- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
25.1.2007 7:25 vylezam z taxi na Ruzyni a smeruji si to na odbaveni. Leti to v 9:30, hura!!!! Nizozemi-Lucemburko. Let zrusen. Nabidli mi druhy, pres Pariz. Po vystani fronty na letenku a uz ani nepredstirane "ochote" personalu byl let zrusen, tak jsem si vystal frontu na let pres Viden. Let zpozden, navazujici a dnes posledni let Viden-Lucembursko uz nestihnete. Chcete poukaz na hotel? Ne, jen mi zaplatte taxi, ... 2 hodiny fronta, mam letenku na zitra..jdu si da t gin&tonic a yitra mi dryte palce :)
Iletecka doprava je nejbezpecnejsi zpusob prepravy.
Staci ale jen mala chyba a ihned jde o stovky nebo tisice zivotu. Misto toho, aby byli radi, ze nekdo dukladne dba apriorne na bezpecnost a ne na business, tak remcaji, krafaji a chteli by moUdre z nebe.
Od doby, co byla zprivatizovana osobni zeleznicni doprava v UK, tak nekolikanasobne stoupl pocet zeleznicnich nehod i umrti. Protoze se vytratila verejna sluzba a zustal jen core business a honba za ziskem.
Zaplat PanBuh, ze o letecke doprave nerozhoduji manazeri se srdci a ptacimi mozecky remcajicich malo"č"echacku!
ty si dneska zase prebral, co ?
kdyby museli tu plochu uklízet oni. 25 cm sněhu sice moc není, ale jde o vítr který to fouká z okolních polí. Takže s tím se nic nenadělá a mimochodem
Ruzyně nebyla jediným zavřeným letištěm v Evropě.
Problém je, že nevytlačí letadlo, celkově odbavení není bezpečné...
Tak si tak ze srandy počítám ... a počítám ... a možná se mýlím ... prototže nejsem z letiště ... ale:
Pokud letištěm projde 8,5 milionu cestujících ročně, pak je to 23.287 lidí denně a při poplatku 1.000 Kč na osobu to dělá 23.287.000 Kč denně. Jestli má letiště stát 2 nebo 3 dny, tak by se snad vyplatilo investovat do vyhřívaných drah. To mi neříkejte, že by se to za 70 milionů nepořídilo
na personálu a tak ušetřili.Ne ploše je o 20% méně lidí oproti loňsku.To se pak musí někde projevit.Hlavně,že si potom rozdají motivační prémie.