Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsem dětina, stěžuje si Paroubek na Novu

"Kdyby tihle dětinové poměrně citelně nezasahovali do našich životů, bylo by jejich soutěžení, kdo dočurá dál, případně výš, celkem nezajímavé." Mimo jiné i tato věta z obrazovky TV Nova velmi "vytočila" předsedu ČSSD Jiřího Paroubka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kacenkin1

hoovado komunistky si nemá co stěžovat....

0/0
8.1.2007 6:58

prorok.pravejj

Stbáctví a udávání má Paro/prase v krvi!

Pohroubek kolem sebe šíří bolševický kult a zastrašování,nejen ve vlastní straně jak nám předvedl na Pohankovi Melčákovi atd a pokud jeho rudou osobu média neopěvují jako stranický ruďas,zakázal by je! Starokomouš se halt nezapře!;-€

0/0
7.1.2007 9:17

emerson

Re: Stbáctví a udávání má Paro/prase v krvi!

R^

0/0
7.1.2007 11:02

karelvesely

Re: Stbáctví a udávání má Paro/prase v krvi!

R^

0/0
7.1.2007 11:12

weenahadobijec

At si chodi stezovat mamince, pablb jeden.

;-(:-P

0/0
7.1.2007 8:26

estonia

http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_trafficking_in_Kosovo

Sexual trafficking in Kosovo. From Wikipedia, the free encyclopedia.

Since the establishment of the United Nations Mission in Kosovo (UNMIK) in 1999, Kosovo has become a major destination country for women and young girls trafficked into forced prostitution. According to Amnesty International, most of women are trafficked from Moldova, Romania, England, Bulgaria and Ukraine.;-D;-D

Kde :-©Albánci berou PRACHY? Poradím;-D - drogy, prostituce, krádeže atd.

0/0
7.1.2007 0:10

opportunity

Re: http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_trafficking_in_Kosovo

To tě museli ti Albánci pořádně nasráth, že to lepíš na každou diskuzi :-/

0/0
7.1.2007 9:14

C U K R

Znova

TV Znova se zase vyznamenala....Rv

0/0
6.1.2007 22:04

moebius

Paroubek není dětina, ale dvacetiletý hroch

chování pana Paroubka není dětinské, ale pubertální. Zamrzl asi tak na úrovni šestnáctiletého klacka, který neví, co chce a nedá pokoj, dokud to nedostane. Uráží se při každé zmínce o sobě, je vztahovačný. Potlačuje v sobě emoce, ale marně, stejně jsou na něm vidět, ale akorát ty negativní. Zadržovaná energie způsobuje obezitu. Nevyjadřovaná láska pak problémy se srdcem, koleduje si o infarkt. Sám k sobě má negativní vztah, který pak promítá na lidi kolem, bojuje sám se sebou, snaží se ovládat vůlí a rozumem a stejně jedná s ostatními. Chce aby ho ostatní litovali a skrze tuto lítost se je snaží ovládat a využívat. Jeho sexuální představy jsou masochistické.

Pozitivní cestou pro něho je začít vyjadřovat potlačované emoce a dát svobodu sobě i druhým. Jeho traumatem z dětství je ovládání a kontrola, byl pravděpodobně matkou pečlivě kontrolován, jak v jídle, tak v sexu. Jeho základní osobní potřebou je svoboda, ale dokud si ji nedá sám, bude si myslet, že mu ji druzí berou

0/0
6.1.2007 22:03

marci007

Re: Paroubek není dětina, ale dvacetiletý hroch

R^ čteš mi myšlenky, tleskám.

Jsi vymyslel dobrou hádanku. Kdo je to???? No přeci Paroubek, to by uhodnul každý

0/0
6.1.2007 22:24

moebius

Re: Re: Paroubek není dětina, ale dvacetiletý hroch

umím číst myšlenky, chápeš?

0/0
6.1.2007 22:26

marci007

Re: Re: Re: Paroubek není dětina, ale dvacetiletý hroch

Kdo ví, co by na to Jiřík? Třeba by psal taky stížnost - na tvý čtení myšlenek;-D

0/0
6.1.2007 22:48

duhastrecht

Dětina nejsi Paroubku:

To souhlasím. Jsi jen ubohý mocichtivý kašpar. V této vlastnosti na tebe ti ostatní nemají.

0/0
6.1.2007 21:24

eloš

Paroubek si myslí, že

dočuřá nejvýš a Nova to nezdůraznila. A Lenin pokaždé dočural nejvýš. Co s tím ?

0/0
6.1.2007 20:45

celtic

Klaus Topolánkovu vládu..

jmenovat musí....to se oba bradavičníci poserou vzteky....R^;-D

0/0
6.1.2007 16:41

Law007

Re: Klaus Topolánkovu vládu..

Stále stejně sprostý a nevkusný, kdo no Celtic.

0/0
6.1.2007 16:44

kája1970

Praroubek:

nejsem dětina, jsem jen tlustej socanskej debil....:-©

0/0
6.1.2007 16:37

J

Re: Praroubek:

Pán je ze stejného oboru?:-©

0/0
6.1.2007 17:12

onegin

Re: Praroubek:

naprosty souhlas, cekam jen kdy vyhodi standu stejne jako vyhodili Tunu,;-€;-€ mel mu to standa rict naplno a pak by semohl certit. jeho chovani neni detinske je to chovani omezeneho tupce

0/0
6.1.2007 18:29

MarkusM

Paroubek je fašista.

Zcela vážně. Kdyby se mohl naplno projevit, třeba v roce 1939, či při nějakém úplném zvratu poměrů, překonal by mnohé z histoire.

Logicky kdo podporuje Paroubka je fašista.

0/0
6.1.2007 16:23

emerson

Re: Paroubek je fašista.

Stačilo jeho opěvování února 48 v mladších letech..

0/0
6.1.2007 16:27

emerson

Re: Re: Paroubek je fašista.

http://www.dostparoubka.cz/bratr_paroubek_o_viteznem_unoru.htm

PAROUBEK: Ano. Pro nás mladé, kteří jsme únor 1948 neprožili jako osobní zkušenost, je toto datum především historická událost, kdy byla s konečnou platností rozhodnuta otázka politické moci, došlo k likvidaci pozic exponentů buržoazie v politickém životě republiky. Nyní, 30 let po únoru 1948, jsou pro nás mladé ideje Února živou výzvou. Nutí nás především k zamyšlení, kolik toho pro stranu a společnost děláme a kolik jsme schopni udělat.

0/0
6.1.2007 16:29

Kacenkin1

Re: Paroubek je fašista.

to socanům nevysvětlíš....

0/0
8.1.2007 7:02

el-lobo

Škvorecký: Zbabělci (1949)

"To bylo jednou asi ve druhé třídě, když jsme byli ještě docela malí chlapénkové a pořádali jsme o přestávce na záchodě závody v čurání. Kdo dostříkne nejvýš na stěnu. Vyhrál to Ponykl, který dostříkl až úplně nahoru nad černý dehtový nátěr a udělal na stěně nádhernou palmu. Hrob se na nás jen díval, ale potom se najednou zasmál, rozepjal poklopec, vytáhl mrníčka, udělal záklon, a už z něho vytryskl pěkný žlutavý pramínek jako z vodotrysku a šplhal pomalu po stěně výš a výš. Ale pořád ne tak vysoko jako Ponykl. Hrob se zaklonil ještě trochu víc a to neměl, protože žlutý pramínek se odlepil od stěny, a než se moh chudák uhnout, tak mu spadl zpátky na hlavu, docela podle zákona zemské tíže. Měl z toho po celý zbytek školy ostudu a kluci ho s tím dlouho otravovali.“

(Hrob byl plachý chlapec, ale při povstání bojoval a zastřelili ho. To by se bouchači Paroubkovi stát nemohlo, toho vidím zalezlého ve sklepě mezi hromadami konzerv.)

0/0
6.1.2007 15:34

emerson

Re: Škvorecký: Zbabělci (1949)

http://lidovky.zpravy.cz/dopis-jirimu-paroubkovi-08z-/ln_noviny.asp?c=A060902_000004_ln_noviny_sko&klic=214974&mes=060902_0

Dopis Jiřímu Paroubkovi

0/0
6.1.2007 16:26

babacek

Nejsem dětina jen jsem tak trochu na děti.

Prohlásil Paroubek pro TV Marťané sobě.:-P

0/0
6.1.2007 15:25

navsteva

Re: Nejsem dětina jen jsem tak trochu na děti.

Zrejme trva na striktni formulaci. Spravne. Novinari radi zkresluji fakta. Opravdu neni detinsky je pedofilni.

0/0
6.1.2007 16:07

zpetak

Ahojky.

Bohudíky (nebo bohužel) nejsem redaktor.měl bych daleko ostřejší komentáře a to napříč politickým spektrem.

0/0
6.1.2007 15:17

brezen37

Nejsem dětina....

Pane Brunclíku v příštích střepinách se věnujte způsobům a morálce Topolánka.Náměty:nedoplacená půjčka VAE,útěky před novináři,vyplazování jazyku,přítel Dalík,půlroční obelhávání své ženy,mimomanželské dítě,bezsystámový postup sestavování vlád atd.Jako reportér najdete témat jistě více.Třeba jak vyhrožovat zabitím a kopání do auta.Je to pole,kde se jistě ukojíte.

0/0
6.1.2007 15:11

grayfly

Re: Nejsem dětina....

Ale no tak, pan Brunclik je taky clovek a nevim zda ma rodinu, ale z neceho zit musi... A opirat se do politiku je jeho prace... Byt ji neuznavam, jak jiz jsem psal. Mozna je to dobry reporter, jen si vybral spatne medium. Nebo to je mozna spatny reporter ve spatnem mediu ;-) Opravdu se Vas tolik dotyka, ze nekdo dela jen svou praci, byt s tim, nebo nim, nesouhlasite?

0/0
6.1.2007 15:16

honza158

Re: Nejsem dětina....

Vsemu co jste tu napsal se "media" venovala a venuji, tuidz nechapu co tu narikate.

0/0
6.1.2007 15:44

emerson

Re: Nejsem dětina....

A Roko systémově zabrańuje vzniku jakékoliv vlády, kromě velké koalice, ale kvůli ní asi voliči u voleb nebyli, že ano. máš ty nějaké konkrétní řešení, když ti bude někdo ruku v ruce s komunistama blokovat vše?

0/0
6.1.2007 16:00

onegin

Re: Nejsem dětina....

a ty jdi radsi okopavat hrusky na zahradu socko jedna

0/0
6.1.2007 18:31

Kacenkin1

Re: Nejsem dětina....

neplač socánku....dávka bude.....

0/0
8.1.2007 7:04

grayfly

Viz tonicekXXL

Logicky je jasne, ze se jednalo o nadsazku (kdo docura dal a vys), tenhle clovek opravdu nedocura nikam, krome do vlastnich ust... Mela zaznit tvrdsi a pravdiva slova: "Kdo nahrabe vic a kdo se u koryta udrzi dele". Viz vyrok naseho "mileho" predsedy CSSD - "a co z toho budu mit ja?". No, nicmene, nasi politici jsou jen a jen obrazen tech, jez je volili... Takze proc se rozcilovat kvuli nymandovi z kocourkova?

0/0
6.1.2007 15:08

brezen37

Nejsem dětina......

Skutečnost je taková,že objektivně posouzeno,Střepiny,potažmo Brunclík se nejvíce věnoval a navážel do Paroubka.On si do něj kope každý,tak proč by se nepředvedl i pan Brunclík.Vždyť již dopředu věděl,že bude za ten počin chválen a to především zprava.!

0/0
6.1.2007 15:04

grayfly

Re: Nejsem dětina......

Nemam rad Novu ani jejich publicisticke porady, jsou ponekud prilis populisticke a mnohdy upravaji pravdive informace k obrazu svemu. Ale priznejme si, nedelaji to nekdy VSECHNA media? Vzdyt z toho ziji. Inteligentni clovek si z toho vezme jen to podstatne a populisticke ci pokrivene informace vypusti. A pokud je nejaka nejistota o pravdivosti, neexistuje prece jen TV Nova. Jsou i dalsi zdroje, kde se da nalezt alespon trochu dalsich pravdivych udaju. Ostatne "Neni sprochu, aby na nem nebylo pravdy trochu" ;-) A kopat do pana Paroubka? Taky bych si kopnul, pote, co predvedl a stale bohuzel predvadi...

0/0
6.1.2007 15:13

Kirken

Už aby tenhle....

...vyžraný, egocentrický, mocichtivý, mstivý hnusák spadl ze soklu. Ten den by se měl slavit jako státní svátek... Jen tak mimochodem, co na to naše kulturně mediální svěrákovsko-krausovská fronta? Další, bůhvíkolikrátý útok na novináře a svobodu tisku a ono nic...Rv

0/0
6.1.2007 14:58

tonicekXXL

Paroubek se urazil oprávněně.

Každý kdo se na něj podívá a vidí, že si přes pupek nevidí na pindíka hned uhodne, že ON nebyl ten kdo dočůral nevýš.

0/0
6.1.2007 14:50

Baround

dětina

Jen toho egiostického stihomamem postiženého ubožáka vidím a dělá se mi špatně. Co se stará do toho, co se říká v televizi, platíme ho za to, aby vedl efektivně stát. A dělá to přesně naopak, takže vyhazov a k lopatě.

0/0
6.1.2007 14:43

SirHumphrey

Ne a ne a ne!

A nejsem a nejsem a nejsem! Jsem nejchytřejší, vyvolený Prozřetelností a mám takovýhle svaly a staršího bráchu, co vás všechny přepere. A taky největší sbírku angličáků. Bééé...

Váš Jyrka

0/0
6.1.2007 14:31

paskudilek

Re: Ne a ne a ne!

A půjdu na plastiku,aby strana omladila a pak vám všem ukážu.;-D

0/0
6.1.2007 14:37

chamomil

Re: Ne a ne a ne!

... sire, nový nebo pozměněný nic,ne?;-)

0/0
6.1.2007 14:39

chamomil

Re: Re: Ne a ne a ne!

oprava: nick;-D

0/0
6.1.2007 14:39

SirHumphrey

Re: Re: Re: Ne a ne a ne!

Nee, jsem tu od r. 2003, s tím druhým nemám nic společného, ale nic proti němu nemám;-)

0/0
6.1.2007 14:52

chamomil

Re: Re: Re: Re: Ne a ne a ne!

;-D;-D;-D

0/0
6.1.2007 14:53

chamomil

... a proč by nemohl být údajně dvacetiletý hroch dětina?

;-D

0/0
6.1.2007 14:14

Zdenda-69

Re: ... a proč by nemohl být údajně dvacetiletý hroch dětina?

R^;-D

0/0
6.1.2007 14:28

Zdenda-69

Přihlasme se ...

Jiří Paroubek vyzval k modernizaci ČSSD. Šéf strany na konferenci karlovarské organizace prohlásil, že se musí otevřít veřejnosti a omladit členskou základu.

A nové členy si bude vybírat a určovat on sám. Jen on sám si demokraticky určí kdo je hoden vstupu do elitního spolku.  ;-)

0/0
6.1.2007 14:03

emerson

Re: Přihlasme se ...

pokud chce omladit stranu, tak ať vypadne, i když bohouš a hašek jsou také pěkní sígři. O to horší, že jsou mladí...

0/0
6.1.2007 14:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.