Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamiony po hodinách uvolnily tah na Karlovy Vary

Po mnoha hodinách se kolem poledne začala v obou směrech hýbat kolona na Rakovnicku. Tu způsobily hlavně kamiony, které uvízly v kopcovitých úsecích. Někteří řidiči v zácpě strávili až čtyřiadvacet hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bart5

Speciální pneu pro zimní provoz ...

... pro všechny autobusy a nákladní automobily by měly být povinné při sněžení, ledu a sněhu na silnici. Pak by dopravci mohli přemyšlet jestli je lepší jezdit celou zimu na pneu pro zimní provoz nebo je přezouvat na letní, když není sníh. Nařízení používání pneu pro zimní provoz by asi neprošlo ... Vydělali by na tom všichni, žádné kamiony na štorc silnice a na letních gumách. žádné autobusy v příkopech apodobně...

0/0
25.1.2007 21:24

edik2

Měla by se uzákonit povinnost mít ZIMNÍ PNEU.

Když se člověk podívá na naprostou většinu kamionů a autobusů,tak zjistí,že mají letní pneu.!!!!!

A když nebuou mít zimní pneu,tak sebrat dopravci licenci,tak by se rázem zlepšila situace na silnicích.A důvod ke zdražování by nebyl na místě,protože zisky mají všichni,to by v tomto oboru nepodnikali.

!!

0/0
25.1.2007 20:31

killy

Ctrl C - Ctrl V

Pro nákladní vozy čistokrevné zimní pneumatiky, tak jak je známe z osobních aut, tedy s měkčí běhounovou směsí a hlubším dezénem, NEEXISTUJÍ !! V poslední době někteří výrobci přišli s pneumatikami pro zimní provoz. Skládají se ze dvou směsí a měly by se montovat někdy na podzim, aby se přes zimu ojela měkčí směs. Následující léto by se měla ojet směs tvrdší. Takovéto pneumatiky ZAČÍNAJÍ vyrábět pouze nejznámější a největší výrobci. Mají větší počet záběrových lamel, které se postupně opotřebovávají a pneumatiky se postupně mění na pneumatiky letní. Jsou také použity speciální uzamykatelné lamely, které zvětšují styčnou plochu při záběru.

0/0
25.1.2007 20:41

krysar

RSD

Zaměstnanci údržby ŘSD zaznamenali při včerejším celodenním sněžení

výjimečné údaje v počtu výkonových kilometrů. Od středy 24.1.2007 šesti

hodin ráno do stejné hodiny dnešního dne najezdily sypače na celkových 630 kilometrech dálnic 38 000 kilometrů. Znamená to, že každý km dálnice projely sypače 60x za den.

http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/18A53DEE491D72E2C125726E0045B0D3?opendocument

0/0
25.1.2007 17:56

Eve3

Doufam...

Doufam, ze si tenhle clanek prectou ti, kteri dneska reagovali na iDNES na jiny clanek a zastavali nazor, ze zimni pneumatiky jsou "zbytecny prepych"... ;-)

0/0
25.1.2007 17:25

aljav

zůstat v zácpě

 24 hodin v autě, nebo i "jen" 16 hodin v autobusu, tak mě asi švihne. Nejhorší je, že člověk stojí v koloně a neví co se děje, jak dlouho tam bude .... . A zase kamiony a jejich zimní gumy

0/0
25.1.2007 14:59

edik2

Re: zůstat v zácpě

Zimní pneu u náklaďáků by měly být povinností.

Ale zloději dopravci je NECHTÉJÍ v zájmu svých zisků kamionům pořizovat s výmluvou na peníze.(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
25.1.2007 20:33

dislektik-idnes si na mě zasedla

do kdy

?

0/0
25.1.2007 14:10

bart5

Kolona na silnici ...

konečně se to rozjelo, bylo na čase ... :-)

0/0
25.1.2007 14:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.