Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek: Prezident vládu jmenuje začátkem týdne

Premiér Mirek Topolánek předpokládá, že prezident jmenuje jeho druhou vládu začátkem příštího týdne, možná už v úterý dopoledne. Topolánek to řekl v diskusním pořadu TV Prima. V pondělí by hlavě státu měli všichni ministři dodat listiny, jejichž absence podle Hradu jmenování brzdí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepan11

kanec Topol-Talman

Topol-Talman je vitezem souteze o nejvetsiho kance mezi premiery, na druhem miste skoncil Luba Strougal. Topol je tez vetsi zatloukac, nez Strougy.

0/0
7.1.2007 23:46

jajaja00

Můžu se s panem Topolánkem sejít, je to příjemný člověk,

Tak já jsem od ing. Roko Paroubka nedávno na Topolovu hlavu slýchával něco úplně jiného.....

0/0
7.1.2007 23:40

balalajka01

Johny, co soudíš o Tlustém?

Trochu mě překvapilo, že Topolánek tak tvrdě odstavil člověka, který se dlouho profiloval jako hlavní ekonom ODS...

0/0
7.1.2007 23:20

madqwert

Re: Johny, co soudíš o Tlustém?

takovou dobu ve stinovy vlade a pak houno, to nasere ;-D

0/0
7.1.2007 23:26

HAL9000

Re: Johny, co soudíš o Tlustém?

Topolánek už jede vabank. Buď svoji trojkoaliční vládu ustojí, a pak se bez Tlustého obejde, nebo skončí jako premiée i předseda ODS. To mu umožňuje mluvit o svých soukmenovcích víceméně upřímně, a pokud o Tlustém mluví, že ho zklamal lidsky, dá se tomu věřit.  

0/0
7.1.2007 23:32

balalajka01

Re: Re: Johny, co soudíš o Tlustém?

už to leze ven...

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=325434&tro450_0_0

0/0
8.1.2007 0:33

madqwert

videli jste 168 hodin?

jak paroub nabizi novinarum limcu? ;-D

to je jinaci chovani nez topol ;-D

0/0
7.1.2007 23:11

Johny_S

Re: videli jste 168 hodin?

Nějak se jejich chování obrátilo. Zvláštní. Opozice zřejmě svědčí dobrému vychování, účast ve vládě je kazí...

0/0
7.1.2007 23:13

madqwert

Re: Re: videli jste 168 hodin?

to je jasny, je to napor na nervy, at uz to co si zaziva ted topol nebo driv antiparoubkovska kampan ;-D

otazka je nakolik si za to mohli/muzou sami ;-D

0/0
7.1.2007 23:15

jiekeren

Re: videli jste 168 hodin?

No já nevím, v limonádě je jedovatej cukt, jedovatý bublinky, jedovatý barvivo.... on fakt nemá novináře - přisluhovače rád ;-)

0/0
7.1.2007 23:15

madqwert

Re: Re: videli jste 168 hodin?

kdepak ;-D

pust si 168 hodin na netu, je to uplne na konci ;-D

0/0
7.1.2007 23:17

hisaak

Borci, dobrou ...

Fajna diskuse.

0/0
7.1.2007 23:05

Johny_S

Nápodobně

Dobrou.

0/0
7.1.2007 23:08

Obraceč kalendáře

......

Tahle vláda nemůže projít, černoprdelná stranička vyděračů má skoro za každý procento jedno ministerský křeslo a to není normální ......

0/0
7.1.2007 22:59

hisaak

Nejhorsi to nebude

I kdyby slo vsechno do prde!e, a vlady se ve tretim pokusu ujal stbacky tandem jiri p. + vojtech f., tak to snad prezijeme ve zdravi.

Konecne budeme vdecni za existenci senatu, ktery ovlada ODS a snadno smete vsechny pokusy o znarodnovani, okradani a bolsevicke zverstvo vubec. 101 hlasu na prehlasovani senatu bolsevik nema. :-)

0/0
7.1.2007 22:43

vena.m

Re: Nejhorsi to nebude

Naše země vydrží ještě tak osm let zadlužování a vlády levice .. pak už to bude o prsa ... ale myslím, že si %ČSSD uvědomuje potřebu spousty reforem .. takže i kdyby náhodou, nebál bych se o nás ...

0/0
7.1.2007 22:52

Johny_S

Re: Re: Nejhorsi to nebude

Problém je, že levice nemá odvahu je dělat. Sice si uvědomuje jejich potřebu, ale mnoho jejích voličů ne (taky na tom založila kampaň - odmítáme reformy, teď to funguje dobře, tak proč to měnit). Těm by těžko vysvětlovala, proč je nyní naopak prosazovat. A chce mít co nejlepší výsledek. Koneckonců se stačí podívat do Německa. Tam se také reformy příliš nedaří.

0/0
7.1.2007 22:54

vena.m

Re: Re: Re: Nejhorsi to nebude

Já jsem optimista a idealista verici v lidi .. pro politicke odhady skoro nejhorsi kombnace ;) Ja jen verim, ze treba o duchodove reforme mluvi uz cca. 16 let, takze uz je pripravena puda ji udelat ... socialni reforma formou podpory rodiny apod. by urcite sla taky ..a v teto situaci, kdy u CSSD zustali jen ti "nejpotrebnejsi" by jim to mohlo pritahnout levicovejsi intelektualy ... coz by potrebovali ... a pak .. na populismus se hraje tak rok pred volbami ... coz by meli jeste dva roky na praci ;)

0/0
7.1.2007 22:57

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Nejhorsi to nebude

To nevím. Už teď jedním z jejich argumentů proti navrhovanému programu vlády (a to ještě ODS+ČSSD+KDU) bylo, že přesně proti tomuto bojovali v kampani - a ODS pak musela ustoupit.

0/0
7.1.2007 22:59

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorsi to nebude

Navíc v Německu už o reformách mluví také hodně dlouho. Levice s jejich velmi mírnou podobou začala už před volbami. Ale byla tak mírná, že se vlastně nic nezměnilo. Po volbách to pokračuje. Pravice by chtěla radikálněší reformy, ale ve velké koalici je neprosadí. Levice totiž hájí zájmy svých voličů.

0/0
7.1.2007 23:00

vena.m

Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorsi to nebude

Jojo, jsem idealista a mnohdy radsi pred realitou zavru oci ... ted uz je jdu zavrit take. Takze preji vsem zde diskutujicim dobrou noc ... a poznamka pod vicky .. mam rad takhle vecne diskuze bez emoci a nadavek na obe strany, proto vam za to, panove, moc dekuji. Dobrou ...

0/0
7.1.2007 23:02

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorsi to nebude

Též ti přeju dobrou noc. Máš pravdu, takováto diskuze je mnohem lepší. Různí Toddové a spol. šli už spát... Tak dobrou.

0/0
7.1.2007 23:03

hisaak

Re: Re: Nejhorsi to nebude

Myslite? Ja bych takovou duveru v cssd nemel. Podivejte na problem s majiteli domu. Dlouhe roky se vi, ze regulace najmu je amoralni. Dokonce kvuli zalobe majitelu zrejme prijdeme o nejakych 10 miliard. A ten zm?d krecek porad chodi na svobode.

Ne, ne. cssd vi o reformach houby.

0/0
7.1.2007 22:57

jajaja00

Re: Nejhorsi to nebude

(v kontextu tvých úvodních slov) nikdy jsem nepochopil, proč ODS nevládne bez důvěry ? proč souhlasila se zvolením předsedy parlamentu ? vždyť parlament bez předsedy by nebyl ustaven a zákonná opatření mohl přijímat Senát, tedy ODS

0/0
7.1.2007 23:47

VláďaK

Re: Nejhorsi to nebude

daleko horší je modrá zlodějská vláda plná spekulantů,tunelářů a podobné verbeže. 

0/0
8.1.2007 9:32

Tutek

se mějte všichni hezky..... dobrou noc

0/0
7.1.2007 22:39

vena.m

Re: se mějte všichni hezky..... dobrou noc

Dobrou noc ;)

0/0
7.1.2007 22:40

Johny_S

Re: se mějte všichni hezky..... dobrou noc

Měj se. A dobrou.

0/0
7.1.2007 22:40

Tutek

Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

dostane vláda důvěru?

0/0
7.1.2007 22:28

Johny_S

Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Ne.

0/0
7.1.2007 22:28

Tutek

Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

a koho vidíš na třetí pokus? Bude to pod Jyrkovou taktovkou?

0/0
7.1.2007 22:30

Johny_S

Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Toť otázka. Nevím, uvidíme, jak dopadne nová volba předsedy. Myslím, že Jirka tak trochu bluffuje. Proč by nabízel ODS další pokus, jestliže by měl jistou většinu bez ODS? Nebo se spoléhá na stabilní a vysoce většinovou velkou koalici, spíš než na domlouvání se s přeběhlíky? ODS by samozřejmě spíše poškodila, podle mě méně než ČSSD.

0/0
7.1.2007 22:32

Tutek

Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

tak nějak máme stejný názory, doufejme v PV a v Jyrkův úspěch v podobě 13-ti % ;-D

hezký večer, budu pokračovat v práci ;-(

0/0
7.1.2007 22:34

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Taky doufám v předčasné volby. Jenže si už přestávám myslet, že Mirek je ten správný lídr... Bém by to taky neměl být, jenže pokud přijde někdo z nižších pozic, bude chvíli trvat, než se ODS konsoliduje... Asi bych riskl ty předčasné volby s Mirkem. Koneckonců se ODS drží preference stále vysoké. Přeji pěkný večer.

0/0
7.1.2007 22:35

vena.m

Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Dalsi pokus nabizi proto, aby byl u tretiho pokusu ... pokud odpadne predseda, zvoli se nekdo z ODSky a udela se rychly pokus jen ODSka jsou ze hry a mame predcasne .. proto chce Jirka aspon nejak hrat .. a tohle je docela dobra hra ...

0/0
7.1.2007 22:35

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Inu, může to tak být. ODS by na tento návrh neměla přistoupit.

0/0
7.1.2007 22:37

Azazel333

Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

A kdo by toho předsedu z ODSky zvolil ? komunisti ?

0/0
7.1.2007 22:39

vena.m

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Ano, treba i ti ... nebo odpadlici z CSSD apod ...

0/0
7.1.2007 22:41

Azazel333

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

moc bych nevěřil tomu, že by odpadlíci z ČSSD poté co nepodpoří trojkoalici dávali ODS další šanci

a komunisti nic takového určitě neudělají...

0/0
7.1.2007 22:43

vena.m

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Mno, ono neexistuje moc jiných šancí .. a skoro každá z nich vyžaduje odvahu a sebedůvěru z jedné a nebo z druhé strany ...

0/0
7.1.2007 22:46

hisaak

Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Jiri P. chce jen rozdelit ODS a sestrelit Topolanka. Klidne zitra bude tvrdit, ze zadnou vladu s ODS a KDU-CSL nechce.

0/0
7.1.2007 22:35

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Ano, to je docela možné. Koneckonců to říkal i Bém, snad si to uvědomuje. Z dnešních slov Klause mám pocit, že i on by nejradši ODS rozdělil...

0/0
7.1.2007 22:36

hisaak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Klausovi v posledni dobe moc nerozumim. Na druhou stranu tezko mu nekdo muze vycitat, ze strani ODS. :-)

0/0
7.1.2007 22:38

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Já mu docela i rozumím. Dovedu si představit, jak za ním přišel někdo z ODS a řekl: "Tak s tím Schwarzenbergem to opravdu přehnal. A s Kalouskem taky." Klaus pak tyto nespokojené hlasy vyslyšel a Topolánkovi umožnil ještě vyjednat něco jiného. Nyní zas cítí, že ho Topolánek kritizuje a část strany s ním, tudíž bych se ani nedivil kdyby se tu "zdravější" (z jeho pohledu) část ODS snažil odštěpit. Ale rozhodně bych mu v tom neděkoval. Předpokládám, že si moc dobře uvědomuje, že by to pravici opět rozvrátilo na dlouhá léta dopředu. A levice od minulého rozvratu pravice už vládla osm let.

0/0
7.1.2007 22:42

hisaak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Ta "sance" na znovuprojednavani, jak o ni pisete, byla obycejnou fackou. Topolanek uz v tu dobu nemel zadnou sanci neco dojednat.

0/0
7.1.2007 22:45

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Ve skutečnosti to mohl zkusit - např. takto: "Vidíte, říkal jsem vám, že to přes Klause neprojde. Musíme to zkusit jinak. Opravdu byste se nevzdali toho ministerstva financí?"

0/0
7.1.2007 22:48

hisaak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Vzdyt on se jich ptal! A pak i podruhe, kdyz prisla kritika z ODS. A co oni? Bursik i Cunek se jen zasmali a rekli, ze nic menit nebudou. Moc dobre vedi, ze co je psano, to je dano a ze Klaus jmenovat musi.

0/0
7.1.2007 22:50

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Tak to nakonec dopadlo. Ale Klaus dal Topolánkovi šanci ještě to zkusit. Každopádně mě za toto své chování jak Bursík tak Čunek zklamali. Topolánek se snažil stát i za zájmy malých stran a ony se mu odvděčily obyčejným vydíráním. ODS neskutečně ustoupila už v tom, že jim dala paritu ve vládě. Strana zelených se šesti poslanci má čtyři ministry. Přesto trvala na Schwarzenbergovi, ač věděla, že je pro ODS velmi těžko stravitelný. Stejně tak lidovci. Dostali pět křesel, což je hodně. Přesto trvali jak na ministerstvu financí, tak na ministerstvu pro místní rozvoj. Už jen za toto by mě tolik proti srsti nebyla dohoda s Paroubkem. I kdyby za cenu odložení reforem a jen pro změnu volebního systému v neprospěch malých stran.

0/0
7.1.2007 22:53

balalajka01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Ano, s tím i já (příznivec soc.dem.) souhlasím. Malé strany se chovají jako paraziti a mají moc naprosto neúměrnou tomu, kolik voličů je volilo.

0/0
7.1.2007 22:58

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co jak to vidí normální lidé zde nalogovaní

Přesně tak. Navíc se chovají i nebezpečně pro Českou republiku. Zelení jsou ze své ideologické podstaty proti výstavbě atomových elektráren. Jenže v době nastupujícího nedostatku fosilních paliv zkrátka jiný srovnatelný zdroj nemáme. Takže nastala vskutku kuriózní situace: Bursík obhajuje prolomení těžebních limitu na severu Čech a výstavbu dalších tepelných elektráren, které přitom přispívají ke skleníkovému efektu... Jenže uhlí dřív nebo později dojde, s atomem se to má lépe. Radši mít atomové elektrárny než být závislý na plynu z Ruska a ropě z Perského zálivu. Zelení ovšem nyní využili své síly a další výstavbu atomových elektráren zastavili. A takových "drobností" bude víc.

0/0
7.1.2007 23:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.