Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus škodí Česku, vzkazuje hodnostář europarlamentu

Politika prezidenta Václava Klause je "namířena proti zájmům České republiky a jejích občanů". Řekl to předseda ústavního výboru Evropského parlamentu Jo Leinen. Přetrvávající opozice českého prezidenta proti dalšímu rozvoji EU podle něj vžene Česko do izolace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kivdul

Euroústava versus Klaus.

Nestraním ODS, ale v daném případě dává za pravdu panu Klausovi. Líbí se mi, že nechce tzv. dobrovolně lézt do chomoutu.

0/0
13.2.2007 8:25

Petr

Re: Euroústava versus Klaus.

Ať se vám to líbí nebo ne, doposud se vždy ukázalo, že Klaus měl nakonec pravdu ve všem co se týkalo EU. A v tom hlavním, že EU je jen další pokus zavést jakýsi nový zparchantělý socialismus, v tom má pravdu absolutní. Jak jinak by mohli takoví nemakčenkové a nixmochři jakým jsou soudruzi Špidla, Ransdorf nebo táta Stbák Falbr spokojeně vegetovat už řadu let v Bruselu a nikdo nepoznal, že jsou to pouze výžírky, ze kterých za ta léta nevypadlo nic hmatatelného. Proto je už i každému studentovi ekonomie jasné, že EU nikdy nedosáhne hospodářské výkonnosti USA, což ovšem hodnostáři europarlamentu dnes již tuší, ale nikdy z pochopitelných důvodů nepřiznají.

0/0
13.2.2007 16:22

Larrax

Škodí protože jde do EU s hlavou vztyčenou?

S tou ústavu měl nakonec pravdu, zavrhoval ji jako nereálnou ještě než začala referenda, která jeho slova potvrdila a těžko si někdo může myslet, že Francouze a Holanďany ovlivnil názor nějakého Klause. Kolik ta příprava asi stála peněz, které se vyhodili oknem. Kdyby se už tenkrát více lidí zamyslelo jako klaus, mohly se ty peníze ušetřit. Ti Klausovi kritici z peněz EU velmi dobře žijí a každý, kdo by jim chtěl jejich korýta nějak omezit je pro ně automaticky nepřítel. Nikoli však nějakého státu, ale jejich kariéry.

0/0
11.2.2007 21:45

trpaslik.jirka

nic nového pod sluncem

Divím se, že se ještě někdo najde někdo koho překvapí arogance  pana prezidenta. Vždyď  on škodí našemu státu od svého začátku  působení v politice. A na lidi vždy pouze ukazoval (Y)

0/0
11.2.2007 17:17

nasrat

Leino ? Lejno !

Sebevražedné "sjednocování neschopnosti konkurovat" povede jen k rozpadu EU,euro zpět na národní měny,ohrožení obranyschopnosti a k následné islamizaci hroutících se "sociálních" států, neschopných se vyrovnat s přílivem uprchlíků a jejich radikalizací . Klaus má pravdu jen částečně. Bude to totiž mnohem horší, než předpokládá !:-©8-o:-©(Y)

0/0
8.2.2007 8:25

msk

Claus

Klaus je ubožák, co musí mít vždycky poslední slovo a všemu nejlíp rozumíl. Třeba jako změnám klimatu

0/0
7.2.2007 9:09

papazian

A má pravdu, škodí!

0/0
6.2.2007 19:40

Jose Chroustal

Vašku proč nám to děláš

privatizaci jsi zvrznul, vrstvě tunelářů pomohl vyrůst, tak věř chytřejším a nehraj si na českého Sandokana

0/0
6.2.2007 10:54

MirosPikos

Re: Vašku proč nám to děláš

Hehe zase nějakej blbeček nedokázal vydělat na kuponovej privatizaci a pak už jen dál závidí lidem co něco dokázali a co něco mají...pozdravuj Strejdu Paroubka ;-D

0/0
7.2.2007 8:44

MirosPikos

Re: Vašku proč nám to děláš

http://profil.lide.cz/profile.fcgi?akce=profile&auth=&user=Jose.Chroustal

jsi to ty? Sandokane ;-(

0/0
7.2.2007 8:46

bobr23

no pan leinen..

pan leinen je koukam pekny pako

1.euro poslanec se takhle nevybirave navazi do naseho prezidenta?na facku

2.jaka pak izolace proti je francie,britanie,polsko..čr

0/0
6.2.2007 10:14

orkrist

...

Ten Leinen... To je ale piča;-D:-/Rv(Y)

0/0
5.2.2007 22:37

LoWang

Euroústava - co když je to takhle?

http://www.konzervativizmus.sk/article.php?454

0/0
5.2.2007 20:09

kevorkian

Jdu na Klaus.cz

Odmítavé vyjádření hodnostáře Europarlamentu o Klausových názorech, je pro mne dobrou pobídkou k tomu, abych se o Klausovi názory začal zajímat podrobnějš. ;-)

0/0
5.2.2007 10:46

kevorkian

Re: Jdu na Klaus.cz

<oprava> Klausovy názory. </oprava>

0/0
5.2.2007 10:47

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

Re: Jdu na Klaus.cz

vono to má i stránku, jo? 8-o

0/0
6.2.2007 19:47

maroons

jaký je rozdíl

mezi 24 hromádkami sraček a jednou velkou hromadou, kde je vše hezky zamícháno dohromady?

Kdyby se EU zajímala víc o to, jak co nejvíce zjednodušit legistlativu a tedy život v EU, místo stohů nařízení a restrikcí, pak bych možná Klause nechápal, ale za současné situace si tom všem myslím totéž co on... :-/

0/0
4.2.2007 12:07

jacek097

No to ze Klause kritizuje takovej Picus, by pro nej melo byt

spis potvrzenim jeho teorii a melo by ho to posilit v jeho usili!!!! At zije prezident!! a chudacek Lenin je uz k smichu..... Mimochodem, videli jste tu jeho fotku? To je ubozak...., pak se ani nedivim, ze Klause nesnasi!  

0/0
2.2.2007 15:55

Kleki Petra

Jděte už s tím německým Leninem do hajzlíčku.

:-/

:-)V[>-]R^ PŘÁTELÉ!!!;-D

0/0
1.2.2007 13:14

Qesospi Cobigan

Re: Jděte už s tím německým Leninem do hajzlíčku.

Moje řeč. Jenže mám obavy, že ten už si zajistil zvolení na další období...

0/0
4.2.2007 13:53

zpetak

Ahojky.

Klause nemám rád,ale v tomto s ním souhlasím.Ústava? Federace?Dokonce společná vláda?Vždyť Evropa se skládá z národních států, různých jazyků a odlišných historií.Můžou mezi sebou obchodovat,spolupracovat v kultuře, výrobě, obchodu, vědě.Ale stát? Federální?Dokonce vláda?

0/0
31.1.2007 18:12

Speedo

Re: Ahojky.

nezer to tak ;-)

0/0
2.2.2007 12:20

MirosPikos

Re: Ahojky.

Pak by mě zajímalo proč nemáš rád Klause... (pozoruju ze ho lidi nemaj radi protoze: bud jsou lidi totálně povrchní a vadí jim jak mluví, jak se vyjadřuje a nebo ho lidi nemaj rádi kvuli tomu že vinou svojí neschopnosti nedokazali z kuponovky vydělat ani mindru. To uz pak vetsinou zavidi kazdymu kdo neco dokazal vydelat. Hlavne bych chtel taky nekdy slyset...jiny reseni nez KP...mozna by se naslo neco lepsiho, ale s nejvetsi pravdepodonosti by to bylo prave naopak. Hlavne za to nemuze pan Klaus...ale rezim pred ním.

0/0
7.2.2007 8:53

VenusHalley

Re: Re: Ahojky.

no me treba na Klausovi vadi ty jeho ultrakonzervativni nazory, ala globalni oteplovani je blbost, registrovane partnerstvi je spatne...

jinak jako ekonoma ho uznava a davam mu za pravdu v jeho nazorech na Ůnyjy. oproti vsem hura-evropanum o tom alespon neco vi.

0/0
7.2.2007 11:12

pavelthelong

neda mi, abych jeste nedodal

ze po odstraneni komunistickeho rezimu spouste diskutujicich schazi nepritel, bez ktereho bychom davno dohnali a predehnali vsechny staty EU...a to je zrejme Brusel. Ono to funguje odspoda. Nejvetsi brzdou pro Brnaky je Praha, pro Prahu je brzdou CR a pro CR Brusel. Je mi jasne, ze podle Parkinsonova zakona se urednici v Bruselu mnozi pucenim a nic moc nedelaji. Kolik z vas volilo Zelezneho a Bobo do Europarlamentu? Kdyz tam za CR jsou takovi borci, nemuzete ocekavat nic dobreho ani od ostatnich.........

0/0
31.1.2007 16:43

zpetak

Re: neda mi, abych jeste nedodal

Nepřítel? Jen si přečti ty "oduševnělé" příspěvky k různým politickým článkům na iDNES.cz. Většina z ideologickou zarputilostí kovaných komunistů neváhá sprostě napadat své názorové odpůrce.

0/0
31.1.2007 17:53

maroons

Re: neda mi, abych jeste nedodal

to máš pravdu, když jsem zjistil co za šmejdy je tento národ schopen volit (také viz. Láďa Železný :-©) tak mě to připravilo o poslední zbytek iluzí....:-(

0/0
4.2.2007 12:10

CuoreSportivo

Aha

Takže podle bafuňářů z EU a jejich přisluhovačů z ČSSD je každý, kdo z téhle superbyrokartické instituce není podělanej tak škodí jo? Nejvíc škoda EU!!!!! Je horší než byla RVHP.  Uvědomujete si, že jenom cestovné na zasedání europslanců stojí 200 mil. Euro ročně? To je hospodaření, že.

0/0
31.1.2007 16:02

nicknamed

...

co je leninovi do toho, jestli nam nas prezident skodi nebo ne... odkdy to nekoho v evrope zajima?

0/0
31.1.2007 15:41

pavelthelong

nazor..

to, ze nazor V. Klause je namiren proti Unii, vi kazde dite a nejaky urednik EU ho pouze zopakoval. Zda tim skodi nebo neskodi obcanum, je otazka a tu si musi vyresit sami obcane. Nicmene komicke je, ze se V. Klaus zviditelnuje prave na tomto poli-kdyz uz na beznem diplomatickem poli je v Evrope temer ignorovan (. A.Merkel prijela konzultovat s Topolankem jako s novym premierem a ne s prezidentem....)

0/0
31.1.2007 15:58

mayqo

Re: nazor..

Klausovym partnerem je snad nemmecky prezident a ne predseda vlady, prde ;-D

0/0
31.1.2007 16:14

pavelthelong

Re: Re: nazor..

dekuji za mile osloveni, nicmene v clanku je, ze V.Klaus vnucoval svuj nazor Angele. Ze by se nam p. prezident zahodil s nejakou predsedkyni vlady ?????? Ale treba jsi clanek ani necetl :-))))

0/0
31.1.2007 16:19

nicknamed

Re: nazor..

docela by mne zajimalo v cem je to teziste reakce na muj prispevek, prijde mi to jako stredoskolsky komentar obecneho (se vsemi svymi zjednodusenimi a polopravdami) - tim nerikam, ze s tim nesouhlasim, naopak, vice nez 50 % mohu podporit...., ale k memu prispevku jsem nic nezaznamenal....

0/0
1.2.2007 9:31

happy99

Re: nazor..

ze by ho ignorovali proto, že jim málo leze do (Y) ?

0/0
5.2.2007 12:20

VentreSaintGris

Ať si JoJo trhne...

Rozhodně nepatřím mezi nekritické obhájce " ješitného pana profesora", ale tyhle pitomci z EU jsou mnohem větší ksindl.

Ostatně opravdu nádherná ukázka údajné demokratičnosti EU. Je povoleno mít svůj názor, ale jen když se shoduje s oficiální politikou komise EU, která je ovládána politicky korektní svoločí, multikulti úchylama a dalším levičáckým ksindlem pod patronátem Francouzské islámské socialistické republiky...

0/0
31.1.2007 14:50

Johny_S

Re: Ať si JoJo trhne...

O demokratičnosti EU již svědčí to, že na vyšší úřednické posty se smějí dostat jen lidé s pozitivním postojem k integraci. Ti poté samozřejmě dále prosazují její posilování a vydávají to za většinový názor, neboť oni reprezentují celou Uhniji. Na stole navíc leží návrh eurozákona o evropských politických stranách - do europarlamentu by rovněž směly kandidovat jen strany s pozitivním postojem k integraci. Taková pěkná řízená demokracie...

0/0
31.1.2007 14:54

pavelthelong

Re: Re: Ať si JoJo trhne...

teda to je docela gol, tak optimalni a demokraticke bude, pokud na misto poradce pro romskou otazku ve vlade bude prijat skinhead- vsichni prece musi dostat stejna prava, ne? nebo v restauraci bude jidlo roznaset vegetarian a nad rizkem si zacpavat nos.....ja padnu smichy DEMOKRACIEEEEEEEEE!!! :-)

0/0
31.1.2007 16:05

Ondratej

Re: Ať si JoJo trhne...

R^

0/0
31.1.2007 15:08

tenisovejloket

Re: Ať si JoJo trhne...

R^

0/0
31.1.2007 15:09

Kuttlirz

První Evropskou unii zakládal Napoleon, druhou Hitler.

Také vždy za frenetického potlesku "drtivých většin". Zaplať Bůh, že i v té třetí EU máme solitéry, kteří tak, jako kdysi Metternich, potom Churchill a dnes třeba Klaus, vidí dál.

0/0
31.1.2007 14:25

Vosta Jindra

Re: První Evropskou unii zakládal Napoleon, druhou Hitler.

já si nemůžu pomoct, ale blbým se nejeví jen Klaus, ale i jeho příznivci. To je nakonec logické. Když někdo není schopen odlišit vojenskou násilnickou okupaci okolních zemí od dobrovolné integrace svobodných států (o rozšíření hlasovaly parlamenty vzešlé ze svobodných voleb a v nových zemích přímo občané v referendech), tak je prostě blbý a nic víc, slepota to už být nemůže. Hitler a Napoleon nebyli jinde než ve svých zemích freneticky oslavováni, že...  A v (ne)logice věci pak dotyčný s nostalgií vzpomene Metternicha. Inu v jeho době zatuhlo jeho myšlení. Stejně jako Klausovo.

0/0
31.1.2007 17:21

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: První Evropskou unii zakládal Napoleon, druhou Hitler.

No třeba v hlasování vyhodili Frantíci a Holanďani EU s ústavou dveřma a teď jim tam tu samou ústavu rvou oknem.

0/0
31.1.2007 17:26

Vosta Jindra

Re: Re: Re: První Evropskou unii zakládal Napoleon, druhou Hitler.

Oni hlasovali proti EU?8-o No to sou mi noviny...

0/0
31.1.2007 20:31

King_Feanor

Re: Re: Re: První Evropskou unii zakládal Napoleon, druhou Hitler.

oni hlasovali proti dalšími rozšiřování Unie, ne proti ústavě...:-/

0/0
1.2.2007 13:12

houff

Vidím, že to tu zase začíná doutnat, takže si zopakujte :

http://archiv.neviditelnypes.zpravy.cz/clanky/2005/04/43082_0_0_0.html

0/0
31.1.2007 12:31

houff

Re: Vidím, že to tu zase začíná doutnat, takže si zopakujte :

Teď bych rád viděl souhlasy stvrzené vlastní krví, jinak bych alespoň rád zaslechl zvuk odpojení;-)

0/0
31.1.2007 12:36

Sunny29

Re: Re: Vidím, že to tu zase začíná doutnat, takže si zopakujte :

Hezké a pravdivé, ačkoli neoficiálně sepsáno. R^:-/

0/0
31.1.2007 16:09

5alfa

A?

Nu tedy, a kdo Česku prospívá? ;-D;-D;-D

0/0
31.1.2007 12:22

celtic

vidím to podobně, jako drtivá většina...

evropských politiků....:-)

0/0
31.1.2007 10:29

King_Feanor

Re: vidím to podobně, jako drtivá většina...

R^

0/0
31.1.2007 10:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.