Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsou zelení noví lidovci?

Americká radarová základna. Budoucnost členství v Evropské unii. Mít, či nemít jaderné elektrárny, a být tak nezávislí na ruských dodávkách. To jsou jedny z nejdůležitějších bodů agendy Topolánkovy vlády. A ve všech se pohled ODS a zelených buď liší, nebo je protikladný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VILENIN

Jééééé, Kačenka!

Ona je kráááááásnáááááá jak štěstííííííííí a štííííííííííííííhláááááááá jak laň a jááááááááááá srdce zblááááááááázněnééééééééé mááááááááám......

0/0
2.2.2007 21:48

jajaja00

Divím se,

kolik rudých debilních "mozků" dokázalo ten článek přečíst (samostatně ?) a pak zde publikovat (opět bez cizí pomoci ?) své slabomyslné výrony.

0/0
1.2.2007 16:01

hasmen

Re: Divím se,

Mám jednu otázku.Dokázal jsi ten článek přečíst? Samostatně,pochopitelně...

0/0
1.2.2007 18:53

Albert Nerom

Re: Divím se,

I rudý mozek je mozkem. Rozhodně je to lepší, než nemít žádný.

0/0
2.2.2007 13:55

jajaja00

Re: Re: Divím se,

slovo mozek jsem, pro vaše případy naprosto výstižně a oprávněně, dal do uvozovek

0/0
2.2.2007 14:04

_Das Verschwundene Sudetenland

Příklad modrého zkratkovitého uvažování

a co když to bouchne pane Komárku ?

0/0
1.2.2007 14:40

sageorg

No jo,.........

občas by novinářům nezaškodilo,kdyby vyšli pouze čisté stránky s inzercí!(Y)

0/0
1.2.2007 14:04

Ccecil

Co to je zase za slátaninu?

Pokleslá míra uvažování s přáním jako otcem myšlenky najít něco někde, kde to nikdy nebylo? Děs běs.

0/0
1.2.2007 12:44

Helena1

Kterej de/bil mohl tento nesmysl říci/napsat?

A co se týče atomových elektráren? To ví Bůh. Když výbuch nebude, jsou rozhodně lepší než Putinova tlapka na kohoutku s ropou. Pokud výbuch bude, nebude nám už Putin vadit...

0/0
1.2.2007 12:04

karel60

Re: Kterej de/bil mohl tento nesmysl říci/napsat?

To je rádoby páně Komárkova parafráze na Saturnina. Sám by pan Komárek nic nevymyslel.

0/0
1.2.2007 12:26

Dr. Fe1

K čemu potřebujeme tu americkou základnu pane Komárku ?

K čemu potřebujeme stát se předsunutým americkým bojištěm ? K čemu potřebujeme nasazovat svoje životy za jiný stát ? K čemu potřebujeme být zataženi do amerických válek, vyvolaných agresivní am. politikou na kterou nemáme žádný vliv ? To by mě opravdu zajímalo, k čemu tohle potřebujeme ?! 

0/0
1.2.2007 11:19

vojcek_p

Re: K čemu potřebujeme tu americkou základnu pane Komárku ?

bože ty hsu tupec

0/0
1.2.2007 11:47

vojcek_p

Re: Re: K čemu potřebujeme tu americkou základnu pane Komárku ?

*jsi tupec

0/0
1.2.2007 11:47

karel60

Re: Re: K čemu potřebujeme tu americkou základnu pane Komárku ?

Ty taky, když neumíš psát.

0/0
1.2.2007 12:28

Komunisti_do_plynu

Re: K čemu potřebujeme tu americkou základnu pane Komárku ?

Uz vidim jak cesi nasazuji sve zivoty za jiny stat ;-D Nedavny pruzkum ukazal,ze vetsina cechu by nenasadila svuj zivot ani v pripade napadeni CR. :-/

0/0
1.2.2007 16:28

petrucciani

Re: Re: K čemu potřebujeme tu americkou základnu pane Komárku ?

No ja tez ne, naopak, uvital bych osvoboditele. Vzdyt prazaci to pravidelne co 20 let nacvicuji.;-)

0/0
1.2.2007 18:51

Albert Nerom

Re: Re: Re: K čemu potřebujeme tu americkou základnu pane Komárku ?

Správná připomínka. A dodávám, že je zajímavé, že zhruba stejné množství lidí v Praze hajlovalo věrnost Říši, pak o pár let později vítalo Gottwalda, když se "právě vrátil z Hradu", v roce 1968 pak demonstrovalo podporu demokratickému socialismu, za normalizace chodilo do prvomájového průvodu a v r. 1989 pak cinkalo klíči. A stejná pakáž dnes z více než 50% volí ODS a píše to této diskuze.

0/0
2.2.2007 14:04

petrucciani

A co je "levicak", tez nadavka, tak nevim o co vam jde pane Komarku

Ano, i Martin Bursík je liberál, jak o něm roztrušuje levice, která se popleteně domnívá, že slovo "liberál" je nadávka.

0/0
1.2.2007 11:10

strycek_Pompo

Re: A co je "levicak", tez nadavka, tak nevim o co vam jde pane Komarku

To je jednoduchý. Liberál je protipól konzervativce, na tom neni nic špatnýho. Kdežto levičák je už z podstaty debil.

0/0
1.2.2007 11:18

petrucciani

Re: Re: A co je "levicak", tez nadavka, tak nevim o co vam jde pane Komarku

A odSS je co, liberalni nebo konzervativni stranou? Jestli se nepletu, tak otec zakladatel se hlasil a hlasi porad ke konzervam a zelezne lady. Topolanek se hlasi k obema smerum podle situace kdo za co lobuje. Jinak muj pocit je, ze odSS ma blize k Blairovym labouristum.;-)

0/0
1.2.2007 18:49

jajaja00

Re: Re: A co je "levicak", tez nadavka, tak nevim o co vam jde pane Komarku

R^

0/0
2.2.2007 14:11

pečlivý čtenář

Snad jen sním

To si ten k...t. Komárek snad dělá srandu, ne? To jako má parta poslanců a senátorů rozhodnout za mě, jestli půjdu či nepůjdu chcípnout do války? Na iDnes jsem zvyklý na ledascos, ale puštět tohle na na deníku, byť internetovém, to je ohrožení veřejnosti ad absurdum. V momentě, kdy by ČR někomu vyhlásila válku bez referenda a tudíž mého hlasu, beru zbraň a jdu si zastřílet do parlamentu, vlády a na hrad i kdyby to mělo znamenat občanskou válku.

0/0
1.2.2007 10:22

trainer

Re: Snad jen sním

prosím tě, jdi si řídit někde skautský tábor a pokoušej se o řízení referendem tam, ale necpi referendum jako modlu do řízení státu

0/0
1.2.2007 10:44

pečlivý čtenář

Re: Re: Snad jen sním

V daném případě bych tě zastřelil taky. Klasická občanská na vás nedemokraty. Nikdo neříká, že musí být referendum, když budeme napadeni, ale už nejsme ve 20. století kdy si mocipáni vyhlašujou války a my za ně budeme umírat. To leda nas... Tohle ať si zkouší třeba USA na svý občany, ale u nás to tolerovat nebudu a jsem přesvědčen, že by se nás našlo hodně s podobným názorem...

0/0
1.2.2007 10:54

vojcek_p

Re: Re: Re: Snad jen sním

jasně, v případě útoku na Evropu bysme si vypsali referendum, jestli se budem bránit nebo ne...magore

0/0
1.2.2007 11:51

jajaja00

Re: Re: Re: Snad jen sním

Pokud jsi plnoletý a neprohlášen za nesvéprávného, vzhledem k úrovni tvého "myšlení" o tom pochybuji, tak chodíš k volbám. A to je ten způsob, kdy můžeš SPOLUrozhodovat. Pokud se ti to nelíbí, můžeš pospíšit do vašich rudých rájů na Zemi - KLDR, Kuba,... ale opravdu pospěš, velký guru zde zřejmě již dlouho nebude. A u nás bude o jednoho vola méně.

0/0
2.2.2007 14:09

vojcek_p

Re: Snad jen sním

proboha, kdo říká že půjdeš chcípnout do války? To jako kvůli tomu radaru? Idiote...a mimochodem, kdo půjde nebo nepůjde do války není přece otázka referenda! Nebo už si snad někdy viděl, že by se o válce rozhodovalo referendem?

0/0
1.2.2007 11:50

karel60

Re: Snad jen sním

Proto o Tobě rozhodnou ti, kteří mají modrou knížku a na vojně nikdy nebyli, nebo jsou pro stáří již ze stavu vojenských záloh vyškrtnuti.:-©

0/0
1.2.2007 12:31

dykl

....

už prošel více stran, nikde mu pšenka moc nekvetla, tak si založil vlastní,...jinak nevýrazní, je s podivem, že získali tolik hlasů, lidi už jsou z tooh všeho paf, tak volí kdekoho,....  :-))))) ekologie je, zdá se, poze zástupný program,... a ta žak :-/

0/0
1.2.2007 9:04

p_m

Re: ....

Lidé je volili hlavně asi proto, že narozdíl od ostatních stran nejdou tak programově po korytech, nemají kolem sebe úplatkářské aféry a netáhnou za sebou pochybnou minulost.. Zatím se jim to ve všech bodech daří.

0/0
1.2.2007 9:28

dykl

Re: Re: ....

...zatím, :-))

0/0
1.2.2007 9:34

strycek_Pompo

Re: Re: Re: ....

prostě ještě neměli příležitost :-)

0/0
1.2.2007 10:11

inzinierbula

Výbuch nebude - výbuch bude...

Čo sú to za prasačiny? Vždyť tlakovodní reaktory je (s nadsázkou) větší problém přivést do kritického stavu a udržet je v něm, než je přimět k nekontrolvané exkursi výkonu podobné té v Černobylu! Koeficienty a výsledné efekty reaktivity u reaktorů VVER a RBMK jsou totiž zásadně odlišné. Pro provoz reaktorů VVER navíc platí přísná omezení, proto bývá někdy spíše problém reaktory spustit. To je nutno zdůraznit a přestat konečně lidem blbnout hlavy nesmysly o "výbuchu" Temelína. Snad jediným teoreticky možným nebezpečím pro okolí v případě těžké havárie je únik velmi omezeného, až zanedbatelného množství (díky kontejnmentu, který Černobyl neměl) radioaktivních plynů a aerosolů do ŽP. Co je to "těžká" havárie (havárie s nekontrolovatelným únikem chladiva vedoucím ke ztrátě chlazení a následnému  poškozením aktivní zóny reaktoru) a jak malá je její pravděpodobnost (daná výsledky studií PSA - Probabilistic Safety Analysis) je přitom téma na značně obsáhlé a odborné pojednání. 

0/0
1.2.2007 9:00

tewet

Re: Výbuch nebude - výbuch bude...

R^

0/0
1.2.2007 10:09

strycek_Pompo

Re: Výbuch nebude - výbuch bude...

V politice bohužel nejde o to, jak věci skutečně jsou, ale jak vypadají, protože hlas vohnoutů má stejnou váhu a je jich víc. Ale že Komárek kvůli svý snaze bejt za každou cenu vtipnej utvrdil vohnouty v irelevantním pocitu, že Temelín může bouchnout, to od něj skutečně nezodpovědná prasečina je. Rv

0/0
1.2.2007 10:10

Jan Žižka z HK

jsou to jen šašci, co chtějí co nejvíce koryt.

žádný zelený program nemají ani nic zeleného prosazovat nebudou (Y)

0/0
1.2.2007 8:48

p_m

Re: jsou to jen šašci, co chtějí co nejvíce koryt.

Žeby nějaký zhrzený politik, který závidí úspěch zeleným?:-/;-)

Podle mne je program zelených místy až příliš zelený..

0/0
1.2.2007 9:29

Muslym

To spíše lidovci zesinají...

0/0
1.2.2007 2:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.