- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeste v CR jsem na kole jezdil docela casto, tak 7-8 tisic rocne. To, co delaji ridici za svinstvo tady popisovat nebudu, je to zbytecne, ale jeden priklad uvedu. Jezdim docela rychle, nejsem loudal a smazil jsem si to v centru Ol. a chtel predjet pomalejsiho cyklistu, takze jsem musel trosku do stredu silnice, v obci se jede 50, ja to valil tak 40, najednou me zacala predjizdet funglnova fabie combi s rakvacem za volantem. Jako bylo prekvapeni, kdyz rakvac zjistil auto v protismeru. S klidnym srdcem misto brzd najel na me, az jsem se odrazil od jeho kapoty, coz me nasralo, tak jsem sepekne odrazil kopackama od te jeho nove metalizy a udelal mu tam znamku. Jak me pozdeji predjel, tak se jeste ten z m r d divil, co jsem si to dovolil...
tudíž sis dovolil dost
když to tady tak pročítám, tak je jasné, že v dolíku je tolik pitomců, že se na kole dá jezdit skutečně jenom někde. Rád bych jezdil na kole do práce, ale právě nutnost sdílet část trasy se sotva probuzenými řidiči ráno, a sotva se držícími při vědomí večer, mi v tom brání.
Přitom je cyklistická doprava pro město velmi výhodná, příklady ze zahraničí známe. To ale ne, u nás radnice pod vedením ptákostrany raději vybuduje šest parkovacích míst pro kraksny, než třicet pro kola.
Přitom kola, kromě toho, že zaberou méně místa, než kraksny, také nesmrdí a případný střet s chodcem má mnohem lehčí následky. Byly-li by zlepšeny podmínky pro cestování na kole v rámci města, zbylo by i více místa pro ty, kdo v kraksně jezdit musejí.
Já se bohužel musím ztotožnit s těmi, co tvrděj, že cyklisti (zejména "zelení ekoteroristi) jezděj ja prasata. Navíc podle policajtů nehodu zavinil onNavíc prý tvrdil, že křižovatka je nebezpečná ( a která není), tak měl zvýšit pozornost a ne do ni vlítnout jak cukrář.
Pro zelenou ideu
zapomněl na sebe i rodinu
Tak jako ze cikan krade, je jasne ze zakon 361 se neda dodrzet, povinosti ridice jsou takove ze by ten clovek za volantem musel byt superman. Tim neomlouvam prasata.
hmm, no hlavně že aspoň něco někam míří, to je základ pokroku ......
Nebyl to příbuzny bývalého člena ÚV KSČ Jana Bouchala, odpovědného za zahraniční politiku?
cyklista léta upozorňuje na to, že křižovatka je nebezpečná, přesto však tudy dále jezdí, místo aby si našel bezpečnější cestu...
Zajimalo by me, jakou cenu chces Ty.
Zkus si v Praze najit aspon jinou, nemusi byt ani bezpecnejsi.
vetsina kolistu rada vyuziva pouze vyhody toho, ze jedou na kole, ale kdyz dojde na nevyhody, tak najednou z nich ucastnici silnicniho provozu nejsou ... jiste ze je fajn objet kolonu aut zprava, ale uz ne tak uplne fajn a free je hodit mysku pred prechodem, seskocit z kola a najednou ze sebe delat nevinneho chodce, ktery hodla prejit po prechodu a ruku na srdce, kdo z ridicu jeste nezazil psychopata, ktery se na semaforu dostane zprava na uroven prvniho vozu, a pak si najednou vzpomene, ze hodla odbocovat vlevo, a podobne chutovky ... at si koliste klidne jezdi, ale podle predpisu, a pokud uz nahodou predpisy porusi, at se potom nedivi ... pokud se ja budu se svym vozem vyskytovat v oblasti, kde je zvyseny vyskyt tatrovek s piskem, taky si dam ku.va pozor na to, abych opravdu dusledne dodrzoval predpisy a neskocil tatrovce pod naraznik.
Každý den vidím mraky debilů, co si to šunou na kolečkách po Evropský. Mají karbonové rámy za 30 hadrů a obleček za 5 papírů, ale každým rokem tam záchranka minimálně jednoho z nich šeškrabuje. Většinou v té mírné zatáčce, kde jsou u krajnice keře. Po Praze jezdí na kole jenom sebevrah ...
... tak to může vymyslet jenom debil nebo ženská
Nehledě na to, že mi význam této akce trošku uniká ...
co nemaj na auto tak si léčej mindráky tím, že jsou militantní cyklisti. ještě byl určitě linuxák a nosil dredy a hulil trávu a byl děsně free a alternativní.