- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tri hodiny musel krouzit nad Budapesti?
Za tu dobu mohl pristat v ty dire kam letel dvakrat, ne?
krouzil aby spotreboval palivo aby byl lehci na pristani. komicka je myslenka ze by nekdo s letadlem plnym lidi o jehoz stavu si piloti nebyli 100pro jisti kamkoliv letel
co my češi nevymyslíme
S tím termínem bych docela souhlasil. Letadlo nebylo v situaci, kdy by přistávalo ve stavu nouze, t.j. s nějakou zjevnou poruchou a nikdo nevěděl, jak přistání dopadne. Letadlo přistávalo nuceně, čili z rozhodnutí odpovědného pilota, který usoudil, že by nějaká porucha mohla být.
To, že má někdo jednu špatnou zkušenost s TS ještě neznamená, že je tato společnost špatná.
Já jsem slyšel i od jiných lidí na TS samou špínu. Ale s TS jsem letěl a byl jsem se vším velice spokojen. Naproti tomu jsem byl velice nespokojen např. s ČSA nebo Futura. Znamená to tedy, že jsou tyto společnosti špatné?
Já také letěl s TS a naprosto bez problémů...odlet zpožděn asi o 20 minut. Ze stavu letadel bych taky neměl strach, jaká společnost tu má novější?
Pred týdnem jsme letel s Travel Servisem, když jsem se vracel z dovolene na kanarech a popíšu moje zkušenosti:
1. objednal jsem si last minute zájezd u Canaria travel po Vánocích. Dostal jsem manuál kdy se odlétá a přiléta. Do 2 dnů mi měli potvrdit, jestli to platí a je potvrzen hotel. Už při potvrzení se změnil termín odletu. Ranný let mi změnili na odpolední, takže jsem ztratil celý první den, protože jsem se dostal na hotel v jedenáct večer. Prý je to u charterů běžné.
2. Souhlasil a byl jsem po novém roce zaplatit zbytek ceny zájezdu.Na můj dota, jestli je to už definitivní mi bylo sděleno, že ano a že už žádná změna nebude. Ale chyba lávky. Den před odletem v pátek odpoledne mi volali z CK, že se mění termín odletu. Místo 11. hodiny ranní se letí o 10 a půl hodiny dřív, tedy cca půl hodiny po půlnoci. Moje podmínka při objednávání zájezdu, že nechci letět v noci kvůli 5 leté dceři tak splněna nebyla.
3. Situaci jsem řešil osobní návštěvou CK a schůzkou s ředitelkou, která je akcionářkou Travel Servisu. Ta mi podrobně vysvětloval, jak je seriozní, že mi to oznamují již teď a ne den před odletem a že letadlo, kterým jsme měli letět, jde do servisu, protože má problémy s motorem!!! Měl jsem tři možnosti: přistoupit na změnu nebo stornovat zájezd nebo posunout zájezd o týden později. Bylo mi nabídnuto malé odškodnění 1000 Kč, se kterým jsem pochopitelně nesouhlasil. Nakonec jsem s ředitelkou domluvil na odškodnění 3000 Kč (pro 2 dospělé osoby a 1 dítě), poskytnutí bussiness třídy na let tam a na let zpátky dvě kompletní řady sedadel, aby se dalo spát.
4. odlet tam: letadlo, které mělo 16:20 odlétat, teprve před čtvrtou hodinou přiletělo. takže odlet se zpozdil o hodinu a půl... jinak servis a let v pořádku.
Americké plány případného vojenského útoku proti Íránu kvůli jeho kontroverznímu jadernému programu přesahují proklamované omezené údery a jednoznačně by rozpoutaly rozsáhlou válku s touto zemí. Podle agentury Reuters to řekl bývalý analytik amerického ministerstva zahraničí Wayne White.
V sousedním Německu si americké vojáky poměrně hýčkají. Vojenské základny Spojených států, na kterých platí americká jurisdikce, totiž znamenají výrazné "plus" pro tamní ekonomiku. Přímé platby dosahují asi jedné a půl miliardy eur.
Američané mají v tuto chvíli u našich západních sousedů dislokováno 71.000 příslušníků ozbrojených sil. To představuje asi 70 procent vojáků, které Spojené státy v Evropě mají.
Do října 2007 mají Američané z rozhodnutí Pentagonu opustit 11 vojenských zařízení v Německu, což bude znamenat stažení šesti tisíc vojáků a ztrátu zaměstnání pro dvě tisícovky civilistů.
Obří vojenská nemocnice v Landshutu nebo Ramstein - vůbec největší americká letecká základna mimo území Spojených států - ale představují trvalky. Americké ozbrojené síly dávají práci asi 15.000 Němců a nepřímo podporují dalších více než 20.000 pracovních míst.
... a proto Boeing firmy Travel Service nuceně přistál v Budapešti...
Nemuzu souhlasit s vyse uvadenymi udaji o Travel servisu. Letel jsem s nimi do Egypta a pri zpatecni ceste jsme se po dvaceti minutach vratili na puvodni letiste vzletu a osm hodin cekali na nahradni letadlo. Letuska sam priznala pri pristani v Sheikhu, ze se jim to stava kazdych 14 dni a casteji, tudiz jejich letovy park je asi v dost prapodivnym stavu. Chovani letusek bylo taky na miste, misto aby nam rekly co se deje, tak mi sdelily, ze byly nastvany, ze je nepustily do odletovy haly a oni si nemohly jit nakoupit. Rozhodne si tuto firmu pro pristi let na dovolenou nevyberu!!!
cestovka te s nemi posle a nic nenadelas ...
"Najimaji nejhorsi piloty, maji mizerne udrzovane vi Buh kde a za kolik, vypujcene letouny, a jak vidite mnohdy nedokazi udelat ani 2-3 hodinovy let."
No jo, hlavně že víš o čem mluvíš Charterové lety provozují samozřejmě všechny letecké společnosti a nemá to žádnou vazbu na kvalitu letadel, či pilotů. Pokud jde o Travel Service, jde o významnou leteckou společnost, která rozhodně patří mezi ty solidní.
Oproti tomu je zajímavé sledovat například problémy vašich amerických superairlines. Vezměme si například Airbus A300-600 společnosti American Airlies, který havaroval 12. listopadu 2001 krátce po startu z newyorského letiště JFK do hustě osídlené oblasti v Queensu. 260 mrtvých pasažérů + oběti na zemi.
Dle tvé logiky tak AA nedokáží letět ani pár minut po startu
Popřípadě ty frajery z Delta Connection co se nevyznají na de facto "mateřském" letišti a odstartují z pojížděcí runwaye.
Holt Thyronx... zamindrákovaný loser a důkaz toho že "poturčenec horší turka".
Chartery (Thyronx1, mail, 20.01.2007 15:53 ) vlákno | reagovat
Najimaji nejhorsi piloty, maji mizerne udrzovane vi Buh kde a za kolik
To "s" jsi tam vynechal záměrně ?