Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pečlivě zvažte mou žádost, píše Topolánek ČSSD

Už příští týden bude o něco jasněji o budoucnosti české politiky. Ve středu rezignuje šéf Sněmovny Vlček z ČSSD a v pátek budou poslanci hlasovat o důvěře vládě. Premiér Topolánek už poslancům ČSSD odeslal dopis, v němž je žádá o podporu. Mezi ODS a ČSSD mezitím vypukl ostrý spor právě kvůli Vlčkovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ja su Kača Praskačova

Nová vláda neprojde

je to jenom komedie ;-(

0/0
11.1.2007 23:39

kuci27

Re: Nová vláda neprojde

....komedie na úkor vás občanov ČR....

0/0
11.1.2007 23:45

seznamjaro -

Re: Re: Nová vláda neprojde

Je to smutna pravda, jsme jediny narod v Evrope, ktery si nedokaze zvolit vladu Rv

0/0
12.1.2007 3:18

kuci27

Názor zo Slovenska

Som Slovák. Ale to neznamená, že ma nezaujíma zahraničná politika. Už pár mesiacov sledujem českú politickú scénu s dosť veľkým záujmom. Podľa môjho názoru - berte to ako názor nezainteresovaného - nezávislého človeka by Českej republike v tejto patovej situacii asi najviac pomohly predčasné voľby. 7 mesiacov je podľa mňa už dosť dlhá doba na prípadnú dohodu, alebo nedohodu.....stráca sa tým dôležitý čas, ktorý sa mohol využiť omnoho efektívnejšie ako terajšie naťahovanie na vašej politickej scene. Aj keď náhodou Topolánka podporí jeden, dvaja, alebo traja poslanci ČSSD....vláda to nebude stabilná a nebude mocť pomaly nič mocť presadiť zo svojho programu. V tomto prípade fakt by sa malo pozrieť pravde do očí - ok...nedohodli me sa - budú predčasné voľby a neverím, že sa pat opať zopakuje...

0/0
11.1.2007 22:07

pravy-lidovec

Re: Názor zo Slovenska

Názor křesťanského kolegy ze Sloveska je sice nestranný, nicméně k objektvitě ubírá fakt, že na Slovensku bylo za posledních 15 let nejvíce předčasných voleb v rámci EU (zdroj: Eurostat). Samotné předčasné volby nic neřeší. Nutný je předčasný odchod předsedů ODS a ČSSD do předčasného důchodu.

0/0
11.1.2007 23:35

kuci27

Re: Re: Názor zo Slovenska

Aj to je jedno z riešení. Aby tí, ktorí sa nedokážu dohodnúť - aby odstúpili - zdá sa mi to ale v tejto situácii trochu nereálne. Aj keď u Topolánka to v tejto chvíli naozaj hrozí.....a možno Paroubek čaká práve nato, aby sa Topolánek vzdal predsedníckej funkcie...

0/0
11.1.2007 23:44

baronfonlempl

Přeji dobrou noc.

Uvidíme, jak to dopadne, kdo vyhraje. Topolánek hledá přeběhlíka na příští pátek, Paroubek hledá přeběhlíka na středu.

0/0
11.1.2007 21:59

opportunity

Re: Přeji dobrou noc.

Třeba se vypárujou ;-D

0/0
11.1.2007 22:49

prorok.pravejj

Asi takhle-vláda Trojkoalice projde víc jak dvěma hlasy!Sázím krk Bradavice!

;-)

0/0
11.1.2007 21:56

sir Humprey

právě jsem si připoměl v TV Katyň

tak mi bolševici raděj nelezte na oči :-/

0/0
11.1.2007 21:01

diskuter987

Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

Tak to aby jsi si vypnul web kameru.

0/0
11.1.2007 21:07

sir Humprey

Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

na tebe jsem se nedíval ani předtím

0/0
11.1.2007 21:10

diskuter987

Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

To je dobře, o nic jsi nepřišel.

0/0
11.1.2007 21:11

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

:-P

0/0
11.1.2007 21:12

Die Hard

Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

ja muzu?;-(

0/0
11.1.2007 21:11

sir Humprey

Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

ty vždy, brachu v česneku ;-)

0/0
11.1.2007 21:12

Die Hard

Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

pojd na rata...

0/0
11.1.2007 21:13

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

a nezbliju se?

0/0
11.1.2007 21:14

baronfonlempl

Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

A menševici mohou?

0/0
11.1.2007 21:13

sir Humprey

Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

ano ;-)

0/0
11.1.2007 21:15

baronfonlempl

Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

Ten jediný člověk, co umí sestavit rozpočet, je již zase na svém místě.

0/0
11.1.2007 21:20

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

ten Janáček?

0/0
11.1.2007 21:21

baronfonlempl

Re: Re: Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

To jmého je tak slavné, že jsem ho zapomněl.

0/0
11.1.2007 21:23

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

Janota

tak to znám toho písničkáře

0/0
11.1.2007 21:29

Die Hard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

;-O;-O

0/0
11.1.2007 21:33

baronfonlempl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

Správně, Janota. A pokud je tam on, může být již ministrem financí kdokoliv.

0/0
11.1.2007 21:37

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

já ne

rozfofroval bych vše hned za své priority

ženy, chlast, chlebíčky

0/0
11.1.2007 21:50

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: právě jsem si připoměl v TV Katyň

co zuříš?8-o

0/0
11.1.2007 21:47

edik2

To jsou KŘIVÁRNY,

prostě přesně podle ODS,co jiného se taky od modrých dá očekávat.

0/0
11.1.2007 21:00

Pason

Myslím, že když tato vláda neprojde, budou spokojeni

někteří z ODS, prezident, i veřejnost.

0/0
11.1.2007 20:30

baronfonlempl

Jediná možná reakce na níže čtené.

Mr ViKi je těžký vůl, možná větší, než Topolánek i s Dalíkem dohromady.

0/0
11.1.2007 20:21

Die Hard

Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

8-o8-o8-o

0/0
11.1.2007 20:27

MrViki

Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Ano, urážet by Ti šlo. Umíš ještě něco jiného?

0/0
11.1.2007 20:28

diskuter987

Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Rád se připomenu. Kdo mě nazval lhářem a potom tupcem ?

0/0
11.1.2007 20:29

baronfonlempl

Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Těžký vůl MrViKi, já to četl...

0/0
11.1.2007 20:31

MrViki

Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Sám jsi si o to řekl. O první oslovení tím, že jsi lhal. O druhé tím, že jsi reagoval na příspěvek věnovaný všem tupcům. Nemohu za to, že jsi se sám ozval na toto oslovení...

0/0
11.1.2007 20:31

diskuter987

Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

K oslouvení tupcem jsem se vyjídříl níže. Omlouvám se, přehlédl jsem se. Myslel jsem, že to byla reakce na můj příspěvek. Ke lhaní - kde jsem lhal ? Pravděpodobně stejným způsobem jako pan Vlček ?

0/0
11.1.2007 20:34

MrViki

Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Vlček neřekl, že odstoupí před 3. pokusem o sestavení vlády. Řekl, že odstoupí tak, aby nemohl využít své možnosti jmenovat předsedu vlády a to je celkem rozdíl. A to neučiní, pokud jej socani znovu zvolí a to se chystají udělat. Pokud jej nezvolí znovu, tak svůj slib samozřejmě splní, ale i tak bude pro mne morálně pošpiněn.

0/0
11.1.2007 20:38

diskuter987

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Veliký rozdíl v tom nevidím, ale budiž. Nicméně já jsem nikde (kromě jednoho prohlášení od ODS) nečetl o tom, že by ČSSD chtěla znovu nominovat Vlčka. Nečtu samozřejmě všechny zprávy, takže mi to mohlo uniknout. Pokud by toto byla pravda, pak by lhal. S tím souhlasím. Nicméně trvrdit, že lže se bude moci až potom, pokud  to tak opravdu dopadne.

0/0
11.1.2007 20:45

MrViki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Tak tak, až to udělá tak bude lhářem a podvodníkem. Osobně si myslím, že to socani promyslí a nakonec místo Vlčka jmenují jiného obětního socana a bude oficiálně klid. Bohužel pro tuto zemi, to moc dobré nebude a jestli nám tu zase další roky bude vládnout ČSSD tak to zemi moc neprospěje... Mně osobně štve hlavně neprovedení reformy důchodového systému (ať vím na čem jsem a kolik a jak si mám spořit) a také brutální zadlužování i přes růst HDP...Rv

0/0
11.1.2007 20:50

diskuter987

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Ještě jednou jsem si přečetl jeho slib a mohl bych to ještě dát pitvat. Ty podmínky byly vztaženy k jeho momentální funkci (resp. k jeho momentálnímu zvolení), na jeho případné další zvolení se již nemohou vztahovat (alespoň podle mě). Nicméně by to rozhodně nebylo zcela fér.

K tomu kdo bude vládnout. S případnou vládou ČSSD alespoň vím, na čem jsem (osobně mám jediný veliký problém, a to je zadlužování). S případnou vládou ODS si jistý nejsem ničím. Období vlády ODS jsem již zažil a vím, jak to dopadlo (posledním výstřelem byly balíčky). Z dalších takovýchto experimentů (natož pod vedením Tlustého či Kalouska) mám opravdu obavy.

0/0
11.1.2007 21:00

MrViki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Co člověk, to názor. Mně ČSSD naštvala již jako studenta VŠ, když mi sebraly spoustu výhod, které jsem měl při brigádách. Dále mě štvou nechutí k reformám a hlavně snahou zalíbit se těm méně schopným a zdanit ty více schopné občany. To je politika, která mne opravdu štve. U ODS je vidět snaha podpořit zejména ty schopné a neschopné alespoň motivovat k činnosti.

0/0
11.1.2007 21:07

diskuter987

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Podpořit schopné a motivovat neschopné s tím se nedá nic jiného než souhlasit.

Ještě se vrátím k důchodům. Po zkušenostech s jakýmikoliv předchozími vládami se na ně nespoléhám a spoléhat nebudu. Raději než spoléhat se na nějaké penzijní fondy (stejně jako spousta lidí spoléhala na různé infestiční fondy či kampeličky) se v tomto případě spolehnu sám na sebe.

0/0
11.1.2007 21:11

MrViki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

No já si zatím dávám do PF jen tu minimální částku, tedy 1500 měsíčně. Ale zajímá mne, jak se to vyvine, jestli budou fondy nějak povinné nebo nějak pojištěné atd. Možností je hodně, ale pořád nevím, jak to bude. Jinak samozřejmě sám jsem investoval do vzdělání a v práci jdu pořád nahoru (a tím nemyslím jen formálně, ale hlavně znalostmi), takže sám sobě jsem snad nejlepší investicí :-). No a plus nějaké ty nemovitosti a důchod od státu si může nechat někdo potřebnější. Ale chci prostě vědět, jak to bude a ne čekat. Navíc si myslím, že ta politika ČSSD je ve finále nejvíc škodlivá právě těm, kdo jí volí neboť když se o ně nebude moci za 50 let postarat stát, tak oni sami se nepostarají...

0/0
11.1.2007 21:16

diskuter987

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

S tím musím opět souhlasit, vyjma škodlivosti polityky ČSSD. Spousta věcí se mi také nelíbí - jak jsem uvedl výše dluhu, příliš velkorysá (nebo spíše široká) podpora nezaměstnaným, stálé neřešení důchodů a zdravotnictví, byrokracie a některé další. Bohužel si ale opravdu nejsem jistý, zda tyto věci dokáže nebo chce řešit ODS - viz proč mají dvě poslední vlády stále 18 ministrů z toho ta poslední tuším 2 či kolik bez portfeje. Rovná daň v současném podání je také spíše zdražení (alespoň pro většinu lidí).

O korupci, lhaní a podvodech se asi nemá smysl bavit. Tam si myslím, že si strany nemají příliš co vyčítat.

0/0
11.1.2007 21:25

MrViki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Myslím, že ten vysoký počet ministrů prostě souvisí s tím, že se jedná o trojkoaliční a nikoliv jen ODS vlády. Rovná daň se mi velmi líbí, je prostě taková kouzelně jednoduchá a spravedlivá a vrací věci do pořádku.

0/0
11.1.2007 21:35

diskuter987

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

K prvnímy - tím bych to asi neomlouval, pokud mám v programu snižování byrokracie, tak při sestavování vlády je myslím dobrá příležitost s tím začít.

Rovná daň - v pořádku, ale pokud by se udržela na původně proklamovaných 15 %. Na současných 17-19 % přinese zdražení pro většinu lidí.

0/0
11.1.2007 21:42

MrViki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

A ještě bych snížil odvody na sociální pojištění tak o 2%. Daň z příjmu 15% maximálně a je to dobré a motivační. Dost mě štve dávat každý měsíc tolik peněz státu a nic za to v podstatě nevidět jen hňupy v televizi jak si říkají o 5 na stole v českých nebo socky na pracáku, které nepracují z principu a žijí si za moje peníze...Rv

0/0
11.1.2007 21:46

sf2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

No vidis, ja delam bohuzel to samy a navic si stejnou castku ulozim jeste do zlata a taky jsem zvedav co za tech par desitek let bude lepsi, vynos fondu  ci kus zlata?

0/0
12.1.2007 1:51

toa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediná možná reakce na níže čtené.

Můj tatík(1937) je přesvědčen, že nejlepší důchod je fabrika. Já nemohu než souhlasit:-). Snažím se, snažím.

0/0
12.1.2007 3:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.