Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vesnice pořádá referendum o americkém radaru

Obec Trokavec vyhlásila referendum o americkém protiraketovém radaru. Vesnice s 98 obyvateli stojí na hranici vojenského prostoru Jince. Ruku pro referendum tu zvedlo všech sedm členů samosprávy, občané by se k otázce radaru měli vyjádřit 3. března.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

varix

Soudruzi obecní zastupitelé

by si nejdříve měli přečíst zákon o obcích. Konečně by snad zjistili, že obecní referendum mohou vyhlašovat jen v záležitostech týkajících se správy jejich pidiobce. Pokud vím, tak vojenské újezdy nespadají pod pravomoc obcí. Ale to komunistům těžko vysvětlíš.

0/0
7.2.2007 15:21

rebbe

Rasismus, xenofobie a nafoukanost

dýchá z těch příspěvků. Jestli jsou US vojáci černí, žlutí nebo zelení, není v tomto případě relevantní.

Radary mají impulsní výkon řádu 100 kW, příkon ze sítě bude však sotva několik kilowattů, srovnatelné s elektrickou troubou. Větší spotřebu budou mít asi proto, že nebudou topit uhlím nebo dřevem, nýbrž přímotopy.

Odstup od obydlených oblastí je nutný, protože intensita pole se vzdáleností rychle klesá, samozřejmě antény směřují do vzduchu a ne na zem.

Jak protestovali obyvatelé té vesnice proti ruským okupantům?

0/0
7.2.2007 9:49

Bouše

Spousta blbců argumentuje tím,

že v případě jaderného útoku se bude nepřítel snažit jako první zlikvidovat radarovou základnu a nikdo už nedodá, že když bude protiraketový deštník dobře fungovat, nejspíše se to nepříteli nepodaří. A to už odhlížím od toho, že pokud by situace došla tak daleko, že by se někdo pokusil o jaderný útok na USA, bylo by už asi zcela jedno, který cíl bude zničen dříve. :-P 

0/0
7.2.2007 8:31

JAR-47

DOBRÉ

takže pár lidí v podstatě bez znalostí technického rázu / tedy předpokládám že o radarech ví kulový / byměli rozhodovat  cha cha  to snad nemyslí vážně a když věří těm plkům o megawatech tal jsou snad jen k politování

0/0
7.2.2007 7:26

abysser

Při vší úctě...

... ten pan Neoral mluví jako kdyby měl maximálně osmičku ZŠ.. Ale nechci se nikterak dotknout záklaďoškoláků...

0/0
6.2.2007 23:09

Phantom2005

Re: Při vší úctě...

Pan Neoral je především zástupcem KSČM. Tím je, myslím, řečeno vše potřebné ;-€;-€:-©

0/0
7.2.2007 8:12

Heralik3

Re: Re: Při vší úctě...

Ano, není třeba dalších komentářů..Rv

0/0
7.2.2007 8:14

nergal

stejne prd zmuzou

 neni to nahodou ve vojenskem prostoru ? cili jim muze byt uplne jedno co si tam lampioni postaviR^

0/0
6.2.2007 22:36

morbidni_kreten

:-P

http://www.youtube.com/watch?v=XsqPeqhKJ7Q&mode=related&search=

;-D;-D

0/0
6.2.2007 22:34

Lubos1390

http://www.nezakladnam.cz/video.php

0/0
6.2.2007 21:43

Monstrum Anonymič Anonymov

Skutečná pravda

Nejde o radar, ale jde o stroj na ovlivňování myšlení.

Budou nám vlnama dávat příkazy do mozku. 8-o

0/0
6.2.2007 21:02

mtis

Re: Skutečná pravda

U tebe to už funguje. Asi to bude mít něco s těmi nanočipy, co se ti do mozku dostaly při vymývání. ;-);-);-)Rv

0/0
6.2.2007 21:16

vulpes

A safra!

Ten radar teda sežere energie!

http://ekonomika.idnes.cz/cesku-muze-brzy-chybet-elektrina-varoval-riman-frk-/ekonomika.asp?c=A070206_171449_ekonomika_ven

0/0
6.2.2007 20:27

Lubos1390

Trokavcům fandíme ...

Taky nechceme cizí armádu v naší zemi ... držte se přátelé. R^

0/0
6.2.2007 20:23

OnTheOriginaldrey

Re: Trokavcům fandíme ...

Lubosku:-/ ty uz zase pijes;-)

0/0
6.2.2007 20:39

osvetitel

Re: Trokavcům fandíme ...

Styd se Lubosku,huckat na amiky par vesnicanu a sam se valet u pocitace!Ty bys mel jit jako prvni,proti tem amickejm tankum a rvat "mame hole ruce"!;-)

0/0
6.2.2007 20:51

mtis

Re: Trokavcům fandíme ...

My v naší zemi především nechceme naše vlastní debily, jako jsi kupříkladu TY. ;-D;-D;-D

0/0
6.2.2007 21:18

Ppetig

Re: Re: Trokavcům fandíme ...

R^

0/0
6.2.2007 21:27

Heralik3

Re: Trokavcům fandíme ...

Ty cune uchylný. Vis o tom prd, ale meleš nesmysly, buzno jedna.

0/0
7.2.2007 8:15

morbidni_kreten

:-P

19:32 - Šedesát států podepsalo úmluvu proti násilnému

zavlékání osob. Dohoda má pomoci bojovat proti únosům a ilegálnímu

zadržování. USA, sklízející za tyto praktiky kritiku, dohodu odmítly...

Americká demokracie v praxi....:-©:-©

0/0
6.2.2007 20:20

vulpes

Nové umístění

Podle nejmenovaného zdroje z velvyslanectví USA má radar nakonec stát v Praze v areálu výstaviště, nebo v Brně v pavilonu Z. Pokud se to občanům těchto vesnic nelíbí, ať se laskavě vystěhují;-)

0/0
6.2.2007 20:18

hovnoval-

@@

Vesnice bude zrusena a lide prestehovani jinam. Vcera o tom mluvili v televizi. Neda se nic jineho delat.Obchod bude zrusen, kostel bude zachovan.

0/0
6.2.2007 19:51

Deratizátor

Tak schválně, z čeho může být tak energeticky náročný a na dodávku spolehlivost dodávky energie napájený?

Že by z Temelína, nebo třeba z Opatovic? To asi těžko. Jedině z vlastního zdroje. A Jakej zdroj asi splňuje tyto náročné podmínky?

Těžko to bude nějakej dýchavičnej dýzlák.Nebo snad má někdo nějaký přesnější informace?

0/0
6.2.2007 19:26

Hrdý Budžes

Re: Tak schválně, z čeho může být tak energeticky náročný a na dodávku spolehlivost dodávky energie napájený?

Bud te dobroty a najdi mi jednu zminku o tom jak je nejaky radar US army zasobovan ze sveho jaderneho reaktoru. A co se tyka energeticke narocnosti tak to je 500 MW hypoteza co si vymysleli v Blitskych listech ktera je naprosto mimo realitu.

Mimochodem treba takovy system Awacs je provozovan z letadla, to asi bude letajici jaderny reaktor, ze? :)))

0/0
6.2.2007 19:33

Deratizátor

Re: Re: Tak schválně, z čeho může být tak energeticky náročný a na dodávku spolehlivost dodávky energie napájený?

V každém případě potřebuje absolutně spolehlivej, na vnějších dodávkách nezávislej zdroj. No a jakej je teda ten instalovnej výkon? Rád se nechám poučit!

0/0
6.2.2007 19:37

Deratizátor

Re: Re: Re: Tak schválně, z čeho může být tak energeticky náročný a na dodávku spolehlivost dodávky energie napájený?

Pokud bude instalovanej impulsní výkon cca 200 kW, kolik to bude asi žrát, jaká asi bude celková spotřeba celýho zařízení včetně infrastruktury?

0/0
6.2.2007 19:47

foxy2

Re: Re: Re: Re: Tak schválně, z čeho může být tak energeticky náročný a na dodávku spolehlivost dodávky energie napájený?

100 varnych konvic.

0/0
6.2.2007 20:52

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Tak schválně, z čeho může být tak energeticky náročný a na dodávku spolehlivost dodávky energie napájený?

No to na to štěpný reaktor nebude stačit, to bude chtít fúzi .... ;-D;-D;-D

0/0
6.2.2007 21:19

Ppetig

Re: Tak schválně, z čeho může být tak energeticky náročný a na dodávku spolehlivost dodávky energie napájený?

Měl by ses přestat dívat na akční filmy - "vnější absolutně nezávislý spolehlivý zdroj" - jako Švarcík...

Postačí vnější napěťové zásobení cca 25 kV s vlastní transformátorovou stanicí a záložní dvou- až čtyřmotorový dieslový agregát, tedy stejné energetické zásobení, jako mají například ocelárny, které si nemohou dovolit nechat si ztuhnout ocel. Rádiový výkon 200 kW, tak to už je opravdu velká síla, mám obavu že to snad ani není technicky dosažitelné. A infrastruktura? Myslíš, že naše ministerstva (i s úspornými žárovkami od Bursíka) sežerou míň?

0/0
6.2.2007 21:34

Phantom2005

Re: Re: Tak schválně, z čeho může být tak energeticky náročný a na dodávku spolehlivost dodávky energie napájený?

Takový Cobra Dane vytlačí v milisekundovém impulzu až 15MW. Dokáže na cca 1800km sledovat objekt velikosti kopacího míče ;-)

Jenže je složený z 15000 vyzařovacích elementů, sdružených do 100 polí, každé pole napájí jeden klystron.

0/0
7.2.2007 8:17

Monstrum Anonymič Anonymov

Černoši z USA budou znásilňovat české panny

;-O

0/0
6.2.2007 19:08

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Černoši z USA budou znásilňovat české panny

Fůůůůj hanba AMI GO HOME !:-©;-O

0/0
6.2.2007 19:12

Hrdý Budžes

Re: Černoši z USA budou znásilňovat české panny

No jesli budou stat o ty vesnicanky z komunistickeho Rozmitalska tak to jenom potvrzuje jaka je valka otresna vec.

Jenom jestli tam najdou nejakou tu pannu. :)

0/0
6.2.2007 19:22

foxy2

Re: Černoši z USA budou znásilňovat české panny

A kde je sezenou?

0/0
6.2.2007 20:53

Hrdý Budžes

Tak vam nevim.

Reaktor nebo nereaktor. Je nekde publikovana zprava o tom ze nejaky americky radar ma jako svuj zdroj jaderny reaktor? Nebo se zase nějakej komunista utrh a vzpomnel si na svou nejhorsi nocni muru jak musel prvomajovat v roce1986 spad nespad? :))))

0/0
6.2.2007 19:07

Monstrum Anonymič Anonymov

Stokrát opakované lži

Lež č.1: USa osvobodila československo - ve skutečnosti osvobodily jen Plzeň  a pak tam stáli na fleku....

Lež. č.2: Amerika způsobila odchod Sovetu ze Stredni Evropy - SSSR zlikvidoval Gorbačov, amíci nikdy nic nevyhráli

0/0
6.2.2007 18:40

viera.h

Re: Stokrát opakované lži

tvoje komunistické

0/0
6.2.2007 18:43

klv

Re: Stokrát opakované lži

pokud si to myslíš ty,  ještě neznamená že to tak je;-D

0/0
6.2.2007 18:45

Hrdý Budžes

Re: Stokrát opakované lži

Komunisticky blb vzdycky komunistickym blbem zustane - rezim nerezim.

0/0
6.2.2007 18:45

Chargy

Re: Stokrát opakované lži

s tou plzni máš pravdu, ale nebylo to kvuli tomu, že by se na to vyflakli nebo že už neměli síly, ale kvuli demerkační linii, ale to ti patrně asi nic neřiká...

jinak by mě zajímalo kdo podle tebe čsr osvobodil?

0/0
6.2.2007 18:48

viera.h

Re: Re: Stokrát opakované lži

Copak nikdo nevite,že byli v Praze a museli zpátky na demarkační čáru.

0/0
6.2.2007 18:52

fr-mottl

Re: Stokrát opakované lži

pri tom osvobozovani v te americke demarkacni zone si musely mlade zeny davat pozor, americane byli v podstate sami cernosi a ne kazda holka chtela mit dite jako holinka. Ve vesnici mych rodicu udelali hned zabavu a cesi meli hned moznost zjistit, co je to multikulti

0/0
6.2.2007 18:53

Hrdý Budžes

Re: Re: Stokrát opakované lži

Byli to sami cernosi a proto se na fotkach teba v Pattone memorialu v Plzni vyskytuji tak jeden z peti ty jedno multikulto zkrizen s volem. :))))

0/0
6.2.2007 19:04

belgian chocolate

Někdo by měl vysvětlit, co to bude žrát...

možná by mohli mít referendum o tom, ne?

0/0
6.2.2007 18:38

Vrchní našeptávač

Omezenost ceskeho obyvatelstva!

21. Srpen 1970... 2 roky po srpnu 68. Uz to nebyl cesky narod, ale jen hrstka demonstrantu. Za ten rok temer 10 milionu obyvatel stacilo ohnout zada, vyvesit rude vlajecky na vratech, na kterych jeste pred 2 lety hrdinne psali kridou napisy "Ivane, tahni domu, ceka te Natasa" anebo "Indra, Bilak, Kolder, Piler = Zradci naroda!". Dnes se nic nezmenilo, normalizace se zdarila za horizont provozni doby az do roku 2007. Stale cesky obcan ma blize k Ivanovi (at uz ze strachu ci z vypocitavosti), a to, ze to byla Amerika, ktera prinesla odchod Sovetu ze Stredni Evropy a naslednou zmenu rezimu v CSSR, dnes nejenze nikdo neoceni, ale dokonce jeste mnozi drzkuji, ze za Bolse bylo lepe, vzdyt rohlik byl za tricetnik a pivko za dve kacky. A tak se mluvi o radaru, jako by to byly ICBM rakety s nuklearnimi hlavicemi napajene prenosnym Cernobylem. Krome toho, ze do otazek bezpecnosti statu nelze z principu status referenda pouzit, je divne, ze Paroprase se zacina zviditelnovat s ruskymi emisary.

0/0
6.2.2007 18:25

Stir78

Re: Omezenost ceskeho obyvatelstva!

Souhlas. R^

Uz se tesim na soudruhy Julinka Sisala a NWO. :))

0/0
6.2.2007 18:27

Ppetig

Re: Omezenost ceskeho obyvatelstva!

Souhlasím se vším až na tu roli USA při odchodu sovětů - to je trochu přehnané. Kdyby v Kremlu neseděl Gorbačov s plánem Perestrojky, tak 1989 mohl být velmi snadno druhý "1968". Osobně si nemyslím, že by za "demokratickým tažením" USA byly morální důvody. Ovšem ať to byly důvody jakékoliv, hlavně když bolševici odešli...

0/0
6.2.2007 18:33

OnTheOriginaldrey

Re: Re: Omezenost ceskeho obyvatelstva!

mno, hlavne ze ti nasi zustali:-/ A ted nejvic rvou, se stadem naivnich uzitecnych idiotu v zadech:-/ L[>-]oL

0/0
6.2.2007 18:36

osvetitel

Re: Re: Omezenost ceskeho obyvatelstva!

Druhy 1968?8-oA jak,kdyz CSSR to zabalila az jako posledni,krome Rumunska,ktere nebylo zavisle na SSSR a slo svoji cestou?Po te neuspesne valce v Afganistanu a tom vybuchu v tom Chernobylu,to uz dal nemohli ekonomicky utahnout,a hrozil SSSR,ktera zivila ty sve satelity ekonomicky krach!SSSR potrebovala nutne zapad aby ji postavil na nohy,a nemohla si dovolit jeste navic "uklidnovat" sve reptajici satelity! Gorbacev byl kompromis,ktery  mel zachranit alespon SSSR od rozpadu nezli se ekonomicky vzpamatuje,ale nezli to stacil,tak se mu to zozpadlo!Vychodni Evropa nebyl takovy problem,ta se dala vzdy znova pritahnout obvzlast kdyz vni mela SSSR sve lidi!;-)

0/0
6.2.2007 20:47

Stir78

Co to je ya chztraka? :)))

"A ten i když je opancéřovaný a hluboko pod zemí... strach z toho je.

Vemte si Černobyl. Stát se může kdykoliv cokoliv," argumentuje Jan

Neoral.

Boze muj :)) Vzdyt jeden, nebo mozna i dva maly reaktory provozuji vysoke skoly v Praze... A druhy Cernobyl z nich opravdu nehrozi...

0/0
6.2.2007 18:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.