Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus v Týdnu: Spojenectví ODS a zelených je nešťastné

Spojenectví mezi ODS a Stranou zelených považuje prezident Václav Klaus za "neuvěřitelně nešťastné". Řekl to v rozhovoru pro časopis Týden. Pro hlavu státu stojí zelení na "absolutně druhé straně jakési ideologické bariéry".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

Klaune a hodně tě sere....

že je ve vládě Bursík a ne Paroubek...?;-D

0/0
9.1.2007 6:55

Tryskomys Muf

Klausi

Klausi, tahni uz do prd/ele !! :-©:-©:-©

0/0
8.1.2007 23:25

Kewl

volební výsledky

To, co volební výsledky ukázaly především, je snadnost, s jakou lze manipulovat s voliči - stačí dlouhodobá nátlaková mediální kampaň na téma "podívejte se se, jak jsou ti druzí zlí"... Vzhledem k úspěchu této strategie se obáváím, že se s ní budeme ještě pár volebních období setkávat.

0/0
8.1.2007 19:04

beda venerabilis

"Ideologii zelených lze podle něj označit za levicovou a lze tvrdit, že pravolevé schéma přetrvává."

Nejzelenějším kusem Evropy je Bavorsko a tamní "zelený" režim stojí na konzervativních sedlácích - voličích CSU. Ale jinak pravolevé spektrum přetrvává.

0/0
8.1.2007 18:39

trojuhelník

Rakousko

za 15 dohodnuta velká koalice, kam se hrabou na Mirina a jeho sektu

0/0
8.1.2007 18:13

Podloženej Paroubek

Spojenectví ODS a zelených je nešťastné

zatímco spojenectví ods s čssd je šťastné?

;-D;-D;-Dsměšnej senilní stařík...

0/0
8.1.2007 17:52

eidos

Re: Spojenectví ODS a zelených je nešťastné

Napocitej do deseti a zamysli se....

viz

(cotijepotom, mail, 08.01.2007 16:05 ) vlákno | reagovat

se zelenými koalice nemá smysl ... vždyť oni si dohodnou program ale nemají většinu. S ČSSD by byla většina a navíc by se otevíraly cesty ke změně systému ;-)

0/0
8.1.2007 18:03

99,5

Topolánek už

začíná být paranoidní jako Paroubek. Pojem "politická" korupce je něco jíiného než korupce ve smyslu trestného činu.

0/0
8.1.2007 16:38

BUFFALO_CZ

Re: Topolánek už

a myslíš že korupce třeba železa je trestný čín ? :))

0/0
8.1.2007 17:26

beda venerabilis

Re: Topolánek už

Asi jako máslo a pomazánkové máslo (bez tutku). Nebo atentát a "sarajevský atentát". O občanské studené válce nemluvě.

Myslím, že Topolánek není paranoidní, jenom chytil pana profesora za jednu z jeho jazykových inovací.

0/0
8.1.2007 18:45

chrtil

hmmm

to má pravdu neboť zelená - modrá = pro blázna dobrá

0/0
8.1.2007 16:08

Transalp

Proč?

Dohodnout se se Zelenými ne a s ČSSD ano? Pane Klausi, ať dělám co dělám, nechápu Vás a potřeboval bych takový názor vysvětlit. Jediný argument, který bych bral, že zelení jsou silnější kolektivisti než ČSSD, co si sami říkaj socialisti. Nemyslím si to, ale jestli máte pravdu, tak jste bedna.

0/0
8.1.2007 13:46

cotijepotom

Re: Proč?

se zelenými koalice nemá smysl ... vždyť oni si dohodnou program ale nemají většinu. S ČSSD by byla většina a navíc by se otevíraly cesty ke změně systému ;-)

0/0
8.1.2007 16:05

99,5

Re: Proč?

Kdyby se Klaus vyjádřil v tvém smyslu, dostal by strašnou držkovou (třeba i od tebe), že zatahuje do výkonu fuinkce svoje politické názory. Jeho komentáře k vládě jsou vždy formulovány politicky neutrálně.

0/0
8.1.2007 16:41

astrix

Re: Proč?

Protože budou taky prezidentské volby!

0/0
8.1.2007 17:37

Podloženej Paroubek

Re: Re: Proč?

ano vo to gou

0/0
8.1.2007 17:54

poberta

klaus je demagog a ne ideolog

a z toho prameni vsechna zast a rekl bych az nenavist k odlisnemu nazoru postoji barve pleti sexualni orientaci atd. a looser je to nejenom politicky ale hlavne obecny neudelel pro nikoho nic ale pro sebe dela vsechno

0/0
8.1.2007 12:00

Ulrich

Re: klaus je demagog a ne ideolog

Vcelku souhlas skoro se vším. Ale looser není. Je to tvůrce nejjmocnější politické strany v České republice, dvojnásobný premiér, předseda Poslanecké sněmovny a prezident.

0/0
8.1.2007 12:04

cotijepotom

Re: klaus je demagog a ne ideolog

není to nenávist k jiné sexuální orientaci ... prostý člověk jste vy pokud nedokážete pochopit to, jak V. Klaus vysvětluje své postoje. V tom případě je ale nekomentujte.

0/0
8.1.2007 16:07

99,5

Re: klaus je demagog a ne ideolog

Už 17 let dostává Klaus kapky za to , že JE "ideolog". Díky za inovaci, ale měli byste se u vás, na ÚVSPK (Ústřední výbor Strany proti Klausovi) dohodnout na společné strategii.

0/0
8.1.2007 16:44

Tryskomys Muf

Re: klaus je demagog a ne ideolog

omyl. Klaus je ve skutecnosti idi/ot.

0/0
8.1.2007 18:53

Jan Daniel

Looser radí

Politický looser radí, otevřete si bloky a dělejte si poznámky. Chlapík co vyhrál jedny volby, ve druhých plichtil a pak zavedl ODS na 8 let do opozice radí jak dělat politiku. ;-D;-D;-D

0/0
8.1.2007 11:32

Ulrich

Re: Looser radí

Výsledek druhých voleb ( 1996 ) nelze hodnotit jako remízu. Možné jsou dva pohledy:

1. Klaus je vyhrál, protože ODS dostala nejvíce hlasů.

2. Klaus je prohrál, protože dosavadní vládní koalice z let 1992 - 196 ( ODS, ODA. KDU ) nezískala většinu ve Sněmovně.

0/0
8.1.2007 12:06

uroboros

Re: Looser radí

a další loser nevi jak se píše loser!

0/0
8.1.2007 16:44

99,5

Re: Re: Looser radí

lúzr? ;-D

0/0
8.1.2007 16:45

rychlošípák

Pochopil jsem...

...tedy Klause správně tak, že by byl radši, kdyby ODS zrůžověla s ČSSD??!! Ostatně jednou už zrůžovět ODS dokázal, když se spolu s jiným pánem z prognosťáku domluvil  "o poziční" smlouvou... Jó to byl tenkrát mobilizačně spálenozemní veletoč.... Taky nejsem nadšený z této koaliční vlády, ale jiná možnost asi není a pokud budou plnit své programové prohlášení, tak to nebude tak špatné... Navíc snad budou brzy předčasné volby!! Pokud se  Klausovi nepodaří ODS rozhádat, tak má na to ty volby vyhrát rozdílem, o kterém se Ing. Prof., Csc., prezidentovi ani nezdálo!!! Go, Mirku, Go!!!!

0/0
8.1.2007 10:44

99,5

Re: Pochopil jsem...

Právě po téhle vládě o onom mimořádném rozdílu ve prospěch ODS dost pochybuju, spíš to vidím na prohru a setrvání bradavice v čele ČSSD.

A opoziční smlouva? Tehdy vyhrál Zeman a Klaus mu na 4 roky aspoň trochu svázal ruce, díky za to. Teď je to spíš taková opoziční smlouva v opačném gardu s ČSL a zelenejma.

0/0
8.1.2007 17:06

BUFFALO_CZ

Re: Re: Pochopil jsem...

zeman vyhrál volby v 98 ? :)) to jako fór ? :))

0/0
8.1.2007 17:13

99,5

Re: Re: Re: Pochopil jsem...

Vedl nejsilnější stranu, co se ti nezdá?

0/0
8.1.2007 17:17

BUFFALO_CZ

Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem...

že kdyby klaus, neudělal tu prasárnu, tak by zeman asi vykopl šlaufa z poradenskýho týmu a StBáci by se nevrátili zpět do funkcí

0/0
8.1.2007 17:20

BUFFALO_CZ

Re: Re: Pochopil jsem...

napovím ti... památná věta buzkové v zhruba v 18:00 (kdy bylo jasné, že socani nebudou moct vládnout sami  ani s komoušema), která šla live v TV... "je to v prdeli, nemáme dost" :))

0/0
8.1.2007 17:17

99,5

Re: Re: Re: Pochopil jsem...

A Klaus měl ještě míň. Navíc neměl žádný koaliční potenciál, Lux se mohl přetrhnout, jak chtěl Zemanovi líbat ruce. A tak Klaus udělal pro pravici to nejlepší, co mohl. Největší socanský experimenty dokázal odložit až za rok 2002. Volby v roce 2002 ovšem prosXral, to je fakt.

0/0
8.1.2007 17:20

BUFFALO_CZ

Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem...

klaus měl míň o 2 procenta, heh neměl koaliční potenciál ? :)) a na těch ministerstvech seděl kdo ? jenomže klaus není schopnej udělat ústupek (sranda že teď po něm volá)... každopádně ten jeho veletoč, stál tuto zemi víc než jeho...

0/0
8.1.2007 17:23

99,5

Re: Re: Re: Pochopil jsem...

Jestli  mluvíš o roce 1998, tak o spolupráci s KSČ si netroufl tehdy mluvit ani Zeman.

0/0
8.1.2007 17:21

BUFFALO_CZ

Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem...

jo, netroufl... ale šloufíka StBáčka omlouval, jak jen mohl kluk ušatá :)) ale tys mu to nezbaštil očividně :))

0/0
8.1.2007 17:23

Ulrich

A co oposmlouva?

Klausovi se nelíbí Zelení? A co jeho vlastní dřívější politika v letech 1998 - 2002? Vždyť on tehdy uzavřel spojenectví s mnohem levicovější ČSSD. Ostatně i teď navrhuje něco podobného. Jsou Bursíkovi Zelení levicovější než ČSSD? To snad ne...

0/0
8.1.2007 10:39

The_Real_Koudelka

Dnes jsou všechny strany zelené ...

protože zahnívají ...

0/0
8.1.2007 10:07

celtic

Klaun by rád ODS izoloval....

SZ ani KDU se mu nezdají...snad ještě s ČSSD a KSČM by měla ODS spolupracovat....no prostě je to bolševik...!:-©

0/0
8.1.2007 10:03

Vifon

Re: Klaun by rád ODS izoloval....

Nevím, jestli je VK bolševik, ale stoprocentně vím, že ty jsi vůl......;-D

0/0
8.1.2007 10:30

Tonda Brno

ODS se od dob VK změnila

- ODS trvá na svém předvolebním programu a nehodlá ho vyměnit za pohodlné vládnutí ve VK a tiše zapomenout na všechny sliby voličům. Jak jinak by to asi dopadlo při chuti čSSD dělat reformy.

- ODS je ochotna se dohodnout s ostatními stranami, které mají podobný program. Už to není ta strana, jak za jeho vedení, kdy muselo být vše podle něho (VK) a nehodlal dělat kompromisy s koaličními partnery.

- Nezapomenu jak před volbami v 98 mobilizoval proti levici a pak, i když pravice měla většinu, aby se nemusel dohadovat s koaličními partnery (KDU a US), klidně navrhl čSSD opoziční smlouvu.

0/0
8.1.2007 9:57

kevorkian

O čem jsou Zelení?

Je pravda že zelení nejsou o přírodě. V tom s Klausem naprosto souhlasím.

Každý kdo sleduje hodnoty které Zelení prosazují, musí vidět, že je to o ochraně (protěžování) národnostních menšin, homosexuálů o multikulturalizmu o tom nahradit národní státy evropou regionů - zkrátka takový "nový světový řád" plný pravdy a lásky...;-)

Ten ekologickej kabátek, to je jen pro osmnáctileté voliče z nichž velká sousta bude volit tu hodnou stranu, která nemluví o penězích, za to chrání kytičky a zvířátka...;-D

0/0
8.1.2007 9:49

Ex-treme

Taťka Klaus to vidí přesně

pouze zaslepenec nevidí odklon od primárních principů pravicové ODS. Nechi mluvit o rovné dani, ale proč na ní tedy stavěli kampaň? Zelení u nás jsou atypem v celé Evropě a Bursík není dobrým spojencem ani pro ODS ani pro ČSSD. Volby ODS vyhrála pro to, že lidé chtějí určité změny a reformy. Pokud jim je ODS nedá, pak je opravdu prostor pro novou pravicovou stranu která bude dělat politiku bez zelených a černých kompromisů.

0/0
8.1.2007 9:46

zlej

Re: Taťka Klaus to vidí přesně

Jaká byla ODS pravicová? Když byla u moci tak pouze slovy ale skutky měla levicové, naopak,teď začíná dělat pravicovou politiku a tím že si nechtějí zadat se socdem jako Klaus se svoji slavnou opo smlouvou snad získají uznání všech lidí kteří chtějí politiku a ne politikaření. Nevidím jediný problém když se spojí se zelenými kteří třeba narozdíl od lidovců alespoň drží proncipiální postoje. A trošla liberalismu u nás určitě neuškodí.:-)

0/0
8.1.2007 9:53

Tonda Brno

Re: Taťka Klaus to vidí přesně

VK je pouze namyšlenec, který si myslí, že jedině ON má pravdu a správný názor na vše možné.

Rozdíl mezi ním a bohem je v tom, že bůh si nemyslí, že je VK.

0/0
8.1.2007 10:02

Jan Daniel

politika bez kompromisů

Hmm, zbývá ti jen úplná maličkost. Získat 51% voličských hlasů. Jste to s Klasusem ale myslitelé! ;-D;-D;-D

0/0
8.1.2007 11:30

jekkal

A

modrásci jsou celí pomatení, jo Topolánek je třída, někdo, tak neschopnej tu již dlouho nebyl

0/0
8.1.2007 9:34

Heralik2

Re: A

Jo, tvuj Jirka je zase všehoschopnej že? Ja jsem rad, že Topolanek brání spojení s tím socanským ksindlem..

0/0
8.1.2007 9:35

znalecvina

klaus

klaus je jen pseudonym. prave jmeno klaun. no uz vidim, az bude potrebovat hlasy zelenych pro zve znovuzvoleni a hned obrati... me se spojeni ods zeleni libi vic nez ods paroubek

0/0
8.1.2007 9:25

Jan Daniel

Profesor se zbláznil

Klaus si poslední dobou už absolutně nevidí do huby. Obsedantní touha po znovuzvolení jej naprosto ovládla. Když člověk, jehož vláda stála na přeběhlíkovi Teplíkovi najednou zásadově odmítá vládu postavenou na přeběhlících, je to poněkud trapné. A pokud kritizuje ODS za spojenectví se zelenými a zároveň je tlačí do velké koalice s Paroubkem, stává se figurkou hodnou politování. Rv

0/0
8.1.2007 9:22

zlej

Re: Profesor se zbláznil

Vypadá to že ho postihla nemoc zvaná domýšlivost, škoda.Rv

0/0
8.1.2007 9:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.