Diskuze

Předsednictvo ČSSD doporučilo vyhazov pro Melčáka

Čelní představitelé ČSSD navrhují ústřednímu výkonnému výboru strany, aby zrušil členství poslanci Miloši Melčákovi. Shodli se na tom během pátečního schůze. Jednání se dotkla také umístění americké radarové základny v Česku a obvinění předsedy lidovců Čunka z korupce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sharkee

10. 2. 2007 10:10
kluci se neumí dohodnout sni na těch číslech

JP - 6.2.2007

Zároveň vysvětloval, jaké podpoře se základna těší v sociální demokracii. "Mezi voliči ČSSD je názor na základnu tak půl na půl.

ZŠ - 9.2.2007

"V rámci vnitrostranického hlasování se proti jejímu umístění v Česku vyjádřilo 65 procent straníků, pro bylo 35 procent," řekl místopředseda ČSSD Zdeněk Škromach

0 0
možnosti
ES

LimonadovyJoe

10. 2. 2007 10:05
Nicméně za sebe říkám, že mi současný stav ČSSD nevadí, spíše naopak.

Doufám, že se tento trend udrží co nejdéle. K zániku té pataje to asi nepovede, ale mohla by se roztříštit na více stran. Současná levice je až příliš jednotná, až na SZ, která se zatím nedohodla, jakou barvu má meloun uvnitř.

0 0
možnosti
JM

bryann

10. 2. 2007 10:04
Jirkovi se to nějak rozpadá

předseda Sněmovny Vlček nevyloučil,že by mohl dát v prezidentské volbě hlas Václavu Kluasovi. A ihned se dočkal kritiky od  předsedy Paroubka ;-D

0 0
možnosti
ES

LimonadovyJoe

10. 2. 2007 10:06
Re: Jirkovi se to nějak rozpadá

Ono to už delší dobu vypadá, že Vlček je také slušný člověk(jak jen to u socialisty jde), takže konflikt s Paroubkem je patrně nevyhnutelný. Navíc se evidentně zrovna netřese na to, aby Paroubkovi přepustil svou funkci.

0 0
možnosti
ES

LimonadovyJoe

10. 2. 2007 9:57
Novopečení socialisté jako je Rath vylučují opravdové sociální demokraty.

Rudí milionáři, exčlenové ODS, mafiáni a profizloději se museli přesvědčeného socialistu a zakladatele organizace ČSSD ve Zlíně zbavit. Holt, neumožnil jim vyměnit program strany za koryta, oni a jejich podržtaškové se nějaký čas nedostanou k pořádnýmu vejvaru a to se neodpouští. 

0 0
možnosti
ZZ

Zmuda

10. 2. 2007 8:52
Souhlas s babáčkem....

..a jen tak na okraj k donaldovi007...

Já se klidně na ČSSD v y s e r u, a mnozí další jistě taky, pokud se vedení této strany a zejména její předseda začne chovat normálně ,standardně a hlavně slušně.

Zatím tomu tak není,naopak,Paroubek se doposud snažil uchvátit moc za každou cenu a to mnohdy tím nejpodlejším možným způsobem.Obklopil se jemu podobnými a hlavně k jeho osobě servilními lidmi,pro které je slušnost a ctít dané slovo španělská vesnice.

Nebudu tu vyjmenovávat všechny názorové veletoče tohohle člověka,již si všechny nepamatuji a i kdyby,nevešli by se do této rubriky.

Paroubek je nebezpečný člověk...je nebezpečný pro demokracii.Lže,nedrží slovo a úmluvy,je podlý, falešný a hlavně..je zbabělý!Člověk s těmito vlastmostmi nemá daleko ke zločinu,a když ještě zastává mocenský úřad...a jedná se prakticky o nejvyšší mocenský úřad v zemi...pak nás bůh ochraňuj! Proto se na konání Paroubka a ČSSD nemůže v y s r a t nikdo! 

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

10. 2. 2007 8:55
Re: Souhlas s babáčkem....

chová se jak Hitler a ze svých nohsledů udělal stádo vyděšených ovcí

Jim to mám za zlý, to je ta lůza a sběř bez názoru a důstojnosti...

0 0
možnosti
D

Deratizátor

10. 2. 2007 8:29
Bude Melčákova poprava taky v přímém přenosu?

0 0
možnosti
JK

babacek

10. 2. 2007 8:15
Melčák.

To,že o svojí existenci v ČSSD pan Melčák bojuje je jasným důkazem toho,že on je tím opravdovým sociálním demokratem na rozdíl od bičem práskajícího Paroubka a jeho nohsledů.Slušný člověk respektuje volební výsledek ato je to co pan Melčák pochopil.Výsledek voleb je něco vrcholného a snad i nadřazeného rozsudku soudu.Existuje-li něco čemu se říká ´´pohrdání soudem´´a je to více méně trestné,pak to co provádí Paroubek je možné označit porhdáním volbami potažmo voliči.Jeho spojení s organizací se zločineckou minulostí,tj.s komunisty,je velmi podobné tomu,co prováděl Fierlinger po roce 1945.Paroubek a jeho nohsledi zvolili taktiku,když nemůžeme vládnout my tak budeme alespoň škodit.:-(

0 0
možnosti
SL

Swooppy

10. 2. 2007 9:08
Re: Melčák.

Už delší dobu pročítám vaše příspěvky a musím zkonstatovat,že pravidla pro fér hru vám budou asi cizí.Rozebírat volební výsledek,při rozložení sil 100 na 100 je zavádějící,uvážíme li že žijeme v parlamentní demokracii.To víte?V tomto stavu,svalovat vinu na jednu stranu,že neumožní vládnout druhé straně je opravdu dětinskost a spíš než o čemkoliv jiném to svědčí o vašem slabém citu pro realitu.Pro představu:dva kamarádi usilují o jednu holku.Oba dva ji milují a dělají vše pro to aby ji získali.Ona se nemůže rozhodnout,jelikož oba dva se jí líbí.A tak ten jeden,místo aby se s tím druhým nějak dohodl,jal se ho urážet,pomlouvat snižovat jeho nárok a svou "poloviční" pozici opletl morálním právem.A teď se ptám,bylo by pro vás normální,holku,která se vám líbí,nechat druhému jen pro to,že on hlasitěji tvrdil,že jeho polovina nároku na ni je větší než ta vaše?Vy by jste jen tak ustoupil?Nebojoval by jste a nechal ji tomu druhému?Bojoval,že?A proč to jiným zazlíváte?Zde je to víno a voda.

0 0
možnosti
HL

houk_lomi

10. 2. 2007 7:54
Melčákův život, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, soudruzi střílejte

0 0
možnosti
RP

007Ráďa

10. 2. 2007 7:50
Kázat vodu a pít víno

Hlavním tématem článku není Čunek, ale i tak si dovolím rejpnout... Jak si můžou soudruzi dovolit kritizovat něčí problémy? Ať si v prvé řadě zametou před vlastním prahem drží ten otvor v hlavě zavřený. Problémů do kterých se za těch x let dostali bylo víc než dost. Kolik jich bylo vyšetřováno, kolik bych jich bylo dokonceno zavřeno - hrůza. Tak ať nekážou vodu a nepijí víno. Měli by se stydět.

0 0
možnosti
SL

Swooppy

10. 2. 2007 8:39
Re: Kázat vodu a pít víno

Předpokládám,že když víš že Čssd /oni/ káží vodu a pijí víno,tak taky víš o nějakých konkrétních případech.Taky jistě víš,kolik lidí bylo potrestáno,kteří si odnesli nějaký ten flastr.O jediném o kterém vím a byl to socan byl bývalý ministr Svoboda jeho sekretářka.O jiném,kdo byl potrestán nevím.Ano,osočeno jich bylo hodně a valná většina z nich již není ani členem.Skončil Kraus,Gross,Doležel a další.Proč by tedy nemohlo kritizovat p.Čunka,a oprávněně.Mezi kauzou Grosse a Čunka není závažnější rozdíl.Oba dva se vyhýbali a hrali o čas.A tak,ať kritizuje ten či onen,podstatou je daný přečin a né osoba která kritizuje.Kdyby se totiž měl bát každý,kdo v životě něco provedl, ozvat,skončili bychom jako ráj zlodějů.A bylo li by to to,zloděj kříčí chyťte zloděje,vtak vyšetřit oba a potrestat.Ale peskovat někoho kdo upozorňuje na nešvar,to bychom brzo skončili v loji.

0 0
možnosti
HL

houk_lomi

10. 2. 2007 7:44
když to řekl ÚVV, tak to musí být pravda

!!!

0 0
možnosti
TB

Todd Bertuzzii

10. 2. 2007 7:45
Re: když to řekl ÚVV, tak to musí být pravda

Prostě soudruhu Paroubkovi postavil a tím se postavil celé lidovědemokratické ČSSD. ;-)

0 0
možnosti