Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrt cyklisty po roce míří k nejvyšší žalobkyni

Přesně před rokem zemřel propagátor cyklistiky Jan Bouchal. Jel z práce a na křižovatce, na jejíž nebezpečnost léta upozorňoval, ho srazilo auto. Policie případ uzavřela s tím, že za nehodu mohl cyklista. Teď kauza zamíří k nejvyšší státní zástupkyni. Na místě tragédie bude pomník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepe999 from Salford

Tak tady je zase seslost chytraku...

Jeste v CR jsem na kole jezdil docela casto, tak 7-8 tisic rocne. To, co delaji ridici za svinstvo tady popisovat nebudu, je to zbytecne, ale jeden priklad uvedu. Jezdim docela rychle, nejsem loudal a smazil jsem si to v centru Ol. a chtel predjet pomalejsiho cyklistu, takze jsem musel trosku do stredu silnice, v obci se jede 50, ja to valil tak 40, najednou me zacala predjizdet funglnova fabie combi s rakvacem za volantem. Jako bylo prekvapeni, kdyz rakvac zjistil auto v protismeru. S klidnym srdcem misto brzd najel na me, az jsem se odrazil od jeho kapoty, coz me nasralo, tak jsem sepekne odrazil kopackama od te jeho nove metalizy a udelal mu tam znamku. Jak me pozdeji predjel, tak se jeste ten z m r d divil, co jsem si to dovolil...;-€Rv

0/0
15.1.2007 13:59

belgian chocolate

cyklisté musí jezdit za sebou, nikoliv vedle sebe

tudíž sis dovolil dost

0/0
15.1.2007 14:01

pepe999 from Salford

Re: cyklisté musí jezdit za sebou, nikoliv vedle sebe

Te kripl ujel, jinak bych si ho podal, kdybych nemel najeto, tak jsem skoncil pod kolama, parchant. Kua ve meste. V UK davbvaji ridici prednost lidem, kteri prechazi mimo prechod bezne a vubec se tady jezdi tak slusne, ze me to nekdy az sere, pac jedeme do prace o 10 minut dyl...:-)

0/0
15.1.2007 14:04

Pan Navratil

Re: cyklisté musí jezdit za sebou, nikoliv vedle sebe

Cyklista pochopitelně smí předjíždět.

0/0
15.1.2007 15:10

pepe999 from Salford

Re: Tak tady je zase seslost chytraku...

To, ze par zasranych lemplu nepozna svetlo v protismeru, kdyz za tmy predjizdi dalsi auto tak, ze jede skoro v protejsi prikope je taky maso, z m r d i....Rv

0/0
15.1.2007 14:03

Chytrakz hospody

Re: Tak tady je zase seslost chytraku...

Vidím, že sis už podal žádost na pomník;-D;-D

0/0
15.1.2007 16:07

Pan Navratil

Mno,

když to tady tak pročítám, tak je jasné, že v dolíku je tolik pitomců, že se na kole dá jezdit skutečně jenom někde. Rád bych jezdil na kole do práce, ale právě nutnost sdílet část trasy se sotva probuzenými řidiči ráno, a sotva se držícími při vědomí večer, mi v tom brání.

Přitom je cyklistická doprava pro město velmi výhodná, příklady ze zahraničí známe. To ale ne, u nás  radnice pod vedením ptákostrany raději vybuduje šest parkovacích míst pro kraksny, než třicet pro kola.

Přitom kola, kromě toho, že zaberou méně místa, než kraksny, také nesmrdí a případný střet s chodcem má mnohem lehčí následky. Byly-li by zlepšeny podmínky pro cestování na kole v rámci města, zbylo by i více místa pro ty, kdo v kraksně jezdit musejí.

0/0
15.1.2007 13:49

Chytrakz hospody

Zajímavá diskuze

Já se bohužel musím ztotožnit s těmi, co tvrděj, že cyklisti (zejména "zelení ekoteroristi) jezděj  ja prasata. Navíc podle policajtů nehodu zavinil on!Navíc prý tvrdil, že křižovatka je nebezpečná ( a která není), tak měl zvýšit pozornost a ne  do ni vlítnout jak cukrář.

Pro zelenou ideu

zapomněl na sebe i rodinuRv

0/0
15.1.2007 9:16

Smil

problem

Tak jako ze cikan krade, je jasne ze zakon 361 se neda dodrzet, povinosti ridice jsou takove ze by ten clovek za volantem musel byt superman. Tim neomlouvam prasata.

0/0
13.1.2007 22:26

mosulský machredž

oo

hmm, no hlavně že aspoň něco někam míří, to je základ pokroku ......

0/0
13.1.2007 20:21

Lumen Co-morous

Dotaz

Nebyl to příbuzny bývalého člena ÚV KSČ Jana Bouchala, odpovědného za zahraniční politiku?

0/0
13.1.2007 20:08

belgian chocolate

Darwin Award

cyklista léta upozorňuje na to, že křižovatka je nebezpečná, přesto však tudy dále jezdí, místo aby si našel bezpečnější cestu...

0/0
13.1.2007 10:51

wildge

Re: Darwin Award

Zajimalo by me, jakou cenu chces Ty.

Zkus si v Praze najit aspon jinou, nemusi byt ani bezpecnejsi.

0/0
13.1.2007 14:15

belgian chocolate

není-li město bezpečné pro cyklisty

nejezdím tam na kole, používám jiný způsob dopravy. zejména od rodičů malých dětí je vrcholně nezodpovědné takhle riskovat.

0/0
13.1.2007 15:15

kunde

Re: Darwin Award

víš upozorňovat můžeš léta, a nic se nebude dít. Viz případ napojení Bělohorské a Patočkové. Léta jsme upozorňovali dopravní odbor, léta nám bylo odpovídáno že je v plánu světelné značení atd. atd. Až tragická nehoda kdy motocyklista zabil kluka na přechodu dala věc do pohybu..

0/0
13.1.2007 15:35

belgian chocolate

tento aktivista o nebezpečí věděl

a přesto tamtudy na kole jezdil, i když měl jiné možnosti - jet jinudy nebo použít MHD například. jedná se tedy o jasný příklad přírodního výběru.

0/0
13.1.2007 18:38

pinguinone

Re: tento aktivista o nebezpečí věděl

Rv    uprdeny nazor..

0/0
15.1.2007 12:47

belgian chocolate

radši budu uprděná než mrtvá

jako neuprděný ekoaktivista

0/0
15.1.2007 13:07

Pan Navratil

.

Jistě, konzervo.

0/0
15.1.2007 13:50

belgian chocolate

asi i aktivistův syn

by měl radši uprděného živého tátu

0/0
15.1.2007 13:56

Pan Navratil

Re: asi i aktivistův syn

To jistě. Nicméně nebýt aktivistů, čučíme na stromech.

0/0
15.1.2007 15:10

belgian chocolate

a na to jsi přišel jak?

0/0
15.1.2007 15:14

Pan Navratil

Re: a na to jsi přišel jak?

Zkus přemýšlet.

0/0
15.1.2007 16:23

ce groupe asocialle

koliste

vetsina kolistu rada vyuziva pouze vyhody toho, ze jedou na kole, ale kdyz dojde na nevyhody, tak najednou z nich ucastnici silnicniho provozu nejsou ... jiste ze je fajn objet kolonu aut zprava, ale uz ne tak uplne fajn a free je hodit mysku pred prechodem, seskocit z kola a najednou ze sebe delat nevinneho chodce, ktery hodla prejit po prechodu ;-D a ruku na srdce, kdo z ridicu jeste nezazil psychopata, ktery se na semaforu dostane zprava na uroven prvniho vozu, a pak si najednou vzpomene, ze hodla odbocovat vlevo, a podobne chutovky ... at si koliste klidne jezdi, ale podle predpisu, a pokud uz nahodou predpisy porusi, at se potom nedivi ... pokud se ja budu se svym vozem vyskytovat v oblasti, kde je zvyseny vyskyt tatrovek s piskem, taky si dam ku.va pozor na to, abych opravdu dusledne dodrzoval predpisy a neskocil tatrovce pod naraznik.

0/0
13.1.2007 9:37

pekelně masitý Higgsův boson

Re: koliste

Každý den vidím mraky debilů, co si to šunou na kolečkách po Evropský. Mají karbonové rámy za 30 hadrů a obleček za 5 papírů, ale každým rokem tam záchranka minimálně jednoho z nich šeškrabuje. Většinou v té mírné zatáčce, kde jsou u krajnice keře. Po Praze jezdí na kole jenom sebevrah ...

0/0
13.1.2007 9:43

wildge

Re: Re: koliste

A jezdis kvuli tomu tam pomaleji?

0/0
13.1.2007 14:17

ce groupe asocialle

Re: Re: Re: koliste

proc ?

0/0
13.1.2007 20:05

Hanns1111

Re: Re: koliste

masitej ....... karbonovej rám nekoupíš za 30 hadrů - leda tak holej ;-D bez koleček .... ;-D

0/0
14.1.2007 12:04

kunde

Re: koliste

já zase miluju ty kteří parkujou na chodníku, na přechodu , těsně před přechodem atd....;-(

0/0
13.1.2007 10:29

ce groupe asocialle

Re: Re: koliste

dotycni take jsou vetsinou ohodnoceni patricnym poctem premiovych bodu, pripadne platbou dle sazebniku ;-) ale popravde jeste jsem nevidel, aby byl za nejakou zaznamenanihodnou prasecinu ohodnocen i kolista ... vy ano ?

0/0
13.1.2007 10:53

Hanns1111

Re: Re: Re: koliste

jasně - stačí číst noviny - nějaký nemehlo spadlo na silnici a dostal pokutu v řádu 10k ...... ;-)

0/0
14.1.2007 12:06

kunde

Re: koliste

jak už jsem tu dople psal předjet kolonu aut vpravo je podle §57 (4) možné...a seskočit z kola a být chodec je možné. To je možná na tom free.. Proč ne?

0/0
13.1.2007 11:03

ce groupe asocialle

Re: Re: koliste

je to mozne ... a ted to zkus udelat nikoliv pred stojici, ale pred JEDOUCI kolonou ;-D rozdil mezi kolonou stojici na cervenou a jedouci na zelenou je obcas proklate maly. nekdy tak maly, ze to nekteri ne zcela odhadnou ... nu a potom holt mame na krizovatkach pomnicky ...

0/0
13.1.2007 11:09

kunde

Re: Re: Re: koliste

pokud je kolona jedoucí pomalu, tedy předpokládám, že tak pomalu že je cyklista jedoucí rychleji, tak opět §57 (4)..pokud je jedoucí pomaleji, tak nevidím problém..jede při pravé straně..

0/0
13.1.2007 11:11

ce groupe asocialle

Re: Re: Re: Re: koliste

tady jsem myslel konkretne to seskoceni z kola a prevteleni do chodce ... tohle opravdu, ale opravdu v jedouci kolone nezkousejte, jeden pomnicek staci ...

0/0
13.1.2007 11:13

kunde

Re: Re: Re: Re: Re: koliste

no pokud je vpravo chodník tak "převtělení" v chodce není až tak problém.

0/0
13.1.2007 11:16

Hanns1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: koliste

...... máš pravdu předsedo! ...... předseda má pravdu ! ;-)

0/0
14.1.2007 12:09

pekelně masitý Higgsův boson

Postavit ke křižovatce pomník ve tvaru semaforu ...

... tak to může vymyslet jenom debil nebo ženská :-)

Nehledě na to, že mi význam této akce trošku uniká ...

0/0
13.1.2007 9:29

TomášM

Takovýhle lidi miluju

co nemaj na auto tak si léčej mindráky tím, že jsou militantní cyklisti. ještě byl určitě linuxák a nosil dredy a hulil trávu a byl děsně free a alternativní.

0/0
13.1.2007 1:11

rmiki

Re: Takovýhle lidi miluju

Byl to normalni clovek, jenz se vzdy usmival, uzasnej kamarad, jenz nikdy nezklamal a kdyz bylo treba, clovek se na nej mohl obratit. Mel rodinu a maleho uzasneho prcka. Urcite si zadne mindraky nelecil.... Takze s temahle kecama jdi nekam

0/0
13.1.2007 1:18

astro

Re: Takovýhle lidi miluju

Koukám, že pán nemiluje jen "takovýhle lidi", ale hlavně nálepky. Jednu si můžete umístit na čelo - "Šosáček"...

0/0
13.1.2007 2:18

Hanns1111

Re: Re: Takovýhle lidi miluju

a vy si umístěte na čelo - "Mizernej psycholog amatér" ......

0/0
14.1.2007 12:22

Lektik

Re: Takovýhle lidi miluju

UbožákuRv

0/0
13.1.2007 2:33

Hanns1111

Re: Re: Takovýhle lidi miluju

potrefená husa? ;-D

0/0
14.1.2007 12:26

Montaigne

Jsi dobrý magor

!:-)

0/0
13.1.2007 6:52

1049an

Re: Takovýhle lidi miluju

Souhlas. Člověk v nejhustějším provozu neví kam dřív koukat a mezi tím ještě alternativec na kole. Když ho srazím, ještě budu mít oplétačky, že jsem se za ním netáhnul celé kilometry a odvážil jsem se ho předjet. Ten člověk riziko pražského provozu podstupoval dobrovolně stejně jako někdo skáče padákem z mostů a komínů. Stavba pomníku jen proto že to byl cykloaktivista mi připadá úděsná. Když měl malé dítě, měl se v první řadě chovat zodpovědně a přiměřeně standardům, které v pražském provozu nastoluje většina. Když vlezu do tygří klece bez ochranného obalu kolem sebe, musím počítat s tím, že doznám úhony...

0/0
13.1.2007 8:31

kunde

Re: Re: Takovýhle lidi miluju

cyklista je dle našich zákonů účastník silničního provozu jako každý jiný. Váš hlopupý názor jen dokazuje že zastáváte právo silnějšího.  "chovat se přiměřeně standardům, které nastoluje většina"...:-/

0/0
13.1.2007 8:34

1049an

Re: Re: Re: Takovýhle lidi miluju

Ne. Ale když jede jediný cyklista, pak omezuje desítky dalších uživatelů silniční komunikace, kteří jsou buď nuceni porušit zákon 361/2000 Sb. a riskantně jej předjet i objet, a nebo tito řidiči zákon neporuší, táhnou se za ním a pak je jediný cyklista schopen zhroutit dopravu v celé ulici nebo čtvrti (úmyslně přeháním abych upozornil na to, že když se do plynulého provozu umístí jeden prvek neplynulý, vznikne vždycky rizikové místo). Právo jízdy v pražském provozu cyklistům neberu, jen je považuji za sobce, kteří svou zálibou znepříjemňují život stovkám ostatních.

0/0
13.1.2007 8:47

Cauchyho-Riemannovy podmínky

Re: Re: Re: Re: Takovýhle lidi miluju

nejhorší je debil kterej zaviní nehodu, třeba srazí ciklistu když se ho sdnaží objet aby nepřijel o minutu později ..

takovej debil totiž tu dopravu sejme na 4 hodiny a ne na pět minut ...

0/0
13.1.2007 9:48

1049an

Re: Re: Re: Re: Re: Takovýhle lidi miluju

A navíc úmorné obíhání pojišťovny, servisu kvůli poškozenému laku a tak dál. ;-D

0/0
13.1.2007 10:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.