Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prasklé sklo donutilo přistát slovenský boeing

Boeing slovenských aerolinek musel nouzově přistát v ázerbardžánském Baku. Stroji, který měl na palubě 177 cestujících, prasklo přední sklo. Podle vedení Air Slovakia ale porucha pasažéry neohrozila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Richard 1. Lví srdce

Testy balistické rakety Trident II D5

Americké vojenské námořnictvo pokračuje v sérii úspěšných testovacích odpálení balistických raket Trident II D5 firmy Lockheed Martin and Space Co. Poslední dvě se uskutečnily 21. prosince 2006. Balistické rakety bez bojových hlavic byly odpáleny z bojové lodě USS Maryland (SSBN 738). Od roku 1989 bylo provedeno celkem 117 úspěšných zkušebních odpálení balistických raket Trident II D5, tedy nejvíce ze všech typů balistických raket ve výzbroji amerických ozbrojených sil.

Tato zkušební "horká" odpálení jsou nedílnou součástí průběžného operačního systémového testování, které vojenské námořnictvo provádí pravidelně a jejich cílem je ověřování bezpečnosti, provozní spolehlivosti, pohotovosti a výkonů strategických balistických raket Trident II D5.

0/0
6.1.2007 16:14

Richard 1. Lví srdce

Re: Testy balistické rakety Trident II D5

Balistická raketa Trident II D5 byla zavedena do výzbroje amerického vojenského námořnictva v roce 1990 a předpokládá se, že v plném operačním provozu zůstane až do roku 2042. Třístupňová raketa o délce 13,41 m, průměru 1,85 m a hmotnosti 58 500 kg je osazena hnacími motory na tuhé pohonné hmoty, inerciální naváděcí soustavou a její maximální dosah je 7360 km a nese několik samostatně manévrujících bojových hlavic. Cena balistické rakety Trident II D5 je 29,1 miliónů dolarů.

:-) R^

0/0
6.1.2007 16:15

dislektik-idnes si na mě zasedla

tak to je v poho

R^

0/0
6.1.2007 10:31

Monstrum Anonymič Anonymov

Agenti Mossadu naštípli slovenskému Boeingu sklo

Odplata za to, že se slováci stahují z Iráku :-P

0/0
6.1.2007 9:50

Montaigne

To nic není

to naší lvici, Růžence Pinkové, praskla guma u spoďárů a  přistála Kamilovi na klíně!R^:-P

0/0
6.1.2007 9:48

BedlamW

uaaa

Ze by sklarny Puchov vyrobily zmetka??8-o;-D

0/0
5.1.2007 22:49

zahorak1

Re: uaaa

pokiaľ viem, tak potom Vaše "sklárny" by mali mať tých zmetkov viacej, najmenej 3!!

0/0
8.1.2007 10:18

Coitus_exitus

Kdo pise tyhle slynty?

To je mi teda objev, ze v leticim letadle byla na palube krome pasazeru i sedmiclenna posadka (Y) to by blbej nerekl.... 8-o

0/0
5.1.2007 20:01

xRocky

Re: Kdo pise tyhle slynty?

"slynty" se píše s "i" po l blbe (blbej)

0/0
5.1.2007 21:03

Pull Pull

Re: Re: Kdo pise tyhle slynty?

'slynty' se píše s 'I' po i blbe (blbej);-)

0/0
5.1.2007 21:25

holkazdaleka

Re: Re: Re: Kdo pise tyhle slynty?

8-o

0/0
5.1.2007 22:53

________________________________

Re: Kdo pise tyhle slynty?

Podstatou informace evidentně není "letadlo mělo posádku" (protože to většina čtenářů pravděpodobně předpokládá), nýbrž "počet členů posádky činil 7" (což pravděpodobně někteří - např. já - nevěděli přesně).

0/0
5.1.2007 21:27

Chytrakz hospody

Re: Re: Kdo pise tyhle slynty?

Novinář to formuloval tak, že toto letadlo !mělo i posádku!. Počet členů - 7- použil jako nepodstaný doplňující údaj.

0/0
8.1.2007 11:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.