Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Třeštíková rezignovala kvůli Topolánkovu okolí

Za rezignací ministryně kultury Třeštíkové stojí lidé kolem premiéra Topolánka. Českému rozhlasu to řekl její poradce Řepka. Podle něj neustal tlak, aby jejím prvním náměstkem byl František Formánek. Tedy člověk, kterého do funkce původně prosazoval sám Topolánek. Mluvčí premiéra nátlak popřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KaktusX

Marek Dalík by to ustál

... toho tam dejte!

A k němu Šloufa, Krause, Tlustého, Burgermeistra, Igora Němce.

A nezapomeňte na Macka, Pitra a Krejčíře.

Ti by byli patřičně tvrdí a tedy pro funkci kvalifikovaní.

0/0
25.1.2007 19:01

redpower

lol

Babe nekdo zavolal na mobil, predstavil se jako Topolankovo okoli a baba to spolkla :-P

0/0
25.1.2007 18:44

jekkal

Jeden z málo co ještě nebyl ministrem, za týden to budou museti někteří vzíti opakovaně

Večer Jehlička uvedl, že nabídku na křeslo ministra kultury přijme.

0/0
25.1.2007 17:55

petrucciani

Že si pan ředitel tiskového odboru vlády Martin Schmarcz. protiřeci, je asi ok. ;o)

Ve čtvrtek odpoledne vydal prohlášení  V něm jakýkoliv nátlak lidí kolem premiéra Topolánka popřel.

"Pokud se vůbec kdykoliv konala nějaká konzultace s ministryní, nebyl u nich nikdo další přítomen a nikdo je tedy nemůže komentovat, tedy ani pan Milan Řepka," tvrdí ředitel Schmarcz

0/0
25.1.2007 17:28

redpower

Re: Že si pan ředitel tiskového odboru vlády Martin Schmarcz. protiřeci, je asi ok. ;o)

Takze podle tebe, kdyz neco s nekym konzultuju, tak na nej vyvijim natlak? ;-D

0/0
25.1.2007 18:43

celtic

KDU si dobře vybere....

vypadá to na Jehličku...:-)

0/0
25.1.2007 16:51

Sharkee

Re: KDU si dobře vybere....

včera jsi to samé tvrdil o Talířovi;-D

0/0
25.1.2007 16:53

celtic

Re: Re: KDU si dobře vybere....

včera se o Jehličkovi neuvažovalo...:-)

0/0
25.1.2007 17:04

5alfa

Re: Re: Re: KDU si dobře vybere....

Jen aby se to zase neotočilo... To bys zase musel sledovat směr větru... ;-D

0/0
25.1.2007 17:20

Sojka-bonzák

Re: KDU si dobře vybere....

vždyt jsi tvrdil, že ho neznáš

0/0
25.1.2007 17:01

celtic

Re: Re: KDU si dobře vybere....

neznám, ale KDU si dobře vybere...:-)

0/0
25.1.2007 17:05

V.Poustka

Re: Re: Re: KDU si dobře vybere....

nového předsedu ?

0/0
25.1.2007 17:19

Cauchyho-Riemannovy podmínky

....

Pro pár hlupců tady. Nehodnoťte paní Třeštíkovou jako dokumentaristku, to je třeba dobrá. Ale sakra, uvědomte si že na to aby byl někdo ministr nestačí natočit film o tom jak roste strom....

Paní ministryně prostě nezvládala, k tomu se ostatně přiznala v rozhovoru pro média. Byla překvapena jak moc práce ministra zasahuje do soukromí!!!!!!!!!!! (kravka?!)

0/0
25.1.2007 16:42

itučňák

Re: ....

R^ souhlas. Třeštíková když zjistila, kolikátá bije, rychle zatroubila na ústup a svedla to na nátlak ze strany ODS. Když ještě viděla, jak to začíná doutnat kolem jejího navrhovatele Čunka, rychle zvedla kotvy. Byla to od Čunka hloupost ji tam navrhovat, jako kdyby neměli dost zasloužilých straníků. A mám obavy, že Čunek bude brzy za ní. Už to u něho začíná dost smrdět. A když jsem četl obvinění jeho bývalé sekretářky, nezdá se mi, že by si to vše vymyslela.

0/0
25.1.2007 16:48

p.sp.

Re: Re: ....

nejlepsi je dat vsude ZASLOZILE straniky....;-D

0/0
25.1.2007 16:52

p.sp.

Re: Re: Re: ....

oprava, zaslouzile, samozrejme

0/0
25.1.2007 16:53

itučňák

Re: Re: Re: Re: ....

V tomto případě by určitě straníci nedělali takové divadlo, jako Třeštíková. A Paroubek se může zase naparovat, když předtím Třeštíkovou zkritizoval taky.

0/0
25.1.2007 16:55

p.sp.

Re: Re: Re: Re: Re: ....

Neznam Trestikovou a je mi celkem jedno, kdo bude ministrem kultury, ale jake divadlo? Mne to prijde jednoduche. Nechtela delat s nekym, koho ji mermomoci tlacili a kdyz rekla, ze pujde pryc a oni porad tlacili, uz "nenapadne", jak to zalouzili stranici umi, tak sla pryc. Jednocuche, prehledne, cestne. Zadne korytko za kazdou cenu a "my se nejak dohodneme, vzdyt jsme Cesi,ne..."

0/0
25.1.2007 17:01

Júlinek šíšal

Re: ....samozřejmě - takový ministr musí mít

především dost ohebnou páteř, aby mohl lézt do řití ostatním spiklencům ... odměnou mu bude nejen mzda, ale i že leckteří yase polezou jemu ....:-P

0/0
25.1.2007 17:35

Jdu kolem

Co to zjednodušit?

Co kdyby udělali ministrem toho jejího mluvčího? A ona jemu by mohla dělat tiskovou mluvčí, vždyť umí všechno tak obratně a statečně vysvětlit.

0/0
25.1.2007 16:38

Jdu kolem

Kdo je J. P.?

J. P. je kdo? Jan Palach? Jiří Pehe? Jiří Paroubek? 

Paroubkovi, Topolánkovi, Kalouskovi a podobným taky vadí korupce (samozřejmě jen "u těch druhých"). Od Třeštíkové se ale liší tím, že jsou stateční a jdou do toho a v životě by se nevzdali místa jen kvůli nějaké hloupé cti nebo zásadám.

0/0
25.1.2007 16:32

p.sp.

Re: Kdo je J. P.?

R^

0/0
25.1.2007 16:35

babacek

Tak pa a šáteček.

Prohlášení tak trochu jako z pera nebo péra J.P.;-)

0/0
25.1.2007 15:46

irxx

nezlobme se na tu dámu

bezpochyby se do funkce dostala náhodou, nikdy neměla a nemá ponětí o tom co vysokýstátní úředník jakým je ministr musí snést. Ona, ostatně jako téměř každy ministr kultury z řad umělců, je poněkud emotivní, afektovaná dáma plná ideálů. Ministrem by měl být pragmatik, odolný stresům a především cinik. Musí to být manažer, a ne idealista. Neschvaluji nátlak na ní, a dokonce jí věřím, že mu byla vystavena, leč tak to asi chodí.........

0/0
25.1.2007 15:44

p.sp.

Re: nezlobme se na tu dámu

1. opravicka - pise se cynik.

2. je dobre, ze nekdo zakulisni tlaky ustal a radsi se vzdal funkce, nez aby hral skatulata skatulata a ja na brachu, bracha na me. Timhle je prolezla cela spolecnost a je s podivem, kolik lidi to bere jako samozrejmost. NENI TO SAMOZREJMOST, stejne jako neni samozrejme napr brat uplatky, ac je v tom vice mene v nejake podobe namocena pulka naroda...Dokud tyhle veci budeme brat jako samozrejmost, muzeme si rikat, ze za marasmus v moralce si muzeme sami...

0/0
25.1.2007 16:26

irxx

Re: Re: nezlobme se na tu dámu

1)za cynika se omlouvám

2) to je možné vnímat dvojím způsobem, já na bráchu........jak mohu vědět, že její tlaky na vlastní personální obsazení nebyly vůlí zaměstnat jí blízké, její kamarádíčky? nesoudím jí negativně a ani si nedovolím posuzovat její krok jako zbabělost. Jen říkám, že ministr by měl být důrazný a tvrdý. I vůči tlakům politiků. Je úředníkem a pokud už tedy má onu ctnost statečného odchodu středem, jistě by bylo mnohem statečnější popsat i mechanismus tlaků a zveřejnit jména. To co udělala je trošku polovičaté. Tak trochu statečné, tak trochu zbabělé. Škoda.... 

0/0
25.1.2007 17:15

krabi

sama byla ministryní po politickém tlaku lidovců

Třeštíková musí být slepice. Bez politického tlaku lidovců by se ministryní nestala, byl by jím nějaký člen ODS. A po právu, za ODS je 82 poslanců a mají jen 9 ministrů, lidovci pollitickým tlakem ze svých 12 poslanců "vytěžili" 5 ministrů, mezi nimi Třeštíkovou. A taky jí chybí charakter. Kdyby ho měla, tak to nevzdává a snaží se prosadit "dobro". Prostě se zachovala jako hloupá naivka, hysterka či pozérka.:-©

0/0
25.1.2007 15:34

Mr_gogo

Re: sama byla ministryní po politickém tlaku lidovců

Hm, vy musite byt velky hrac. Napsat o cloveku, ktery ve svem oboru dosahl vysoke urovne, ze je nikdo, to musi byt bud hodne nizky nebo hodne vysoky intelekt. Dovoluji si jenom upozornit, ze intelekt se neda koupit ani pridelit na zaklade vlastniho ohodnoceni. Ti pravi pozeri se poznaji podle toho, ze pod vidinou penez zasadne dobrovolne nerezignuji. Ale takovym Hracum jako vy to asi nemusim vysvetlovat ...

0/0
25.1.2007 15:42

zpetak

Re: Re: sama byla ministryní po politickém tlaku lidovců

Velmi souhlasím.Už mne to ani nerozčiluje.Velmi veselé je, když zde na serveru píše něco student, který žije z ponzorinku rodičů,o líných "sockách". Velmi veselé je, když úředník,který je placen z práce lidí, píše zde něco o politice a vyhraňuje se zde buď pravicově či levicově.No,jo,no.

0/0
25.1.2007 16:24

jardahorak

Re: Re: sama byla ministryní po politickém tlaku lidovců

"Napsat o cloveku, ktery ve svem oboru dosahl vysoke urovne, ze je nikdo" je nekdo ve svem oboru a nikdo v oboru jinem. Mela tedy zustat ve svem oboru a nelezt do politiky... V "oboru" politiky je, jak vidno, naivni amater...

0/0
25.1.2007 16:43

jekkal

Okollí

tvoří Topolánek, pro ty co skutečně rozhodují

0/0
25.1.2007 15:05

koblas

Možná naivka, možná trochu ...

... primitivní je ta paní Třeštíková. Jen si vzpomeňme na její sebevědomí, když dávala k lepšímu, že stihne jak práci na ministerstvu tak její dosavadní řemeslo. A zatím po čtyřech dnech utíká z boje.

Fuj , paní režisérko, byť za Vaším rozhodnutím bylo cokoli. Nic nepřekoná odporný dojem z Vašeho konání a neodlepí Vám nálepku, že jste odporná husa!

0/0
25.1.2007 14:58

jekkal

Re: Možná naivka, možná trochu ...

takoví modří vulgární tvorečci Tvého ražení paní režisérku jistí uraziti nemohou, opravdu ne, špíně a prachu se lidé jako ona dokáží vyhnouti

0/0
25.1.2007 15:07

Zdenda-69

Re: Re: Možná naivka, možná trochu ...

vlastní zkušenost, co ?? Hlupáčku .....

0/0
25.1.2007 17:03

qoknu

Re: Možná naivka, možná trochu ...

To chudák netušila do jaké špíny šlápla, stejně tak to netušíme ani my. Ona to bihužel zjistila hodně brzo a prchla tak jaképak FUJ?:-/

0/0
25.1.2007 15:16

krabi

Re: Možná naivka, možná trochu ...

jo kdyby měla charakter, tak bojuje, utekla jak zbalělá slepice :-©

0/0
25.1.2007 15:35

qoknu

Re: Re: Možná naivka, možná trochu ...

V politice a charakter? ;-D;-D;-D

0/0
25.1.2007 16:37

Zdenda-69

Re: Re: Re: Možná naivka, možná trochu ...

Proč tam lezla ?

0/0
25.1.2007 17:04

prorok.pravejj

Je pravda,že socana by z ministerstva museli vynést,dobrovolně by nikdy neodešel!

Proto je odchod Třeštíkové nad chápaní levičáků!8-o

0/0
25.1.2007 14:46

_m-

Re: Je pravda,že socana by z ministerstva museli vynést,dobrovolně by nikdy neodešel!

Ale ;-D;-D;-D a že jí tu většinou nadávají Mirkovo ctitelé.....

0/0
25.1.2007 14:53

civess

heh

„Člověk by neměl mluvit o strachu. Ten se měl odbýt v úvahách, zda to vzít, či nikoli. Když jsem řekla ano, všechen strach musel jít stranou. Musím být odhodlaná, odvážná a připravená věci řešit,“ odpovídá pomalu Třeštíková

hm ... to byla odhodlanost, odvaha a vyřešených věcí ...

0/0
25.1.2007 14:33

Fanatic.Dz

LimonadovyJoe ty jsi velký fantasta

Jelikož můj děda zemřel na rakovinu v Jáchymově jako vlastizrádce věř tomu že ke komunistům mám stejně blízko jako k ODS. Mám v živé paměti "porevoluční" dění na politické scéně. OF jako cesta od rudého kabátu k modrému pod hesly Pravda a Láska.

A co se týče privatizace jako prostředu bránícímu rozkrádání - máš na mysli privatizaci Poldi Kladno panu Stehlíkovi, kterou spískal pan "profesor"? Nejen, že Poldi je rozprodaná do posledního šroubu, ale z výtěžku této privatizace byly posléze uhrazeny nedobytné pohledávky u bank (např. KB - 80 mld. odkoupila ČKA).

Takže si to shrňme - privatizace v podání ODS - za zlomek skkutečné ceny prodáme továrnu subjektu, který si vezme na koupi úvěr u banky (proč on - protože zná pana Klause či jiného šaška Vaška) posléze až fabriku rozprodá do posledního šroubu zjistíme že neplatí za úvěr jemu poskytnutý a tak jej odkoupíme. :-/

Tak na to už seru.

0/0
25.1.2007 14:30

LimonadovyJoe

Re: LimonadovyJoe ty jsi velký fantasta

Tož ja, aber když píšeš o Poldi musíš psát i o Libertě, ať to je objektivní.

0/0
25.1.2007 14:32

Templ

Re: Re: LimonadovyJoe ty jsi velký fantasta

Ono se jednalo především o rychlost....levnější je možná rozkrádání než rozdělování úředníkem....bohužel.

0/0
25.1.2007 14:34

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: LimonadovyJoe ty jsi velký fantasta

Úředník toho má spravovat co nejméně, to je prostě fakt.

0/0
25.1.2007 14:36

Templ

Re: Re: Re: Re: LimonadovyJoe ty jsi velký fantasta

souhlas....a nedávat mu razítko do ruky...;-)

0/0
25.1.2007 14:38

Sojka-bonzák

Re: Re: Re: Re: Re: LimonadovyJoe ty jsi velký fantasta

razítko jo, :)) ale měl by mít činnost nezávislou či jen kontrolní.. Ideální společnost nepotřebuje úředníky, ale nikdy nebude ideální...

Podle mého lepší hrst dobře placených úředníků (odborníků) než milion , z nichž je to pro 700000 forma podpory

0/0
25.1.2007 14:42

Templ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LimonadovyJoe ty jsi velký fantasta

Víš jak bys zvýšil nezaměstnanost?8-o;-)

0/0
25.1.2007 14:44

Sojka-bonzák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LimonadovyJoe ty jsi velký fantasta

to vím, ale

na jedné straně mám 100 úředníků, kteří berou 20tisíc na osobu, mezi nimiž skuteční odborníci příliš nejsou, protože schopní utečou do soukromé sféry..

nebo budu mít 30 úředníků , kteří budou dostávat 30tisíc, budou tedy ohodnoceni a motivováni, mohu z "ušetřených" peněz zaplatit i podporu těm propustěným... nehledě na to, že si dřív či později uplatnění najdou.

Zní to jednoduše, ale bojím se, že tohle se dnes děje... nekvalitní úředníci v důsledku toho, že schopní utíkají za vyššími zisky

0/0
25.1.2007 14:50

Fanatic.Dz

Re: Re: LimonadovyJoe ty jsi velký fantasta

Poldi tunel za 10. mld a hlavní aktéři na Hradě.

Liberta tunel za 7. mil a hlavní aktéři v kriminále.

Jak chceš srovnávat nesrovnatelné? ;-)

0/0
25.1.2007 14:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.