Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odpůrci radaru vyrazí do ulic i přes zákaz magistrátu

Občanská iniciativa Ne Základnám svolala na pondělí na pražské Václavské náměstí protestní shromáždění. Magistrát akci zakázal, ale odpůrci tvrdí, že se přesto uskuteční. Úředníci podle nich odůvodnili rozhodnutí stejně, jako u minulého zákazu, který zrušil soud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nediky

Modra totalita

MÁME MODROU TOTALITU, dnešní demokracie vypadá tak, že kdo nesouhlasí s vládou, je označen za komunistu což by ho mělo odradit od jakéhokoliv vlastního názoru (který by byl v rozporu s vládní propagandou), TAK SE VZPAMATUJTE !!! A doražte  v pondělí 29.1. na Václavák !!!!!! Více na  nezakladnam-cz, blisty-cz, zvedavec-org  

0/0
28.1.2007 21:30

Pája Hav

Re: Modra totalita

Jaká modrá totalita ??? Zaplať Pánbu máme demokracii, svobodu a to i informací.Kdo chce může jít demonstrovat proti základně.Stačílo se koukat na Otázky Václava Moravce.Kde se mohl vyádřit i zástupce nezakladnam-cz, pomocí vstupu do diskuze mezi panem Čunkem a soudruhem Filipem.Soudruh Filip by měl zpytovat svědomí,když obhajuje okupaci v srpnu v roce 1968 a pobyt sovětských vojsk do souvislosti s výstavbou Radaru a proto by dle něj měli být občané proti výstavbě obraného radaru.!!! 

0/0
29.1.2007 0:58

Ja su Kača Praskačova

Re: Re: Modra totalita

se omluvil troubo asi špatně slyšíš;-D

0/0
29.1.2007 1:06

_m-

Re: Re: Modra totalita

Soudruha Filipa můžeš nazývat jakkoli - určitě si většinu z toho zaslouží - ale nelži nám, prosimtebe. Filip srpnovou okupaci neobhajuje.

0/0
29.1.2007 16:56

--Raswan--

Re: Modra totalita

Zvláštní když neobolševická sběř vašeho typu okamžitě vříská o totalitě když není po jejich ;-D

0/0
29.1.2007 1:30

nediky

Re: Re: Modra totalita

Čti prosím Tě i jiné zdroje než jen MFD, idnes apodobně. Doporučuji Britské listy (blisty.cz), nezakladnam.cz, zvedavec.org

0/0
29.1.2007 15:32

--Raswan--

Re: Re: Re: Modra totalita

Koukám že jsem se s tou neobolševickou sběří trefil...Stranická četba - bolševické listy,komunistické nezakladnam,a zvědavý fašoun ;-D

0/0
29.1.2007 15:38

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Modra totalita

... praviů klasický skalni bushevik ... to ještě nevíš, ratlíku, že bushevici lžou jako když rudé právo tisklo? ... čet jsem to včera ... psali to lidi na tý půlmegový demo ve WA DC...:-P

0/0
29.1.2007 17:11

--Raswan--

Re: Re: Re: Re: Re: Modra totalita

A máme tu dalšího dutohlavého neobolševika,tentokrát s ratlofilní úchylkou ;-DPřišel sis žaštěkat abys dostal cukříček?;-D

0/0
29.1.2007 17:15

-rok-

prej feťáci a jurisdikce

Je mi 59, byl jsem 16 let členem pražského zastupitelstva a soud zrušil zákaz naší zářijové demonstrace za referendum (1000 nahlášených). Teď jsme nahlásili 300 a předevčírem jsme opět žalovali magistrát. Co myslíte, jak to dopadne?

Česká jurisdikce je k ničemu, když první, co amíci vždycky udělají, když jejich GI zabije nebo znásilní místní dítě (nebo oboje v opačném pořadí), je, že ho převelí do USA. Odtud nelze občana USA vydat. A pak dostane domácí vězení nebo taky nic.

0/0
28.1.2007 2:39

doktor_bota

Re: prej feťáci a jurisdikce

Koukám na tvé C.V. a nestačím se divit, jak může být člověk s takovým záběrem tak zabedněný, Mirku. Nebo jak si mám vysvětlit, že nevidíš rozdíl mezi základnou, ve které vegetuje x desítek tisíc cvičených opic, a základnou, jejíž personál je určen k obsluze vysoce sofistikované techniky?

0/0
29.1.2007 1:11

nediky

Re: Re: prej feťáci a jurisdikce

Ty opice přijdou hned potom ...

0/0
29.1.2007 15:34

pohni@posli.to

Poněkud modro...

Je to smutné, ale je to tak. Ale já se modrým hochům ani moc nedivím. Ono na tom pojmu "modrá totalita" zřejmě něco bude! Všechny kraje pod modrou vlajou, Praha pod modrou vlajkou, vláda pod modrou vlajkou, Senát i hrad... Proč by si hoši nedělali co se jim zachce, když mají tu možnost. Získali ji přece v demokrat. volbách. Tak vo co go? To leda, že by se to lidem přestalo líbit - to co dělají! To by byla jiná. Taky by mohli začít protestovat...

0/0
28.1.2007 2:07

honzajaka

No

kdyby bylo to shromáždění pro radar, tak by ani povolení zřejmě nepotřebovali

0/0
27.1.2007 21:20

nediky

Re: No

Ne, to by ho ješte na idnes.cz sami svolávali - jako nedávné demonstrace proti Paroubkovi ... viz: Redakce nám přišla SMS tohoto znění: Demonstrace proti Paroubkovi (v té době legitimnímu funkcionáři) bude ...... v tolik hodin. Původ SMS není možné vypátrat .... ...   

0/0
29.1.2007 15:36

emanueldrozd

podporuji radarovou zakladnu

Nevite nekdo, zda se na netu da vyjadrit podpora stavby radarove zakladny USA v CR?

0/0
27.1.2007 8:45

pajikcz

Re: podporuji radarovou zakladnu

A jaky te vede k tomu duvod? Radar ma pulzní výkon okolo 20 MW. Pri bombardovani v Kosově 1998 udělala

obsluha radaru amerického křižníku USS CG-žý Siloh chybu a zapnula

radar blízsko italského pobřeží u přístavu Naples. Byla zničena nektera

technická zařízení meteroologických stanic a operátorů mobilní sítě,

0/0
27.1.2007 11:13

_Ufon_

Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

ta zakladna bude mit namorni radar?

0/0
27.1.2007 11:16

Cislo 2

Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

Mohli by se anatiradaři konečně shodnout na výkonu diskutovaného radaru ?  

0/0
27.1.2007 11:16

_Ufon_

Re: Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

pulzni vykon nekterych vyskomeru je i vyssi

0/0
27.1.2007 11:17

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

Antiradaři hovoří o výkonu radaru 20 - 500 MW a zaměňují ho s pulsním výkonem a domnívají se, že je potřeba shodný příkon. 20 MW pulsního výkonu není nic,  jen tady s tím straší. Pro 20 MW pulsního výkonu by stačil zdroj asi 0,2 MW.

0/0
27.1.2007 11:24

_Ufon_

Re: Re: Re: Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

nevim, na vojne nam stacilo 120 kW

0/0
27.1.2007 11:26

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

Nejsem specialista, vařím z obecné VŠ fyziky a z toho co najdu na netu. Ten poměr by měl být cca 1:100 až 1:200

0/0
27.1.2007 11:31

_Ufon_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

a to byly jeste lampovy kramy ktery si braly 1kW na skrin, podle me bude ta ucinnost vyssi

0/0
27.1.2007 11:33

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

Našel jsem na netu přistávací radar RP-5GN, má pulsní výkon min. 2x150 kW a příkon max. 18 kW. Tedy poměr 1:16. Je to nějaký malý werk, u těch s větší anténou bude účinnost vyšší 1:100 až 1:200, možná více, nevím.

ttp://www.teslapar.cz/rp5-gn.html

0/0
27.1.2007 11:51

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

http://www.teslapar.cz/rp5-gn.html

0/0
27.1.2007 11:51

Gulde

Re: podporuji radarovou zakladnu

Samozřejmě ano:

http://www.prozakladnu.cz/

Doufám že už tu bude brzy ona základna postavena a ta protestující anarchistická, komunistická a islamistická špína bude nucena zavřít hubuR^

0/0
27.1.2007 16:20

honzajaka

Re: Re: podporuji radarovou zakladnu

Já taky, potřeboval bych nový komp a monitor, snad se mi povede tam nějaký šlohnout

0/0
27.1.2007 20:11

honzajaka

Re: podporuji radarovou zakladnu

0/0
27.1.2007 20:16

Beranal

Nechápu proč zakazovat

Ať si těch 200 pomatenců tam léčí svoje psychiatrické problémy, to je přece  ta znamá skupinová terapie, vhodná pro alkoholiky, narkomany a další nešťastníky.:-) 

0/0
26.1.2007 23:05

Beranal

"Mírový deštníK"

Soudruzi pacifisti zase budou rozevírat "mírový deštník" tak dlouho až z toho bude 50 milionů mrtvých, "mírové deštníky" už se rozevíraly i před 2. světovou válkou. Nechápu co to je za "mírový deštník" odmítat obranná zařízení a provokat tak diktátory aby zaútočili, to je asi jako rozevřít "mírový deštník" nad zločinem a zakázet policii. Tihle hoši pokud jim jde o mír tak by měli odjet protestovat do Teheránu proti tamějšímu jadernému programu. :-(

0/0
26.1.2007 22:57

madqwert

nepovolena demonstrace

tak to by si nemela Katerina Zak nechat ujit ;-D

deti s sebou ;-D

0/0
26.1.2007 22:50

emanueldrozd

Re: nepovolena demonstrace

To mas pravdu. Ale je po volbach, ma sve teple mistecko, tak si myslim, ze ta uz nema potrebu se zviditelnovat. Az zase za ctyri roky.

0/0
27.1.2007 8:42

VILENIN

Co furt máte?

Se Spojenými státy na věčné časy, a nikdy jinak...Ruku v ruce s bratrským americkým lidem ubráníme kapitalismus i kdyby neměl zůstat kámen na kameni

0/0
26.1.2007 22:48

Beranal

Re: Co furt máte?

Soudruhu nežer tolik to LSD, potom se ti to všechno zmate dohromady, tohle heslo jsi hulákal na prvomájových demontracích půlku života,  ovšem správně to bylo " Se Sovětským Svazem na věčné časy ;-D  

0/0
26.1.2007 23:01

VILENIN

Re: Re: Co furt máte?

tak za prvé, u nás nebylo v té době LSD, ale Lysergamid, za druhé, já to nežeru, já jsem normální piják whisky a za třetí, po žádných průvodech jsem se neflákal.......Nejsi náhodou ze Sydney?

0/0
26.1.2007 23:14

abubakari

Nepovolená demonstrace

Nikdy jsem na demonstraci nebyl, ale zrovna této se rád zúčastním. Takže pokud se najde nějaký schopný organizátor nebo snad pokud už existuje, prosím dejte vědět nějaké bližší info. nase_domacnost@centrum.cz

Pro tohle jsem ochoten demonstrovat, ať Amíci vidí, jakou v nás mají podporu. Tímto vzývám ostatní, ať se připojí, pokud souhlasí. Nebo uspořádáme něco vlastního. Myslím, že to nebude problém, všichny se na mě obracejte v případě zájmu...

0/0
26.1.2007 21:25

goober

Re: Nepovolená demonstrace

A jéé, další inteligent.. Prosím, zkuste si něco nejdřív o tom radaru zjistit. Doporučuji článek na technet.cz.

0/0
27.1.2007 1:53

emanueldrozd

Re: Nepovolená demonstrace

A v pripade tveho zajmu o bezplatnou letenku do Teheranu se obrat na me.;-)

0/0
27.1.2007 8:54

wiigg

NÁS NEUMLČÍTE !!!!!

R^R^R^

0/0
26.1.2007 21:13

wiigg

Nechápu, jak je možné,

že magistrát může zakázat v demokratickém státě demonstraci proti rozpínavým amíckým čuňatům ????8-o To si asi na ty úředníky houkl nějaký militantní hejhula !!;-O;-€;-O

0/0
26.1.2007 21:09

hranostajek

Re: Nechápu, jak je možné,

nebo dloouhé prstíky Saši Vondry...

0/0
26.1.2007 21:14

wiigg

Radar nebo rakety, je to úplně jedno,

obojí je ku pomoci zvrácenému dobytku USA, který po světě mučí a zabíjí lidi. Nechci být jejich komplicem !!!!!;-€;-€;-€

0/0
26.1.2007 21:07

hranostajek

Re: Radar nebo rakety, je to úplně jedno,

souhlasím, i kdyby si tu měli vybudovat dvě velký hospody s vlající americkou vlajkou tak jsem z principu proti, ať SVÝMI ekonomickými zájmy otravují SVÉ území.:-©

0/0
26.1.2007 21:09

emanueldrozd

Re: Re: Radar nebo rakety, je to úplně jedno,

Prene tak. Ihned jsem pro zavreni McDonalds, KFC. Zakazal bych lidem jezdit ve fordech a za koureni amerik bych sekal ruce. Melo by to jedinou chybu, ze na te "demonstarci" by bylo spousty hladovej, bezrukejch a dlouhou chuzi unavenejch lidi.

0/0
27.1.2007 8:39

Jan.Emil

Demonstrování vyžaduje osobní a občanskou statečnost.

Bylo to tak za socialismu a stejné je to taky v dnešní době.

Zakázaná demonstrace budí můj zájem.

Dovolená demonstrace není nic, nežli hromadná šaškárna.

0/0
26.1.2007 17:31

wiigg

Re: Demonstrování vyžaduje osobní a občanskou statečnost.

R^R^

0/0
26.1.2007 21:05

Čech jako poleno

to se mi snad zda!

"Úředníci to zdůvodnili možným ohrožením bezpečnosti účastníků a zároveň

ohrožením zájmů veřejnosti v souvislosti s nutným omezením dopravy a zásobování."

PROBOHA, TO ZIJU V CESKU ANEBO V BIELORUSKU?!?

0/0
26.1.2007 17:20

--Raswan--

Re: to se mi snad zda!

No asi není každý zvědavý na to aby komunistická a muslimská pakáž blokovala václavák ;-D

0/0
26.1.2007 17:28

w2004

:-((((((((

komunisti z ODSS zakazali demonstraci. To uz je demokrcie postavena na hlavu. A to jeste je kazdej, kdo nechce zakladnu oznacovan jako komunista;-€

0/0
26.1.2007 16:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.