- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
protože se u nás stejně podle značek nejezdí....
Vždyť stejně musí správci komunikací i správní úřady mít kompletní evidenci značek, takže digitální provedení evidence (a pochopitelně kompatibilní v rámci celého státu) není nějakou nereálnou prací navíc, ale jen zjednodušením a zefektivněním dosavadní evidence!
Ale tenhle článek, kde se plete páté přes deváté, to asi nevyřeší.
Tak tento článek mne opravdu pobavil, na centrální digitalizaci značek celého státu by nestačily všechny servery NASA.......
Dvouproudovou silnici starou desitky let zuzit do jednoho pruhu a to tím stylem že doprostřed leveho pruhu zatluču značku.
že ministr Řebíček nebo jak se jmenuje je - jak už je v kraji zvykem - člověk, který v životě nejel jinak, než po kolejích, a o existenci silnic a dálnic se dozvěděl až na ministerstvu náhodou od své sekratářky
Ideálně umsítěnou značkou je "30" pár metrů před dálnicí na nájezdu ze Spořilova - (naštěstí tam zatim neměřej - jak se zdá policajti maj víc rozumu než úředníci)
když se zaváděla "50" v obcích, tak politici slibvoali, že zmizí většina "40".... Jenom jako jeden příklad kvality práce ministerských úředníků...
U nás (Praha 4) jich zmizelo docela dost. Jestli vaše samospráva nefunguje tak dobře, stěžujte si u ní..
Český řidič většinou stejně dopravní značky ignoruje tak je naprosto irelevantní zda tam jsou nebo ne.
Firma která vyrábí značky jich potřebuje prodat co nejvíc. Ten kdo je kupuje je neplatí ze svého, ale z peněz nás všech.Takže "přesvědčit" ho o nutnosti nákupu není nijak obtížné.