Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Označit žákyni za primitiva je výchovné, řekl soud

České soudy se občas musejí zabývat netradičními případy. Sousedská válka z Otrokovic skončila dokonce u Nejvyššího správního soudu. Poslední kapkou ve sporu bylo, když středoškolská učitelka označila svou žákyni, a dceru nenáviděných sousedů, primitivem. Podle soudu je to výchovné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OldFaker

Třeba ta mladá kravka...

...tu školu dokončí a půjde dělat úřednici na magistrát.... a třeba budete chtít něco, co tak úplně nemusí takže vás pošle do prdele, protože jí procházely sprosťárny vůči starším, protože je šíleně svobodomyslná a říká, co si myslí... A takovou vám, vy jednodušší, takovou vám přeji!

0/0
6.2.2007 13:49

apm

..oznacit tuto ucitelku za primitiva je povinne..

0/0
6.2.2007 12:23

suchar

Re: ..oznacit tuto ucitelku za primitiva je povinne..

zkus si stoupnout na její místo a za někol týdnů budeš o naší středoškolské ládeži hovořit možná i hůře, takové integrované stř.školy (bývalé učňáky) jsou dost tvrdá realita

0/0
6.2.2007 17:48

sedit

na druhou stranu by si to ucitel nemel dovolit

kdyz zak si to k nemu take nemuze dovolit(tim nerikam ze se to nedeje !) , docela by me zajimalo co by se stalo kdyz jsem chodil do skoly a jeden nervak se obcas do studentu navazel celkem huste kdybych mu rekl ze je debil a poslal ho do pr.. ! to by byl prusvih jako brno! cili porad tu je takovy to komunisticky premselni my muzeme vse sme ucitele a vy nemuzete nic protoze jste zaci !

0/0
6.2.2007 11:17

astrix

Re: na druhou stranu by si to ucitel nemel dovolit

Na druhou stranu vztah učitel-žák nemůže být už ze své podstaty nikdy rovnoprávný.

0/0
6.2.2007 18:12

nergal

Re: Re: na druhou stranu by si to ucitel nemel dovolit

to nemuze ! ale zde jde o urazeni a tm by byt rovnopravny mel ! i ucitel se ma chovat tak aby neurazel lidi okolo ato ze ten clovek neni dospely nehraje roli !

0/0
7.2.2007 0:17

spinuca

Re: na druhou stranu by si to ucitel nemel dovolit

Asi nejde o komunistický přemyšlení. Spíš o zásady slušnýho chování a jednání. A mezi to posílání do pr.. určitě nepatří. Stejně jako ničení fasády baráku a obnažování zadnice na veřejnosti...

0/0
6.2.2007 23:16

nergal

Re: Re: na druhou stranu by si to ucitel nemel dovolit

samozrejme nevime co tomu predchazelo od zakyne ale ani od ucitelky !  tudiz zase koukat jen na to co udelala zakyne se mi zda spatne pokud se nepodivame jak se chova ucitelka ! a ucitel by mel take mit zasady slusneho chovani a chovat se tak aby neurazel ostatni( pripominam ze nevime kdo to odstartoval )

0/0
7.2.2007 0:18

spinuca

Re: Re: Re: na druhou stranu by si to ucitel nemel dovolit

Jistě, kdo první vyrazil ze startu a jak, se asi zjistit nedá. Kdo ale cestou fauloval, možná jo. Ani funkce učitelky (=nadřízeného v pracovním vztahu) se nerovná automaticky vrchního spravedlivého. Přesto si nemyslím, že by titul primitiva=člověka jednoduchého znamenal urážku, ale spíš konstatování faktu. Jestli má někdo hnědé vlasy, taky se asi neuráží, když je označen za hnědovlasého. Jenže ty vlasy se dají přebarvit...

0/0
7.2.2007 0:50

sedit

ja nechapu ze se takova pitomost mohla

dostat az pred soud a pak se divme ze se clovek soudi nekolik let kdyz jsou soudy zahaleny takovyma blbostma ! tak ji rekla ze je primitiv no a co kdyz ja byl ve skole tak nam rikaly obcas hure a nedelalo se z toho veda spis naopak akorat sme z ucitelu meli vetsi srandu ! tak ji mela rict ze je taky primitiv a bylo by vyreseno !to by se me teda chtelo tahat se po soudech kvuli ttakovy blnosti:-©

0/0
6.2.2007 11:13

moznanemozna

Víte, ono vždycky

záleží jak na učiteli a vedení školy, tak na rodiči. Můj kluk vždycky věděl, že když bude ve škole zlobit a náhodou chytí od učitele pohlavek, nebude si doma stěžovat, protože by chytil další. Ne, že bych šla vynadat učitelce, jak se to dnes děje. Ale také věděl, že když mu učitelka nadávala podobným způsobem jak je tu popsáno, že jsem byla schopná přes vedení školy dosáhnout toho, že už se to neopakovalo. On nikdo nemá rád, když se mu sáhne na peníze.

0/0
6.2.2007 10:52

J. Adamec

Ponaučení pro onu žákyni:

Té "učitelce je potřeba rozbít držku". Je to totiž jediný  způsob obrany  - ".... starší jsou již více schopni hájit svá práva i práva jiných". Soud Vaše práva totiž neochrání.

0/0
6.2.2007 10:37

OldFaker

Re: Ponaučení pro onu žákyni:

To, že jste propadal ve škole vás neopravňuje k navádění k fysickému napadání...ale asi tušíte, že by ta učitelka na vaši adresu řekla totéž a sedělo by to...ach jo...

0/0
6.2.2007 13:45

spinuca

Re: Ponaučení pro onu žákyni:

Tento "jediný způsob obrany" se už hodněkrát v historii lidstva neosvědčil, ale lidi jsou stejně nepoučitelní, že? A hlavně nesoudní. Filozofie "na mě si nikdo dovolovat nesmí, ale já si dovolím na všechny a všem jim rozbiju držku" je poněkud nevyvážená. Když posílit svaly je jednodušší než používat mozek, co se dá dělat...

0/0
6.2.2007 23:23

captain cook

Re: Ponaučení pro onu žákyni:

J. Adamec  k tabuli! Vazeni ctenari, tady v nem mate ukazku co je primitiv. Takovy jako on a jemu podobni tak vyrostli, protoze jejich rodice neumeli pozit rakosku.

0/0
7.2.2007 20:48

kája1970

.......***No comment***.......

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.2.2007 9:56

joyFX

taky

máme jednu takovou v rodině... Fackovala děti zcela běžně, říkala jim, že jsou lůza a verbež, její oblíbený způsob pojmenovávání dětí byl jedničkář - dvojkař - trojkař - čtyřkař - pětkař. Neuznává nikoho, kdo se vypracoval i v případě, že prolezl základku s odřenýma ušima. Naopak před lidma s titulem padá na zadek a nechá si říkat "paní magistro" - nakonec stát jí to tříleté vyšší studium za magisterské uznal ...

0/0
6.2.2007 9:44

seppikub

Se tam

kazdy moc stara ve vecech druhych, ale jak to vypada u nich doma... 

0/0
6.2.2007 9:40

Rudolff

No, ještě, že soud má rozum

Když je někdo primitiv...tak je primitiv...Proč to neříct, když máme svobodu slova?

0/0
6.2.2007 9:37

Nedobík Josef

Mít za souseda nepřizpůsobivého občana, byl bych tvrdší!

:-© :-© :-©

0/0
6.2.2007 9:11

nergal

tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

tolik povyku ! tak ta zakyne ci jeji matka mela tu ucitelku poslat do p//ici a byl by klid ! se divim clovek na stredni uz neni male ustrasene dite jak si nekteri kantori mysli ! rekl bych ji at tahne do pr//dele a byli bysme vyrovnani ! a beda jestli by si na me zasedla to by pak zazila teprve saigonR^

0/0
5.2.2007 23:31

centrex

Re: tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

Koukam budes asi nejaky typicky Cech, ze jo, ze se nemylim?R^:-P

0/0
6.2.2007 0:35

poslanec_termit

Re: Re: tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

Neřekl bych, že to bude typický Čech. Spíš hňup.

0/0
6.2.2007 8:07

Destroyer7

Re: tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

Číst a psát jsi se naučil, ale porozumět psanému slovo asi ne. Nestačí číst nadpisy. Přečti si celý článek a možná pochopíš jakého hlupáka jsi svým příspěvkem ze sebe udělal.

0/0
6.2.2007 6:01

nergal

Re: Re: tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

ja si ho precetl dukladne a to co jsem napsal je mysleno obecne takze pokud neumis cist mezi radky coz teda neumis tak delas hlupaka ze sebe akorat ty!

0/0
6.2.2007 11:07

liberál13

Re: tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

na učitelku si dovolovat, ty musíš být brácha to slečny primitivní:-©

0/0
6.2.2007 9:19

Pan Navratil

Re: tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

BABÁČKU, tady zkus přemýšlet o autoritě.

0/0
6.2.2007 11:40

sedit

Re: Re: tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

u tebe je autorita moznost nadavat zakum a necekat to same od nich ?? ja naopak zazil ze ucitel s nejvetsi autoriou byl vzdy ten kdo se choval slusne a ferove ! samozrejme ze si nenechal delat bordel o hodine ale to s timto nesouvisi ! ono se porad kouka jako za komousu na zaky ale tady uz ti v clanku nenapisou co to bylo za ucitelku a jak se chovala ona k zakum!

0/0
6.2.2007 11:53

sedit

Re: Re: tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

tak mozna bys mel popremyslet o autorite ty ty moulo ! kdyz ucitel me bude nadavat do debil//u nemuze cekat ode me nic jineho ! R^

0/0
6.2.2007 11:54

sedit

Re: Re: tak to cumim ze se takova pi...na dostala pred soud je

a uz vubec ne autoritu ! nejvetsi zabijak autority je prave arogantni chovani kantoru BABACKU !!

0/0
6.2.2007 11:55

Omar Sharif Khadáfí

No jo...

to by nebyla ta správná dizkuze na idnes aby se hned někdo nezačal navážet do politiky....i kdyby šlo prd....Rv

0/0
5.2.2007 21:30

opportunity

Můžu výchovně za primitiva označit i někoho jiného?

Co třeba si zajít do parlamentu zavychovávat?

0/0
5.2.2007 21:20

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

Re: Můžu výchovně za primitiva označit i někoho jiného?

jenže tam už je problém nevychovatelnost.

0/0
5.2.2007 21:25

Isabelle

Re: Re: Můžu výchovně za primitiva označit i někoho jiného?

Jak se vede Qasimodo ?

pomohla Ti nekdy pani ucitelka ?

rekla Ti kdyz jsi neco spletl...hele to nevadi, zitra to napises lepe ?

0/0
5.2.2007 21:46

Destroyer7

Re: Můžu výchovně za primitiva označit i někoho jiného?

Kolik lidí by tvou výchovnou lekci bylo schopných pochopit? ;-)

0/0
6.2.2007 6:02

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

Tady se asi skutečně o

primitiva jedná, ale jinak jsou učitelky jedna soudružka/soudruh vedle druhé.

A kradou cvičky! :-P

0/0
5.2.2007 21:20

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

Re: Tady se asi skutečně o

Např. známá má holku, chodící do 9. třídy(žádná graffitimanka), která si dovolila upozornit pana učitele, že vláda kněží není tektokracie, což tvrdil ten učitel, ale teokracie. Za to dostala na pololetí z občanské výchovy za dvě. ;-)

0/0
5.2.2007 21:24

Omar Sharif Khadáfí

Re: Re: Tady se asi skutečně o

;-D;-D;-Dhhhaaahhhaaaaa;-D;-D;-Dgraffitimanka.....;-D;-D;-DKdes to sebral???

0/0
5.2.2007 21:32

Delirium Tremens

Re: Re: Tady se asi skutečně o

Ať si zvyká. Až v dospělosti napíše do novin článek, který uvádí na správnou míru nepřesné informace z jiného článku, který napíše její nadřízený, tak dostane padáka. To je život.

0/0
5.2.2007 22:04

Meck IV.

Ano...

u některých "žáků" se jiný výraz než primitiv nedá použít....[>-](Y)

0/0
5.2.2007 20:24

Isabelle

Re: Ano...

 napsal cesky ucitel.......

0/0
5.2.2007 20:32

Meck IV.

Re: Re: Ano...

ne, nejsem učitel...učitelé jsou občas ještě vetší idioti!!![>-]

0/0
5.2.2007 20:56

Isabelle

Re: Re: Re: Ano...

;-)Vyjmi Kanadske ucitele/ky...

0/0
5.2.2007 21:48

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Ano...

;-D;-D;-D tahle holka mě vždycky dokáže pobavit

0/0
6.2.2007 8:36

VILENIN

to jsou věci....

mám tu smůlu, že bydlím vedle školy. Sohlasím s tím, že tam je samý blbeček a debil, kromě toho i nějaké mindže a karové. Jó, more, časy se mění.......

0/0
5.2.2007 19:48

VILENIN

Re: to jsou věci....

překlep:  souhlasím

0/0
5.2.2007 19:49

tydýt

"Rozumné děti! Toto jsou rozumné děti ?

Vždyť je to tu jeden vedle druhého samý debil nebo blbeček ! Vždyť se podívejte! Debil - blbeček, debil - blbeček,debil - blbeček,debil - blbeček,debil - blbeček,debil - blbeček! Akorát tamhle vzadu - to je snad jediná výjimka - sedí dva blbečci vedle sebe!!!"

0/0
5.2.2007 18:35

semik65

Re: "Rozumné děti! Toto jsou rozumné děti ?

"No tak žáci! Kdo tady má z chování jedničku? No, Zdeňku!"

"Josef Říha má dvojku."

0/0
5.2.2007 20:49

mp1

Re: Re: "Rozumné děti! Toto jsou rozumné děti ?

No to je jeden... a co ostatní ?.... Ti mají trojku.

0/0
6.2.2007 6:14

fleret1

V Cesku je hodne primitivnich kantoru

a je vice primitivnich soudcu - potazmo pravniku Rv

0/0
5.2.2007 18:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.