- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mohl byste prostě a jednoduše někde zveřejnit ty vaše kalkulace na 99 Kč za km a tím zabránit různým pochybnostem a dohadům ze strany veřejnosti?
Pan jelínek tu kalkulaci nemůže napsat a to protože ,že by se doznyli k tomu ,že jsou z nich milionáři..... je to tak jednoduché... za měsíc najede 1500km a to za 90kč. kilometr a to máme 135000 a to vynásobte 12 celí rok ...1620000 a ať nežeru jeho náklady na ten starej auťák 20let plus ostatní ...tak mu uberem 620000 tisíc a ouha on mu zůstane celí milión m.. to je ale bohatý člověk... na Staromáku,Václaváku,Holešovické nádraží,Kaprova a Malostranské náměstí tam všude parkují zlodějský taxikáři pod vedením Jelínka a přisluhovače Ponerta... tak tam je to samej milionář.
Málokdo má tušení kdo jsou ti ze staromáku.Takže to uvádím na pravou míru a mnozí se asi podiví.Drožkáři z okolí st.nám. to znamená ti kteří jezdí za 99kč/km jsou sdruženi pod OSTAXI.Jedná se se o zkratku odborový svaz taxi.Sídlo tohoto sdružení lépe nazývat svazu,je na adrese W ,CHurchilla 2 v domě odborových svazů a ja součástí konfederace odborových svazů.Jak jistě všichni dobře víme odbory jsou úzce,řekl bych velmi úzce provázány s ČSSD.Takže né že magistrát s tím nic nedělá ale přímo odbory poskytují servis (právníky,finance atd)těmto rádoby taxikářům.Tím pádem je s tímto nepořádkem propojena i ČSSD.Není nic jednoduššího se o tomto přesvědčit na stránkách odborů kde je přímo uváděno že cena 99 kč/km odpovídá a je únosná.
DODATEK:nepatřím k ostaxi a nesouhlasím s nimi.
Bohužel jednou z velkých chyb v pražské taxislužbě je ta,že všeobecné podmínky střílejí uředníci takříkajíc od pasu.Viz stanoviště:Ta ve správě TSK,opět obsazena partičkami.Barva ,stáří:Barvu akceptuji,ovšem stáří vozu se mi jeví jako kontraproduktivní ,jelikož to vůbec neřeší problém s okrádáním.První kdo si tyto vozy pořídí budou ti kteří stojí na lukrativních stanovištích a tím pádem vydělávají.Všeobecně se ví že toto jsou tlaky škoda-VW stejně jako v roce 1995 kdy byla povinnost pořídit Toledo popř.Vento.V této době vozy koncernu patřily mezi nejprodávanější.
..saskarna,.. spis rudej relikt, zelinar,reznik,pumpar a taxikar... jeste vekslak a stbak..... je to k placi...
bude argumentovat Londynem, jak to tam sqele funguje -
Nástupní sazba: 93 Kč
378 Kč za 15 minut jízdy
Čekání: 25 Kč. To jsou jen ceny. K tomu si pridejte omezeny pocet licenci, tzn, ze taxikar z tech x hodin neproceka polovinu na staflu, ale funguje. Kecy o omezeny kupni sile me neberou, ceny aut jsou v cely Evrope plus minus stejny.
Však argumentuju Londýnem, že to tam funguje. Seš už fakt na hlavu nebo neumíš číst, chytrolíne
Tak oni ví, že taxikáři nedodržují vyhlášku a řeší to rozdáváním lístečků potenconálním zákazníkům taxíků. Co tak je pokutovat nebo jim sebrat licenci apod. To je teda Kocourkov, to snad není ani pravda.
Jsem pro to, aby firma Student Agency nakoupila pár taxíků, najala taxikáře a trochu jim to v té Praze provětrali s cenama, by ty kašpárky dostali na kolena
Jestli se domníváš že by např.cenou mohla konkurovat tak o to už se tu několik firem pokoušelo bohužel to nezafungovalo.Viz.první pražská přepravní-15 kč/km.Zkrachovala po půl roce.Speed pomalu odpadá 17kč/km,Taxi Praha 17kč/km se pro nedostatek zákazníků spojilo s Dimo atd.Takže toto řešení nefunguje,to se potvrdilo.
jak chce Praha zvládnout olympiádu, když si neporadila za několik let s těmihle rádobypodnikateli.
Nějak, protože na to Praha nemá, jak finančně, tak po stránce koordinace, se na to podívejte, takový malý problém jako taxikáři a neví co s nima.