Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkář se o sražené dítě vůbec nezajímal, tvrdil svědek

Obvodní soud pro Prahu 2 vyslechl svědky tragické nehody. Loni v říjnu při ní zemřel sedmiletý chlapec, když ho na přechodu poblíž Břevnovského kláštera v Praze srazil motorkář. Podle svědka i matky dítěte se 31letý motorista o osud dítěte nezajímal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kunde

ten motorkář

bjel vábec pomalu ale tak kilo. A byl to přesně ten týpek s ohnutou značkou.. Čili = já si budu jezdit jak h**do a společnošt je mi u p**dele. Spíš mě zaráží že má stále řidičák??RvRv Teď měl jako z udělání předoperační. V Březnu při dalším stání bude jako z udělání na operaci. Pak bude po operaci. Prostě vyčůranej hajzlík. Alespoň takový dojem to dělá. :-©

0/0
8.2.2007 19:04

scaty

motorkář nemotorkář

já bych sedmi letý dítě nenechala běžet přes dvouproudovku před sebou ani omylem,  ale někdo to má holt jinak no

0/0
8.2.2007 12:36

transalp96

Uf,to je proste na houno

Rv

0/0
7.2.2007 0:47

iuos

hmm

na druhou stranu.. co tam měl dělat, když bylo jasný, že toho kluka zabil? :-/

0/0
6.2.2007 19:50

orinka3

Re: hmm

v civilizované společnosti se viník snaží omluvit obětem. Bylo by od něj hezké, kdyby se nevěnoval motorce, ale projevil účast matce mrtvého dítěte:-/. Ale kdo má v hlavě pouze motorky, těžko od něj čekat myšlenky na lidi.

0/0
7.2.2007 9:32

Pan Navratil

Re: Re: hmm

No nechcu vidět tebe, kdybys nedejbože někomu sejmula děcko, jak půjdeš za maminou a začneš vykládat, jak tě to mrzí.

0/0
7.2.2007 10:57

Pan Navratil

Re: Re: Re: hmm

"Dobrý den no já se děsně omlouvám, já to neudělala schválně, hele tady je ještě kousek mozku, no fakt mě to mrzí a půjdu do basy aby se vám ulevilo nechcete zajít na panáka..."

Samozřejmě bys nebyla v šoku z toho, žes někoho zabila.

0/0
7.2.2007 11:03

peprnak

souhlas

jezdim na motorce a musim napsat-MAS REcHTR^

0/0
6.2.2007 19:17

clickman

Tady v USA by ti naparili od 25 vys a mozna i...

dozivoti be moznosti vyjit uz jen diky svedkum;-€

0/0
6.2.2007 16:48

Tatíček MORAVA

Re: Tady v USA by ti naparili od 25 vys a mozna i...

tam u vas v usa je to samej psychopat a de/bil a ty jsi toho zářným příkladem ty přivandrovalče ;-D;-D;-D

0/0
6.2.2007 18:52

orkrist

Re: Re: Tady v USA by ti naparili od 25 vys a mozna i...

Že zrovna ty někoho označuješ za kreténa, ty vyžraná dementní komunistická nulo, která si svoje ego masíruje bakelitovým samopalem!;-O(Y)(Y)(Y)Rv;-O

0/0
6.2.2007 19:46

Tatíček MORAVA

Re: Re: Re: Tady v USA by ti naparili od 25 vys a mozna i...

jen se vybreč ty zvratku :-©

0/0
6.2.2007 19:52

orkrist

Re: Re: Re: Re: Tady v USA by ti naparili od 25 vys a mozna i...

Zvratek jsi ty, lůzo komunardská:-© jestli to chceš zopaovat, tak klidně LŮZO KOMUNARDSKÁ!:-©

0/0
6.2.2007 20:19

Pan Navratil

Re: Tady v USA by ti naparili od 25 vys a mozna i...

jistě, primitivní národy reagují primitivně.

0/0
7.2.2007 10:58

clickman

Tady v USA by ti naparili od 25 vys

dozivoti be moznosti vyjit uz jen diky svedkum;-€

0/0
6.2.2007 16:47

RAT

Debilove ...

... vy ubozaci, nevite jak to bylo a odsuzujete motorkare! Nemusel videt to auto, mohl predjizdet uz driv. Ze se nezajimal o kluka? Kdyz tam byl doktor-panbickar, tak co by prekazel. Za prejeti kluka muze jeho mama, ze ho nechala behat pres silnici a nenaucila ho rozhlednout!

Nejvetsi verbez na silnici jsou duchodci a pak hned deti, kteri se vubec nerozhlednou, nebo v pripade duchodcu, tam naschval vlezou tesne pred auto a bavi se tim jak to ridic slajfuje. Nedochazi jim ze to ridic nemusi na tech 5 metru ubrzdit, pripadne si jich vubec vsimnout, kdyz celou dobu stoji pred prechodem a krafaj, a pak tam vlezou. Ridic nema na starosti jen je, letmy pohled do zrcatka na protejsi stranu, na znacku ...

Chodcum doporucuji pokud jim je zivot a zdravi mile, tak at se do silnice necpou. Dokud vozidlo nestoji, nemaji ocni kontakt s ridicem, ktery brzdi, nebo dokud nic nejede!

0/0
6.2.2007 16:18

looki25

Re: Debilove ...

doufam ze brzo pomuzes nejakymu tezce nemocnymu slusnymu cloveku, co potrebuje transplantaci..!

:-©

0/0
6.2.2007 16:23

svazak1

Re: Re: Debilove ...

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
7.2.2007 11:42

black_jack

Re: Debilove ...

motorkar nepredjizdel - to je jedna z malych nepresnosti toho vskutku dementniho vylevu... jinak subject zpravy si kazde rano rikej pri holeni a muzes k tomu pridat i jine peprnosti...

0/0
6.2.2007 16:23

doktor_bota

Re: Debilove ...

My ale víme, jak to bylo. Ten motorkář prostě zabil dítě na přechodu, protože jel jako dobytek - ignoroval, že ve vedlejším pruhu zastavuje nebo zastavilo auto. Tvůj výblitek je zcela mimo.

0/0
6.2.2007 16:58

BenediktSpinoza

Klidek

praskni si a zase bude vsechno dobry..... vykasli se na ten zlej nepratelskej svet kolem tebe.....uz citis to teplo co se ti rozliva zilou?;-)

0/0
6.2.2007 17:18

killy

Bože, to je ale vůl.......

0/0
6.2.2007 17:28

peprnak

Re: Debilove ...

jezdim na motorce a musim napsat-MAS REcHTR^

0/0
6.2.2007 19:18

killy

Trochu tě nechápu. Jezdím taky na motorce...

.. a teď přemejšlím, jakej je rozdíl jedné stopy proti dvěma v případě dopravních předpisů.......u přechodu... 

0/0
6.2.2007 20:07

Tomáš Nemravný

Re: Debilove ...

"Nejvetsi verbez na silnici jsou duchodci a pak hned deti" - seš vedle jak ta jedle, největší verbež na silnici jsou motorkáři, v těsném závěsu za nimi kamioňáci, dělící se o 3. příčku s řidiči Ochcávek f metle f TDIčku...

0/0
6.2.2007 19:25

OnaDoňa

Re: Debilove ...

No, možná nemusel přes to auto vidět ty chodce, ale viděl přechod a měl předpokládat, že pokud u přechodu brzdí vedlejedoucí auto, tak asi má nějaký důvod (jaký asi, u přechodu...?). Podle mě tušil chodce, ale myslel si, že to na své rychlé mašině ještě stihne projet, šlápl na plyn, ale nepočítal s malým běžícím klukem. Čímž ho neomlouvám, ale naopak. Na druhou stranu, pokud by se mu na poslední chvíli stihnul vyhnout, možná by to napálil do sloupu, byl by tam teď jiný pomníček  a my bychom možná řešili smrt chudáka na motorce, který se vyhýbal náhle vběhnoucímu dítěti. Ale fakt ho neomlouvám. Kolem toho pomníčku s plyšáčky denně jezdím a mám 2 malé děti.

0/0
2.3.2007 16:54

Stir78

Zajimal se o motorku a ne stav ditete

Co to je za hovadskou svini?!! :-©8-o

0/0
6.2.2007 15:54

Adam Pollo

Re: Zajimal se o motorku a ne stav ditete

nesoudil bych bez znalostí faktů ... dovedu si představit, že doktorka byla u kluka dřív než by byl on, že klukovi evidentně nešlo pomoct, šoková reakce ...  zůstaňme u toho, že jel jako prase, bezohledně atd., ale morální odsudek toho, jak se choval po nehodě bych nechal odborníkům.

0/0
6.2.2007 16:12

black_jack

Re: Re: Zajimal se o motorku a ne stav ditete

svedkove rikaj, ze se staral celou dobu o motorku...asi to byl sok, kdyz mu kluk ohnul vidlici a zacakal lak krvi...

0/0
6.2.2007 16:18

Adam Pollo

Re: Re: Re: Zajimal se o motorku a ne stav ditete

já u toho nebyl ... ale člověka, který začal ve stavu šoku dělat zautomatizované pohyby a úkony, jsem už viděl.

Pokud bylo jasné, že to kluk nepřežil, může být to, že k němu neběžel, imo i druh odmítnutí, popření toho faktu. Nechci se motorkáře zastávat, jen konstatuji, že nikdo z nás tady nejspíš neví, jak to bylo. Nemám rád takové odsuzování bez dostatečných informací - a je dost hnusný od bulváru idnes, že k němu titulkem vyzývá. Nic víc ...

0/0
6.2.2007 16:54

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Zajimal se o motorku a ne stav ditete

Ano Adame Polo, můžeš mít pravdu. Jenže ten motorkář si svůj šok zavinil hazardem na silnici. Měl by být přinucen nést za svůj hazard následky. Domníváš se, že smrt dítěte lze odsedět za jeden rok v kriminále pro řidiče motorových vozidel? Takové kriminály nebývají z kriminálů nejtěžších. Kdepak, odseděním kriminálu smrt dítěte pro nezodpovědného motorkáře nesmí končit.

0/0
6.2.2007 18:00

Adam Pollo

Re: Re: Re: Re: Re: Zajimal se o motorku a ne stav ditete

Odděluji dvě věci : 1) zabití bezohledným chováním na silnici. To si zasluhuje trest, který pachatele zasáhne na celý život - tady souhlasím, a myslím, že doživotní zákaz řízení motorových vozidel by měl dostatečnou účinnost. Samozřejmě po odpykání trestu vězení - jeho výši ať spravedlivě určí soud podle konkrétní míry zavinění. Tu neznám, určitě by měla hrát roli rychlost a j.. 2) chování po nehodě - morální odsouzení : tady protestuju proti tomu, abychom bez podrobné znalosti dělali jakékoliv závěry, nazývali řidiče bezcitnou sviní atd..

Uvědomme si, že mákdo z nás žije tak, že v každém okamžiku má pod kontrolou, co se může při souhře nešťastných okolností stát - a pokud se vžíváme do rolí účastníků té tragédie, neopomeňme ani roli rodičů toho hazardéra na motorce, pokud by byl po odpykání zaslouženého trestu dohnán k sebevraždě, jak tu mnozí navrhují.

0/0
6.2.2007 20:21

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimal se o motorku a ne stav ditete

V mnohém s Tebou Adame souhlasím. Doživotní zákaz řízení, jenže v naší justici nereálný. Spravedlivé rozhodnutí soudu? Rok, dva basy natož podmínku za spravedlivé rozhodnutí nepovažuji. Následky by měly být v každém případě celoživotní. Napadá mne povinnost celoživotně platit pozůstalým nějakou větší částku, aby na své pochybení pachatel nikdy nezapomněl. Prostě povinnost každý měsíc poslat složenku se soudem určenou částkou. Důležité by bylo tou složenkou osobně podanou na poště. Ne formou trvalé platby. Nebo možno zvážit povinnost donést peníze každý měsíc osobně pokud by to pozůstalým více vyhovovalo.

Tohle by mělo v důsledku potlačit touhu po dohnání pachatele zabití dítěte k sebevraždě, protože je méně pravděpodobné, aby někdo toužil po sebevraždě někoho, kdo mu pravidelně každý měsíc donese nějaký větší finanční obnos.

Roli rodičů hazardéra na silnici považuji za srovnatelnou s rolí rodičů zabitého dítěte. Hazardérům třeba dát důsledky hazardu sežrat, jinak hazard nepřestane.

0/0
6.2.2007 21:24

Adam Pollo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimal se o motorku a ne stav ditete

Nepřepočítával bych všechno na peníze ... ale když už, tak trest co navrhuješ by mohl být ve své podstatě doživotním trestem nucených prací - a to mi za nedbalostní trestný čin přijde hodně přehnané. Navíc by ten Tvůj systém nutil rodinu toho děcka se k tragédii neustále vracet, vlastně by nikdy nemohli jít dál.

Výše trestu ... někdy i podmínka by mohla být dostatečná; záleží na míře zavinění. Nevím, jak to bylo tady, ale zavřít někoho natvrdo za to, že jel např. 80km/h ve městě a kluk se rozeběhl, když auto v bližším pruhu zastavilo, a vlítl mu tam ... je to těžký.

0/0
7.2.2007 11:31

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimal se o motorku a ne stav ditete

Adame, tem motorkář porušil několik předpisů najednou a tedy se jedná o velmi hrubou nedbalost, která alespoň podle mne s tím úmyslem hraničí. Takže rozhodně trest natvrdo.

Taky pachatelé nedbalostních trestných činů měli za svoji nedbalost nést celoživotní následky, zejména pokud jde o nedbalost hrubou a závažnou. Proč by měla trvalé následky nosit jenom oběť zvláště když jde o nedbalost někoho jiného.

Jak by tenhle systém nesli pozůstalí nevím. Tenhle systém by měl sloužit zájmu pozůstalých. Rozhodně by pozůstalé nic nenutilo měsíční odškodné přijímat, mohou s přece měsíčního odškodného vzdát například ve prospěch některého dobročinného konta, což by ale pachatele nezbavovalo povinnosti peníze nadále posílat. Koneckonců by mohli teoreticky od pachatele vybrané peníze pachateli vracet, ale to už bych považoval za hraničící s hloupostí.

Taky zabití z nedbalosti je krajně závažné jednání, kteroužto závažnost mnoho lidí nedoceňuje a podceňuje.

0/0
7.2.2007 13:14

pepe999 from Salford

peprnak..

Nemuzu poslat reakci, ti pc diletanti z mf tam maji nejaky problem, vyhazuje mi to error page. Ono zase tak moc lidi nezabiji lidi, nebo nedej boze decka na prechodech pro CHODCE, takze at si zvykaji tihle vrazi zit mezi lidma, ale moc bych na to nesazel. Argument, ze se to muze stat kdekomu je lichy, motocykl nema hodne lidi a na prechodech a ve meste celkove si dava clovek majzla, nebo by mel. Za chyby se plati a za ty velke se plati velka cena...

0/0
6.2.2007 15:31

old fashioned Vince III...

Re: peprnak..

když nefunguje reakce, zkus konečně erekci...

0/0
6.2.2007 16:04

RAT

Re: peprnak..

jestli to nebude tim, ze tva reakce nikoho nezajima! :-©

0/0
6.2.2007 16:20

mosulský machredž

oo

a čím teď ten motorkář jezdí? Kontroluje ho někdo, jestli jezdí už maximálně jenom na kole ? nebo mu ještě právoplatně nevzali řidičák a krotí dál oře na silnici ? :-©

0/0
6.2.2007 14:59

strycek_Pompo

Re: oo

zima je sice mírná, leč k jízdě na motorce přesto nesvádí

0/0
6.2.2007 15:44

TomášM

Lékařka

to byla teda pěkná peecha s tim modlenim jen co je pravda. Určitě mu chtěla pomoct za pomoci homeopatik. Třeba mu ukázat sádru a doufat že to pomůže na zlomenou nohu, nebo tak něco.

0/0
6.2.2007 14:55

pepe999 from Salford

Re: Lékařka

Asi mas problem s chapanim daneho textu. Ktere casti nerozumis??? Te, kde se pise, ze videla, ze diteti uz nemuze pomoci??? V cestine by se to dalo i napsat, ze to dite podlehlo utrpenemu zraneni na miste, takze se uz mohla jenom modlit...(Y)Rv

0/0
6.2.2007 14:58

kandaharista

Re: Lékařka

peecha seš ty, blbečku. Jsem sice ateista ale né debilní ateista jako ty. Doktorka zaslouží poděkování, že se o něco pokusila (i když je to její povinnost, že) a když už nešlo nic dělat, tak se za chudáka kluka aspoň pomodlila. Je to od ní hezké a ty jsi ubožák:-©

0/0
6.2.2007 15:42

clickman

Re: Lékařka

Ty jenz jsi chudy v duchu jsi prokazal ze nejsi hoden citu natoz zivota pamatuj ze to co vyvolas vraci se zpet....Rv

0/0
6.2.2007 16:51

old fashioned Vince III...

to někdy

zajímal motorkáře osud přejetého dítěte?8-o

0/0
6.2.2007 14:27

babacek

Co se to děje.

Každý grázl když má jít k soudu tak onemocní.Měl by to soud nechat prověřovat úředními lékaři.:-/

0/0
6.2.2007 14:18

pepe999 from Salford

Hmm, tak motorkar se zajimal o

poskozeni motocyklu..... Tak poskozeni??? Byt tatik toho kluka, tak se bude ten parchant zajimat o nejvhodnejsi koleckove kreslo, nebo jeho familie o barvu rakve...;-€;-€;-€:-©(Y)Rv

0/0
6.2.2007 14:10

Jan.Emil

Re: Hmm, tak motorkar se zajimal o

Jednoho takového jsem znal. Do tří měsíců po návratu z kriminálu tu truhlu potřebova. Jestli si ji vybral sám, nebo mu ji vybírali druzí to opravdu nevím. Když si někdo omotává mašli kolem krku, zpravidla se nestará v jaké truhle bude ležet. Přejel člověka a přátelé, rodina společně se známými mu udělali z života peklo jaké neustál. Zkrátka z jednoho pekla utekl, do druhého přišel. Ani jsem mu nešel na pohřeb. Jezdíval jak hovado, vždycky jsem doufával, že se zabije sám. Dopadlo to jinak. Měl si tu mašli hodit zavčasu.

0/0
6.2.2007 14:18

pepe999 from Salford

Re: Re: Hmm, tak motorkar se zajimal o

Aspon tak...R^

0/0
6.2.2007 14:19

Jan.Emil

Re: Re: Re: Hmm, tak motorkar se zajimal o

Jenomže k tomu, aby si tu mašli hodil ho musel napřed někdo přemluvit. Třeba se najdou taky v případě tohohle motorkáře?

0/0
6.2.2007 14:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.