Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je v depresích, říká otec nemocničního vraha

Petra Zelenku, který je obviněn z vražd v havlíčkobrodské nemocnici, už potřetí navštívil ve vazební věznici otec. Ten ale stále netuší, proč syn zabíjel. "Že by zabíjel pro peníze, ze zhrzené lásky, kvůli majetku nebo si tím vyřizoval účty? Tak to určitě není," řekl novinářům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

recyklator

Je mi ho tak líto

Vždycky mě k slzám dojímá jak naprosto bezcitný vrah - bestie bez citu a slitování , která s úsměvem zavraždí jen tak z plezíru 10 nevinných lidí, smutní po citu a slitování. ...uberte mu kyslík hajzlovi a přidejte elektrošoky ať má nějaké věmy chudáček jeden

0/0
24.1.2007 16:38

paskudilek

Otec říká o žádném motivu nevím.

Přitom Zelenka nebydlel 3roky doma, s rodinou se stýkal málo, rozešel se s přítelem a byl homosexuál. Jinak hodně pil a byl agresivní.

Pro známé kradl věci v nemocnici.8 lidí zavraždil a o 9 vražd se pokusil.

Jo úplně normální kluk:-©

0/0
24.1.2007 13:44

36903690

Ať mu píchnou proti depresi Heparin.

0/0
24.1.2007 13:16

Kleki Petra

Re: Ať mu píchnou proti depresi Heparin.

;-DR^

0/0
24.1.2007 13:57

paskudilek

Co když Zelenka začne psát v kriminále knihu

a otec mu bude dělat vydavatele. Výborná dvojka.:-©Rv

0/0
24.1.2007 13:09

brezzinka

otázka pro zdravotníky

jak se dostal k lexaurinu, aby mohl bojovat se svou nemocí ??? kdo mu psal recepty (dnešní informace od lenky petrášové jsou skutečně zarážející)

0/0
24.1.2007 10:59

qoknu

Re: otázka pro zdravotníky

K Lexaurinu jako zdravotní se dostal snadno. Zcela určitě je na každém oddělení volně přístupný.

0/0
24.1.2007 11:27

Auggiecz

Re: otázka pro zdravotníky

Dostat se k Lexaurinu není takový problém, zvlášť pro zdravotníka ne.

0/0
24.1.2007 11:35

brezzinka

Re: Re: otázka pro zdravotníky

děkuji za vysvětlení .tak tedy, pokud "zdravotník" volně konzumuje takové to látky není dobrým zdravotníkem:-/

0/0
24.1.2007 13:51

tenisovejloket

tak ať

si hodí mašli, a bude mít po depresích, zmetek jeden

0/0
24.1.2007 10:50

paskudilek

Bla bla bla

Lidi myslete, o co se snaží? První se přiznal a teď bude dělat,že mu přeskočilo, v pomatení mysli. Bude v ústavu,četovat na internetu(pod přezdívkou heparin) a po několika letech ho pustí.Zařídí si hospic s legální euthanázií. Dopadne to,jako se Spartakiádním vrahem, vyjde z léčebny, změní si jméno a udělá plastiku za poskytnuté rozhovory do novin. Není spravedlnost, stačí správný právník a vyseká ho z toho.:-©:-©

0/0
24.1.2007 10:49

Auggiecz

Re: Bla bla bla

No o tom už snad žádná, ne? Vyšetření potvrdila, že byl v době páchání činů příčetný. A to je podstatné. Jistě, může tam být nějaká porucha, ale to nemění nic na tom, že pokud je v době páchání činu příčetný, tak je trestně odpovědný. Jediný rozdíl by byl v tom, že pokud je tam ještě nějaký problém, tak kromě vězení bude mít i nějakou léčbu.

0/0
24.1.2007 11:31

paskudilek

Re: Re: Bla bla bla

Jako by jste nevěděl, jak to chodí, nechají si udělat další posudek a následovat bude odvolání apod. Nechci předbíhat,ale moc nevěřím, že by byl dostatečně potrestaný.Rv

0/0
24.1.2007 11:36

Auggiecz

Re: Re: Re: Bla bla bla

Vím docela dobře jak to chodí (tak trochu v tom dělám). Oni mají plné právo udělat další posudek, odvolat se, případně se dovolat k nejvyššímu soudu. Ale tady to skutečně nevypadá na to, že by byl shledán nepříčetným v době spáchání trestného činu. Ano, dost možná tam nějaká odchylka od normálu bude, ale otázkou je jaká a jak velká (a popravdě řečeno, u podobných vrahů se skoro vždy něco najde a může to být i docela závažné). Nicméně pokud i přes to byl schopen rozpoznat nebezpečnost svého činu (a z těch výpovědí je docela zřejmé že věděl co se stane a dokonce i jak zhruba rychle se to stane) a byl schopen své jednání ovládat, tak byl příčetný a je za to co udělal trestně odpovědný. Já v tomhle případě počítám, že za to dostane výjmečný trest (a předpokládám, že doživotí).

0/0
24.1.2007 11:47

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Bla bla bla

To jako do konce života?

A co takhle mu tam dát do šuplíčku několik dávek heparinu pro vlastní potřebu?;-)

0/0
24.1.2007 13:00

iDaddy

Na depresi u vrahů je nejlepší

18tihodinová práce v kamenolomu denně, bez sobot a nedělí!

0/0
24.1.2007 9:27

danny44

Chudinka malá, teplá....

Neměli byho tedy urychleně propustit a zaplatit nějaké "posttraumatické léčení" v luxusním sanatoriu (samozřejmě v doprovodu přítele)..... 

0/0
24.1.2007 9:24

aleale

navrhuju

jeho deprese zacit lecit...

opratkou!

0/0
24.1.2007 9:05

Axelroth

...hmmm...

...tak hosanek je v depresich, no to je tragedie...mel by bejt v rakvi...

;-)

0/0
24.1.2007 8:56

jajaja00

Je v depresích,...

...ale oni jsou po smrti.

Je něco z toho léčitelné ?

0/0
24.1.2007 8:40

kecyvklecy

Ten votec by se měl, si myslim, jít léčit, ne?

0/0
24.1.2007 8:00

Otabota

Re: Ten votec by se měl, si myslim, jít léčit, ne?

Otec dělá, co může. Toho jeho zmetka by bylo třeba pověsit - a bylo by po depresích...

0/0
24.1.2007 8:21

Auggiecz

Re: Ten votec by se měl, si myslim, jít léčit, ne?

Proč? Rodič se vždy snaží jak může, aby svému dítěti pomohl. To je naprosto přirozená věc. Zvlášť když s tím dítětem nejsou žádné závažné problémy a pak se stane něco takového. Prostě je to jeho dítě, ne?

0/0
24.1.2007 11:34

paskudilek

Re: Re: Ten votec by se měl, si myslim, jít léčit, ne?

A co si myslíte o otci, on to nechce zlehčovat,ale motiv neměl žádný. To je snad ještě horší,než kdyby motiv měl. V první řadě se měl omluvit všem pozůstalým a projevit lítost.Rv

0/0
24.1.2007 13:06

Auggiecz

Re: Re: Re: Ten votec by se měl, si myslim, jít léčit, ne?

Co si mám myslet o otci? Je to prostě otec a jeho reakce není nijak zvláštní. Vždycky se bude snažit bojovat za svoje dítě a nelze mu to mít za zlé. Rodiče, pokud vím, se za činy svého syna už několikrát omluvily a popravdě - oni ani nic jiného dělat nemohou.

Ten táta říká to, že neví o důvodu, proč by jeho syn udělal to co udělal. Prostě nevidí žádný zřejmý motiv (jako jsou třeba peníze, pomsta, nebo cokoliv takového.) Když není žádný takový zřejmý motiv, tak se po důvodu pátrá hodně těžko a pro rodiče není snadný zjistit, že vlastně ani nevědí proč jejich dítě udělalo něco co by od něj nikdy nečekali (a u některých vrahů se na to s jistotou nepřijde nikdy, i když nějaký důvod tam je vždycky)

0/0
24.1.2007 13:19

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Ten votec by se měl, si myslim, jít léčit, ne?

Co to je za blbost,že neměl motiv. Že ten otec o něm neví,to neznamená,že není.

Kdyby se na to nepřišlo,tak by vraždil do dneška.To byly promyšlené vraždy nevinných lidí,není to,jako by se mu někdo napíchl nešťastnou náhodou na nůž.

0/0
24.1.2007 13:33

Bouše

Divím se jeho otci,

že má potřebu neustále synovo chování komentovat v médiích a omlouvat ho jeho údajně chorou myslí. Od veřejnosti se jeho syn stejně žádného slitování nedočká. :-/  

0/0
24.1.2007 7:34

zena_zdena

Re: Divím se jeho otci,

R^

0/0
24.1.2007 7:49

Jen Aby

Re: Divím se jeho otci,

kde je poptávka, tam je i nabídka .. souhlasím s tebou, ale navíc považuju za katastrofu, jak se v to hnípou novináři - viz např. Deníky Bohemia - kde prostor novin zaplní každým dnem čerstvými informacemi o tom, kolikrát si Zelenka v base pšouknul a o čem a od kolika do kolika se mu zdálo a jestli mu tam dobře perou ponožky ... jestli tohle lidi čtou - jako že asi ano - tak se nedivím, že téměř 50% národa se u voleb chová jako idioti, když jimi opravdu jsou

0/0
24.1.2007 7:59

Mery68

Re: Divím se jeho otci,

A co má asi podle tebe dělat? Dovedu si představit, že syna vychoval jak nejlíp mohl a teď tohle. Mně to příjde od otce férový, jiný by stáhnul ocas a zalezl do kouta. Jednoduchý to pro rodiče není. A že dělá synovi píárko? Já bych taky za svý děti bojoval ať se děje co se děje..

0/0
24.1.2007 8:26

Bouše

Re: Re: Divím se jeho otci,

Každá, i rodičovská, láska má své meze. V soukromí může být synovi oporou jakou chce, ale dělat mu na veřejnosti advokáta, to skoro hraničí s tím, že lituje víc syna, než jeho oběti. :-P 

0/0
24.1.2007 9:02

Auggiecz

Re: Re: Re: Divím se jeho otci,

Ona právě ta rodičovská lásky ty meze moc nemá...

0/0
24.1.2007 11:38

tridvaraz

pak to není láska rodičovská, ale opičí

Opravdu, je to jeho syn, ať ho miluje jak chce, ale jeho oběti také někdo miloval a ti mají teď smůlu, takže z toho plyne, že slušností by bylo držet hubu a nenasírat ty, kterým jeho zlatíčko ublížilo.;-O

0/0
24.1.2007 12:51

Auggiecz

Re: pak to není láska rodičovská, ale opičí

Vždy budeš upřednostňovat svoje děti. Na tom, že to dítě někoho zabilo už nemůžeš nic změnit, na tom co bude s tvým dítětem dál možná ještě něco změnit můžeš. Je to sobecké, ale taková už láska (ať už jakákoliv, ale hlavně ta rodičovská) prostě je.

0/0
24.1.2007 13:27

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Divím se jeho otci,

Jo, manželky alkoholiků by mohly taky vyprávět.

0/0
24.1.2007 13:10

babacek

Že vrah je v depresích

to opravdu nikoho nezajímá ! O tom,že jsou v depresi pozůstalí se však nenapíše ani řádka,zvrácená to zpravodajská logika..:-(

0/0
24.1.2007 7:09

zena_zdena

Re: Že vrah je v depresích

hnus velebnosti,

to je snad nějaký zvrácený trend, že se všichni zajímaj o to, jestli chudáčci vrahouni nedostali při zatýkání přes... nebo zda nejsou chudáčci v depresích Rv

0/0
24.1.2007 7:24

babacek

Re: Re: Že vrah je v depresích

Sice nejsem pro nějaké týrání i když by si ho mnozí zasloužili,ale takové hýčkání a omlouvání skutečně začíná být nějakou úchylkou společnosti.

0/0
24.1.2007 7:37

zena_zdena

Re: Re: Re: Že vrah je v depresích

on říkal, že prý byli hrubí :-/

Koho to zajímá, kdyby ho chytli pozůstalí, tak by ho ani vlastní otec nepoznal...Když si představím, že by mi tam takhle popravil injekcí někoho blízkého..

0/0
24.1.2007 7:48

babacek

Re: Re: Re: Re: Že vrah je v depresích

On proto moc dobře ví proč nejít na společnou vycházku vězňů.:-)

0/0
24.1.2007 7:54

Shumway

Je v depresích, říká otec nemocničního vraha

stejně mi ho neni líto, skoro mu ty deprese přeju, ty nejhorší noční můry, jaký jenom může mít

0/0
24.1.2007 5:44

fantomas III

Je v depresích, říká otec nemocničního vraha

Dal bych injekci a měl by klid a stát taky.

0/0
24.1.2007 1:56

Destroyer7

Re: Je v depresích, říká otec nemocničního vraha

R^ Nejlépe heparinovou ;-)

0/0
24.1.2007 5:33

zena_zdena

Re: Re: Je v depresích, říká otec nemocničního vraha

čím kdo zachází ...R^

0/0
24.1.2007 7:25

alojza

Jo, jo

nakonec ho politujme chlapce.  Za to může to globální oteplování. Jinak by ho to nenapadlo.

0/0
24.1.2007 0:08

FDP

...

...ale hlavni je, ze se nikomu nic nestalo...

0/0
23.1.2007 23:06

FDP

...

este tvrdsi byl ten chlapek v kande co zabil 49 zenskejch - kdyz se ho ptali jesti toho lituje tak jen rek ze lituje toho ze neudelal padesatku...

0/0
23.1.2007 23:01

LimonadovyJoe

Sojka-bonzák

Oběsit ho nechceš, ale umřít hladem bys ho nechal?

0/0
23.1.2007 22:57

FDP

Re: Sojka-bonzák

...uz chapu, proc na tech stredovekejch popravistich bylo plny namesti...

0/0
23.1.2007 22:59

j@ck

Re: Re: Sojka-bonzák

to jo, pro některé lidi je to zvláštním způsobem fascinující. dnes si lidé tuto touhu po krvi a násilí ventilují v různých filmech.

0/0
23.1.2007 23:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.