je to dopis prezidentovi a je nadčasový. jeho myšlenky jsou dnes stejně aktuální jako byly tehdy a jako budou za 500 let.

0/0
15.2.2007 15:09

pinguinone

Re: Re: Re: -

..posetilce , chtit pochopit nadcasovost v doliku..;-D

0/0
16.2.2007 12:35

tyrael

Iridum:

Vis jaka naftarska firma venuje nejvetsi podil sveho zisku na rozvoj obnovitelnych zdroju?

0/0
15.2.2007 14:55

Iridium

Re: Iridum:

Exxon Mobil?

Proč? 

0/0
15.2.2007 14:58

tyrael

Re: Re: Iridum:

Royal Dutch Shell. Presne ta firma kterou GP oznacuji za sveho nejhorsiho nepritele a za nejvetsiho drancovatele svetoveho nerostneho bohatstvi. Ale od jinych ropnych firem berou penize

0/0
15.2.2007 15:03

Iridium

Re: Re: Re: Iridum:

Ale to je pochopitelné, že zkoumají náhradní zdroje. Je to od nich prozíravé. Co s tím mají velryby?

0/0
15.2.2007 15:05

formular43

Re: Re: Re: Iridum:

co to blabolis tyreali?! GP a financovani od tezarskych spolecnosti?! :D no tos me rozesmal.. a taky kgb ma na svedomi stavbu americkych zakladen po svete, ne? :D

0/0
16.2.2007 9:10

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Iridum:

..by jsi se divil , kdo je ma vsechno na vyplatni pasce...:-/  , ale me to nevadi , hlavne ze pranyruji.. i kdyz bohuzel jen to co se jim hodi.... jenze tu  barku neobsadila Greenpeace.. ale jaksi nekdo jinej.. mozna ,ani ne moc zelenej.. jenze,ceskej dolik to haze vsechno do jednoho pytle, pekne postaru, bolsevicky.. jsou to imperialisticky agresori...;-D

0/0
16.2.2007 12:54

Iridium

Tyraeli,

víš, jak se loví tuňáci?

0/0
15.2.2007 14:47

tyrael

Re: Tyraeli,

Vim, siti tazenou za lodi.

0/0
15.2.2007 14:48

Iridium

Re: Re: Tyraeli,

A jaký je "vedlejší efekt" takového lovu?

A jak a proč se v Asii loví žraloci?

A jak se dělá rybí moučka a krmení pro lososí farmy?

0/0
15.2.2007 14:50

tyrael

Re: Re: Re: Tyraeli,

Ze se chyti vse co neni dost male aby proplulo mezi oky site. Nevim jak jinak by se dalo lovit nez sitemi. Rybi moucka se vyrabi tak ze se drti zbytky ryb ktere nejsou komercne vyuzitelne.

0/0
15.2.2007 14:52

Iridium

Re: Re: Re: Re: Tyraeli,

Jo, takže se udusí tisíce delfínů, kteří jsou k nepotřebě. Přitom existují způsoby, jak tomu zabránit.

A moučka se kromě toho, co popisuješ, dělá tak, že se vezmou hodně husté sítě a všechno, co v nich uvízne, se sešmelcuje. Jak bylo řečeno, hlavně na krmení lososů, drůbeže, prasat a hnojení.

0/0
15.2.2007 14:57

tyrael

Re: Re: Re: Re: Re: Tyraeli,

A jak tomu zabranit, kdyz delfin je zhruba stejne velky jako tunak? Tisice asi tezko, to prehanis, pochybuju ze je to pro populaci delfinu zasadni ohrozeni

0/0
15.2.2007 15:00

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyraeli,

Podívej, ty mi stejně nevěříš, ale co si to zkusit najít někde na webu? A jsou jich tisíce. A jde tomu zabránit upravenou technikou lovu. Takto ulovený tuňák může být označen "Safe Tuna". R^

0/0
15.2.2007 15:03

tyrael

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyraeli,

Verim ze v sitich uviznou i delfini, ale neverim ze je jich takove mnozstvi a tunaky s napisem safe tuna jsem nikdy nevidel. Ta technologie by me skutecne zajimala, ale najit to nemohu, hod odkaz

0/0
15.2.2007 15:06

lázeňská veverka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyraeli,

To je ten vlasatej vyjukanej vyhozenej reportér z novy :-)

0/0
15.2.2007 15:49

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyraeli,

stačí si hodit do googlu "safe tuna" a uvidíš. Je to teda anglicky, ale to snad nevadí. Jo a nevěřils, že těch delfínů zahynou tisíce. Sorry, spletl jsem se, jsou to desetitisíce, někdy až přes sto tisíc ročně.Rv

0/0
15.2.2007 21:23

Iridium

Re: Re: Re: Re: Tyraeli,

A jak jsem psal (a ty nevěřil), i při "běžném" lovu se obvykle polovina ryb (už mrtvých) vyhodí zpět do moře.

0/0
15.2.2007 14:59

Křídloryba

Otázky

Na základě čeho rozhodují GreenPeace, že mohou ničit pole s genetickými plodinami, propichovat kola aut, okupovat hranice nebo útočit na velrybářské lodě?:-) Kdo jim dal mandát? Voliči? Ne. Jsou snad policií? Nejsou. Mají oni jediní patent na ochranu přírody? Nemají. Pokud se jim něco nezdá dostatečně ekologické, mají stejné právo jako všichni ostatní dát podnět úřadům.:-) JINAK NEMAJÍ PRÁVO NA NIC.:-)

0/0
15.2.2007 14:32

myshak_jr

Re: Otázky

myslím, že ti totálně uniká smysl diskuse:-/

0/0
15.2.2007 14:33

Křídloryba

Re: Re: Otázky

Že bys to konkretizoval?;-D

0/0
15.2.2007 14:34

myshak_jr

Re: Re: Re: Otázky

tady přece nejde o pák kokot+ů z GP. tady jde o vztah člověka k přírodě obecně

0/0
15.2.2007 14:35

Křídloryba

Re: Re: Re: Re: Otázky

Ale článek je o tom, že velrybářům hoří loď, Antarktidě hrozí katastrofa.:-) A jde o tu samou loď, která se  stala terčem teroristického útoku GreenPeace:-) A je vysoce pravděpodobné, že za ten požár GreenPeace můžou. Protože to je jejich obvyklé řešení, zapálit něco, proti čemu protestují.:-)

0/0
15.2.2007 14:40

myshak_jr

Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

no a to je právě tvůj problém. no tom si se zasek'.

0/0
15.2.2007 14:41

slimicek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

A s tim si vidno vystaci az do smrti :-)

0/0
15.2.2007 14:43

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

Hochu, tys na tý lodi byl? Já jen že nikde se nepíše, že by "bylo vysoce pravděpodobné, že by to udělali GP".

0/0
15.2.2007 14:41

Křídloryba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

Když mi do baráku vpadne zloděj a já za dva dny zjistím, že mi chybí úspory, dojdu logicky k závěru, že těm bankovkám nenarostly nohy a neodpochodovaly samy.;-D Stejně tak, pokud na palubu lodi vtrhne banda prasat, co má v oblibě zapalování čehokoliv, co se neslučuje s jejich zelenou ideologií, dojdu logicky k závěru, že loď nezačala hořet sama od sebe.:-)

0/0
15.2.2007 14:51

Iridium

Re: Re: Re: Otázky

Nikdo tu neschvaluje propichování pneumatik, ani pálení polí, ani lití kyseliny. Tedy aspoň já ne. Takl co to pořád blábolíš???

0/0
15.2.2007 14:36

Křídloryba

Re: Re: Re: Re: Otázky

Takže diskuze pod článkem o hořící lodi, kterou zapálili ekofašos se týká...čeho?;-D

0/0
15.2.2007 14:41

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

tys snad musel držet ty sirky...;-D

0/0
15.2.2007 14:43

Křídloryba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

Asi nějaký tvůj ekosoudruh. Nebo že by za to mohla  ta kyselina, kterou po lodi rozlévali?;-)

0/0
15.2.2007 14:55

tyrael

Re: Re: Re: Re: Otázky

Ovsem otom je tenhle clanek. O tom ze si urcita mala skupina silencu dovoluje diktovat a pro prosazeni svych zajmu nevaha pouzit nasili. A to je problem, pak se tezko divit francouzum ze udelali RW a Greenpeace to co udelali.

0/0
15.2.2007 14:41

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

AHA, tak to je jasné. Proti GP je násilí a nezákonnost povolená...8-o

0/0
15.2.2007 14:43

tyrael

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

Lod Greenpeace opakovane a nezakone vstoupila do francouzkych vysostnych vod kolem atolu Mururoa a byla varovana ze toto nebude tolerovano. Proto nepovazuji za zloin ze byla zlikvidovana.

0/0
15.2.2007 14:45

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

Kde byla zlikvidována, jen pro pořádek?

0/0
15.2.2007 14:46

tyrael

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

V nejakem australskem pristavu tusim, pronasledovala ji francouzska fregata, ale RW se ukryla ve australskych vodach kde chtela dopnit palivo a zasoby a pokracovat zpet. Francouzska tajna sluzba ji v pristavu vyhodila do vzduchu

0/0
15.2.2007 14:48

slimicek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

I s lidmi?

0/0
15.2.2007 14:49

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

..ano ,dokonce byl jeden mrtvy...:-/

0/0
16.2.2007 12:30

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

Čili teroristický akt.

Proč od GP to kritizuješ a od Francie to schvaluješ?

0/0
15.2.2007 14:51

tyrael

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázky

Nyla to reakce na porusovani zakonu ze strany GP, stejne by je driv nebo pozdeji potopili na mori, protoze meli porizovat fotografie vybuchu, coz podlehalo utajovanym zkutecnostem.

0/0
15.2.2007 14:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.