Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

D1 před Prahou dopoledne zkolabovala, čekalo se hodiny

Příjezd do Prahy po dálnici D1 dopoledne komplikovala řada nehod. Těsně před vjezdem do metropole se od rána tvořily dlouhé kolony aut. Na druhém kilometru se srazily dva kamiony, o kilometr dál dvě osobní auta. Na 5. km pak havarovala další dvě osobní auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

franciscan

D1 před Prahou dopoledne zkolabovala, čekalo se hodiny

Chce to trochu ohleduplnosti jeden k druhemu a nemyslet si jak si hodne lidi mysli, dalnice nebo kazda jina silnice byla postavena jenom pro mne.

0/0
15.1.2007 15:55

zemiak

a proc jede kazdy sam do prahy?

tady vubec neexistuje koncept "carpooling"....

0/0
15.1.2007 14:28

Pan Navratil

Re: a proc jede kazdy sam do prahy?

Ježiš a kdo by pak zaplňoval centrum města autama?

0/0
15.1.2007 16:28

zemiak

Re: Re: a proc jede kazdy sam do prahy?

;-D

0/0
15.1.2007 17:14

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Nezapomeňte si koupit

dálniční známky, aby jste pak mohli dálnici objíždět po okreskách.

0/0
15.1.2007 13:41

qiiz

a pak si nedej...

Je to těžký, když chtěj "pražáci" bydlet na vesnici. Postavěj si satelitní vesnice všude kolem Prahy a pak při dojíždění do práce se divěj, že je to ze všech směrů každý ráno a každý odpoledne ucpaný...

0/0
15.1.2007 13:16

10sparta

Jestli třeba ten silniční zákon

není až moc dobrý ????? Co socani a černoprdelníci a konče komančema ????RvRvRvRv

0/0
15.1.2007 12:51

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Jestli třeba ten silniční zákon

neboj až se naučíš řídit tak to přestaneš svádět na druhé!!!

0/0
15.1.2007 12:55

killy

Hmmm. Zeptejte se instruktorů autoškol co jim prošlo rukama....

Potvrdí vám, že existují tací adepti ( a dost) kteří se umí perfektně nabiflovat předpisy... ale o předvídání, bezpečné vzdálenosti, cit pro situaci, co se dá dobrzdit a co se nedá...... se tam nikdo nic nenaučí...Nejlepší je, se to učit až na D1.  A pak ještě existují ti, kteří se jezdit nenaučí do smrti. Ale všichni chtějí jezdit !

0/0
15.1.2007 11:39

Sporadany_obcan

Re: Hmmm. Zeptejte se instruktorů autoškol co jim prošlo rukama....

naprostý souhlas R^

Ale co s tím?

Napadá mě, že by měly být tvrdé zkoušky na psychologii a testy rychlosti reakce - kdo sítem neprojde, nedostane papíry. Ale to by zase byla korupce...Tak nevím....

0/0
15.1.2007 12:04

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Hmmm. Zeptejte se instruktorů autoškol co jim prošlo rukama....

AUTOŠKOLY jsou pouze o tom žáku zaplat a pak si dělej co chceš.učení které připravily odborníci je o tom že se to musíš naučit tak že i opůlnoci to musíš umět.o tom jak učí učitelé je škoda mluvit hlavně aby se nenabouraly a tak tady můžem být do půlnoci že

0/0
15.1.2007 12:44

Husky11

Re: Re: Hmmm. Zeptejte se instruktorů autoškol co jim prošlo rukama....

Naprostej souhlas...mladá šla dělat A+B pohromadě,bo chtěla jezdit se mnou v létě na své motce...nikdy před tím nejezdila...1...slovy jedna hodina v učebně a pak hned na 250 Hondu do provozu...holku,co jezdila akorát na kole...akorát jí to tak vyřídilo,že už se rozhodla dělat jen Béčko a na mašině bude dělat jen ledvinku...v autě jí to docela jde...když jsem dělal papíry já,tak nejdřív pěkně x hodin učebny,pak trenažár,pak pár týdnů cvičiště a teprve ty,co to zvládli mohli do provozu...dnes je to děs běs a podle toho to na cestách vypadá...Rv

0/0
15.1.2007 14:23

Pan Navratil

Re: Re: Re: Hmmm. Zeptejte se instruktorů autoškol co jim prošlo rukama....

Pár týdnů cvičák? Jéžiš... Mimochodem, většina současných řidičů dělala papíry za socíku.

0/0
15.1.2007 16:30

dukeprvni

Provoz na D1 před Prahou kolabuje, čeká se hodiny

ja to porad tvrdim, ze tu (Y) sveta budou muset brzo zavezt hnojem aby nezavazela. s kazdym lejnem se musi do praglu na O'oooorad, nebo nejake to zbytecne(Y) ministerstvo, pro jeste zbytecnejsi bumasku a pak to takto vypada, ze si z "dal.......nice" delaj dlouhe uzke parkoviste a nemohou si vyhnout. jak rikam, "zavezt hnojem at' ta (Y) nezavazi a nejlip zacit uz od As'e a vzit to po slovenske hranice!R^:-P;-D

0/0
15.1.2007 11:35

killy

Jak je na Moravě ?

0/0
15.1.2007 11:42

dukeprvni

Re: Jak je na Moravě ?

nevim, su zaparkovane pred (Y) praglemRv:-P;-D

0/0
15.1.2007 11:46

marzena

Re: Jak je na Moravě ?

asi to stoji za prd, kdyz je tak rozmrzelej ;-D

0/0
15.1.2007 11:55

dukeprvni

Re: Re: Jak je na Moravě ?

R^;-)

0/0
15.1.2007 12:04

lekaj

problem jsou sateluty

Cely problem D1 je v nekontrolovne vystavbe ve vesnicich v okoli

Prahy (do  uz dneska kolikrat ani

neprejdete pres ulici v ranni a odpoledni spicce....vsichni jezdi

autama nejlepe kazdy clen rodinky zvlast.......kdyby aspon existoval s-bahn nebo vyhrazene pruhy pro MHD, tak bych taky nejezdil na metro autem rano.Navic mnoha lidem co znam a bydli v satelitu se rozpada manzelstvi a kyzene stesti neprislo....obcas je dobre si promyslet co to je odstehovat se nekam do poli do oblasti ke ktere nemam vztah.

0/0
15.1.2007 11:16

lekaj

Re: problem jsou sateluty

Jen dodam ze bydlim v jedne takove vesnici uz velmi dlouho tak musim rict ze diky satelitum a nekontrolovane vystavbe uz uplne ztratily svuj byvaly puvab....proste uz to jsou minimestska predmesti a ne klasicke vesnicky.

0/0
15.1.2007 11:18

Lumen Co-morous

Řidičské oprávnění

Řidičák by se měl udělovat jen na rok a po roce u všech řidičů povinné přezkoušení. K tomu samozřejmě povinné namátkové testy při zastavení vozidla silniční hlídkou. Každý by měl být odhadem zastaven tak po ujetí max 100 km, jedině tak dosáhneme vyšší bezpečnosti na cestách.

0/0
15.1.2007 11:06

Jircalius

Re: Řidičské oprávnění

Prvně jsem nevěděl, co si o tvých postech myslet, ale teď už je to jasný. Děláš si srandu. Dobře. Zasmáli jsme se, ale už přestaň spamovat R^

0/0
15.1.2007 11:11

Boryokudan

Re: Re: Řidičské oprávnění

jen ho nech, už mě sice z jeho příspěvků bolí břicho, ale ještě bych si něco přečetl :-)

0/0
15.1.2007 13:45

Jircalius

Aktuální situace

Nevíte někdo, jak to tam vypadá teď?

0/0
15.1.2007 10:57

Lumen Co-morous

Omezení provozu

zavedl bych pravidlo jako mají v Athénách- v sudé dny mohou vyjet jen ti co mají poslední číslici na SPZ sudou, v liché dny naopak. I to by pomohlo bezpečnosti a plynulosti silničního provozu.

0/0
15.1.2007 10:56

Pan Navratil

Re: Omezení provozu

A je nula sudá, nebo lichá?

0/0
15.1.2007 11:20

BobTheSinc

Re: Re: Omezení provozu

Muzes jezdit jen v prestupnej rok 29.unora... ;-D;-D

0/0
15.1.2007 11:26

Pan Navratil

Re: Re: Re: Omezení provozu

Je nula sudá, nebo lichá?

0/0
15.1.2007 11:57

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Omezení provozu

sudá - nějaký problém? ;-)

0/0
15.1.2007 12:06

5alfa

Re: Re: Re: Re: Omezení provozu

Nepochybně sudá. Jak by mohla být lichá? Copak když nulu vydělíš dvojkou, tak Ti zůstane zbytek 1? ;-€

0/0
15.1.2007 13:15

svazak1

Re: Re: Re: Re: Re: Omezení provozu

kdyz vydelis cislo 3 cislem 2 tak ti taky zbyde zbytek 1???

0/0
15.1.2007 13:22

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omezení provozu

Jo.

0/0
15.1.2007 13:34

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Omezení provozu

:-)No to vykládej v kasinu.

0/0
15.1.2007 13:34

svazak1

Re: Re: Omezení provozu

nula je jedine cele cislo ktere je po umocneni liche a jeho odmocnina zaporna... ;-)

0/0
15.1.2007 11:44

Pan Navratil

Re: Re: Re: Omezení provozu

Je nula sudá, nebo lichá?

Odmocnina z nuly je záporná? To se podívejme.

0/0
15.1.2007 11:57

svazak1

Re: Re: Re: Re: Omezení provozu

ona cela moje reakce je asi tak pravdiva a relevantni jako odpoved odmocnina 0 je zaporna. Jinak nula neni ani suda ani licha protoze to neni cele cislo....

0/0
15.1.2007 12:06

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Omezení provozu

To Tě skola před revolucí nenaučila, že NULA je CELÉ číslo? Jinak je pochopitelně sudá, protože je beze zbytku dělitelná dvojkou...

0/0
15.1.2007 13:14

svazak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omezení provozu

nula je bezezbytku delitelna jakymkoliv cislem takze tato konstrukce pada...

0/0
15.1.2007 13:21

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Omezení provozu

;-)

0/0
15.1.2007 13:31

wewerak

Re: Re: Omezení provozu

moje SPZ končí nulou, tak budu jezdit každej den

0/0
15.1.2007 13:33

Pan Navratil

Re: Re: Re: Omezení provozu

No a nebo, kdyby byla nula vopravdu sudá, tak si holt vezmu to auto s jedničkou, no.

0/0
15.1.2007 16:31

killy

Ale tam vozí jenom sovy !

0/0
15.1.2007 11:43

thx

Re: Omezení provozu

Jojo přesně tak a ODSáci by mohli jezdit jenom 30. února - a byl by klid!

0/0
15.1.2007 13:46

Lumen Co-morous

Nakupte radary

Máme málo radarů u cest, možná by měla vláda zavést 3% dočasnou daň na nákup potřebné kamerové a radarové techniky pro Policii ČR. Ta malinko vyšší daň výměnou za vyšší bezpečnost na cestách stojí za to.

0/0
15.1.2007 10:53

Jircalius

Re: Nakupte radary

To je úplně zcestný !

Dokážeš si vůbec představit, jakej precedens by to byl? No fuj...

Prachů má stát až až, jestli s něma neumí hospodařit, tak mu jich přece nebudu dávat ještě víc...

0/0
15.1.2007 10:56

danny44

Re: Nakupte radary

Stačilo by něco jinýho - aby pokuty, který policajti vyberou, zůstali z velké části Policii... ne aby to všechno "odevzdávali" do státního rozpočtu....

0/0
15.1.2007 11:18

blastula

Restrikce jsou pro kočku

Žádný limit , zákon, ani restrikce nic nevyřeší, pokud člověk v sobě nemá dobrou vůli , zodpovědnost a ohleduplnost k okolí.A toho lze dosáhnout jedině tím, že pochopí, že previdla silnějšího nemusí uplatňovat za každou cenu a vždy, protože tohle pravidlo není nejefektivnější. Znám na vlastní kůži spoustu států s daleko menší  kontrolou , menší buzerací a sankcemi, s větším provozem, a přitom s menší nehodovostí, tak v čempak to asi bude.Sankce blbost neléčí.

0/0
15.1.2007 10:45

Lumen Co-morous

Re: Restrikce jsou pro kočku

Snížit limity na 20 u škol a v centrech, 40 v obci, 70 max 80 mimo obec a 100 -110 na dálnici, povinně vybavovat osobáky tachografy a zdesateronásobit počet dopravních policistů. To je lék!!

0/0
15.1.2007 10:50

Performer

Re: Re: Restrikce jsou pro kočku

ne! u škol 5,v centru 10, v obci 20, mimo obec 40 a na dálnici 60. Satelitní mýto s permanentním sledováním rychlosti pro všechny a zestonásobit počet dopravních policistů.

0/0
15.1.2007 10:57

Lumen Co-morous

Re: Re: Re: Restrikce jsou pro kočku

Souhlasím, jsou i školy v úsecích, kde ke méně přehledno.

V takových případech je jízda krokem naprosto namístě - nikdy nevíte, kde vám vyběhne děcko bez rozhlédnutí a jako řidič s tím máte počítat a předvídat.

0/0
15.1.2007 11:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.