Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česká televize si změnou Událostí příliš nepomohla

Před měsícem Česká televize změnila formát svého hlavního večerního zpravodajství. Události jsou delší, začínají dříve, podle některých se ale potýkají s rozvláčností. Sledovanost se však oproti prosinci 2006 téměř nezměnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pan Navratil

.

Hlavně, že je tu protiváha tomu nechutnému bulváru komerčních televizí, které myslí jenom na peníze.

!!!

To taková ČT na peníze nemyslí, páč jednak mají svoje jistý a jednak na to maj firmu.

0/0
5.2.2007 11:33

Sporadany_obcan

Re: .

To její "svoje jistý" bych okamžitě zrušil!!! (dělá to bratru přes 3 milirady za rok, ouvej, za to by mohlo být něco užitečnějšího, no ne?)

0/0
5.2.2007 11:35

Majkyho_pupik

Re: Re: .

primerena cena za 4 nejkvalitnejsi ceske televizni programy nemyslis?a je zajimavy jak z tebe leze ze nakonec se na CT docela koukas, soude podle tvych zasvecenych komentaru:-)takze nakonec bys platil opravnene, jo kvalita neni zadarmo:-)R^

0/0
5.2.2007 11:55

Pan Navratil

Re: Re: Re: .

Jaksi chytám jenom dva, co takhle slevu?

0/0
5.2.2007 12:00

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: .

nechci slevu zadarmo?:-)

0/0
5.2.2007 12:16

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: .

Co to meleš, jak "platil oprávněně"???

Kdyby mi někdo dal možnost VOLBY a ne povinnost, tak si piš, že ČT za tu cenu okamžitě odhlašuji (ona by ale ta cena totiž na komerční bázi byla podstatně nižší - viz payTV multiplexy...).

A pak by se hošánci na Kavkách museli začít trochu snažit a ne jako teď, když si žijí z eráru, viď, tak přiznej, že patříš k té bandě příživnické! ;-) 

0/0
5.2.2007 12:09

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: .

no dle tvych prispevku se na CT docela koukas a pritom tvrdis ze mas moznost vyberu ze stovky programu...:-)takze platis opravneneR^nepatrim k te bande prizivnicke a ani nechci ale dokazu na rozdil od tebe ocenit, kdyz nekdo dela svoji praci dobre ...

0/0
5.2.2007 12:16

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: .

A já jsem někde tvrdil, že se na ČT ani nepodívám? Navíc ji mám povinně předplacenou, tak se laskavě přestaň trapně navážet. To bych asi nemohl prezentovat názor na ni, to máš recht a v tom názoru se neshodneme. ČT považuji za normální tuctovou TV, tíhnoucí poslední dobou k průměrnosti a k bulváru.

Ale znovu opakuju, nejde primárně o to porovnávání úrovně - to je přece subjektivní. Také rád ocením dobrou práci - ale jen tehdy, pokud jsem si ji OBJEDNAL. Ty jsi ale asi takový trouba, že rád platíš za to, co ti někdo vnutí. Jsi tak ideální týpek pro život v socialismu. Ten já jsem zažil a už nechci ;-)

0/0
5.2.2007 12:57

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

no jasne ze si riakal ze nekoukas na CT protoze mas stovky jinych moznosti. Jde o primarni porovnani urovne. za dobre veci se plati a CT je zatim lepsi nez cokoliv jineho zde takze rad zaplatim i za ni, stejne jako za Galaxii ktera mi nabidne sporty ktery se mi libi ve spickovem baleni.Takze nerad platim za to co mi nekdo nuti ale pokud mi vnuti kvalitu, nazor rad zmenim:-)R^

0/0
5.2.2007 15:11

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

takže jen potvrzuješ, že jsi hloupý trouba, když nechápeš rozdíl mezi placením Galaxie a placením ČT a dáváš to na stejnou úroveň.

Já až si budu moci ČT dobrovolně vybrat a pak za ni eventuelně platit, jako za tu Galaxii, tak bude teprve vše v pohodě.

Ale už chápu, že pro hloupé trubky jako jsi ty, není ten rozdíl k rozpoznání. 

0/0
5.2.2007 16:45

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

jeste se mi tu nestalo ze bych s nekym diskutoval nekolik dni a stale sme oba tvrdili prakticky to same a o tom samem se neustale hadali:-)takze to shrnme: nedavam placeni galaxie a CT na stejnou uroven, nikde to netvrdim, chapu ze je rozdil mezi dobrovolnym a povinym placenim a nezda se mi spravedlive ze vsichni musi platit za neco na co se ne vsichni koukaji, chapes?:-)na druhou stranu, mne soucasny system vyhovuje neb CT je proste nejlepsi cesky program a jedna ze 2 na ktery se koukam takze si za jeho provoz klidne rad zaplatim a dokud se nevymysli nejaky jiny system jak kvalitni vysilani v teto zemi udrzet, budes muset platit taky..neb obe komercni tv v CR jsou jasnym dukazem ze mit kvalitni komercni stanici na nasem malem trhu je naprosto nemozne

0/0
5.2.2007 17:50

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

No jo, už se tedy nehádám.

Musíš však uznat, že zejména po posledním tvém vysvětlení jsi klasickým příkladem člověka, na kterého platí známé rčení "košile blíž než kabát".

Jinými slovy, víš - a dal jsi to najevo, že principiálně je to špatně, ale protože ti to zrovna vyhovuje, tak si libuješ. To je přece k :-©. Takhle zásadový jsi ve všem?

Kvůli takové sortě lidí jako jsi ty, také vydržel bolševik v těchto zemích tak dlouho, jak vydržel. Rv

0/0
6.2.2007 17:57

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

uff:-)vyborne,sem rad ze je konec. jen si rikam jak by si se zachoval ty, kdyby si vedel ze neco neni prilis spravedlive ale na druhou stranu tobe to vyhovuje a stejne by ti vyhovovalo i kdyby si musel platit treba vic a jen s temi co opravdu CT chteji mit...:-)

0/0
6.2.2007 19:29

Já, Claudius

V té anketě chybí jedna položka

Je stejně blbý jako předtím.

0/0
5.2.2007 11:28

Gabidos

Je to fuk - stejně jsme v pasti!

Je úplně jedno, které zprávy kdo sleduje. Čt, Nova, Prima, Špína, Chrchel, ZDF, ARD, Mr/dka.....všechny stanice lžou úplně stejně, neboť TV magnáti (Berlusconi - jeden za všechny) jsou podřízeni jedné moci, a to prachům :-).

0/0
5.2.2007 11:19

Sporadany_obcan

Re: Je to fuk - stejně jsme v pasti!

:-) na tom něco je.

Naštěstí nastala doba, kdy netřeba spoléhat na nějaké kvazi-monopolní televizní impéria a už vůbec ne na tzv. veřejnoprávní TV (viz česká televize a její přiblížení k bulváru v zájmu udržení sledovanosti Rv

Svobodná média se rozvíjejí i úplně jiným směrem a moderní metody broadcastingu, internet (díky němu lze často získat info "od pramene" - nepotřebujete nikoho, kdo vám to bude papouškovat večer ve zprávách!! R^), mobilní technologie, atd. zcela eliminují to, co píšete.

Zůstává jediná otázka:

PROČ PLATÍME POVINNĚ DAŇ NA ČESKOU TELEVIZI? 120KČ/MĚS JE NĚJAKÝCH 3-4 MILIARDY ROČNĚ NACPANÝCH DO TOHO MOLOCHU - PROČ??

0/0
5.2.2007 11:34

Gabidos

Re: Re: Je to fuk - stejně jsme v pasti!

Poplatky veřejnoprávní TV bych mohl pochopit v případě, že se stejným dílem dává prostor všem politickým směrům, zájmům, sportům atd... Situace je taková, že jsme nuceni sledovat nechutnosti v podobě blití Topolánka a Paroubka, popřípadě přidají nějaký xindl ze zbývajících parlamentních stran. Dalších 25 stran, které kandidovaly jsem skoro nezaregistroval. Takto bych mohl pokračovat jakýmkoliv odvětvím (kultura, sport...), které mě napadne a zjišťuji, že tlačeni jsou takové doslova sra/čky (Vondráčková, Bílá), které nikoho nezajímají, až na pár výjimek.

Položme si otázku, co by tyto umělé hvězdičky dělaly bez vybraných 3-4 miliard? Mohli by nás dále "bavit" na obrazovkách? :-)

0/0
5.2.2007 11:50

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Je to fuk - stejně jsme v pasti!

možná jo, možná ne...To be se teprv vidělo!!!

Základem je zrušit to nesmyslné financování ČT R^

Pak přestanou i nesmyslné dohady o "vyváženosti", v jejímž "jménu" tam jistě neprotečou jen ty tři ukradené milirady od občanů, ale možná neméně tolik na úplatcích...

0/0
5.2.2007 11:55

Pan Navratil

.

Hlavně měli vyhodit ten utrápenej ksich Voldanovou.

0/0
5.2.2007 11:08

MYSAKSTUART

Můj názor

Pokud se v televizi dívám na zprávy, dívám se jedině na ČT 1 nebo na ČT 24. Neříkám, že by tam nebylo co zlepšit, ale podle mého názoru to je o 1000 % kvalitnější, vyváženější, důvěryhodnější a zejména profesionálnější zpravodajství, než bulvární hnus na Nově či na Primě, který se zabývá akorát tak zprávami co, kdy, kde, o kom, s kým a za kolik. Pan senátor Bureš je úplně mimo, když říká, že se zprávy na ČT 1 neměly přesouvat na 19.00. Je úplně jedno v kolik zprávy začínají, nehledě na to, že posun o 15 minut absolutně nic neřeší. Kdo se díval předtím, dívá se i teď. A co se týká sledovanosti, samozřejmě se zprávy v České televizi nemůžou srovnávat se zprávami na komerčních stanicích, nikdy nedosáhnou takové sledovanosti, protože jednoduše zprávy stylu "drbárna", ničení, vraždy, katastrofy a jiné prezentované na Nově a Primě zaujme vždy více lidí než normální klasické zprávy ( a bez rozdílu i ty dobré ), které jsou zaměřeny na všechny oblasti života.  Tomu říkám opravdové ZPRÁVY.

0/0
5.2.2007 9:55

Heralik3

Re: Můj názor

Ale notak... politická příchylnost a servilita CT se již projevila několikrát, její "domácí" zpravodajství je jak od kleštěnce, jen aby neurazila kohokoli vlevo vpravo... Každy, kdo se tam trochu vypracuje, maže z CT pryč.. Zkus si nekdy přepnout na CNN, BBC či další zpravodajské stanice. Možná i ta TA3 je lepší...

0/0
5.2.2007 10:00

Sporadany_obcan

Re: Re: Můj názor

Moje řeč R^

A to na ČT platíme dodatečnou daň - ročně si od nás ukradne přes 3 milardy korun 8-o Rv :-©

ČT je třeba co nejdříve ZPRIVATIZOVAT!!!

0/0
5.2.2007 10:04

MYSAKSTUART

Re: Re: Můj názor

Srovnával jsem zprávy na televizních stanicích pouze u nás doma. Neříkám, že některé zahraniční zpravodajské pořady jsou lepší než ty v České televizi. A také neříkám a taky jsem to napsal, že zpravodajství je bez chyby a že by nebylo co zlepšit. Ale pro mě mezi domácím zpravodajstvím jasně vede ČT.

0/0
5.2.2007 10:14

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Můj názor

Co se týká drbů z domácí kotliny, těch se cestou do práce/z práce, popř. z netu nebo z mobilu dozvím tolik, že nějaké zprávy večer v TV už pro mě (a snad už pro nikoho!?)nemůžou přinést nic nového

A mimochodem:  Nejvíce mě vždycky fascinují často používané "ILUSTRAČNÍ ZÁBĚRY"  k různým zprávám - ČT má nejlepší archiv těchto ILUSTRAČNÍCH ZÁBĚRŮ!! ;-D R^ 

0/0
5.2.2007 10:21

Hrustic

Pokud to do 19:00 stihnu, tak idealni ...

19:00 CT1 Zpravy R^ 

19:30 CT2 Simpsonovi R^ (+ po nich jeste Branky, body, vteriny)

0/0
5.2.2007 9:01

LazyFatMan

Všechny televize

by hlavně zasloužily nakopat za uřvané jingly mezi zprávámi. Divák je podle nich zřejmě idiot, který nezvládne mluvené slovo sledovat déle než minutu a proto je potřeba co chvíli zařadit znělku, dvakrát hlasitější než mluvené slovo. Hlavně ČT24, to jsou přeborníci, když potřebují vyplnit 3 minuty před zprávami a 5x pustí nablblé záběry, uvozené uřvanou znělkou "Bez komentáře".

Ideální je taky na začátku přehled nej událostí, podkreslený hudbou. Hůře slyšící je v tu chvíli v (_!_), bo nerozumí ani prd.

0/0
5.2.2007 8:50

Oliver Šutrák

ČT

by zasluhovala urychlenou privatizaci.

0/0
5.2.2007 5:55

Sporadany_obcan

Re: ČT

R^

= jediné řešení ! R^

Konec příživnickým vyžírkám z Kavčích hor a jejich kamarádíčkům! R^

0/0
5.2.2007 9:58

Vítěžslav Jandák Mgr.

CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

S tím časovým posunem tomu moc nepomohli Rv a co se týče kvality zpráv tak těžce pohoršili!RvZprávy na čt1 jsem sledovával celkem pravidelně...bohužel s posunem na ně nehledím...btw bohužel už i zprávy na Primě jsou kvalitativně lepší než ty za které si musíme platit konces. oplatky ;-O

0/0
5.2.2007 5:41

Hrustic

Re: CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

To je vec nazoru :-P

0/0
5.2.2007 8:57

Sporadany_obcan

Re: Re: CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

Bohužel, povinnost platit na neefektivní moloch, který od občanů na dodatečné daní ročně vybere přes 3 milardy korun 8-o 8-o 8-o ! ! ! (co s tím dělají?????????????)

NENÍ VĚCÍ NÁZORU, ale pořád ještě trapným zákonným dogmatem.

To je třeba odstranit, co nejdříve,  a ČT ZPRIVATIZOVAT!

0/0
5.2.2007 10:02

Hrustic

Re: Re: Re: CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

Platim jine (mnohem vetsi) castky statu. Dost z nich i po zdaneni (spotrebni dane,dph) - v tom vidim problem ...

S cenou za tuhle sluzbu jsem spokojeny. Nova a Prima jsou hnuj. Sleduju temer vyhradne CT 2, 24, 1, 4 (v poradi).

0/0
5.2.2007 10:26

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

Já vám tento názor neberu, mám zkrátka jiný.

A nemyslíš, že byste si to tedy jako zájemci o služby ČT měli platit sami? Proč já vám mám přispívat na vaši zábavu? Zaplatíte mi můj sportovní klub? (kam chodím raději, než bych večer dřepěl u ČT)

0/0
5.2.2007 10:45

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

Je jasny od zacatku, ze mame jiny nazor :-P

Ale podle tehle logiky ja bych se moh dozadovat, abych nemusel platit socialni pojisteni, protoze zadne davky ani podporu jsem nikdy nemel a predpokladam, ze mit nebudu. "Proc ja prispivam na zabavu nezamestnanych - telefon, bysledni, pastelky"

Navic v tomhle pripade jde o tisice korun, ne o stovku.

0/0
5.2.2007 11:09

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

Sociální a zdravotní pojištění je přece něco úplně jiného!!!

Samozřejmě sohlasím, že by mělo plně sloužit svému účelu a "socialsitické vymoženosti", které se na to roubují - viz to pastelkovné apod., by se měly vymýtit!

Jak ale můžete použít argument, že když platíme sociální pojištění, tak proto máme platit i přes 3 milirady ročně do jedné - jediné TV stanice????? 8-o

0/0
5.2.2007 11:16

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

Kdybych mel platit za to co nabizi napr. Nova, tak bych se rozciloval asi podobne :-P

0/0
5.2.2007 11:28

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

Proto navrhuji ŽÁDNÉ povinné placení ;-)

0/0
5.2.2007 11:36

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CT si moc nepolepšila...spíš naopak...

Spravne! A vyhlasime o tom referendum ;-)

0/0
5.2.2007 14:09

poberta

pani nora fridrichova

videl jsem upoutavku na porad 168 hodin s textem priblizne tohoto zneni blizci pratele pana svobody se domnivaji ze za jeho smrt muze jeho manzelka vendula konec volne citace tak to je naprosto vulgarni snaha o zvyditelneni poradu na ukor lidskemu utrpeni je to hnus a jeste k tomu na verejnopravni televizi ct se snazi nekoho dohnat ale nestaci s dechem

0/0
4.2.2007 21:59

poberta

Re: pani nora fridrichova

s kolika penezi se v ct hospodari tak odhadem ten zaklad 12.100.10000000/4=3000000000

12 mesicu 100 mesicne postaru 10 mil.divaku 3lidi v domacnosti a vychazi 3 miliardy na rok z koncesionarskych poplatku je to malo nebo hodne a ted budou mit  ze 120 kc

0/0
4.2.2007 22:08

Sporadany_obcan

Re: Re: pani nora fridrichova

ano, letos to dělá 3,6 miliardy

Je ovšem třeba nyní přemoci tu šílenou lobby, která z té 3,6 miliardy žije..

Kdo to asi je...??? ;-) 8-o [>-]

0/0
4.2.2007 23:46

Oliver Šutrák

Re: Re: Re: pani nora fridrichova

Martínek KraflV

0/0
5.2.2007 5:56

Sporadany_obcan

Re: pani nora fridrichova

souhlas, ČT je odporná žumpa - a my jsme bohužel povinni to financovat 8-o ;-O (Y) Rv

0/0
4.2.2007 23:42

poberta

ct je uplne nemozna

verejnopravni sluzba se zmenila v radu experimentu co divak koncesionar polkne - posledni sezona tohoje zarnym prikladem letiste na prime je proti tomu intelektualni lahudka

0/0
4.2.2007 16:12

Sporadany_obcan

Re: ct je uplne nemozna

R^ souhlas

a jen dodávám pro všechny nechápavé přispívající ignoranty v této diskusi (viz jakýsi Majkyho pupík níže), že vůbec se tu nejedná o POROVNÁVÁNÍ úrovně ČT s jinými TV, ale o to, že za ČT jsme NUCENI platit bez ohledu na to, zda ji chceme sledovat nebo ne. A to je nemorální svinstvo - slušně řečeno.

0/0
4.2.2007 16:20

99,5

Re: Re: ct je uplne nemozna

R^

0/0
4.2.2007 16:50

jajaja00

Re: Re: ct je uplne nemozna

No, myslím, že jsme si o tom již jednou psali. V zásadě souhlasím, oni to ale zdůvodňují veřejnou službou např. při katastrofách, napadení státu apod. To srovnání ovšem kulhá, protože pochybuji, že např. při pádu letadla do centra jakéhokoliv města (obecně při katastrofě), napadení státu aj.,  bude Prima vesele vysílat Rodinná pouta. Díky své pružnosti komerční televize zareagují vždy dřív než TV veřejnoprávní.

0/0
4.2.2007 17:10

99,5

Re: Re: Re: ct je uplne nemozna

Když byla minulý týden kalamita a ohrožení na různých místech, kde to obyvatelé ani nevěděli, veřejnoprávní ČT mluvila o tom, jak starostové špatně informují obyvatele. Svoji kapacitu do služeb veřejnosti ovšem nedala. Zkrátka - když to bylo zapotřebí, byla na hovXno.

0/0
4.2.2007 17:46

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: ct je uplne nemozna

co si predstavujes pod pojmem "dat svoji kapcitu do sluzeb verejnosti"?:-)co se tyce zprav at uz o prirodnich kalamitach doma nebo v cizine, o valkach, volbach, konfliktech, teroristickych utocich nema CT u nas jakoukoliv konkurenci

0/0
4.2.2007 17:59

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: ct je uplne nemozna

;-D ;-D to si z nás fakt snad už děláš pr*del !

Ty jsi buuď sám Janeček nebo někdo z jeho análolezců na Kavčích horách :-© 

0/0
4.2.2007 18:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.