Diskuze

Iráckým křesťanům pomohl Mel Gibson

I v Iráku žijí křesťané a předměstí kurdského hlavního města Irbílu se stalo jejich důležitým útočištěm, do nějž prchají z jiných částí země ničených sektářským násilím. Povídejte si s nimi – uslyšíte hrůzné příběhy o krvi a násilí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LG

Gabidos

2. 2. 2007 15:39
ošukaný mesiáš

Satan je jediná autorita ve Vesmíru. Až se dobelháte k poslednímu soudu, tak draze zaplatíte za své činy. Budete smočeni kozím spermatem a Biblí bude Lucifer zatápět do ohně. Z obráceného kříže vás bude seškrabávat děvka s mokrým rozkrokem a při zvuku zvonu se budete plazit a škemrat za odpuštění.

0 0
možnosti
MM

morrissey

2. 2. 2007 13:22
A že jim nepomohli židi

ti jsou přece tak hodní, nebo ne?:-)

0 0
možnosti
SI

mtis

2. 2. 2007 14:45
Re: A že jim nepomohli židi

Myslíš jako že by natočili něco v aramejštině? ;-);-);-)

Třeba hidžru, nebo něco tak? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
R1LS

Richard 1. Lví srdce

1. 2. 2007 19:51
Reklamní balonky z Izraele způsobily poplach v Libanonu

Obyčejné nafukovací balonky málem způsobily další konflikt mezi Izraelem a Libanonem. Reklamní pomůcky izraelského listu Ha Ir totiž přeletěly jižní Libanon a dostaly se nad jižní předměstí Bejrútu. Co všechno následovalo, o tom z Izraele přináší podrobnosti blízkovýchodní zpravodaj Českého rozhlasu Jaromír Janev.

Zprvu to vypadalo jako v akčním filmu. Radikální šíitské hnutí Hizballáh se cítí být odpovědné za životy obyvatelů libanonského jihu, a vyhlásilo tedy poplach, že z Izraele byly nad Libanon vyslány balony napuštěné jedovatým plynem, aby otrávily vzduch nad libanonským územím. Po tomto oznámení se zhroutilo přinejmenším osm lidí z vesnic na jihu a v nemocnicích je přijali se závratěmi a příznaky nadměrné únavy. A to včetně štábního seržanta libanonské armády.

0 0
možnosti
R1LS

Richard 1. Lví srdce

1. 2. 2007 19:51
Re: Reklamní balonky z Izraele způsobily poplach v Libanonu

Libanonská média, která jsou podle mého názoru většinou skutečným strážcem objektivního popisu situace, informovala s odvoláním na své zdroje, že izraelská bojová letadla shodila přinejmenším deset takovýchto malých balonů a že jsou plné toxického plynu. Příslušníci speciálních komand pak některé balonky, které dopadly na zem, protože jim prostě pomalu ucházelo zevnitř hélium, zneškodňovali výbušninami. Jiné pak na pláži sbírali specialisté ve zvláštních kombinézách a s respirátory.

0 0
možnosti
MM

mlokie

1. 2. 2007 19:23
no co na to říct

tady je odpověď kam až může každé náboženství zajít, jak dobře by nám zde bylo bez boha a jeho uctívačů!

http://www.youtube.com/watch?v=aLxrmM91SkE

0 0
možnosti
M

mhh

2. 2. 2007 8:41
Re: no co na to říct

myslím, že je dobře, když se člověk dozví např. o křesťanství už jako dítě, ovšem osobní víra je věc zralého úsudku do jisté míry dospělého člověka (nesouhlasím s křtem nemluvňat)..

Jak dobře by nám zde bylo bez těch, kteří uctívají toliko sebe a svou iluzi (ať už o Bohu či o čemkoli).. ;-)

0 0
možnosti
FV

Flat Vamp A.V.T.

1. 2. 2007 16:54
...

...koukám, že pár chytráků si tady myslí, že mohou Boha kádrovat... Nebozí chlapci!!! ...;-D

0 0
možnosti
OU

utanův stín

1. 2. 2007 16:56
Re: ...

A já si myslím, že pokračování přirozeného výběru zajistí výběr přirozením.

0 0
možnosti
FF

fleret1

1. 2. 2007 16:43
Vsechno je jinak

tohle vime bezpecne R^

0 0
možnosti
OU

utanův stín

1. 2. 2007 16:45
Re: Vsechno je jinak

Všechno ne.

0 0
možnosti
FV

Flat Vamp A.V.T.

1. 2. 2007 16:39
...

...Bůh je přece právě to nepoznatelné, vy paka...;-D

0 0
možnosti
OU

utanův stín

1. 2. 2007 16:41
Re: ...

Nemáš pravdu.

0 0
možnosti
FF

fleret1

1. 2. 2007 16:21
hey J@cku

tak jak vidim,s Bohem jsme se daleko nedostali :-))) a co ty na tohle - vynikajici zidovsky filozof Benedikt Spinoza nekonec dospel k nasledujicimu prohlaseni : " Buh a priroda jsou zamenitelni" --- za toto filozoficke snazeni byl vyhnan z amsterodamske zidovske obce - odtud je uz jen kousek k dnesnimu nazoru,ze clovek jako pan tvorstva a jednou snad znale "vseho" se stane kazdy zvlast onim Bohem --- narazim na tvoji poznamku,ze pro tebe je Buh zivot ;-)

0 0
možnosti
NB

j@ck

1. 2. 2007 16:24
Re: hey J@cku

ano, nevidím důvod, proč ty dva oddělovat. říká se tomu pantheismus, víra, že Bůh je všechno ve všem, že je v přírodě, v hmotě, v lidech. Vlastně nic krom něj neexistuje. Tento názor se vůbec nevylučuje s moderním vědeckým přístupem. Jedni tomu říkají kosmos, druzí Bůh, třetí hmota. Pro mne je to jedno a to samé.

0 0
možnosti
PB

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

1. 2. 2007 15:58
Re: 'Interview s Rockefellerem, kde se přiznává k plánu na očipování lidí

zajímavej link ;-D

0 0
možnosti
FF

fleret1

1. 2. 2007 15:32
hey J@cku

--- kde jsou fakta,ktera vedou k zamitnuti existence osoby(?) Boha ?Veda se zmita v problemech a hypotezach,stale se poopravuje,naproti tomu Buh nema problemy,je si vsim jist,vse vysvetluje jednoduse a s konecnou platnosti,nic se nemusi vyvijet ani doplnovat --- tak jaj je to ? / jde o recnickou otazku k danemu tematu debaty/ ;-)

0 0
možnosti
NB

j@ck

1. 2. 2007 15:49
Re: hey J@cku

Co je to Bůh? Podle mého je to jen myšlenkový konstrukt jakéhosi ideálu v hlavách věřících - idealizované ztělesnění jakési vyšší moci, které věřícím dává vysvětlení pro jinak nesmyslný život. Zřejmě kolik je na světě lidí, tolik představ Boha.

Pro mne osobně je Bůj je život. Jestli v nějakého věřím, tak v pantheismus.

0 0
možnosti