Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výzkum homosexuálních ovcí vyvolal protesty

Organizace homosexuálů v USA zahájily protesty proti výzkumu Oregonské univerzity. Vědci na homosexuálních ovcích zjišťují, zda je možné tyto sklony u zvířat potlačovat. Aktivisté se obávají, že případně objevené technologie na "odvykání" homosexualitě by pak mohly být aplikovány i na lidech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antichipka

Hloupost, co ještě blokne?

Připadá mi teda pěkně blbá ta Navrátilová. Má takovýho strachu, aby jí někdo tu zvrhlost nevzal. Naopak souhlasím s tím, když se např. v dobách snižování počtu obyvatel země uchýlí k takovýmto sci-fi metodám, i když pochybuju, že se to někdy stane. A vědě bych dala vůbec otevřené dveře. Jak říkám, je blbá.

0/0
4.4.2007 4:20

habit

... ovce jsou podivuhodní a nevyzpytatelní živočichové....

... někde jsem četl, že se tu a tam stává, že se některé ovce ve stádě zničehonic pasou jiným směrem než ostatní... no není to úžasné?

0/0
5.2.2007 10:43

belgian chocolate

pro milchama

můžeš mi prosím dát nějaký odkaz na tu varanici, v jakémkoliv jazyce? ten můj se o to eminentně zajímá.

0/0
3.2.2007 12:33

belgian chocolate

už jsem to našla

velice zajímavé

0/0
3.2.2007 13:03

milchama

Re: pro milchama

Např. http://www.osel.cz/index.php?clanek=2345&akce=show2

0/0
5.2.2007 9:02

belgian chocolate

tady píšou, že jenom v londýnské zoo byly dvě

http://www.sciencenews.org/articles/20061223/fob1.asp

takže u tohoto druhu si asi holky v případě nutnosti vystačí samy

0/0
5.2.2007 10:17

barbudo

Homosexualita je přirozená ...

... a týká se cca 10% populace ...

... i výzkumy na ovcích to potvrzují ... hmm ...

0/0
1.2.2007 22:08

belgian chocolate

i tele s dvěma hlavami je přirozené

to ještě neznamená, že je normální

0/0
1.2.2007 22:31

barbudo

Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

... je to přirozené ...

0/0
1.2.2007 22:37

gagaryn

Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

každá uchylka je přirozená.

0/0
2.2.2007 7:47

milchama

Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

Že je v každé společnosti určité procento lidí, kteří páchají zločiny, je také přirozené, jak zjistil už Durkheim. To však zločin nijak neomlouvá...:-)

0/0
2.2.2007 8:00

Bouše

Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

Aha, takže být jinak sexuálně orientován je zločin. 8-o :-P

0/0
2.2.2007 8:06

milchama

Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

To přece nikdo netvrdil. Smyslem oné poznámky bylo, že se v jistém procentu přirozeně vyskytují různé anomálie (zločin, nemoci, deviace ap.)...

0/0
2.2.2007 8:10

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

Každému jinému bych to věřil, ale tobě ne. To bych nesměl znát tvé názory na homosexualitu, které tady dnes a denně prezentuješ. Smyslem tvé poznámky bylo, že jak zločin, tak homosexualitu nelze omlouvat.   

0/0
2.2.2007 8:22

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

Věřit můžeš, čemu chceš. Tady nejde o to, zda omlouvat či neomlouvat, ale o to, že homosexualitu nelze považovat za normální a žádoucí stav, stejně jako za normální a žádoucí stav nelze považovat zločin, ačkoli ze statistického hlediska je určité procento zločinců ve společnosti normální... ;-)

0/0
2.2.2007 8:30

gagaryn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

na druhou stranu lepší 10% homosexuálů než 1% zločinců.

0/0
2.2.2007 8:45

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

:-)

0/0
2.2.2007 9:15

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

Záleží na tom, o jaké zločiny by šlo...

0/0
2.2.2007 12:15

reagovat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

8-o8-o

0/0
2.2.2007 12:22

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

Např. drobné krádeže v obchodech jsou pro společnost méně nebezpečné než homosexuálové, kteří šíří ve zvýšené míře nakažlivé (mnohdy i smrtelné) choroby... 

0/0
2.2.2007 12:29

houno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

8-o8-o

0/0
2.2.2007 12:44

belgian chocolate

co je horší?

ukrást propisku nebo někoho nakazit HIV?

0/0
2.2.2007 12:45

houno

Re: co je horší?

Ukradení propisky je zločin?

0/0
2.2.2007 12:48

belgian chocolate

no dobře, tak třeba diamantový náhrdelník

sociálně patologický jev je obojí

0/0
2.2.2007 12:52

houno

Pro jistotu, kdyby ti to náhodou uniklo:

Podobně se ale může chovat i žena. Heterosexuální žena.

0/0
2.2.2007 12:54

belgian chocolate

ano, zloději jsou všech druhů

ale hovoříme o tom, že krádež v obchodě je menší společenské zlo než přenos HIV

0/0
2.2.2007 12:58

houno

Re: ano, zloději jsou všech druhů

Ano, ale tato diskuze se rovněž týká homosexuálů.

0/0
2.2.2007 13:00

milchama

Re: Pro jistotu, kdyby ti to náhodou uniklo:

Heterosexuální žena se tak sice chovat může, avšak statisticky se tak chovají mnohem častěji homosexuální muži... 

0/0
2.2.2007 23:57

milchama

Re: Re: co je horší?

Ukradení propisky je za určitých předpokladů zločinem, pokud považujeme za zločin trestný čin. Pokud považujeme za zločin i přestupek, pak je ukradení propisky zločinem vždy...

0/0
2.2.2007 23:54

belgian chocolate

a spousta z nich to dělá vědomě a úmyslně

viz story o Lampovi

0/0
2.2.2007 12:44

houno

Re: a spousta z nich to dělá vědomě a úmyslně

Podobně se ale může chovat i žena. Heterosexuální žena.

0/0
2.2.2007 12:49

belgian chocolate

ženy tvoří pouze 20% z nakažených

a zdaleka nemají tak vysokou promiskuitu. kromě toho je mnohem vyšší pravděpodobnost, že HIV dostane muž od muže než muž od ženy (vzhledem k praktikám). neříkám, že se to neděje, ale ty holky to prostě zdaleka v takové míře nestihnou, i kdyby se rozkrájely.

0/0
2.2.2007 12:55

houno

Omyl,

ženy nejsou o nic míň promiskutní než muži. Pouze o tom nehovoří na každém rohu.

0/0
2.2.2007 13:01

belgian chocolate

to je možné

ale ostatní moje argumenty platí.

0/0
2.2.2007 13:26

houno

Re: to je možné

OK.

0/0
2.2.2007 14:05

belgian chocolate

mimochodem, většina výzkumů se týká mužských plodů

mám dojem, že u žen je etiologie pohlavních úchylek ještě méně známá, je to tak?

0/0
2.2.2007 10:13

milchama

Re: mimochodem, většina výzkumů se týká mužských plodů

Ano.

0/0
2.2.2007 12:14

zhost

Re: mimochodem, většina výzkumů se týká mužských plodů

co je to zase eitologie, nechce se me to hledat;-€

0/0
2.2.2007 12:49

belgian chocolate

to je, když chceš vědět

jak něco vznikne

0/0
2.2.2007 12:56

Bouše

Re: Re: mimochodem, většina výzkumů se týká mužských plodů

Nauka o vnitřních a zevních příčinách nemocí.

0/0
5.2.2007 10:36

minutos007

Re: Re: Re: Re: i tele s dvěma hlavami je přirozené

Ne porucha...

0/0
2.2.2007 8:10

Jimi Hemendex

Ešte

vymyslieť liek na vybielenie pokožky, na upravenie černošského nabúraného nosa,... Aj toto je asi podľa niektorých genetická vada a choroba... Ten ľudský druh je fakt zdegenerovaný... ;-DRv

0/0
1.2.2007 19:22

opportunity

Re: Ešte

R^

0/0
2.2.2007 12:37

zhost

Re: Ešte

kdyby o to byl zajem, tak proc ne?

0/0
2.2.2007 12:50

milchama

Re: Ešte

Placatý nos černochů a černá kůže nejsou žádnou genetickou vadou. Naopak pro africké podmínky jsou velmi vhodné. Ale i kdyby měli všichni lidé černošský placatý nos a tmavou kůži, existenci lidstva to nijak neohrozí. Kdyby však všichni lidé byli homosexuální, lidstvo by rychle vyhynulo. V tom je rozdíl mezi normální variabilitou a patologickým stavem...;-)

0/0
2.2.2007 23:47

Jimi Hemendex

Mno

No ak by niekto nariadil genetickú alebo nejakú inú premenu homosexuálov na hetero, bol by to v podstate umelý zásah do prírody a prirodzenosti samotnej. Ale s tým človek - rakovinový nádor Zeme, nemá už storočia problém, všakže. Rv Príroda sama o sebe vrátane homosexuálov je tá najväčšia normálnosť a prirodzenosť... Kiežby boli genetické zásahy do organizmu využívané na skutočné pomáhanie a nie na takúto "pomoc", kde nie je potrebná... Rv

0/0
1.2.2007 18:55

milchama

Re: Mno

Zapomněl jsi něco dodat: Příroda sama o sobě včetně zoofilů, kanibalů, znásilňovatelů, krvesmilníků atd. je ta největší normálnost a přirozenost...;-) 

0/0
3.2.2007 0:01

milchama

Re: Mno

Taková pomoc není potřebná? Nestěžují si snad homosexuálové stále, jaké kvůli své anomálii musí snášet příkoří a diskriminaci? Tady chce někdo bádat na tím, jak je jejich handicapu zbavit - a jim se to nelíbí!8-o  Z toho vyplývá, že to s tou dikriminací nebude tak žhavé...

0/0
3.2.2007 0:07

belgian chocolate

jestliže 4% populace představují nejméně 60% roznašečů HIV

nemluvě o jiných přenosných chorobách, jakýkoliv výzkum, který by mohl vést k léčení jejich deviace je možná důležitější než výzkum rakoviny

0/0
1.2.2007 16:27

mayqo

je zrejme, ze pozitivni diskriminace je cestou do pekel

i kdyby se prislo na to jak se vyhnout homosexualite tak nechapu co na tom muze homousum vadit, proti jejich vuli je nikdo lecit nebude ;-D;-D

0/0
1.2.2007 16:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.