- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
čtení takových zpráv se mi otevírá kudla v kapse.
Ten vesničan ve Filcce měl jistě auto v perfektním stavu, zimní gumy a jel úměrně k aktuálním povětrnostním podmínkám.
Člověk může jezdit opatrně jak chce a pak vás sejme nějakej idiot v rezafé filcce
viník se zraněním a ten co se k tomu přimotal náhodou je mrtvej. Když tak vezmu statistiku těhle vážných nehod. Tak doufám, že až se jednou přimotám k takovýhle nehodě, budu viníkem. Tedy živý!!
Ať jezdím jak jezdím snad se mi nic takového nestane. Na silnicích nebude nikdy bezpečno tak leda bez aut. Jenom dnes jsem pomáhal dvěma řidičům bez šedé kůry mozkové vytahovat jednu felici a Š120. Lidi proboha když už na to nemáte tak proč dáváte v sázku svůj i cizí život.
, je dobře že jsi jim pomohl, spousta šoférů je naprosto lhostejná pomoct někomu v nouzi. Tleskám
Vemte si statistiku, která auta se kradou. Jistě mezi ně nepatří vozidla Japonská, nebo ta mohutná značka KIA. Každý zloděj se chce povozit a né v autě zemřít. A teď důmejte šoféři
Tak Kia není nijak dobrá nebo spolehlivá značka, ale Japonci auta umí to nemůžeš porovnávat.
jak taky mohl dopadnout produkt francouzskych odboraru, ktery pro samy bolsevicky kokotiny nemaj cas na praci...
Clovicku, to bys musel zhodnotit o moc vic parametru te nehody abys mohl neco takoveho konstatovat.
Renault patri ke spici v bezpecnosti. Vsechny jeho nove produkty maji 5 hvedicek. I prvni vuz ktery 5 hvezd dostal byl Renault.
Kolik hvezd dostala Felicie, zakulacenej komousskej Favorit?
Ale tenhle mohl byt 30 let starej.
To mela obe auta hodnotu 100 tisic korun?
Vzhledem k tomu že z renoltu nepřežili tak to byla asi pěkná shnilotina
auto vydrzi nejakou bouracku??? Pokud ano, tak bych upozornil, ze sice boura auto, ale vesmes diky dementnimu soferovi, ci soferce, takze muzes mit cokoliv a stejne ses tuhej, pokud druhej jede jako prase...
Nemyslim, zalezi na doformacnich zonach a explozi-nafouknutych pytlich vpredu a na bocich. Take pokud clovek sedi v tezkem SUV jako ci Jeep Cherokee tak se ti pri celnim narazu s mensim osobakem temer nic nestane, zato ten druhy bude na cucky. Je to ale zaroven hlavni duvod proc by se takove tanky meli prestat vyrabet, krome jejich enormni spotreby.
pořád podléhá falešnému pocitu bezpečí, který navozuje pohodlný posez ve vyhřátém autě, pohotově reagujícím na sešlápnutí pedálu. Že ve skutečnosti sedí v tunovém kusu železa, pohybujícím se několikanásobně vyšší rychlostí, než stačí člověka zabít a které podléhá fyzikálním zákonům (z nichž jeden říká, že brždění a změna směru vyžaduje nezbytnou míru tření mezi pneumatikami a povrchem silnice), si spousta lidí uvědomí až v posledních vteřinách než se roztřískají o strom nebo protijedoucí náklaďák. A přitom by stačilo tak málo - trocha pudu sebezáchovy a míň šlapat na plynový pedál. Těch pár minut, o které přijede člověk později, nikomu nemůže chybět tolik, jako několikaměsíční pobyt ve špitále, nebo trvalé poležení na krchově...