Diskuze

Dětská pornografie a popírání holokaustu

Představme si, že počítačový mistr vytvoří dokonale animovanou hru, v níž se mohou dospělí mazlit s dětmi. Figurky nebudou k rozeznání od živých herců. Má být potrestán za šíření dětské pornografie?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Koncepce

14. 2. 2007 15:34
Článek

p. Komárka je hlavně v otázce držení dětské pornografie velice zcestný!Nevím v jakém světě tento člověk žije,ale otázka nabídky a poptávky je v tomto směru skutečně nejzásadnější.Znám případ, kdy výrobce na základě nepřítomnosti zákona o trestu držení dětského porna se hájil tím, že je pouze držitel.Co se jeho otázky ohledně nabytí lidskosti u národa během jedné generace týče, na "vině" je schopnost zapomínat,jít dál a zabývat se současnými věcmi.Autor měl tento svůj článek nejpve konzultovat s odborníky na daná témata.

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

14. 2. 2007 15:43
.

Hm, ale neschopnost policie prokázat výrobu či distribuci by neměla být sanována trestností držení.

To bychom též mohli trestat nezletilce za požívání alkoholu s výmluvou, že se nám nedaří postihovat distributory (výroba je plně legální).

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

14. 2. 2007 15:22
.

Je známo, že velkou většinu sexuálního násilí na dětech nepáchají osoby s pedofilní orientací. Jsou to zejména příbuzní, rodinní známí a v neposlední řadě chladně kalkulující výrobci pornografických materiálů.

0 0
možnosti

Auggiecz

14. 2. 2007 15:31
Re: .

Jo, je pravda, že většina lidí, kteří skutečně dětem ublíží nejsou pedofilové. Pokud jsou to lidé mimo rodinu (a bohužel spousta jich je právě z rodin těch dětí), tak je tam obvykle diagnostikovaná sexuální agrese a děti si vybírají proto, že je to snadný cíl.

0 0
možnosti
OU

utanův stín

14. 2. 2007 14:07
.

Jen jestli si nepletete popírání a diskusi, pane Komárku.

0 0
možnosti
MAA

Monstrum Anonymič Anonymov

14. 2. 2007 12:36
Dobrý článek

Výjimečně na jendičku.

Mimochodem holokaust ve smyslu plnových komor nebyl...;-)

0 0
možnosti
MS

BingoXX

14. 2. 2007 12:32
Přirozená nabídka

Jedním z argumentů proti dětské pornografii je však okolnost jejího vzniku. Ten totiž dříve jednoznačně předpokládal zneužití dítěte. Dnes ve světě virtuální reality již to tak bezvýhradně neplatí. Notabene – zákon postihující výrobu dětské pornografie máme.

Proč se tedy pedofilové často vydávají hledat své oběti k nám? Jistě hraje roli i to, že je zde určitá přirozená nabídka. Nabídka dětí nezasažených sexuální výchovou. Ta ve školách v soustavné podobě skoro neexistuje a v rodinách to bohužel stále není o moc lepší. Nestálo by za to zamyslet se více nad tím, jak děti naučit chránit samy sebe?

Nebo budeme mít věznice plné tzv. pedofilů a stále stejné množství zneužitých dětí. A jak budeme řešit takový problém, jaký nedávno zamotal hlavu Američanům? Asi 14letá dívenka vyfotila své sexuální hrátky a rozeslala je pár kamarádům na internetu. Byla stíhána pro výrobu, držení a rozšiřování dětské pornografie. Humorné? Vůbec ne!

Ondřej Trojan, sexuolog

0 0
možnosti
D

duhastrecht

14. 2. 2007 13:52
Re: Přirozená nabídka

Uváděný případ není humorný, je jen doklad obvyklé ubohosti pedofilofobů - no a pokud jde o "chránění se" - to jako před čím? Před tím, co sám chci, co se mi líbí a co mi pokrytecký stát svévolně zakazuje?

0 0
možnosti
B

bogeyman

13. 2. 2007 17:01
Test náměstím

Rusko-izraelský disident a politik Natan Sharansky kdysi napsal knihu, která se stala oblíbenou četbou George Bushe a pod jejímž vlivem Bush začal propagovat šíření demokracie do islámských zemí. Součástí té knihy byl i tzv. "Town Square test" (test náměstím). Říká, že pokud člověk nemůže vyjít na náměstí ve svém městě a vyjádřit své názory, aníž by se musel bát uvěznění nebo fyzické újmy, nežije ve svobodné společnosti. Podle tohoto testu tedy společnost, která zavírá za vyjádření názorů na holokaust, byť by ten názor byl třeba nepřijatelný nebo odporný, NENÍ svobodnou společností...

0 0
možnosti
DT

daro777

13. 2. 2007 12:12
DP

V našem právním řádu - dítě - až do 18 let. Velké procento dnešních teenagerů by se tak mohlo lehce dostat do křížku se zákonem. Mobil+ nahá přítelkyně+ rozchod = VELKÝ PROBLÉM8-o

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

13. 2. 2007 13:26
Re: DP

Tak ale to je výroba a ta je trestná už dnes.

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

13. 2. 2007 10:32
Podstatná věc

pro občana je důvěra v právní stát. Stát, který přijímá takové zákony, jejich dodržování není schopen efektivně vymáhat, je špatný.

Zatímco vrahů chytneme poměrně velký podíl, popíračů holokaustu a držitelů obrázků označených za závadné pak naprosté minimum. Zákon s minimálním efektem je špatný a zbytečný zákon.

0 0
možnosti
MK

MagorA

13. 2. 2007 9:46
Souhlas

Společnost by neměla mít právo zasahovat do soukromí. Ať si doma "úchyláci" stahujou a archivujou dětský porno a podobnej odpad, feťáci vyráběj a berou drogy, náckové hajlujou před obrazem vůdce, zelený mozky hrajou se samopalem. Je to jejich věc, dokud neprušej práva a svobody někoho dalšího, nebo nebudou své názory šířit na veřejnosti. Mělo by být trestáno když někdo zneužívá děti a mlátí ženu (dnes spíše tolerováno) a ne to že se podívá na nějaký www stránky. Je samozřejmě určitá nepřímá odpovědnost toho kdo si ony materiály stahuje, kdyby nebyla poptávka atd, ale to je otázka morálky. Když si koupím laciné zboží z Asie tak se podílím na otrocké práci i dětí v továrnách, naftou nepřímo podporuju arabské státy.

Dnes je trestný pěstovat si travku a držet nelegální zbraň, a chtěli by postihovat držení dětskýho porna. Obávám se, aby v budoucnu nechtěl stát hlídat i jaké mám knížky v knihovně, jestli nemám někde schovaný dvd s Majorem zemanem nebo doma potajmu nekouřím cigerety.

0 0
možnosti
NS

NARODNI STRANA

13. 2. 2007 10:39
Re: Souhlas

No i kdyz souhlasim, ze soukromi je vec nedotknutelna, preci jen chce trochu rozlisovat.

Jestlize nekdo bere drogy v sokromi je to mozna jeho vec, tezko by se na to prislo, jenze pokud se na to prijde je to vetsinou v souvislosti s kriminalitou s drogovou zavislosti spojenou ci sirenim onech drog. Kazdopadne se asi shodnem, ze drogy jsou pro spolecnost velice nebezpecne a i uzivani,kupovani ci jijich vyroba musi byt prisne trestana

Pak jsou tu takzvane ideozlociny. Tam je to mnohem tezsi,protoze samotna demokracie je zalozena na souboji ruznych ideovych nazoru.Kazda vladnouci ideologii v urcite situaci muze selhat a to vcetne samotne demokracie viz dnes naprikald Irak.Pokud jsou trestany nacisticke nazory,tak proc nejsou i komunisticke? V tomto pripade to je v rozporu ze zakadnim pravem svobody slova, tedy popirani lidskych prav a demokracie vubec. Tam bych videl skutecne nebezpeci bez ohledu, co si o nacistech ci komunistech clovek mysli.V Anglii se zakazuji i oslavy vanocnich svatku

0 0
možnosti

Dr No

13. 2. 2007 0:21
Idiocie státní mašinerie.

Vymyslí zákon na postihování nepostižitelného - kolik promile z těch kteří se dopustí "zločinu" držení DP může asi tak být odhaleno? Na druhé straně sadistického pedofila, který se dopustí skutečného zločinu, posadí stát na omezenou dobu do vězení - a pak jej klidně vypustí mezi lidi aby si to zopakoval (a pak ho zase zavře - pokud ho ovšem chytí). Problém je v tom, že pravděpodobnost toho, že obětí takovéhoto člověka bude dítě politika, soudce nebo policisty je dost mizivá, takže si nikdo nedělá hlavu s řešením takovéhoto problému. Zato vydat zákon proti držitelům DP nikoho nic nestojí a v novinách se o tom dobře píše...

0 0
možnosti