- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každopádně musí ten fízl mít u sebe nějakou kusovku, neboť legitimovat či zastavovat vozidla by jeden neměl. Tedy pokud odmítnu jedinému policistovi se ve voze legitimovat či se s ním vůbec bavit, tak na to mám právo.
Také jsem tomu nevěřil, ale je to tak.
Odkud máš tak nesmyslné informace a proč s nimi oblbuješ toto fórum?
problém je v tom, že se vznikem nových krajů a "jednotných" krajských značek, se pro 99% z nás smazala možnost poznat odkud majitel/řidič auta s L, P, O, T, K, C značkou je, z jakýho městě (pozná to jen člověk který je dobře znalý v číselných řadách nových SPZ - třeba liberečáci jezdí s 1L9, ale pro jablonec, českou lípu a semily jsou uplně jiný "řady")
tím chci říct, že za těch 13 let co jezdím, jsem potkal x-špatnejch a agresívních řidičů, ale žádný nebyly tak špatný jako jablonečáci. a zatímco dřív je člověk snadno identifikoval podle JBx, tak dneska nepoznáš jestli hovado s "L-kem" je z liberce, nebo (jak velí pravděpodobnost a moje zkušenost) je to hovado z gablonz...
Kapitán vyučuje policejní nováčky matematiku. "5 - 7 + 2 = 0. Chápete?"
Nováčci nechápou.
"Dobrá, vysvětlíme si to na příkladu. V autobuse jede 5 policistů, na zastávce jich 7 vystoupí. Kolik policistů musí nastoupit, aby v autobuse nikdo nebyl?"
Proč v autobuse? Neměli by radši jet k zásahu služebním vozidlem?
kolik z těch 12 potenciálních policajtů tu školu opravdu dodělá
Další otázkou je, kolik z těch co tu školu dodělají, u policie pod novým služebním zákonem zůstanou.
Včera o půl jedenácté večer mě kontrolovali 2 (slovy dva) dopravní policisté v Jablonci nad Nisou (taky Liberecko). Dlouze studovali papíry a značku auta a pak mě propustili
Tak kdybych jel na Liberecko, tak zrovna na něj s mým štěstím narazím.
narážet ne jen to né to by jim pak nezbyl žádný