Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češka a Portugalec se u soudu přetahovali o dceru

Křik, pláč a tahanice. To provázelo v pátek předávání šestileté Sarah Barao jejímu portugalskému otci Jorgemu. A to i přesto, že si její česká matka Natálie Baraová přála, aby se to nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

poslanec_termit

ceske soudy nemaji soudnost

Rv

0/0
1.2.2007 7:36

belgian chocolate

mezinárodní manželství

v každém manželství je vždycky spousta potenciálních problémů, v těch mezikulturních navíc ještě konflikt kultur a jazyková bariéra (sama v jednom velice šťastně žiji, ale stejně bych mohla vyprávět). viděla jsem jich dost zblízka mnoho a podle mých zkušeností obvykle fungují ta, kde muž je ze severu/západu a žena z jihu/východu, to jest, ona je o malinko submisivnější, než on je zvyklý, a on ji buzeruje mnohem méně, než je zvyklá ona. například Japonka-Američan, Češka-Belgičan, Portugalka-Čech atd. pokud je situace obrácená, to jest, žena je emancipovanější, než je muž zvyklý, a on od ní čeká větší submisivitu, než je zvyklá ona, je to recept na průšvih. takže, české holky, s latinskými milenci si užívejte, jak je libo, ale potom se vdejte za Čecha nebo někoho na severozápad od Chebu.

0/0
15.1.2007 12:01

captain cook

Re: mezinárodní manželství

Dodej k narodnostem vhodnym k snatkum pro Cesky take anglicky mluvici narody, tedy RODILE Anglicany, Americany, Kanadany, Australany a Novozelandany anglosaskeho puvodu. Tim pochopitelne nemyslim Kanadany indickeho, Australany libanonskeho, Anglicany pakistanskeho atd puvodu. Tihle kluci anglosassti jsou uz od svych matek zvykli, ze s manzelkou se ma zachazet slusne a Cesky se do toho vziji docela dobre. Znam dost takhle michanych manzelstvi a vetsinou nejsou problemy.

0/0
15.1.2007 14:05

belgian chocolate

ano, Anglosasové

též spadají do kategorie sever/západ. souhlasím, že jsou dokonce z těch nejvhodnějších. jsou totiž natolik zmasírovaní feministkami, že nemohou věřit vlastnímu štěstí, když narazí na normální ženskou, a velice si jí považují.

0/0
15.1.2007 14:08

captain cook

Re: ano, Anglosasové

;-DR^

0/0
15.1.2007 14:33

zena_zdena

Re: ano, Anglosasové

a já blbá si vzala Čecha ;-DR^               ;-) su spokojená

0/0
15.1.2007 19:10

belgian chocolate

a o to nám jde především

0/0
15.1.2007 20:04

zena_zdena

Re: a o to nám jde především

v to my ženy doufáme ;-)

0/0
15.1.2007 21:02

osvetitel

Re: Re: a o to nám jde především

Vy nejspis doufate v nejakeho backoru,kterej bude klopit na tu vedlejsi zabavu!A jeste budete mit celozivotni pocit  obetni ovce;-D

0/0
15.1.2007 21:40

belgian chocolate

vydělávám víc než ten můj

a jako obětní ovce se necítím. co mi vmeteš do tváře teď?

0/0
15.1.2007 22:47

osvetitel

Re: vydělávám víc než ten můj

Sice jsem tim nereagoval na tvuj nick,ale kdyz jinak nedas,tak ti vmetu do tvare polibek---MLASK V;-D

0/0
16.1.2007 5:19

osvetitel

Re: Re: vydělávám víc než ten můj

_Ps.Tak dlouho se budou o tu chuderu pretahovat,az ji roztrhnou jako slanecka

0/0
16.1.2007 5:50

belgian chocolate

i ty jeden

filuto

0/0
16.1.2007 10:50

amujamu

nechapu

Oddani byli v Cechach, dite se narodilo v Cechach - ma ceske obcanstvi - jaktoze je poslano do Portugalska? 8-o

0/0
15.1.2007 9:40

Pan Navratil

Re: nechapu

Protože jeho otec žije v Protugalsku. Matka jako únoskyně není k výchově způsobilá.

0/0
15.1.2007 11:46

pinguinone

Re: Re: nechapu

R^

0/0
15.1.2007 12:53

amujamu

Re: Re: nechapu

otec meho ditete take zije v cizine. Dite ma i ceske obcanstvi a tudiz je hlaseno na ceske adrese. Take mi ho odeberou?8-o

0/0
15.1.2007 18:06

belgian chocolate

jasně

měla bys ho předem unést

0/0
15.1.2007 18:55

zena_zdena

Re: Re: Re: nechapu

doufej, že ne

ale když jsou rodiče magoři, tak vždycky trpí dítě, jako v tomto případě :-/

0/0
15.1.2007 19:09

jenik z DO

P.S.: Znam

spoustu kamarádek,které se provdaly nebo odstehovaly za cizincemi z jižních zemí nebo s nimi žijí i tady a skoro vždy to skončilo blede... Nechapu,že do toho jdou ty naše holky tak slepě...asi je hypnotizují jejich tmavé vlasy a divoké chování...a příslib dobrodružství. Ale nedojde jim,že máme jiný zvyky v chování atdatd...

0/0
15.1.2007 0:10

Tomach

Re: P.S.: Znam

Asi ne nadarmo se rika ze laska je slepa.... Nic proti, kdyz chteji tak at si uziji, takovy letni romanek holce neublizi (pokud pozije kondom a nema manzela), ale brat se? A to jeste pokud mozno co nejdrive a hned si pak uhnist decko... to uz je blbost...

Urcite by mely pockat az zjisti ze razna facka (ne pohlavek ale facka az se svali na zem) je u leckterych Brazilcu ci Libanoncu naprosto normalni chovani k zenam ktere "neposlouchaji"... Najdou se vyjimky, ale tech je maaaaaalo a vetsinou se uz musi narodit jinde nez v techto zemich.

0/0
15.1.2007 0:47

jenik z DO

Stačilo by

kousíček zdravého rozumu,víc lásky pro děti a mín sobeckosti ze strany obou dvou... Přesvedčil jsem se,že citové spory ve vztazích jdou z venčí jen těžko soudit a soudu pak nezbývá nic jiného než rozhodnout na základě faktů a ta rozhodnutí jsou pro všechny zůčastněné hodné kruté.... Možná už na začátku svého vzahu měli s chladnou hlavou rozhodnout do předu jak jejich vztah bude vypadat a jestli má perspektivu.

0/0
15.1.2007 0:00

Tomach

Re: Stačilo by

S timhle se neda nez souhlasit. Bohuzel to asi mnemuzes ocekavat od nekoho kdo si ani neoveri kulturni zvyky nekoho s kym chce zplodit dite a udela si dite se znamosti ani ne rok. Po takove zene opravdu nemuzes chtit racionalni uvazovani. A asi jako takovou nanu si ji ten dotycny bral, protoze presne odpovidala jeho kulturnim zvyklostem. Bohuzel nebyla az tak pripravena delat husicku navzdycky a zjistila ze uz se ji tak nedvori jako pred svatbou - a utek mel vse vyresit.

Kazdopadne unos opravdu neni tou nejrozumnejsi variantou a zaplat pambu ze soud rozhodl tak jak rozhodl. Skoda ze ta divenka nepobrala vice rozumu, dite mohlo mit stastne detstvi....

0/0
15.1.2007 0:07

jenik z DO

Re: Re: Stačilo by

Přesně,v tom poblouznění ze žhavého Portugalce jí nedošlo,že v jeho rodině bude napůl otrokyně...a na to nejsou ženy z našich končin stavěné...a když jí to došlo,bohužel dělala jednu chybu za druhou...možná by měla používat víc hlavu. Ale samozřejmě vinu nesou oba...ale co naplat,je to Portugalec z dalekého Portugalska...

0/0
15.1.2007 0:48

captain cook

Re: Re: Re: Stačilo by

Portugalsko neni tak daleke...porad jeste v Evrope, jen neco pres dve hodiny letadlem..

 Ti dva se seznamili, kdyz on pracoval v Praze, ona si zrejme myslela ze to tak bude naporad a neuvedomila si dalsi mozne varianty, ktere mohou nastat.

 Ceska holka odstehovat se na jih Evropy, nebo jeste hur o kousek dal pres Stredozemni more v jinych pripadech, to neni dobra kombinace. Vyjimky sice jsou, ale jen malo. Zase ale tolik tem chlapum nadavat nemuzes, oni jsou tam narozeni a vychovavani takhle od malicka, je to proste jina kultura. Nez se nejaka ceska holka vda nekam jinam, mela by si udelat studii spolecnosti, z niz manzel pochazi, tradice a zvyky, pozadavky na manzelky a deti.....

 Zacit vazny vztah tim, ze je na ceste dite, znacne omezuje moznosti do budoucna.

0/0
15.1.2007 7:49

mosulský machredž

oo

CLOBOUK DOLŮ, ANIMAL FEMAL - NĚCO TAKOVÉHO SE V TOMTO NETOLERANTNÍM SVĚTĚ HNED TAK NEVIDÍ 8-o R^

0/0
14.1.2007 22:27

super61

ska

Ma to o  co si koledovala!!

češky co spí se španělama a jinemja. však češky už na západě platí

ze šla.pky. jezdí si tam akorat dělat boyfriendy a to samý platí i když

jsou cizinci u nás. vůbec jí nelituju. jediný čeho je mi líto je to

dítě, to  za nic nemůže.

0/0
14.1.2007 21:08

(s)něžná žena

Re: ska

Na co si hraješ? Slohem chceš být cool, ale výsledný dojem  ... :-/ (nechci urážet).

Děti bohužel často slouží jako nástroj pomsty tomu druhému. ;-(

Rozumný názor má níže Animal, ale když rodiče pro vzájemnou nenávist nevidí, neslyší, domluva je skoro nemožná.

0/0
14.1.2007 21:23

AnimalFemal

Re: Re: ska

Zajímalo by mě, jaký názor by pán nahoře měl, kdyby situace byla opačná ... český muž, španělská žena ... on by unesl dítě, ona ho vysoudila a odvezla si ho. To už by zřejmě nebyl kur€vník a šlapka. To by byl chudák, který udělal ze zoufalství vše pro to, aby mohl být s dítětem ... ;-) To co udělala nebylo správné, ale málokdo se dokáže na věc podívat i z odvrácené strany :-(

0/0
14.1.2007 21:37

super61

Re: Re: Re: ska

kdyby kdyby, zatím všechny případy jsou češky. odhadoval bych to tak 90% ženskejch a 10% mužů. ovšem kdyby se to stalo chlapovi tak bych tvrdil to samé.

0/0
14.1.2007 22:18

_verdi_

Re: Re: Re: Re: ska

Je to na podiv ? Česká děvčata jsou mláceny pomlázkou od mala, burku zatím neznaji R^

0/0
14.1.2007 22:52

belgian chocolate

jojo, velikonoce už se blíží

a s nimi sezóna pomlázkoaktivistek

0/0
15.1.2007 13:54

AnimalFemal

Je zvláštní,

jak málo dospělých má své děti opravdu rádo. Pokud by se opravdu dívali na potřeby dětí, nikdy by je netrápili tím, že o něj usilují pouze do své péče (ať matka, či otec) Je třeba hledat řešení tak, aby se vyšlo vstříc přáním dítěte. Když se dospělý člověk dokáže ovládat v jednání při pracovních vztazích, dalo by se snad domluvit i v těch soukromých ... vyměnit, koupit dva byty v jednom domě, zařídit dětské pokoje v obou bytech a péči mít střídavou. Snad takový problém by to u většiny párů nebyl.

Jenže to by nesměli být dospělí sobečtí a myslet jen na své zájmy.

0/0
14.1.2007 19:37

Beranal

Re: Je zvláštní,

Ovšem nejlepší způsob jak projevit lásku k dítěti je tu rodinu udržet, ono bych řekl že taková situace že to je opravdu neudržitelné je dost výjimečná, většinou se jedná jen o nějaké to svrbějící přirození nebo nějaké ty "důvody" on se mnou nebyl 5 let v divadle. Mě fascinují takové "milující" matky jako třeba zpěvačka Bartošová která v mediích předvádí svou "obrovskou lásku k dítěti" a přitom neváhala to dítě z výše uvedených malicherných důvodů připravit o otce, takovýmhle matkám ze srdce přeji aby se otec zašprajcoval a ony o ten svůj "majetek" přišli.

0/0
14.1.2007 20:49

AnimalFemal

Re: Re: Je zvláštní,

Taky nejsem zastánce rozvodů kvůli "prkotinám" , ale jsou situace, kdy se dál opravdu nedá ( alkoholička, gambler, žárlivec, hysterka, násilník ... atd.)

Bartošová sice není můj šálek čaje, ale mám pocit, že Štaidl je doposud ženatý, takže si v chování nemají co vyčítat ... podrazy jsou u obou běžné, takže takoví lidé se asi domluvit nedokáží.

0/0
14.1.2007 21:14

Beranal

Re: Re: Re: Je zvláštní,

Já jsem pár těch rozvodů ze "závažných důvodů" viděl, dokonce i moje starší sestra se takto rozváděla, nějací alkoholici, gambleři, žárlivci a násilníci to jsou naprosté výjimky. Ani tahle "milující matka" z Portugalska nic takového neprokázala. S tou Bartošovou to nějak nechápeš, tady nejde o to jestli je Štaidl ženatý ale o to že ona "milující matka" bez výčitek svědomí své dítě evidentně připravila o výchovu otce, protože dítě sebrala jak nějaká majitelka a odešla.

0/0
14.1.2007 21:20

AnimalFemal

Re: Re: Re: Re: Je zvláštní,

Asi to nechápu, protože nevím, proč odešla. Možná jeden z důvodů byl, že je pořád ženatý ? Třeba chtěla žít normálně, ale ono to dost dobře nejde, když má ten druhý závazky i jinde. Takže bych vinu neházela jen na ni.

Málokdy totiž bývá vina pouze na ženě, nebo pouze na muži. Je to o komunikaci a neochotě přistoupit k řešení za cenu toho, že budou oba muset slevit ze svých požadavků a najít tzv. zlatou střední cestu, která by vyhovovala všem. Jenže to dneska umí málokdo ... :-/

0/0
14.1.2007 21:31

Moravian

Ditrichova, Krajniko, ted zase Baraova..

Vsimnete si dobre jak podobna je jejich taktika a jakou cenu musi nestastny tatici za navraceni deti zaplatit, casove i financne.  Ceske devenky jednaji vzdy stejne pokud jim mistni soudy neuveri...Doufejme, ze tyhle tri pripady budou mit alespon trochu vychovny a odstraujici ucinek. Ceske soudy by jej  mohly jeste navysit vymahanim soudnich nakladu (svych i otcovskych), treba i exekuci majetku ci poslanim do bane, pokud zadny nema..   

0/0
14.1.2007 17:51

cruz azul

trapne

ta mala byla narozena v Czech Republic ....a nebo to to spatne ctu , o cem byla ta hra? ona byla obcanem ,a soud ji ho vlastne odebral ;-D... to mate kocourkov ,hlavne ze vymirate ... a pribirate cigany za rodile :)

0/0
14.1.2007 17:37

1049an

Re: trapne

1/ Nauč se česky, 2/ starej se ať je zejtra ve Wallmartu hezky zameteno, 3/ nemluv do věcí kterým nerozumíš. Tohle je diskuze Čechů.

0/0
14.1.2007 18:25

AnimalFemal

Re: Re: trapne

Ale, ale ... tomu se asi nedá říct tolerance k názoru druhého ... :-/ 

Tohle je diskuse pro každého, kdo chce projevit svůj názor. Tebe taky nikdo nevykazuje za to, že se chováš jako totalitní vůl.

0/0
14.1.2007 19:26

(s)něžná žena

Re: Re: Re: trapne

:-)R^

0/0
14.1.2007 21:17

Tomach

Re: trapne

Neodebral, ceske obcanstvi (pokud ho mela) ji zustalo. A i kdyby ji ho nekdo ted sebral, tak by mla pravo po dosazeni 18ti si ho opet vzit.

Ale o to tu vubec nejde, jde o to ze matka unesla dite otcovi a ten se konecne po letech dobral spravedlnosti. O nicem jinem to neni. Nemela unaset dite. At to udela kdokoliv, delat se to nesmi. Mela pozadat o dite soudne.

Soudy, jejich rychlost a neuplatnost, v CR a dalsich rozvojovych zemich je sice na dalsi diskusi, nicmene to mela vedet nez si toho cizince brala.

0/0
15.1.2007 0:11

Beranal

Únos to byl jasný

a rozhodnutí naprosto správné, pokud ji mlátil atd. tam měla shánět nejdřív důkazy v Portugalsku. Optimální bych viděl postupovat jako v USA, tedy aby soud rozhodoval o tom kdo má na rozchodu vinu a aby ten co tu vinu prokazatelně má odešel s holým zadkem, tedy bez majetku i dětí. Bohužel u nás to bylo pravidelně naopak, zahnuvší manželka dostala děti i byt a fotr odešel s tím holým zadkem a ještě s povinností nějakou nevěrnou čůzu financovat. Kdyby třeba Topolánek věděl že mu nezůstane nic akorát povinnost pravidelně manželce posílat apanáž tak by si pravděpodobně ten románek s Talmanovou rozmyslel.

0/0
14.1.2007 17:03

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Únos to byl jasný

když budeš znát zakony bude to brnkačka.neviděl jsem člověka který by získal majetek před manželstvím a pak ho po rozvodě dal manželce to ti žádny soudce neodklepne.

0/0
14.1.2007 17:07

Tomach

Re: Re: Únos to byl jasný

Hm, nefunguje to tak v USA? Jako chuda devenka si vezmes prachace a po pul roce se s nim rozvedes a ziskas ctvrt/pul/trictvrte  jeho majetku?

Rozhodne nerikam ze je to spravne....

0/0
15.1.2007 0:52

1049an

Kdepak jsou ...

... dneska militantní dámy, abychom se dozvěděli jací jsme blbci, kterým by ony hned daly kopačky, a že dítě patří hlavně k matce a že soud rozhodl protimateřsky a protičesky, a tak dál ...??

0/0
14.1.2007 15:14

Monstrum Anonymič Anonymov

Tak si ji měly rozpůlit

Jednoduché a účinné řešení.:-)

0/0
14.1.2007 14:39

gumídek1

Re: Tak si ji měly rozpůlit

přesně tak.

0/0
14.1.2007 15:13

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Tak si ji měly rozpůlit

Správně rozřezat a ať všude stříká krev, hodně krve a mohli by to točit na video .... :-P

0/0
14.1.2007 15:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.