Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srbský parlament odmítl plán OSN pro Kosovo

Srbský parlament zamítl návrh OSN na budoucí statut Kosova. Proti plánu se zákonodárný sbor vyslovil v rezoluci. Ta mimo jiné uvádí, že návrh OSN nezákonně pokládá základy pro vytvoření nového nezávislého státu na území Srbska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fyrom

logický souhlas parlamentu

Souhlas srbského parlamentu je logický. Žádný suverénní stát na světě by se dobrovolně nevzdal částí svého území, kde žije nějaká menšina. Takových dalších států je jen v Evropě celá řada a vzdal by se některý stát tohoto svého území????? 

0/0
15.2.2007 10:57

captain cook

Re: logický souhlas parlamentu

vzdala by se Ceska Republika dobrovolne Slezska kdyby bylo plne Polaku a chtelo se odtrhnout??

0/0
15.2.2007 12:24

Julínek šíšal

Re: Re: logický souhlas parlamentu

Vzdal by se SSSR dobrovolně Pobaltí, kdyby bylo plné Litevců, Lotyšů a Estonců, a chtělo se odtrhnout?

Vzdala by se Třetí říše dobrovolně protektorátu Bohmen und Mahren, kdyby byl pný Čechů, a chtěl se odtrhnout? ;-)

0/0
15.2.2007 12:34

captain cook

Re: Re: Re: logický souhlas parlamentu

kecas juldo fuldo

0/0
15.2.2007 12:55

captain cook

Re: Re: Re: logický souhlas parlamentu

odeslal jsem to, nez jsem mohl dokoncit. Rozdil je v tom, ze krome par let v dobe kdy si Albanci zabrali Kosovo a Metohii v dobe 2 SVF podobne jako Nemci zabrali Boehmen und Maehren, Kosovo patrilo  historicky k Srbsku.  Stalin zabral Pobaltske staty nekde v 1940... ty take nebyly vzdycky tradicne ruske. Tak neplet dohromady holinky a hodinky!

0/0
15.2.2007 13:00

Julínek šíšal

Re: Re: Re: Re: logický souhlas parlamentu

Kromě těch pár let prý patřilo Kosovo Srbsku? 8-o A co těch více než 500 let po roce 1389, kdy patřilo Turkům? A co ty tisíce let před 11. stoletím, kdy tam po Srbech nebylo ani vidu ani slechu a území patřilo střídavě různým národům, mimo jiné Illyrům, předkům dnešních Albánců?

Proč na to území mají mít největší nárok zrovna Srbové, kterým patřilo ve srovnání s ostatními jen chviličku? Chviličku, tzn. mezi 11-14 stoletím a potom ve 20 století.

0/0
15.2.2007 16:08

karel_modrany

Re: Re: Re: Re: Re: logický souhlas parlamentu

Co ty kecáš to se nedá číst.Od 9.století až do roku 1950 bylo Kosovo Srbské, víc než 95%obyvatelstva byly Srbové.Pak začal Tito měnit demografickou strukturu Kosova a dneska tam je Srbů jen 110.000 v poměru k 800.000 Albáncům(čísla o 2 milionech jsou lživá).

O odvěké Srbské přítomnosti na Kosovu svědčí i tisíce pravoslavných kostelů a desítky monastýrů.

A Ilirové NEJSOU předci Albánců.Albánci(Šiptari/Arbanasi) přišli za Zakavkazska...

0/0
15.2.2007 17:53

karel_modrany

Re: Re: Re: Re: Re: logický souhlas parlamentu

Co ty plácáš za nesmysly to se nedá číst.

I.Albánci(Šiptari/Arbanasi/Arnauti) NEJSOU potomci Ilirů, přišli 5 století po jejich odchodu odkudsi ze Zakavkazska.

II:Kosovo a Metohije(Metax=církevní půda) jsou srbský v kontinuitě od 9.století, bez ohledu na Osmanskou okupaci.Chceš říct, že Praha nebyla česká za dob R-U?Demografickej obraz Kosova a Metohije se začal měnit až po roce 1945.Podle sčítání lidu z roku 1945 se na Kosovu nacházelo 90%Srbů.

O srbské přítomnosti na Kosovu mj.svědčí i desítky pravoslavných monastýrů a tisíce kostelů.

0/0
15.2.2007 18:17

fajsal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: logický souhlas parlamentu

A kdo postavil pravoslavné kostely na území dnešní Albánie?A když přišli až ze Zakavkazka tak proč došli až tak daleko až k Jadranu.A kde jsou původní obyvatelé dnešní Albánie?Albaneti byl název jednoho ilyrského kmene.

0/0
15.2.2007 18:37

pakeeto

Re: Re: Re: Re: Re: Re: logický souhlas parlamentu

pochybuju, ze by  se v roce 1945 delalo scitani lidu

podle scitani z roku 1948 bylo v Kosovu 498 245 (68,4%) Albancu - najdes to treba v Dizdarević, Raif. Od smrti Tita do smrti Jugoslavie. s.293

0/0
15.2.2007 22:01

fajsal

HISTORIE

Historicky nikdo nemá nárok na nic.Život je boj a co si kdo urve to má.Vy všichni tady kecáte,ale chtěla bych vědet kolik z vás by šlo riskovat svůj život za svoji vlast.

0/0
15.2.2007 16:44

issac

Re: HISTORIE

já jo. a rozhodně si nedělám (Y)

0/0
15.2.2007 17:21

fyrom

Re: HISTORIE

No v Kosovu jde spíše o to, že Srbové riskují kvůli těm tvým "Ilirům" život i jen tím, že se tam pokouší přežít/zůstat...

0/0
15.2.2007 19:08

fajsal

Re: Re: HISTORIE

Asi to s nimi neumí.Já mám s Albánci jen dobré zkušenosti.

0/0
16.2.2007 13:34

ravanir

Re: Re: Re: HISTORIE

dobre popichuji? ;-D

0/0
16.2.2007 17:12

issac

Re: Re: Re: logický souhlas parlamentu

motáš dohromady jabka a hrušky. kosovo bylo a je srbske uzemi. a to celkem dlouho (bitva na kosově poli). albanci byli menšina, která se stala většinou a začala utlačovat srby. únosy, útoky na státní orgány - stejně jako henlainovci. jestli ti tohle přijde spravedlivé tak už fakt nevim...............8-o:-©

0/0
15.2.2007 15:29

Jan Žižka z HK

EU se trochu pomátla, což neví, že Kosovo je základnou

kosovskoalbánské mafie působící v celé EU. Jak chce proti této mafii bojovat, kdyz tato bude mít svůj stát a kam se případe nebezpečí skryjí všichni zločinci?!!! 8-o;-€

0/0
15.2.2007 10:56

fyrom

Re: EU se trochu pomátla, což neví, že Kosovo je základnou

Obávám se, že EU to ví, ale zde rozhoduje zřejmě někdo jiný...:-/

0/0
15.2.2007 11:03

captain cook

Re: EU se trochu pomátla, což neví, že Kosovo je základnou

UCK mafiani tak dostanou od OSN odmenu v podobe samostatneho statu za ten bo*del, co tam nadelali od osmdesatych letRv:-©

0/0
15.2.2007 12:26

BenediktSpinoza

nejde o sukani

ale o to byt ochoten se starat o potomky. Coz teda neni zrovna pripad Cikanu (tem se o ne stara stara stat za nase dane), nicmene zrovna do Urajincu bych se nenavazel. Ukrajinci jsou ochotni dost tvrde makat a o sve potomky se staraji sami - takze pokud se nehodlame mnozit sami, tak jsou Ukrajinci neprijatelnejsi alternativa :-P BTW o kolik vlastnich potomku se starate vy dva rozumbradove?

0/0
15.2.2007 10:34

BenediktSpinoza

ta reakce a otazka byla pro

loginname a ravanir

0/0
15.2.2007 10:35

ravanir

Re: ta reakce a otazka byla pro

to jdu asi s krizkem po funuse, ale ja spis myslel na to prirovnani, o Romy y Ukrajince v tomto clanke nejde, presne takhle se totiz najednou stalo, ze je v Kosovu 90% Albancu (samozrejme plus jejich masove prechazeni hranic z Albanie a teror vuci puvodnimu srbskemu obyvatelstvu) Rv

0/0
16.2.2007 17:08

Montaigne

Re: nejde o sukani

až na to , že v současnosti Ukrajinci vymírají stejně jako my

0/0
15.2.2007 11:46

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: nejde o sukani

Ježku, jaké máš pocity když se postupně přihlašuješ do diskuse pod různými nicky?

:-)

0/0
15.2.2007 16:30

fajsal

Re: nejde o sukani

Ukrajinci strašně chlastaj

0/0
15.2.2007 18:42

loginname

Tohle nás čeká taky....

Taky u nás necháme cigoše a Ukrajince šukat tak dlouho, až jich bude víc a pak taky budou řvát, že když jich je tu víc, tak že je to jejich......... Rv

0/0
15.2.2007 9:26

ravanir

Re: Tohle nás čeká taky....

R^R^

Má řeč, kamaráde, má řeč...

0/0
15.2.2007 10:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.