Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čunek ukázal doklady, které mají potvrdit jeho nevinu

Vicepremiér Jiří Čunek v České televizi ukázal dokumenty, které ho mají očistit od nařčení z korupce. Čunek je podezřelý, že vzal půlmilionový úplatek. Tvrdí však, že měl ještě před vstupem do politiky v roce 1998 uložený milion u Universal banky, která však zkrachovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

paskudilek

Zpráva

Policie možná získala nelegálně výpis z účtu vicepremiéra Jiřího Čunka. Domnívá se to jeho advokátka, a proto chce navrhnout zastavení stíhání Čunka pro podezření z korupce.

0/0
30.1.2007 18:03

utanův stín

Re: Zpráva

Nelegálně? To by ale znamenalo, že některá z bank porušila bankovní tajemství. Nebo je policajti našli na chodníku? :-)

0/0
30.1.2007 18:05

incisivus

Úmysl nebo diletantství? Nebo komunistické manýry?

Podle advokátky předsedy KDU-ČSL Jiřího Čunka policie v kauze údajného půlmiliónového úplatku zahrnula do spisu bankovní výpis, který si opatřila ilegálně. Proto policii navrhne, aby řízení kvůli úplatku zastavila.

0/0
30.1.2007 17:47

madqwert

celticu, grossovi nikdo nic nedokazal

a ty mu veris? ;-D

0/0
30.1.2007 12:22

E.Krajan

Re: celticu, grossovi nikdo nic nedokazal

No jo, ale Standa si nekoupil odpustek.:-)

0/0
30.1.2007 13:56

Woodward

Re: Re: celticu, grossovi nikdo nic nedokazal

i kdyby byl standa křišťálově čistej, tak podle mě nemá mašinfíra v úřadu premiéra co dělat;-)

0/0
30.1.2007 15:15

pepe999 from Salford

Re: celticu, grossovi nikdo nic nedokazal

Gross nekde vzal penize a nevi kde. Cunek dal dokumenty, ktere ukazuji, ze mel penize uz pred vstupem do politiky, takze pulmilion by mohl byt jeho majetek, ale to se tezko dokazuje, ikdyz by fakt byl..

0/0
30.1.2007 15:16

šibal jirka

Ještě maličkost

Docela by mě zajímalo, když tak pilně celý život spořil, jak ty peníze co měl doma v roce 93 nechal okolkovat

0/0
30.1.2007 8:27

celim

Re: Ještě maličkost

No pokud vím, tak tehdy je doma neměl, to byly v UniversalBance,která později zkrachovala a on následně část vkladů získal zpět a už se mu nechtělo to vůbec do nějaké banky dávat a až teprve když k tomu byl donucen nutností platit firmám převodem.!

0/0
30.1.2007 15:23

celtic

soudruzi a až vyšetřovatel řekne že je Čunek nevinný....

tak vy řeknete, že mu stejně nevěřite a že úplatek vzal....;-D

0/0
29.1.2007 20:54

ygg

Re: soudruzi a až vyšetřovatel řekne že je Čunek nevinný....

Celticu...já s tebou souhlasím, že z trestně právního pohledu je potřeba ctít presumpci neviny u každého...tedy i u bratra Čunka. Takže netvrdím, že ty peníze jsou nějaká křivárna....co ale na základě jeho chování v celé této kauze tvrdím zcela jednoznačně, je fakt, že takovýhle mamlas a bytost lehce nesvéprávná (bohužel "jen" de facto, ne de iure) může být klidně vaším Prvním bratrem (když jím byl Cyrda, tak už každý:-©) .... ale jako místopředseda vlády této země (bohuže CELÉ:-/) by měl jít ho H.A.J.Z.L.U.!

0/0
30.1.2007 12:18

denny2006

Re: soudruzi a až vyšetřovatel řekne že je Čunek nevinný....

Dostal jsi obhajobu p.Čunka na iDNES jako stranický úkol? Dle množství tvých hloupých a primitivních komentářů to vypadá,že ano!

0/0
30.1.2007 13:41

celim

Re: Re: soudruzi a až vyšetřovatel řekne že je Čunek nevinný....

No jako úkol to sice asi nedostal, ale je dobře, že alespoň někdo oponuje přitroublým senzacechtivým novinářům a rudoprdelníkům , kteří se na diskuzi vyskytují, které nazajímají fakta, ale jen omílají překroucené výplody novinářů, ke kterým došlo na základě toho, že Čunek si z hlavy pamatovalpo tolika letech že měl doma nějaké peníze, ke kterým legálně přišel a nepovažoval za nutné si to okamžitě ujasnit, jak to tenkrát vlastně bylo, neboť ještě neznal praktiky novinářů a netušil, že na něj udělají takový hon. Holt venkovský politik. Život ho ještě naučí.:-(

0/0
30.1.2007 15:10

denny2006

Re: Re: Re: soudruzi a až vyšetřovatel řekne že je Čunek nevinný....

Způsob,jakým p.Čunek od počátku vysvětluje původ onoho 1/2 miliónu je natolik nevěrohodný (navzáje si odporující vysvětlení),že je přímo povinností novinářů se o toto zajímat! Žádná fakta samozřejmě p.Čunek nepředložil,jinak by nebylo co řešit! Tebou omlouvaný "venkovský politik"je předsedou parlamentní vládní strany,senátor,místopředseda vlády,ale hlavně ministr,jehož resortem protékají velké peníze! Učit se měl doma pracovat se svými a ne ve vládě s našimi penězi!

0/0
31.1.2007 7:31

MrFrank

joo kuciii

tady mate alespon dukaz, ze Cikani nemaji dlouhe prsty jenom kdyz kradou. A cikansky baron Rocco se toho snazi vyuzit;-D

0/0
29.1.2007 20:54

_Ufon_

Jak to tak sleduju

tak mi to prijde trosku nenormalni, neni to nahodou jeho milenec?

0/0
29.1.2007 20:30

celtic

okurková sezóna....

když se pořád řeší jenom Čunek....;-D

0/0
29.1.2007 20:22

celtic

soudruzi čekám na důkazy

jistě je máte....:-)

0/0
29.1.2007 19:53

celtic

soudruzi dali byste Čunkovi doživotí....?

?:-)

0/0
29.1.2007 19:46

celtic

tak jak....?

:-)

0/0
29.1.2007 19:39

5alfa

Re: tak jak....?

Tak nic, normoš. Ty máš pocit, že máme komunistickou policii, že začínás vzletnými frázemi už jako mayqo - tak co soudruzi, socani, bolšani, ... ;-D;-D;-D.

Uvidíme, třeba dokážou, třeba prokážou....

0/0
29.1.2007 20:11

celtic

tak bere úplatky nebo ne....?

máte nějaké důkazy, nebo ne....?:-)

0/0
29.1.2007 19:36

celtic

přátelé už brzy se zjistí....

zda jsem měl pravdu já (který Čunkovi věřil) nebo vy, kteří jste z něho dělali podvodníka a korupčníka.....už brzy....:-)

0/0
29.1.2007 19:27

5alfa

Re: přátelé už brzy se zjistí....

Je tvou povahou a vyznáním věřit a obzvláště lidovci. Já nevěřím, že u Grosse bylo vše v pořádku. Ty "věříš"? Našel se důkaz? Je Gross gauner? Kdo a kdy a za co ho odsoudil? Je vůbec šetřen a stíhán?

Snad tedy chápeš, že to přece spolu vůbec nesouvisí - podvodník může být a nemusí mu nic být dokázáno (ve smyslu soudní praxe)...

Čunek prapodivně kličkuje a už chybí snad jen ta trapná verze se strýčkem a spálené směnce. Možná i Gross, pokud by šetřil od 8 let a ne až od 23 (kdy mu spočítali příjmy) by se nemusil vymlouvat tak trapně kde k penězům přišel. Čunek mi zatím připadá chytřejší - pokud se to dostane k vyšetřování, uvidíme... Pokud ho nakonec neodsoudí, stejně tady zbyde pachuť divných výmluv a výplat na ruku v době, kdy už měly dávno chodit na účet...  Navíc při kolkování peněz to doma mít nemohl, takže snad se podaří něco zjistit. Nevím, jak dlouho se schovávají informace z bank, záložen a spořitelen... Pokud je to víc jak 10 let mohlo by to stačit na důkaz i očistu... 

0/0
29.1.2007 20:27

celim

Re: Re: přátelé už brzy se zjistí....

No pokud si vzpomínám, tak Gross stále jen měnil, odkud ty peníze konkrétně dostal. Čunek v podstatě jen řekl, že si to nepamatuje, ale že byly jeho (protože věděl, že nebyly z korupce) Vše ostatní byly překrouceniny, nebo spekulace přitroublých novinářů, kteří hledali senzaci za každou cenu. No hlavně že se hodilo bláto! Na pravdě stejně nezáleží (novinářům);-(

0/0
30.1.2007 15:18

_Ufon_

Nevim jak vy ale ja mu verim

Takovej lidovec to je neco jako zastupce boha na zemi, neco jako Kalousek, sice nechapu jakym zpusobem ovlivni to jestli sem ty prachy mohl nebo nemohl mit miru zkorumpovatelnosti, ale to asi bude tim ze nejsem lidovec

0/0
29.1.2007 18:31

kecyvklecy

No vida, tak von měl deprese!

Krutý :-(

0/0
29.1.2007 17:55

Ulrich

Podezření trvá

Dobře, peníze měl. Ale proč v tom případě tvrdil, že si nepamatuje, proč a za jakých okolností provedl tu bankovní operaci? Každý by si i po letech pamatoval, jak vzal "celoživotní úspory" z trezoru ( krabice, slamníku ) a vložil je na účet, aby zaplatil za dům. Každý.

0/0
29.1.2007 17:23

5alfa

Re: Podezření trvá

Třeba několikrát do roka nosí celoživotní úspory z banky domů do slamníku a pak cache obráceně :-P:-P:-P. Co v tom vidíš za spor? Počkej na vyšetřování a uvidíme. Třeba to udělal jen jednou za posledních 10 let, další úložka v hotovosti by mohlo být pár stovek z prasátka - když spoří od osmi let...

Uvidíme - souhlasím, že podezření trvá...

0/0
29.1.2007 17:46

Chuck Schuldiner

Čunek ukázal doklady, které mají potvrdit jeho nevinu

ale čs náhrady nevyplácela, ne? 8-o

0/0
29.1.2007 16:52

chamomil

Re: Čunek ukázal doklady, které mají potvrdit jeho nevinu

... tak ses probral, kašpárku?;-D;-D

0/0
29.1.2007 16:54

Chuck Schuldiner

Re: Re: Čunek ukázal doklady, které mají potvrdit jeho nevinu

8-o

0/0
29.1.2007 17:02

chamomil

Re: Re: Re: Čunek ukázal doklady, které mají potvrdit jeho nevinu

no moc nečum;-D

0/0
29.1.2007 17:03

Chuck Schuldiner

Re: Re: Re: Re: Čunek ukázal doklady, které mají potvrdit jeho nevinu

8-o

0/0
29.1.2007 17:09

tehla

Re: Re: Re: Re: Čunek ukázal doklady, které mají potvrdit jeho nevinu

Prosím pěkně, on pořád čumíííííííí ;-)

0/0
29.1.2007 17:25

_m-

Ty doklady nedokazují vůbec nic - ledaže to

že Čunkovi měli peníze (při čtytech dětech a zubařské všude propagované almužně obdivuhodné), že o ně krachem banky přišli a že se ji něco z toho vrátilo. Podezření by mohlo snad vyvrátit vzorně vedené účetnictví firmy, která měla úplatek předat. Ale jinak má pan Čunek smůlu - podle hesla "není šprochu....." si stejně bude o něm každý myslet co bude chtít.

0/0
29.1.2007 16:50

paskudilek

Re: Ty doklady nedokazují vůbec nic - ledaže to

podle hesla "podle sebe, soudím tebe";-)

0/0
29.1.2007 16:54

_m-

Re: Re: Ty doklady nedokazují vůbec nic - ledaže to

;-)

0/0
29.1.2007 16:57

paskudilek

Čunek je nevinný

to se brzy ukáže.;-)

0/0
29.1.2007 16:46

chamomil

Re: Čunek je nevinný

... tak co porod s maliníkem?;-D;-D;-D;-D

0/0
29.1.2007 16:50

paskudilek

Re: Re: Čunek je nevinný

nic, ale dnes je tam manželská poradna, nebo co.;-)

0/0
29.1.2007 16:51

chejava

Pro mne nic neprovedl.

Čunek se chová a jedná podle většiny politiků. Dělají to všichni a proč by měl trpět pouze Čunek?

0/0
29.1.2007 14:50

5alfa

Re: Pro mne nic neprovedl.

Vyjdu-li z hypotetického předpokladu - pokud je tedy pravda, že berou úplatky všichni, není lepší je VŠECHNY zavřít a začít třeba Čunkem?

0/0
29.1.2007 14:55

celtic

přátelé vsaďte se, že Čunkovi...

korupci nedokáží....i když si myslíte že je to lump a podvodník....uvidíme jestli budu mít pravdu já nebo vy....:-)

0/0
29.1.2007 14:25

5alfa

Re: přátelé vsaďte se, že Čunkovi...

Pravdu možná budou mít VŠICHNI Celťo... Ačkoliv může být Čunek lump a podvodník - nemusí mu korupci dokázat ;-D;-D;-D

0/0
29.1.2007 14:43

trollisko

Uplatky?

Ja tedy nevim,ale neni to vse nejake prilis jasne? Kor ta hezka vypoved jeho sekretarky, ze Cunek pred ni predstoupil, vytahl obalku a zamaval ji penezma pred xichtem. Vzdyt je to smesne.

0/0
29.1.2007 13:48

celtic

Re: Uplatky?

vidím to stejně....:-)

0/0
29.1.2007 13:58

paskudilek

Re: Uplatky?

A ona si to přepočítala;-D

0/0
29.1.2007 16:47

celtic

soudruzi a co na Čunka....

vytáhnete teď...? Pedofílie a vraždy patří Paroubkovi....tedy co takhle sodomie nebo vlastizrada...ty jsou ještě volné....;-D

0/0
29.1.2007 13:44

1_130_202_135

Re: soudruzi a co na Čunka....

Celticu - nepředbíhej a vydrž, až to polie odloží. Zatím se něco najde... To si piš!

0/0
29.1.2007 13:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.