Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bursík: Když to nepůjde, vládu odpískáme

Vicepremiér a ministr Martin Bursík potvrdil, že vláda nemusí být ve Strakovce dlouho. Je všeobecně známo, že v programovém prohlášení je pojistka, že když to nepůjde, tak to odpískáme a povedeme takovou složitou tříměsíční procedurou zemi k předčasným volbám, řekl v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jokles

Demonstrace !

DEMONSTRACE PROTI US RADARU v ČR, bude v pondělí 29.1. v 18 hodin na

Václavském náměstí (u koně). Šiřte tuto informaci dál !!! více na

www.nezakladnam.cz

0/0
26.1.2007 0:44

Cizinec_Cizinec

Je mi z toho Blivno

NIKDO za celou tu dobu nepolozil tomu Busikovic spratku zakladni otazku - a to jak ZELENI vidi ekologickou reformu a energergetickou politiku sve vlady. Ten hajzlik se ukaji nad vecma co jsou obecne a od konkretiky uhyba. Zakaze rozsireni limitu tezby a zrusi atomky. Byl jsme minuly tyden 18 hodin bez elektriny.... Je to ale jen slaby odvarek proti tomu co bude za 10 let.... A jeste se najdou kreteni co ho obhajuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
25.1.2007 11:44

iveta99

Bursík je SUPER!!!

Bursík VR^

0/0
25.1.2007 5:47

Martin Kostera

Re: Bursík je SUPER!!!

Jasně! Vivat black-outy!! ;-DRv:-©

0/0
25.1.2007 10:23

Cizinec_Cizinec

Re: Bursík je SUPER!!!

Iveto az budete za deset let prat sve bombardaky na valse nebo rovnou na naplavce u potoka protoze elektrina bude nedostatkova tak si vzpomente koho jste volila a obdivovala v roce 2007. Tenhle gauner chce kseft z vetrniku a chce vyvar z privatizace Cezu, Kvuli tomu se pridal k ekoteroristum....

0/0
25.1.2007 11:48

Moa

Re: Bursík je SUPER!!!

Máš jeho fotku nad postelí?

0/0
25.1.2007 12:09

iveta99

Re: Re: Bursík je SUPER!!!

ANO!Ze všech politiků je nejkrásněší a nejchytřejší!!!:-)

0/0
25.1.2007 15:33

velkaselma

Re: Bursík je SUPER!!!

SOUHLAS!!!

0/0
25.1.2007 15:35

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Bursik je ychtil

a Zeleni nebo alespon jejich politicka  reprezentace je  uplne v lese, takovehle panoptikum jsem v zivote nevidel.... jejich volebni vysledek byl nejaka nepocitaelna odchylka.... priste uz to bude v poradku... kazdymu je jasny ze Bursik a spol jsou extremiste bez jakyho koli realnyho pohledu na cokoli..... Dynamo Bursik ,Dana Analfabetova Kuchtova featuring Dzamila... to by byla estradni show.. stacilo by je jen sledovat pri odbornych polemikach....

0/0
24.1.2007 21:50

dzzin

Re: Bursik je ychtil

Rv Hromada žvástů bez reálných argumentů. Upozorňuji, že jsem volič a příznivec ODS. Ale takovéto striktní odmítání jakékoli strany je ubohé a naprosto primitivní. A SZ považuji za jednu z těch lepších v našem současném politickém spektru. Četl jste vůbec jejich program? Já (nejspíš narozdíl od vás) ano. A není to vůbec hloupý. Uvítal bych konstruktivní a konkrétní kritiku jednotlivých bodů jejich programu a ne jen blbý kecy!!!

0/0
25.1.2007 0:03

Martin Kostera

Re: Re: Bursik je ychtil

Je hloupý. Je velice hloupý. Protože je zcela nereálný. Upozorňuji, že se otírám především o energetickou  část. Zbytek programu na mě už tak negativně nepůsobí. Spíše naopak.

0/0
25.1.2007 10:23

kvendelin

ať žije Bursík!

Bursík je fajnR^[>-]

0/0
24.1.2007 21:43

nevericitoomas

To je zajímavý

že prej jsou zelený pro stát nebezpečný. Tak to abych je ještě začal volit. Ten moloch, co někteří lidé považují za "stát" je podle mého ještě horší než všechny ty emise, imise a vyplácaný zdroje  dohromady.

0/0
24.1.2007 21:30

kecyvklecy

Vono to je tak:

Vono to je totiš tak, vona ta Jílková, vona uš je unavená a tak kdyš se ptá, tak vona se neptá, vona si tak prostě jen povídá no a prostě něgdy se ty rozhovory s těma politikama sejdou a něgdy ne, je to asi jako fšude, jednou jo a podruhé ne.Ju?

0/0
24.1.2007 20:42

Streber

Paní Jílková, no tohle...

Rozhovor redaktorky Michaely Jílkové s panem předsedou Martinem Bursíkem mne opět přesvědčil o velmi nízkých lidských kvalitách paní redktorky...Ptát se se zřejmým náznakem výsměchu zda pan poslanec Melčák "opravdu plakal", to je skutečně ubohé!!!

0/0
24.1.2007 16:24

Queribus

Re: Paní Jílková, no tohle...

Když si vzpomenete na "Nováckou" minulost paní redaktorky, tak Vás to snad nemůže překvapovat.

0/0
24.1.2007 16:57

Martin Kostera

Intelektuální posun

Zatím jsem nezaznamenal intelektuální posun pana Bursíka ve věci OZE a jádra. Je proto pro racionálně uvažující lidi(kteří umí počitat) zcela nevolitelný.

Vím, že se ve straně zelených objevuje čím dál víc racionálních lidí. Snad se s pomocí Lovelocka, římského klubu(na který se kdysi zelení věšeho druhu odvolávali) a zakladatele Greenpeace(který s dnešní Greenpeace nechce mít nic společného) nakonec podaří udělat ze zelených rozumnou pol. a společenskou sílu.

Zatím ale působí jako zcela destruktivní činitel, který nenabízí žádnou alternativu, jen cestu kolapsu civilizace a návratu na stromy...

0/0
24.1.2007 16:08

Gabidos

Re: Intelektuální posun

S tím se dá souhlasit.

0/0
24.1.2007 16:40

dantencl

Re: Re: Intelektuální posun

Dá, ale jen podle naturelu diskutéra. Zelení nenabízejí kolaps, ale  snaží se brzdit a cestu  odklonit dříve, než dojedeme za všeobecného jásání na kraj propasti. Ovšem většina lidí nehledí příliš dopředu, je to dané fyziologicky. Nejvíce je ve společnosti totiž smyslově orientovaných lidí oproti intuitivním.

0/0
24.1.2007 17:14

dzzin

Re: Intelektuální posun

Typická oportunistická a extrémistická reakce. Návrat na stromy? Hmmmm. Tak v tom případě se asi radši vrátím na ten strom, než do Vašeho černobílého vidění světa. Můžete nějak konkrétně reagovat na ekologické hrozby spojené se stávajícím vývojem civilizace a neschovávat se pořád jen za futuristické a utopisticky orientované vize "supermoderní" spolenčosti? To podle Vás vážně existují jen 2 varianty: a) návrat na stromy k opicím, b) dokonalá superefektivní společnost čerpající svou energii ze skvělého jádra; ze svého nekonečného optimismu a pozitivismu; snění o pokroku a efektivnosti? To je tak zhruba na 8 ročník základní školy, ne?

0/0
25.1.2007 0:12

gogol_jl

Re: Re: Intelektuální posun

Chtel jsem napsat neco podobneho.

Tomu mlademu prispevateli bych rad sdelil, ze takova cernobila slova (zcela - destruktivní  -  žádnou - kolaps) prozrazuji jeho nezralost. A jestli se jeste nenafoukl, tak bych mu poradil maly testik: Zkopirujte si ten clanek, vasi reakci a prectete tak za 10 - 15 let. hloupy asi nejste a tak mi za tech 10-15 let budete rozumet.

PS: jestli ovsem do te doby nebudeme zpatky na stromech ..

0/0
25.1.2007 1:06

Martin Kostera

Re: Re: Re: Intelektuální posun

Děkuji, že jste mi ubral z mých 34 let tak hodně. Hned se cítím jaksi líp!

A teď prosím nějaké argumenty. Tak třeba spočítal jste si možnosti OZE na území ČR? Jak Vám to vyšlo?

0/0
25.1.2007 10:21

Martin Kostera

Re: Re: Intelektuální posun

Extrémistická? Víte co, zkuste si to spočítat. Není nic jednoduššího. Teda pokud počítat umíte.

Velice rychle zjistíte, že se bez velkých zdrojů energie neobejdem, že nám OZE nikdy nebudou stačit. To jsou, pane, fakta. Žádné černobílé vidění, žádné extremistické reakce. Jen holá fakta.

Já se za něco schovávám? Obávám se, že se hrubě pletete. Vy se schováváte za nic neříkající plky o reakcích. Raději byste si měl vzít tužku a papír a rychle byste vystřízlivěl.

Netuším, před čím bych se měl schovávat. Nic takového jsem nenapsal, ani nenaznačil.

Já netvrdím a nikdy jsem netvrdil, že tu bude "dokonalá superefektivní společnost". To jste napsal Vy. Ne já. Jen tvrdím, že bez jádra, nebo fosilních paliv se neobejdem. A fosilní paliva(z jistých důvodů) nechci. V budoucnu tu snad bude fůze, ale ta tu nebude dřív než za mnoho desítek let. Do té doby budeme spotřebovávat uhlí, nebo jádro. Představa Bursíka a dalších intelektuálních borců bez početních znalostí nám el. energii  nevyrobí.

0/0
25.1.2007 10:00

Martin Kostera

Re: Re: Intelektuální posun

Vy chodíte do 8. ročníku ZŠ? no jde to vidět. Jste neuvěřitelně naivní. Ale Vy máte šanci vystřízlivět. Dospěly Bursík je zřehmě už ztracen...

0/0
25.1.2007 10:01

Vysokoskolak

.

Tak jsem si poctive oprecetl cely ten text KSM - si bud delaji srandu, anebo to pise naprosto vyhrabanej jedinec a zbytek neni schopnej ani rozpoznat. Ty myslenkove konstrukce mi. Smesice faktu, slibu a nenavisti proti bohatsim :-©

0/0
24.1.2007 16:06

LimonadovyJoe

Re: .

Proti bohatším? Oni jsou proti svému předsedovi?

0/0
24.1.2007 16:09

EasyR

Re: Re: .

Předseda KSM je nějaký mladý nemajetný a závistivý wohnout, který nikdy nepracoval a pracovat nebude...  :-)

0/0
24.1.2007 16:13

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: .

Aha, já jsem si neuvědomil, že nemluví o KSČM.

0/0
24.1.2007 16:16

prorok.pravejj

Ale ono to půjde,socani už teď chodí s rukama nahoru ze strachu z předčasných voleb.

;-)

0/0
24.1.2007 16:01

LimonadovyJoe

Re: Ale ono to půjde,socani už teď chodí s rukama nahoru ze strachu z předčasných voleb.

Ty volby nejspíš nebudou. A ani nelze říct, že by na nich vydělala pravice. ODS a KDU by na tom byly stejně, KSČM také a SZ by brala pár procent navíc na úkor ČSSD. Oslabení ČSSD je sice fajn, ale posílení SZ je pro stát nežádoucí. Takže pokud nedojde ke změně volebního systému, nemají volby žádný význam.

0/0
24.1.2007 16:04

LimonadovyJoe

To jsou jen takové žvásty o ničem

Takové extremistické partaje pro marginální skupiny, jako je SZ a KSČM budou otravovat politickou scénu, dokud se nezmění volební systém.

0/0
24.1.2007 15:51

Biodiverzifikovaná smrt

vzkaz Bursikovi

Zdar Bursik, hochu, tvrdit ze by her Klaus byl vas spojenec, to je asi jako kdybys tvrdil ze Jaromir Jagr bude pracovat v rozpoctovem vybaru centralni banky nebo ze Tereza Pregnerova bu vest evropsky jaderny program, ale jinak si docela dobry huhnacR^

0/0
24.1.2007 15:40

Otabota

KSČ

Víte, kolegové, spousta levicových přispivatelů tady vykřikovala něco o laciném antikomunismu, o Toddovi, Easym a dalším (včetně mne), že máme modroptácké vidění světa a že jsme komunisti jenom s opačným znaménkem.

Nevím, kdyby ODS začala jen desetinou procenta koketovat s něčím, co je napsané v tom zasraném komunistickém pamfletu, utíkal bych od ní, až by se mi za patami prášilo. A nebyl bych sám.

Prý laciný antikomunismus...

0/0
24.1.2007 15:24

EasyR

Re: KSČ

Zajímavé, že jsem ještě neslyšel slovní spojení "laciný antifašismus"  :-)

0/0
24.1.2007 15:27

prorok.pravejj

Re: Re: KSČ

R^

0/0
24.1.2007 15:36

ŠachMat

Re: KSČ

Myslis to co sem sem lepil?

Z toho vyrostou, ty nejsou nebezpecny.

0/0
24.1.2007 15:27

Otabota

Re: Re: KSČ

No já nevím. Mladý hajzl a šmejd - starý hajzl a šmejd. Jenom víc vychcanější...

0/0
24.1.2007 15:35

ŠachMat

Re: Re: Re: KSČ

Mleadej nemusi bejt nutne hajz a smejd, je mladej a blbej, ma sanci to pochopit a vyrust z toho.

0/0
24.1.2007 15:40

EasyR

Re: Re: Re: KSČ

Mladí volové z KSM si pořídí rodiny a začnou mít jiné starosti...  Maximálně se z nich stanou členové KSČM, ale ten radikalismus jim věčně nevydrží...

0/0
24.1.2007 15:40

Otabota

Re: Re: Re: Re: KSČ

Já jsem to myslel jinak. Mám pořád na paměti soudruha Filipa, který jako mladý hlásal komunistické žvásty, a teď je starý, hlásá je pořád, ale vůbec mu to nevadí, aby mazaně a vychcaně podnikal a vůbec mu to nebrání ve využívání možností toho opovrhovaného kapitalismu...

0/0
24.1.2007 15:46

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: KSČ

Z některých podobní zmetci možná vyrostou, ale např. soudruh Filip už po revoluci nevolá - byl by sám proti sobě...  :-)

0/0
24.1.2007 15:50

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: KSČ

Tendle soudruh je v kapitalismu těžce za vodou. Sto litrů plat a ještě žaluje chudáka soudruha, který mu vykradl limuzínu, protože chtěl jenom v duchu komunismu přerozdělit majetek boháče.

0/0
24.1.2007 15:52

Vysokoskolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KSČ

:-)

0/0
24.1.2007 15:58

chemba

já bych to otočil -čssd bude vstřícnější pokud bude Paroubek předsedou.

Jaká křeč? Vlček se v klidu a bez emocí vzdá předsednictví. Stejně věděl, že to bude dočasně. Podle mě na funkci bytostně nelpí. A budou nové volby předsedy..ČSSD navrhne Paroubka.Pokud nebude zvolen, což by bylo porušením dohod ( předseda vlády z jiné strany než předseda parlamentu ). Takže čeho se bát? Koalice potřebuje pro "reformy" ČSSD  , ne ČSSD koalici.NEBO SE PLETU?

0/0
24.1.2007 15:23

Zmuda

Re: já bych to otočil -čssd bude vstřícnější pokud bude Paroubek předsedou.

..nevím jestli se pleteš,ale rozhodně plácáš nesmysly...;-D

0/0
24.1.2007 15:36

belgian chocolate

a co takhle vypískat Bursíka

v nových volbách?

0/0
24.1.2007 15:21

redback

Na zelenú notečku odpískáme vládu ...

i kdybychom měli být všichni zas o hladu.

Nová vláda zaskvěje se v celé svojí kráse,

není však tu jistota, že v ní budem zase. 

0/0
24.1.2007 15:18

Oxena

Bursíku - nehraj si

To si myslíš, že ti někdo dovolí něco odpískávat - za takové peníze se tam budou držet násilím  rozhodně je od těch prebent neodtrhneš.

0/0
24.1.2007 15:00

EasyR

Re: Bursíku - nehraj si

"Prebent" ?  8-o  To je nový model "Trabanta" ?

0/0
24.1.2007 15:04

eman3

Re: Re: Bursíku - nehraj si

Ano, tento má již spalovací motor;-D

0/0
24.1.2007 15:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.