Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelená ministryně chce zavřít Temelín. Bursík je proti

Jaderná elektrárna Temelín rozdělila zelené. Podle kandidátky na ministryni školství Dany Kuchtové bude SZ prosazovat vypnutí elektrárny. Kuchtová, která proti Temelínu bojuje i za Jihočeské matky, to uvedla v rakouském tisku. Podle šéfa SZ Bursíka to ale není pravda, jen nedorozumění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

regulator

Politici by meli za svoje rozhodnuti...........

rucit i svym osobnim majetkem. V pripade  spatnych rozhodnuti  by propadl statu.

Nemecko je ,,nejakej`` hospodar, a atomove elektrarny rusit nebude,ted po vypadku ropy a zdrazeni plynu uz vubec ne. Zavislost na Rusku je osemetna vec. Ovsem  nase pani ministrine ,holt vidi dal......:-/..i v zahranicni politice??

Az si kazdej bude slapat ve sklepe stacionarni kolo,vyrabet proud na dynamo aby se jeho rodina v prvnim patre mohla divat na televizi...pak bude ouvej. Ovsem ekologii bude ucineno zadost!;-€

0/0
14.1.2007 19:01

Beranal

Re: Politici by meli za svoje rozhodnuti...........

Nejlepší pro ty zelené magory by byly nucené práce, do každé rodiny jednoho zeleného blázna aby poháněl ekologicky to dynamo nebo foukal do větrníku. :-) Já bych chtěl tu Kuchtovou ta by byla za měsíc jako Twiggy.

0/0
14.1.2007 21:08

celtic

Zelení většinou nejsou špatní....

viz. Bursík....a co se týče Kuchtové, tak to je něco podobného jako třeba Karas v KDU....tedy solitér....:-)

0/0
13.1.2007 22:22

barbudo

Re: Zelení většinou nejsou špatní....

... Bursík je šikula ... čórnul barák za 200 milionů a ještě si ho na státní útraty vymódil ...

0/0
13.1.2007 22:25

Ja su Kača Praskačova

Re: Re: Zelení většinou nejsou špatní....

To víš kdo umí, ten umí a ostatní jenom čumíme. No na každého jednou dojde. Zerzoun jeden protivný;-D

0/0
14.1.2007 7:26

belgian chocolate

a co Jaujau?

a co ta frajerka, co se pere ve vlaku s průvodčím?

0/0
14.1.2007 20:05

Beranal

Re: Zelení většinou nejsou špatní....

Rozdíl mezi Kuchtovou a Bursíkem je jen ten že Kuchtová hlásá to uzavření Temelína upřímě už teď kdežto  Bursík se v zájmu voličských preferencí přetvařuje ale v programu to zrušení jaderné energetiky má také. Bursík je daleko nebezpečnější a větší hnůj než ta Kuchtová protože on pomocí téhle přetvářky ty svoje extremisty dostal do parlamentu. ;-€

0/0
14.1.2007 21:11

barbudo

Pomalu dosluhují tepelné elektrárny ...

... po bolševicích ...

... kapitálisté by se měli zamyslet, kudy dál ...

... možná, že chybějící elektrárny nahradí takové sošné kuchty, točící klikami generátorů ...

0/0
13.1.2007 22:19

Ja su Kača Praskačova

A nebylo by lepší zavřít Kuchtku, bylo by to lacinější

:-P

0/0
13.1.2007 21:52

Hellmoon

nejblbější názor ekoteroristy

 Zrušíme el. energii.!

potom to k ničemu mít temelín, třeba by si z nás EU vzala příklad, jak se to nechá posrat. příklady na naší planetě jistě najdem (třeba křováci)a strana  zelených  to jistě využíje.:-©

info pro zelený: Jaderná energie je opravdu v současné době ta nejčistčí,  radši přemýšlejte o tom jak zrušit uhelné elektrárny a  nepodporujte nové , vodní el. zase omezují migraci ryb, solární je vám v noci k .. , větrné elektrárny ruší ptactvo atd. Až se zakousnete do naší legislavity a jistě vaše konta nacpaná z rakouských energ. společnotí tak věřte že budu ortodoxní rasista.(blbce nemam rád iteď)

0/0
13.1.2007 13:46

jadana

Zelená ministrině

Ta první je hloupá, druhá už pitomá a jak vidět, tak Kuchtová je taky učitelka...

0/0
12.1.2007 9:56

Hellmoon

Re: Zelená ministrině

škoda že jsem ji ve škole neměl, páč za její názory by zjistila co je to šikana

0/0
13.1.2007 13:48

BeDLa_B

to je ale napad

A budeme prez noc zase zhasinat, ze.. Jaderna elektrarna je sice hnusny kus betonu, ktery je (ciste teoreticky) nebezpecny, ale je to jedina cesta k jakz takz ciste energii..rozhodne lepsi nez tepelny. A dost by me zajimalo, cimpak si pani zelena doma sviti..svickama asi ne.Dneska by to mozna jeste slo, ale za par let bude energie malo..sem zvedavy, jestli se nekdy podari odladit fuzni reaktor,a jak se postavi k tomu?.bude to stejna blbost..jezis fuzni to zni strasne nebezpecne...nebrat;-D

0/0
12.1.2007 9:14

jockee

Jsem pro!!!!

Souhlasím s návrhem Zelených na odstavení Temelína a zrušení všech tepelných elektráren. Když si to zaplatí, proč ne! Také ať počítají s tím,že většina lidí bude chtít mít "ekologickou elektřinu" stejně drahou jako teď tu "nezdravou". Samozřejmě že jsem pro to, aby nám ji Zelení zadotovali tak aby zdražení nebylo poznat. Při dnešních platech mají se co ohánět!!!!! Tak bořte a koukejte makat!!!

0/0
12.1.2007 2:24

tenisovejloket

možná

by mšli radši zavřít tu zelenou ministryni:-/

0/0
11.1.2007 13:47

fenix007

Re: možná

R^

0/0
11.1.2007 14:37

moderate

Re: možná

do blázince R^

0/0
11.1.2007 18:27

BeDLa_B

Re: možná

R^R^R^

0/0
12.1.2007 9:09

houff

Zelení neví co chtějí

Tak jadernou energii né. Raději obnovitelné zdroje. Jako např. energie větru, ale pozor bez větrných elektráren. Ledaže by byly v podzemí kde pravda sice tolik nefouká, ale nebudou zase narušovat krajinný ráz a negativně ovlivňovat migrační trasy ptactva. A nebo energie z vody. Ovšem samozřejmě bez megalomanských vodních děl, která tak zásadním způsobem ohrožují stabilitu významného krajinného prvku - vodního toku. Ideální by byla soukromá elektrárnička v okapovém svodu na každém domečku, posílená dalším megawatovým výkonem bioplynu ze septiku. Mají ti zelení reálnou představu o stávající spotřebě energie a o reálném stupni poznání a vývoje dosažitelných technologií na využití alternativních zdrojů?

0/0
11.1.2007 12:22

brhlik2

Re: Zelení neví co chtějí

1) Zelení nemají v programu okamžité zrušení všech uhelných a jaderných elektráren v Česku. Pouze nechtějí stavět nové elektrárny, v krajním případě pak podporují zrušení Temelína.

2) Ať mi nikdo netvrdí, že nejsou možné úspory elektřiny a spotřeba bude dále růst. Počet obyvatel v Česku skoro nepřibývá, a tak nevidím důvod, proč by měla růst spotřeba elektřiny. Navíc mám pocit, že se elektřinou dost plýtvá (např. energeticky náročné klimatizace, nesmyslné svícení v noci kvůli kterému ve městech skoro nejsou vidět hvězdy). Proč se tolik plýtvá? Protože elektřina je zatím příliš levná. Zrušíme-li Temelín, bude tady větší ekonomická motivace pro rozvoj alternativních zdrojů a úspory energie.

0/0
11.1.2007 13:20

Ruger

TAk popiš ty další zdroje !

;-DAle respektuj při tom druhou větou termodynamickou.

Jo a tvé slavné tepelné elektrárny  spalující severočeské uhlí pustí do ovzduší nesrovnatelně víc radioaktivity než milión Temelínů (koneckonců domky šumperáky postavené z tvárníc , na něž se použil elektrárenský - severočerský popílek ti dají nakoupit dávku, jako bys bydlel ve sluji v Jáchymově!)

0/0
11.1.2007 13:45

brhlik2

Další zdroje jsou

1) biomasa, např. v elektrárnách se dá spalovat obilí pro které dnes často zemědělci nenacházejí odbyt

2) solární panely - jednak pro ohřev vody a také fotovoltaické články pro výrobu elektřiny. Pokud by se umístily na střechy všech budov v Česku, předpokládám, že se tím získá významný energetický zdroj.

3) větrné elektrárny. Třeba v Německu už teď pochází několik procent vyrobené elektřiny z větrných elektráren. Je pravda, že v Čechách nefouká tolik jako v Německu, ale 1-2% na celkové výrobě energie vidím jako reálné.

4) Kromě nových zdrojů  mají význam i úspory energie. Stále mě nikdo nepřesvědčil, že by byl důvod pro další růst spotřeby.

A ještě k tomu radioaktivnímu popílku z hnědého uhlí: Netvrdím, že radioaktivita v okolí Temelína bude vyšší než v Mostecké pánvi (pokud Temelín nevybuchne). Ale je tady téměř nerozložitelný jaderný odpad. Dovolím si tvrdit, že jaderný odpad, pokud se dostane na povrch, je o dost nebezpečnější než radioaktivní popílek z hnědého uhlí.

0/0
11.1.2007 14:17

Phanosh

Re: Další zdroje jsou

1) Spalováním biomasy dochází k úbytku organických látek v půdách a k jejich degradaci. Ve vztahu k čistotě ovzduší je to totéž jako hnědé uhlí a není v tom žádný rozdíl.2) Základní požadavky jsou: a) Nezávislost na ročním období. b) Nezávislost na počasí. c) Nezávislost na denní době. d) Nepřetržitý provoz. e) Regulovatelnost. Co z toho solární panely splňují? Takový zdroj energie je k nepotřebě!

3) Větrné elektrárny jsou pouhý podvod. Energie z nich se vykupuje za trojnásobek tržní ceny, což je okrádání odběratelů i daňových poplatníků. I přesto s v Německu stává, že provozovatel nechá větrné elektrárny stát, protože dotace od státu jsou výnosnější než jejich provoz! Jsou hlučné. Hyzdí krajinu. Snižují hodnoty pozemků. Nesplňují ani jeden požadavek z bodu 2.

4) 95% energie spotřebuje průmysl. Žádný dobrý podnikatel jistě neplýtvá prostředky. A těch 5% bych domácnostem fakt nechal...

5) Temelín z principu nemůže vybouchnout. Jaderný odpad se nerozptyluje po krajině.

0/0
12.1.2007 2:07

Karboxyl

Re: Další zdroje jsou

Chlape, vždyť ty víš o jaderné energetice kulový! Každý tvůj příspěvek obsahuje aspoň jeden nesmysl. Bohužel jseš v  zajetí dogmatických argumentů odpůrců jaderné energie, ale z naprosté většiny jsou zcestné a to právě díky tomu, že většina odpůrců o jaderné enregetice prakticky nic neví.

Doporučuji si o tom něco nastudovat, pokud možno literaturu ne z okruhu Jihočeských matek a podobných demagogických organizací.

0/0
12.1.2007 2:40

regulator

Re: Zelení neví co chtějí

;-D;-DR^R^

0/0
14.1.2007 19:06

verdon

Jihočeské matrony

...v předvolební kampani v TV Kuchtová na dotaz, zdali jsou Jč.matky financované i z Rakouska, rozpačitě odpověděla, že dostávají peníze od různých organizací!!!  (To jméno je příznačné, líbila by se mi modifikace na Kuhtová, od německého ("rakouského") die Kuh.

0/0
11.1.2007 11:52

gagaryn

Re: Jihočeské matrony

Je to taková naše laňka.:-)

0/0
11.1.2007 12:13

verdon

Jihočeské matrony

...v předvolební kampani v TV Kuchtová na dotaz, zdali jsou Jč.matky financované i z Rakouska, rozpačitě odpověděla, že dostávají peníze od různých organizací!!!  (To jméno je příznačné, líbila by se mi modifikace na Kuhtová, od německého ("rakouského") die Kuh.

0/0
11.1.2007 11:46

zberanek

??

Zelená ministrině si plně neuvědomuje, že většina oličů je proti tomuto rozhodnutí. Ukazuje se, jak je Topolánek krátkozraký, když nabídne významnou funkci i lidem, mírně řečeno neinformovaným.

0/0
11.1.2007 8:01

Ruger

Ještě , že jí máme! KUCHTA je skvělá! Společně s JAcques AUU AUU jauvajs

tvoří výborné duo!

A vzhledem k tomu, že  budeme možná brzy opět volit je naprosto ideální, aby Kuchta v médiích byla skutečně co nejvíce.;-D

0/0
11.1.2007 3:08

153624

dojnice od Temelína

Je to dojnice od Temelína.Já myslel,že ministr školství řeší školství+sport a nes#ere se do něčeho,co mu nepřísluší.By ji měli připoutat k tomu plotu u Temelína a děti by se mohly jezdit dívat,jak vypadá živá kráva.Stejně ji většina neviděla;-D

0/0
10.1.2007 20:01

Beranal

Bursík je proti ???

Dle vyjádření je Bursík sice proti ale vyloženě jen a jen z pokrytectví, on to nechce požadovat v tomto volebním období ale až v dalším. Jinak by si voliči zelených měli uvědomit že jaderná energetika je jediný ekologický zdroj navíc takový který nám zajišťuje nezávislost na těch různých nejistých dodavatelích a dnes představuje 30% vyrobené elektřiny. Dle Bursíka bychom se tohoto měli zřeknou a spoléhat se na dovoz někde z Ukrajiny, toto snad po nás může žádat jenom nějaký nepřátelský zahraniční agent kterým je evidentně Kuchtová, že by Bursík také dostával peníze z Rakouska ???, moc bych se nedivil. Zelené je potřeba nevolit tam bych souhlasil i s tím nelidským musulmanským kamenováním.

0/0
10.1.2007 19:38

antichipka

odpad

Než se věčně na tak malém úzení, jakým jsme dožadovat místa, kam odložit x let nerozložitelnou hlušinu jaderného odpadu, otravovat s tím občany malých vesnic, a komu by se to také líbilo, že?, pak je možná lepší, když Temelín prostě nebude. Ale měl přemýšlet už ten blbec, co ji stavěl, kam teda dáme odpad. Kvůli Rakousku bych pochopitelně nezastavovala nic. Ani kvůli hrozbám. Těm se dá předcházet přísnými kontrolami a audity.

0/0
10.1.2007 19:28

brhlik2

Re: odpad

Souhlasím. A navíc jaderní experti jako naschvál vybírají pro uložení odpadu území, kde je dosud zachovalá příroda a krajina. Nechápu, proč se většina diskutujících tolik zastává obludné temelínské elektrárny, která je vidět snad ze všech jihočeských kopců. Co se stane, když zruší Temelín? Maximálně trochu zdraží elektřina. Osobně mnohem radši zaplatím o něco víc za elektřinu, než abych zamořoval českou krajinu nerozložitelným jaderným odpadem.

Postoj zelených k Temelínu podporuji. Ale neměli by zapomenout, že česká příroda je ohrožená i na dalších místech: jezy na dolním Labi a další nesmyslné přehrady, dálnice D3 přes Posázaví, nekontrolované rozrůstání měst do okolní krajiny... To jsou podle mě ještě větší hrozby pro českou přírodu a krajinu, než jaderný odpad z Temelína.

0/0
11.1.2007 12:17

95 MPH fastball

Re: Re: odpad

Aha, takže pán by radši uhelné elektrárny! :-P

0/0
11.1.2007 12:43

pehlad

Kolik za tento blábol ta baba dostala????

Zřejmě je tato ženská trochu mimo a měla by se držet zájmů republiky a ne zájmů skupiny rakušáků kteří rádi protestují.(Y)

0/0
10.1.2007 18:43

Kacenkin1

krásná diskuze....souhlasím s převažujícím názorem,ale

rád jen připomenu, že i v rakousku není celý národ proti JE... v rakousku je proti JE jen malá skupina dobře řízených a financovaných pomatenců....takže nehažme celé rakousko do jedné žumpy....

0/0
10.1.2007 14:51

Helena1

Re: krásná diskuze....souhlasím s převažujícím názorem,ale

...taky měli jen malou dobře řízenou skupinku fašistů a jak to dopadlo...měli by si rakušáci ten bolavej vřed na svém národě a území už konečně vyřešit...

0/0
10.1.2007 22:00

sluncevsobe

Zachovejte klid!

Paní Kuchtová si bude muset přwedevším srovnat myšlenky, za koho vlastně kope. Jestli se k tomuhle nedopracuje, pak já (volič strany zelených) od nich dávám ruce pryč. Podpořte ekologii, kterou hlásáte! Kolektory, likvidace odpadů, zákaz dovozu svinstva z Německa a odjinud, snad i tepelná čerpadla s prokazatelnou úsporou energie apod. Ale nechte Temelín Temelínem, pokud výše nastíněná proces nebude mít zelenou u vlády, poslanců a přededvším u řadových voličů! Protože pak máte šanci  na další zvolení a možnost realizovat do budoucna svůj program. JInak skončíte na smetišti dějin a to bych já velmi nerad. Takže uberte na razantní rétorice! A paní Kuchtové bych doporučil, aby hodně přemýšlela, co především tato republika potřebuje! A podle toho mluvila a především jednala![>-]

0/0
10.1.2007 14:25

Correction

Re: Zachovejte klid!

Paní K. je dobře podporována (rozumněj placena) rakouskými šašky;-) Ty Jihočeské matky, to je celé takový spolek ...

0/0
10.1.2007 14:30

cichon

Re: Zachovejte klid!

Ja volic zelenych priste nedam svuj hlas, pokud bude tato strana podporovat zavadnou ekoteroristickou politiku kterou si nemuze dovolit pokud chce byt i v pristim parlamentu. Osobne tato pani ucitelka s peknym domem za rakouske penize byla hlavnim argumentem proc SZ nevolit pro mne i mnoho mych pratel. Jen za vysloveni teto myslenky o temelinu by mela jit z kola ven. Howgh.

0/0
10.1.2007 14:45

Helena1

Re: Re: Zachovejte klid!

souhlas

0/0
10.1.2007 22:01

tojesnadfuk

Kuchtová - příště raději mlč, děláš všem chytrým ženám ostudu

Paní Kuchtová by se měla vrátit zpátky na strom. A neotravovat zelenými kecy národ. Navíc je to nahrávka na smeč úchylným sousedům z Rakous, kteří u něj neustále stávkují. Přála bych jí žít ve smradu a dýmu z elektráren na uhlí.

0/0
10.1.2007 13:55

juventus

SZ je banda tupcu a pakaz

ktera jeste vice zahnojuje nasi politickou scenu. Rika se, ze kazdy stat ma vladu, jakou si zaslouzi a v nasem pripade to souhlasi. Samotne prohlaseni vlady o nevystavbe dalsich bloku resp. jadernych elektraren je obrovska chyba a verim, ze to bude racionalne zvazeno a zmeneno. Energ. narocnost roste, za 15 let bude do EU dovazeno 70% energie a my chceme jeste zavirat resp. nestavet nejekologictejsi a co se dotyka provozu, hluku a umisteni nejvhodnejsi zdroj el. energie? Tohle opravdu mohou prohlasit pouze nestatotvorni politici. Zelenou pakaz v cele s Bursikem bych denne upozornoval, ze by nemeli jezdit automobily, letat letadly, svitit ci sledovat TV. Hnus, velebnostiRv

0/0
10.1.2007 13:24

daBmV

Re: SZ je banda tupcu a pakaz

zelenym na jadru vadi predevsim to, co by melo vadit kazdemu soudnemu cloveku: neni vyreseno kam s vyhorelym palivem. otazka bezpenosti je diskutabilni, ekologicka zatez pri chodu jaderky je minimalni, ale porad je tu ten radioaktivni odpad... :-/

0/0
11.1.2007 12:17

semelik

Kouzelně se nám tahle Jihočeská matka odkopala u Jana Krause

Třetinu času se půvabně chichotala (asi jako pětiletá holčička), po zbytek doby z ní padaly tak neuvěřitelný hovadiny, že se to snad ani nedá zopakovat (zavřeme-li Temelín a zdražíme uhlí, všichni budou topit dřevem, které v důsledku toho zlevní). Myslel jsem, že po takovém vystoupení se ukryje hluboko pod zem, ale jak vidět usoudila že má na post ministryně. Pámbu s námi a zlé pryč!!!

0/0
10.1.2007 13:14

astatic

Re: Kouzelně se nám tahle Jihočeská matka odkopala u Jana Krause

Přesně tak... viděl jsem to... Všichni budou topit dřevem... Jasně, celá sídliště můžou skončit jako Chánov - bez dveří a oken :-)

A ti co bydlí v baráčku budou taky topit dřevem, vždyť se zlevní.. Kua, Zelení a káceli by lesy...

Proboha... jak může být takový tele šéfkou ministerstva.

0/0
11.1.2007 4:21

daBmV

Re: Re: Kouzelně se nám tahle Jihočeská matka odkopala u Jana Krause

je dobre si uvedomit, ze stromy jsou obnovitelne, narozdil od uhli. jinak je to samozrejme utopie, tolik dreva na svete neni.

0/0
11.1.2007 12:14

Sherak

Vypnete Kuchtu, ne Temelin!

[>-]

0/0
10.1.2007 10:19

MrKoko

Re: Vypnete Kuchtu, ne Temelin!

Prosim,prosim, aspon uz vyhodte z clanku tu jeji fotku, nebo kvuli ty krave rozkopu svoje krasny LCD!!!!

0/0
10.1.2007 12:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.