Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus a Topolánek bojují o vládu i o tvář ODS

Prezident dnes jmenuje kabinet, se kterým nesouhlasí. Navíc se s Mirkem Topolánkem pře o podobu ODS. Rozbuškou byl vstup zelených do vlády. Pokud Topolánek důvěru získá, a přežije tedy i jako předseda, zůstane pravicová strana nadále široce rozkročená - a tudíž přijatelná i pro středové voliče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fr-mottl

proc my Cesi trpime ny vyznamnych mistech stale nejake burany

kolik uz jsem jich musel zazit, Lenart, Dubcek, Bilak, Husak a ted Topolanek.  Ale my prazaci  jsme takovi snasenlivy a myslime si, ze kdyz se dostane nejaky buran nahoru, tak ze se tim pozvedne celkova  uroven. Je to bohuzel omyl.

0/0
9.1.2007 19:38

Pason

měsíc to s nima vydržíme

0/0
9.1.2007 19:31

j@ck

-

mirek topolánek má mou tichou podporu v boji s hradní omezeností a hloupostí [>-]

0/0
9.1.2007 14:16

petrucciani

Klaus a Topolánek bojují o vládu i o tvář ODS

Proc neustale novinari odSS deli na Topolankovce a Klausovce, proc je nedeli na mirne nahnedle a fasouny.;-)

0/0
9.1.2007 14:15

vmvanjan

Re: Klaus a Topolánek bojují o vládu i o tvář ODS

podobně se dělí paroubkovci a filipovci na narudlé-natvrdlé a komanče.:-/

0/0
9.1.2007 14:30

abysser

Nové dělení?

Nu dobrá, jakožto liberál se hlásím pochopitelně k topolánkovcům ;-D.. Kriste pane to jsou zase termíny. Klaus není senilný, ani hloupý, pouze je čím dál tím větší marketingový demagog a hraje na city občanů = paradoxně na city toho irokého průměru, který si bez Klause ani neutře zadek. Má to pan prezdinet dobře vymyšlené. Nicméně můj prezident to není - jim byl asi tak 4 měsíce, nž jsem diametrálně změnil názor.

0/0
9.1.2007 14:11

thorinos

Klaus = ŽÁBA NA PRAMENI

celou dobu o sobě tvrdí,jakej je pravičák,konzervativec a kdesi cosi,ale fakticky dělal středolevicovou bezkoncepční populistickou politiku.a kvůli jeho zasr.nému jájínkovství se odska nemůže změnit na pravicovou stranu.FCUK

0/0
9.1.2007 11:54

Ulrich

Re: Klaus = ŽÁBA NA PRAMENI

Ano, French Connection United Kingdom.

0/0
9.1.2007 12:05

Ulrich

Klaus je mimo

1. ODS nezelená. Její postoje vůbec nejsou ekologistické. Jen ustoupila Straně zelených v zájmu vytvoření koalice. To je naprosto jasné.

2. ČSSD je výrazně levicovější než Bursíkovi Zelení. Koalice či oposmlouva s Paroubkovými neokomunisty by znamenala mnohem zásadnější odklon od ideových principů ODS než koalice se Zelenými.

3. ODS za Klause dělala levicovější politiku než dnes. Byla to ona, kdo navrhnul a prosadil v parlamentu dnešní systém důchodů a sociálních dávek, který je základem sociálního státu.

4. Klaus je nemorální macchiavellista, a proto nesnáší Havla a idealisty z jeho okruhu. Cítí, že Zelení tuto skupinu do značné míry reprezentují. To u něj vyvolává návaly nenávisti, pro které se marně snaží konstruovat věrohodné ideové důvody.

0/0
9.1.2007 11:45

veeger_x

Re: Klaus je mimo

Ulrichu...? Žasnu. Takovej pohled bych tady nečekal. Tvůj názor - mimochodem skvělý - mi, bohužel, krutě schází v českých denících z pera těch rádoby zavedenejch a nekřesťansky placenej komentátorů, kteří mají pocit, že kdyby konečně o Klausovi řekli slušně a natvrdo pravdu, zřejmě by jim upadla prdel...

0/0
9.1.2007 12:08

DedecekHribecek

Re: Klaus je mimo

1. Zaplať pánbůh, že ods nezezelená. Dožít se doby kdy tady bude ODS mluvit a konat jako paní Kuchtová to opravdu nechci.

2. Dohoda s ČSSD není o tom aby spoli vládli. jedná se změnu volebnbího systému bez kterého tady nebude nic jiného než politický marazmus.

3. ODS za Klause nedělala levicovější poltiku. Jak jistě víte zákony jsou ne produktem ODS ale tehdejší koalice kde byla nejlevicovější a nejvíce "utiskovaná" KDU.

4. Klaus rozhodně není menorální. Má cit pro poltiku který mu mohou právě Havlovi pohrobvi jenom závidět. To jasně dokazuje fakt, že oni velicí Havlovi oblíbenci nemají daleko k nebytí. První kdo začal onu otevřenou poltickou nenávist byli právě Havlovi lidé sarajevskými událostmi.

0/0
9.1.2007 12:29

Ulrich

Re: Re: Klaus je mimo

1. Takže se shodneme na tom, že se zelenáním ODS nemá Klaus pravdu.

2. Klaus evidentně prosazuje dohodu o vládě, ne o volebním systému. Koneckonců systém mohou ČSSD a ODS změnit i bez toho, že by společně vládly.

3. Ale dělala levicovější politiku, dělala. To je jen klišé, svalit veškeré levicové kroky té éry na démona Luxe. Naprosto nevěřím, že ten komplexní systém sociálního státu je důsledek vydírání ze strany lidovců.

4. Klaus je úspěšný politik, ale to není žádný důkaz jeho morálnosti. Spíše naopak. Jinak "Sarajevo" nebylo žádným komplotem Havla ani nokoho jiného. Šlo o důsledekk rozsáhlé korupce ve vládních kruzích. Samozřejmě je tu stále vážné podezření, že v tom byl sám Klaus namočen.

0/0
9.1.2007 13:15

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Klaus je mimo

1. Domluvili by jsme se na následujícím. ODS měla a má podle mne rozumný zelený program. Ono zelenání ODS chápu jako zelenou fundamnetalizaci styl Kuchtová. V tomto bych netvrdil, že Klaus nemá pravdu.

2. Dohoda o vládě je vlastně dohodou o zákonech které bude prosazovat! Vaše tvrzení že je mozné prosazovat zákony s jinou stranou než s partnerem ve vládě je velice ńehezké a nedůstojné seriózního poltika. Pro pavdoláskové poltiky to je ale jistě možné stejně jako pro ČSSD.

3. Klišé to není a kdo si opravdu pamatuje tak si bude pamatovat jak sociální lidovci byli. Vzpomeňte kupříkladu jakou byli brzdou při privatizaci bank společně s ČSSD a komunisty.

4. Na rozdíl od Vás si myslím, že nemorální poltici u nás odchází z poltické scény a nevydrží tak dlouho v poltickénm kolbišti. Proto úspěchy Klause chápu na rozdíl od Vás jako ocením jeho morální integrity v politickém životě. Sarajevo je pro mne hlavně Havlův podraz na ODS kdy ji nejmenoval do vlády a legalizace poltického turismu.

0/0
9.1.2007 14:16

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

1. Tak nevím. Říkáte, že ODS zelená ( "kuchtovatí" ) nebo že ne? Z vašich vyjádření mi není váš postoj jasný. Pokud říkáte, že ne, pak ovšem nesouhlasíte s Václavem Klausem....

2. Já jsem mluvil o něčem jiném. Klaus chce komplexní koalici mezi ODS a ČSSD, ne nějakou dohodu o překlenovací vládě a změně volebního systému. A taková koalice či oposmlouva je mnohem větší zradou ideových principů ODS než několik menších ústupků Zeleným. Jinak ODS má svoji představu reformy volebního systému ( navrát k Hagenbach - Bischoffově metodě přepočítání hlasů + bonus pro vítěze ) a ta bude mít zřejmě podporu celé trojkoalice. ČSSD se klidně může v této jediné otázce přidat a nemusí být kvůli tomu ve vládě.

3. Ano, lidovci se vymezovali v koalici levicovými tlaky. Ale vůbec není pravda, že by vytvořili ten sociální stát. To udělala ODS, stejně jako mnoho jiných levicových opatření. Např. bankovní socialismus ( údžba bezperspektivních podniků pomocí úvěrů státních bank na základě politické direktivy ).

0/0
9.1.2007 14:50

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

1. Zkuste si tu jedničku přečíst ještě jednou. Zelnění ve myslu Kuchtovatění vidím jako reálné nebezpečí a souhlasím s Klausem, že tudy cesta nevede.

2. Proč si myslíte, že Klaus chce koalici mezi ODS a ČSSD? Já takto jeho výroky nevnímám a historie mi dává zapravdu.

3. Nemáte pravdu. Sociální stát tady vytvořil bolševik. ODS zaváděla pravicové reformy a to tak jak ji to dovolila levicove se vymezující KDU. Všechno co jste uvedl jako nešvary bylo vytvořena za bolševika a lidovci tuto trnasformaci brzdili. 

0/0
9.1.2007 15:27

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

1. Tak to mi nezbývá než se vrátit na začátek. Tvrdím, že ústupky straně Zelených v oblasti ekologie neznamenají pronikání ekologismu do ideologie ODS a jsou mnohem menším slevením z programových priorit než dohoda s ČSSD, která by nutně znamenala opuštění všech myšlenek na reformy.

2. Od voleb je celou dobu jasné, že ČSSD nechce jít do opozice. Evidentně usiluje o takovou dohodu s ODS, která by zablokovala pravicové reformy a umožnila Paroubkovi kontrolu nad bezpečnostními složkami. Pokud tedy Klaus hovoří o dohodě mezi ODS a ČSSD, musí mít nutně na mysli koalici nebo oposmlouvu.

3. ODS musela na začátku své vlády likvidovat některé pozůstatky komunistického systému. A to také udělala. Ovšem tak, že zavedla jen jiný, trošku západnější typ socialismu. Sám Klaus po přijetí zákonů o důchodovém pojištění ( 155/1995 Sb. ) a o státní sociální podpoře ( 117/1995 Sb. ) prohlásil, že nutné reformy jsou ukončeny a že je všechno ideálně nastaveno...

0/0
9.1.2007 16:25

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

1. To jste nezaregistroval co paní Kuchtová prohlásila do zahraničních médiíí. To jste nezanamenal, že ministr zahraničí bude zelený a navíc prakticky rakušan. Je to pomalé vkrádání onoho zeleného fundamentalizmu. V tom má Klaus pravdu. Dohoda s ČSSD je něco jiného to sem netahejte.

2. Paroubek zmínil úřednickou vládu. Pro mne je jediné rozumné řešení změna volebního systému a předčasné volby. Koalice ČSSD a ODS je které zmiňujete jenom Vy.

3.ODS musela od základu představovat komunistický systém. Nikoliv jenom nějaké pozůstatky jak píšete. Mohla udělat jenom to co ji dovolila levicovější KDU. Ano ohledně důchodového pojištění a sociální podpory to byla pravda. jenomže tehdy byla vyšší porodnost a nižšší sociální dávky. To se změnilo díky obyvatelům a sypáním dalších peněz do socálního systému. je potřeba další reformy která neyla potřeba v oněch letech kdy Klaus řekl co řekl. To je vývoj a všho dočasu.

0/0
9.1.2007 17:05

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

1. Paní Kuchtová může prohlašovat, co chce. Její prohlášení nemají nejmenší vliv na program ODS. A o to tady jde. Zelená je paní Kuchtová, ne ODS. Navíc tato ministryně nemluví ani za SZ. Martin Bursík popřel její slova o záměru Zelených prosazovat zastavení Temelína. Pokud jde o Schwarzenberga, je to podle mě velmi umírněný člověk a vůbec si nemyslím, že by usiloval např. o zrušení jaderné energetiky u nás.

2. Kdo mluví o dohodě mezoio ČSSD a ODS, musí vědět, že nemůže jít o nepolitickou či neutrální vládu. Je totiž do očí bijící realitou, že ČSSD takový kabinet nechce. A ani to není možné. Udržovací vláda by totiž v podstatě splnila základní předvolební slib ČSSD - nechat vše tak, jak to je. Jinak je velmi nepravděpodobné, že by se ODS a ČSSD dohodly na změnách volebního systému. Myslím, že předáci těch dvou stran mají v tomto směru hodně odlišné představy.

3. Systém důchodů a sociálních dávek je ze své podstaty socialistický bez ohledu na momentální rozpočtovou bilanci. 

0/0
9.1.2007 18:27

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

4. Politici u nás odchází tehdy, pokud se zásadně znelíbí veřejnosti. A ani to vždy nemusí být pravda. Ovšem obliba a morálka jsou dvě různé věci. Existují přece parlamentní politické strany, které získávají hlasy právě proto, že glorifikují krádeže a vraždy

Václav Klaus učinil ODS nepřijatelnou pro většinu veřejnosti. Proto zůstala v opozici po volbách v roce 1998 a 2002. Klausovo proniknutí do prezidentského křesla je možná výsledkem jeho politického mistrovství, ale ne důkazem jeho morálnosti. Ze všeho nejvíce to byl důsledek rozkolu v ČSSD.

Jaký Havlův podraz? Klaus sám podal demisi.... A vláda, která poté vládla, byla překlenovací, úřednická. Shodla se na ní celá politická scéna s výjimkou ODS, což je demokratické.

0/0
9.1.2007 15:04

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

Obliba a morálka nejsou ale dvě protichůdné věci. Oblíbení jsou ti morální poltici. Neberte morálku absolutně.

Klaus neučinil ODS nepřijatelnou. ODS byla nečistě financována a za to zaplatila včetně Klause svoji cenu.

Klaus je pro mne poltickou morální osobností. Chcete snad tvrdit, že politici volí lidi nehledě na jejich morální profily? I když si nedělám o polticích iluze tak přesto tvrdí,. že tak hloupí aby zvolili nemoráního člověka nejsou.

Havlův podraz byl v tom, že udělal poltickou vládu kterou nazval úřednickou. navolil tam všechny strany mimo ODS a KSČM. Shodli se na ni lidé kteří byli zvoleni za ODS a nemorálně si ponechali mandáty i když z ODS vystoupili. Neříkejte mi, že Havel byl tak hloupý, že si toto neuvědomil. Byl to podvod a pomsta nepříteli.

0/0
9.1.2007 15:43

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

Tedy morální je to, co se lidem líbí? Netušil jsem, že by to někdo mohl myslet vážně. Každému se totiž líbí něco trošku jiného. Třeba nacitům vraždění Židů, komunistům kradení atd... To je taky morální? Opravdu?

Klaus vzal ODS svojí nadutostí, arogancí a podílem na vytvoření korupční image strany hodně voličů. To mi věřte. To byl hlavní důvod, proč ODS už pak pod Klausovým vedením nedokázala vyhrát volby. Jeho soba je jednou z příčin, proč ČSSD zvítězila ve volbách v roce 2002.

Pro mě je Klaus egomaniak vážně podezřelý z braní obrovských úplatků v souvislosti s privatizací. Nevzpomínám si ani na jednu situaci, kdy by v jeho jednání byl nějaký výrazný étos.

Lidé jsou schopni zvolit absolutní zločince ( Hitler, Gottwald ). Zvolení či nezvolení proto není důkaz morálnosti či nemorálnosti.

Václav Havel nikoho nepodrazil. Dal snad někomu nějaký slib v ohledně přechodné vlády? Jen porušení slibu je totiž podraz. A Tošovského vláda byla udržovací, neideologická a nestranická.

0/0
9.1.2007 18:02

Tocon

Re: Re: Klaus je mimo

2. Politicky marasmus tu mame ted. Kdyby se pred poslednimi volbami do snemovny nemenil volebni system (byly posileny vetsinove prvky), mohla dnes 3koalice davno a pohodlne vladnout s podporou 104 poslancu.

Vetsinovy system (ktery zrejme preferujes) lze sice stale jeste oznacit za demokraticky, ale mene nez pomerny, protoze pomerny system mnohem lepe odrazi ruznost nazoru ve spolecnosti. Vetsinovy system by byl projevem arogance velkych stran vuci vsem ostatnim. To je mnohem vetsi marasmus. :-(

0/0
9.1.2007 14:11

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Klaus je mimo

Nikoliv pro mne je poltický marasmus ono  neustále domlouvání se aby byla vláda. Čachrování s poslanci. nemožnost vyloučit kupříkladu ožralu protože po něm opozice skočí a bude s ním vládnout. To jsou tipické vlastnosti poměrného volebního systému.

Kdyby byl opravdu realizován systém který měl být realizován tak ODS bez problémů dala dohromady vládu. Jenomže pár pravdoláskových trumberů ve snaze se zachránit na poltické mapě napadalo celý systém a výsledek je takový jaký je.

Vám se líbí, že u nás není jasná poltická zodpovědnost. Vládne několik stran které se pak jenom vzájemně obviňují kdo může za to či ono.

Většinový systém je tím nejdemokratičtějším. jsou zvoleny ne strany ale lidé. To omezuje moc poltických sektertariátů a k větší demokracii. Před tím než se pustíte do debaty o systému tak si nejdřív zjistěte jak vlastně funguje.

Rv

0/0
9.1.2007 14:24

Tocon

Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

Za cachrovani s poslanci atp. nemuze volebni system, ale to, cemu se nemozne rika "politicka kultura".

Moc sekretariatu - to je debata spise o vnitrostranicke demokracii.

To, ze vladne nekolik stran, neni nutne spatne. Nuti je to domluvit se na spolecnem programu, coz muze byt (krome nepopiratelnych komplikaci) ochrana pred extremistickymi ulety. To, ze strany jsou nuceny spolupracovat (nikoli valcovat vsechny ostatni) povazuji za jednoznacne pozitivni hodnotu, ktera prevazuje nektere prakticke nevyhodny pomerneho systemu.

Ale nejsem pro zruseni vetsinoveho systemu - myslim, ze je naprosto spravne, ze senat je volen vetsinove. Opet - proto, ze jsou tak zajisteny jine vysledky nez ve snemovne, a vznika tedy dalsi demokraticka pojistka.

0/0
9.1.2007 14:34

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

Nemáte pravdu poměrný systén je zodpovědný za to, že nemáme jasného vítěze. Díky tomu má každý poslanec nevyčíslitelnou cenu a proto také po ožralovi Kottovi socialisté skočili.

Nikoliv moc sekteretariátů je dána volebním systémem protože kdo není ve straně tak nemá šanci se proti velikým stranaám v poměrném systému prosadit. Strany tudíž jejich sekretariáty určují pořadí na kandidátkách!

Je to špatné protože nikdo nemá jasnou zodpovědnost. Ochrana proti extremizmu je jenom odůvodnění proč slabé strany chtějí poměrný systém. přeci vám neřeknou na rovinu, že chtějí poměrný systém protože jinak by neuspěly!

Senát není ve skutečnosti volen většinově. Do senátu jsou ve skutečnosti voleni ti co nejméně vadí. To je takový pseudovětšinový systém. Senát není pojistka. pokud mne pamě´t neklame tak nás nikdy nepojistil. je to drahé skladište politiků.

0/0
9.1.2007 15:34

Tocon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

A. Ani většinový systém není zárukou jasného vítěze. Teoreticky by mohl také nastat pat - jen by byl mezi nebo třemi stranami, ne pěti. Jednodušším řešením by byl např. lichý počet poslanců.

B. Pokud by existovala vnitrostranická demokracie, byla by moc sekretariátů omezena. To je vnitrni veci kazde strany, jak tvori kandidatky.

C. Zrejme vam vadi, ze spolu musi politici mluvit, misto aby bez ohledu na ostatni provadeli svuj program. Ano, taky me stve, ze reformy se stale oddaluji, ale myslím, že ignorovat nazory cca 20-30 % volicu (coz neni zanedbatelna mensina), kteri voli male strany, by byla cira arogance. Ale na tom se asi neshodneme.

D. Budme radi, ze Paroubek neni Hitler a ze neziskal (demokraticky!) vetsinu. Pak bychom byli za senat vdecni (jen by to chtelo mu trochu posilit pravomoce). Proste - to, ze zatim nebyl az tolik potreba, neni argument proti nemu. Hasici pristroj taky nevyhodite jen proto, ze jste ho v poslednich 10 letech nepouzil.

0/0
9.1.2007 15:51

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

A. není ale všechny země které nají většinový volební systém mají stabilní vlády to je neoddiskutovatelný fakt.

B. To je nesmysl. Neviděl jsem člověka v poltice netoužícího po moci.odvolávání se na na demokracii je nesmysl protože ta je všude. Nikdo a nikde se dobrovolně nevzdá moci. Proto pléduji za omezení moci sekretariátů tímto systémem. nebuďte naivní.

C Haha a Vy si snad myslíte, že ve silné vládě s polu poltici nemluví. Tam právě o hodně více musí stranické sekterariáty a politici spolu hovořit protože jinak populární poltik půjde ke konkurenci a strana stratí hlasy jeho voličů.

D Nestrašte Hitlerem na rozdíl od Vás věřím v pevnost demokracie. Nadruhou stranu ani poměrný systém není takovouto pojistkou. Vzúpoměňte jak u nás poměrně zvítežili komunisté.

0/0
9.1.2007 17:14

Tocon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus je mimo

A. Ne vzdy. Ale i kdyby, jde o to, jestli tato "stabilita" stoji za to, ze tuto vladu zvoli pouze mensina volicu.

B. Snaha zmenit nejakym "vnejsim zasahem" moralku politiku je podle me zcestna. (Naopak, "vetsinove" zvoleni politici by mohli byt jeste arogantnejsi, protoze by se citili se silnejsi v kramflecich.) Reseni vidim jinde: Demokraticky smyslejici volic si spise zvoli demokraticky fungujici stranu. Je to tezsi, ale dlouhodobe lepsi cesta. Neverim na instatntni reseni slozitych otazek. Nejsem naivni.

C. Samozrejme, ze v takove vlade spolu politici mluvi, ale mluvi jen "se svymi". Prunik ruznych programu bude spise vyhovovat vetsine obcanu, nez program jedne strany. Prave to, ze strany museji hledat konstruktivni kompromis, podle me politiku kultivuje a vraci ji na rovinu vecne diskuse.

D. Demokracie (na rozdil od diktatury) je z principu krehka a  zneuzitelna. Jinak to neni demokracie.

1948: Prave pred tim jsem varoval. Proto je dobre mit senat (a posilit jeho pravomoce).

0/0
9.1.2007 17:31

cerrt

tak flakaci,

mejdan skoncil, hajdy do prace !

0/0
9.1.2007 11:31

1_130_202_135

Re: tak flakaci,

A nepočkáme už na vyjádření důvěry?

0/0
9.1.2007 11:32

5alfa

Re: Re: tak flakaci,

Nevím, zda čekat až na vyjádření, důvěry. Kdo ví, kdy ji nějaká naše vládá dostane...

Já bych počkal tedy 30 dnů na "vyjádřování" důvěry a těším se až ji Topolánek nezíská a nebo ji získá a konstruktivní Zemanovi poslanci budou v čestné opozici, ale nepodpoří jediný zákon z Mo(u)dré šance - jak Miloš v neděli poznamenal.

Takže hodně štěstí pane premiére...

0/0
9.1.2007 11:38

1_130_202_135

Nemluv o tom, co děláš, nevíš, kdo tě poslouchá.

Naší vesnicí tato vláda neprojde!

0/0
9.1.2007 11:29

chrtil

hmmmm

je to jenom prozatimní vláda, teď můžeme očekávat výstřel z křižníku primátor Dittrich :-)

0/0
9.1.2007 11:28

nnattalli

no neni to p®del?

;-D;-D;-D

0/0
9.1.2007 11:27

plastovalahev

Re: no neni to p®del?

myslíš tuhle ? (Y) 

0/0
9.1.2007 11:36

pleoner

Ještě že má imunitu

Pan prezident je určitě rád, že má imunitu, a mohl se tak otevřeně přiznat, že před lety jeho ODS zkorumpovalo Teplíka.

0/0
9.1.2007 11:27

madqwert

12:30 Paroub na CT24

Na jmenování vlády bude reagovat tisková konference ČSSD. Předseda Jiří Paroubek a poslankyně Anna Čurdová také zhodnotí dosavadní výsledky končící vlády a část konference věnují problematice antidiskriminačního zákona. ČT24 nabídne záznam brífinku v rámci prvního Studia ČT24 ve 12:30, poté obsah konference zhodnotí moderátor s hostem.

0/0
9.1.2007 11:22

ŠachMat

Re: 12:30 Paroub na CT24

Jo tak na to se tesim.

0/0
9.1.2007 11:23

chamomil

Re: 12:30 Paroub na CT24

... moderátor a host se poblijí

0/0
9.1.2007 11:23

madqwert

Re: Re: 12:30 Paroub na CT24

to by tam musel byt david borek ;-D

0/0
9.1.2007 11:24

chamomil

Re: Re: Re: 12:30 Paroub na CT24

... a to jsi ty?

0/0
9.1.2007 11:25

madqwert

Re: Re: Re: Re: 12:30 Paroub na CT24

ne ;-D

0/0
9.1.2007 11:26

eman3

Re: 12:30 Paroub na CT24

;-D;-DParoubek a tisková konference;-D;-D, že raději nejede někam na jachtu:-P

0/0
9.1.2007 11:23

PK66

Re: 12:30 Paroub na CT24

co má kuva Jyrka co hodnotit? stínovou vládu? to budou taky jmenovat nový stíny? 8-o

0/0
9.1.2007 11:24

chamomil

Re: Re: 12:30 Paroub na CT24

... stíny katedráááááál ....;-D

0/0
9.1.2007 11:25

eman3

Re: Re: Re: 12:30 Paroub na CT24

;-D

0/0
9.1.2007 11:26

sir Humprey

Re: 12:30 Paroub na CT24

pokud využije demence Kuchtové

může nasbírat hodně bodíků:-/

0/0
9.1.2007 11:26

5alfa

Re: Re: 12:30 Paroub na CT24

Pokud zavře Temelím, mohli by poslanci vyrábět energii na šlapacích kolech, aby si to odpracovali...

Co proboha ta ministryně provede vě věcech, které patří do jejích pravomocí, pokud se jako MiŠkol plete k Temelínu?

0/0
9.1.2007 11:41

Vosta Jindra

Re: 12:30 Paroub na CT24

já bych to zhodnotil už teď. Je to prostě pokračování puče srovnatelného snad jen s rokem 1618...

0/0
9.1.2007 11:27

thom_yorke

Dnešní jmenovací akt nás může k tomuto cíli

přiblížit ;-D;-D

0/0
9.1.2007 11:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.