Diskuze

Kamiony po hodinách uvolnily tah na Karlovy Vary

Po mnoha hodinách se kolem poledne začala v obou směrech hýbat kolona na Rakovnicku. Tu způsobily hlavně kamiony, které uvízly v kopcovitých úsecích. Někteří řidiči v zácpě strávili až čtyřiadvacet hodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

bart5

25. 1. 2007 21:24
Speciální pneu pro zimní provoz ...

... pro všechny autobusy a nákladní automobily by měly být povinné při sněžení, ledu a sněhu na silnici. Pak by dopravci mohli přemyšlet jestli je lepší jezdit celou zimu na pneu pro zimní provoz nebo je přezouvat na letní, když není sníh. Nařízení používání pneu pro zimní provoz by asi neprošlo ... Vydělali by na tom všichni, žádné kamiony na štorc silnice a na letních gumách. žádné autobusy v příkopech apodobně...

0 0
možnosti
AB

edik2

25. 1. 2007 20:31
Měla by se uzákonit povinnost mít ZIMNÍ PNEU.

Když se člověk podívá na naprostou většinu kamionů a autobusů,tak zjistí,že mají letní pneu.!!!!!

A když nebuou mít zimní pneu,tak sebrat dopravci licenci,tak by se rázem zlepšila situace na silnicích.A důvod ke zdražování by nebyl na místě,protože zisky mají všichni,to by v tomto oboru nepodnikali.

!!

0 0
možnosti
JT

killy

25. 1. 2007 20:41
Ctrl C - Ctrl V

Pro nákladní vozy čistokrevné zimní pneumatiky, tak jak je známe z osobních aut, tedy s měkčí běhounovou směsí a hlubším dezénem, NEEXISTUJÍ !! V poslední době někteří výrobci přišli s pneumatikami pro zimní provoz. Skládají se ze dvou směsí a měly by se montovat někdy na podzim, aby se přes zimu ojela měkčí směs. Následující léto by se měla ojet směs tvrdší. Takovéto pneumatiky ZAČÍNAJÍ vyrábět pouze nejznámější a největší výrobci. Mají větší počet záběrových lamel, které se postupně opotřebovávají a pneumatiky se postupně mění na pneumatiky letní. Jsou také použity speciální uzamykatelné lamely, které zvětšují styčnou plochu při záběru.

0 0
možnosti
JK

krysar

25. 1. 2007 17:56
RSD

Zaměstnanci údržby ŘSD zaznamenali při včerejším celodenním sněžení

výjimečné údaje v počtu výkonových kilometrů. Od středy 24.1.2007 šesti

hodin ráno do stejné hodiny dnešního dne najezdily sypače na celkových 630 kilometrech dálnic 38 000 kilometrů. Znamená to, že každý km dálnice projely sypače 60x za den.

http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/18A53DEE491D72E2C125726E0045B0D3?opendocument

0 0
možnosti
EJ

Eve3

25. 1. 2007 17:25
Doufam...

Doufam, ze si tenhle clanek prectou ti, kteri dneska reagovali na iDNES na jiny clanek a zastavali nazor, ze zimni pneumatiky jsou "zbytecny prepych"... ;-)

0 0
možnosti
AJ

aljav

25. 1. 2007 14:59
zůstat v zácpě

 24 hodin v autě, nebo i "jen" 16 hodin v autobusu, tak mě asi švihne. Nejhorší je, že člověk stojí v koloně a neví co se děje, jak dlouho tam bude .... . A zase kamiony a jejich zimní gumy

0 0
možnosti
AB

edik2

25. 1. 2007 20:33
Re: zůstat v zácpě

Zimní pneu u náklaďáků by měly být povinností.

Ale zloději dopravci je NECHTÉJÍ v zájmu svých zisků kamionům pořizovat s výmluvou na peníze.(Y)(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti
DSNMZ

dislektik-idnes si na mě zasedla

25. 1. 2007 14:10
do kdy

?

0 0
možnosti
TB

bart5

25. 1. 2007 14:04
Kolona na silnici ...

konečně se to rozjelo, bylo na čase ... :-)

0 0
možnosti