Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Video na webu ukázalo Saddámovu popravu

Na internetu se objevil amatérský videozáznam sobotní popravy Saddáma Husajna. Jedná se o první záběry, které ukazují celou proceduru a reakce okolí. Saddámovy poslední chvíle nebyly podle záznamu zrovna důstojné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petrukian

Zajímavý komentář k Saddámovo popravě!

Doporučuji komentář z jiného pohledu na Saddámovu popravu. Byl

celkem i kladně hodnocen a až teď si aspektů, o kterých komentář

pojednává, všímají i tištěná periodika.... http://www.nekultura.cz/content/view/610/124/

Doporučuji!!

0/0
9.1.2007 22:09

Petrukian

Zajímavý komentář k Saddámovo popravě!

Na stránkách magazínu NeKultura.cz, který jsem si poslední dobou

dost oblíbil, jsem našel celkem originální komentář k této události.

Dává do souvislosti čas, kdy se Saddámova poprava stala! Doporučuju!

http://www.nekultura.cz/content/view/610/124/

0/0
3.1.2007 15:45

Petrukian

Zajímavý komentář k Saddámovo popravě!

Na stránkách webu NeKultura.cz jsem našel zajímavý komentář k

Saddámovi a jeho popravě o svátcích a to jak islámských, tak

křesťanských - doporučuju!

http://www.nekultura.cz/content/view/610/124/

0/0
2.1.2007 17:13

Auggiecz

Re: Zajímavý komentář k Saddámovo popravě!

No jasně že jsi to byl ty :-) Jaké že jsou křeťanské svátky 30. prosince?

0/0
3.1.2007 16:17

Richard 1. Lví srdce

Posměšný ceremoniál nad Saddámovou smrtí

V šíitské svatyni v Sámaře šíité v pondělí uspořádali posměšný ceremoniál nad Saddámovou smrtí. Tato Zlatá mešita byla loni v únoru téměř zničena při útoku sunnitů, což rozpoutalo následné násilí mezi iráckými sunnity a šíity v podobě pumových útoků, únosů a vražd.

:-)

0/0
2.1.2007 15:53

Ruger

Kdyby NEBYLo CLIPBOARDU z JEKALA BY NEVZNIKNUL NWO

:-)

0/0
2.1.2007 14:28

PetrP7

Jediné, co mě mrzí,

že nezahynul stejně bídnou smrtí, jakou "dopřával" ostatním: rozpuštění v kyselině, otrava bojovým plynem, zakopání zaživa...

O jednoho vraha míň, měl viset už dávno.

0/0
2.1.2007 14:28

NWO.

HLASY Z EU: "KDYBY NEBYLO ISRAELE, NEBYLO BY 11. ZARI 2001" - DUKAZ MISTO SLIBU !!!!!!

Vhttp://www.iamthewitness.com/Bollyn-Olmert-23Dec2006.htmlV 

Vhttp://freepressinternational.com/911-mysteries-slovak-czechV

0/0
2.1.2007 14:11

mtis

Re: HLASY Z EU: "KDYBY NEBYLO ISRAELE, NEBYLO BY 11. ZARI 2001" - DUKAZ MISTO SLIBU !!!!!!

A nebýt USA tak by 11.9.2001 taky nebylo ... ;-D;-D;-D

0/0
2.1.2007 14:16

Heralik2

Re: HLASY Z EU: "KDYBY NEBYLO ISRAELE, NEBYLO BY 11. ZARI 2001" - DUKAZ MISTO SLIBU !!!!!!

Si blb, už jsem ti tu jednou psal, kdyby nebylo Nemecka, nebyla by 2 svetová, kdyby nebylo Řimske říše, mluvíš tady možná tatarsky, kdyby..... trapné kecy trapných lidí na trapné a debilní tema...

0/0
2.1.2007 14:30

traveler

Re: HLASY Z EU: "KDYBY NEBYLO ISRAELE, NEBYLO BY 11. ZARI 2001" - DUKAZ MISTO SLIBU !!!!!!

Škoda, že nebylo kdyby ohledně spermi tvého takíka... bo KDYBY nebylo debilů jako tebe, bylo by hnedka líp:-©

0/0
2.1.2007 14:39

Péťa.

Re: HLASY Z EU: "KDYBY NEBYLO ISRAELE, NEBYLO BY 11. ZARI 2001" - DUKAZ MISTO SLIBU !!!!!!

USA je přece země neomezených možností, tak nač ohlašovat demolici mrakodrapů, natož žádat o nějaké povolení, vyklízet ulice, zajišťovat okolní objekty a podobně, to je všechno drahé. Na ohlášenou demolici se navíc nedá uplatnit ani pojistka.

0/0
2.1.2007 16:09

Čovek

Re: Re: HLASY Z EU: "KDYBY NEBYLO ISRAELE, NEBYLO BY 11. ZARI 2001" - DUKAZ MISTO SLIBU !!!!!!

Ve filmu Loose Change  vysvětlujou i tu pojistku. :-) doporučuju skouknout!! I když je to trochu paranoidní konspirace ;-D

0/0
2.1.2007 17:34

dukeprvni

Video na webu ukázalo Saddámovu popravu

magori ser/te uz konecne na saddama!Rv

tady mate nesrovnatelne lepsi podivanou.R^R^R^R^

http://www.bittybitznpieces.com/The%20Landing.htmR^R^R^

0/0
2.1.2007 13:26

Ruger

MOC JSEM SE POBAVIL! Díky!

0/0
2.1.2007 14:26

Centaur

Re: Video na webu ukázalo Saddámovu popravu

Poslete mi nekdo odkaz ke stazeni pro mobil ve formatu 3gp. Diky. vzkazy@sluzba.cz

0/0
2.1.2007 15:44

don čičo

video ukázalo,

auto zabilo, náledí překvapilo...

ono všechno samo

0/0
2.1.2007 13:04

Dynko

Re: video ukázalo,

duchaplne

0/0
2.1.2007 13:05

Heralik2

Re: video ukázalo,

To byl zase ten Japonec, Onotosamo , to je pěkná mrcha... on za všechno může.

0/0
2.1.2007 13:13

NWO.

Re: Re: video ukázalo,

!http://tinyurl.com/yxzg4d!

0/0
2.1.2007 14:13

mtis

Re: Re: video ukázalo,

V naší domácnosti zase maká občan Se. (Se to udělá, Se to uklidí...) ;-);-);-)

0/0
2.1.2007 14:13

Heralik2

Re: Re: Re: video ukázalo,

:-) Toho máte ze Severní nebo z Jižní Koree?

0/0
2.1.2007 14:31

Ruger

ruger

Národy a pronárody - způsob popravy hodně vypovídá o mentalitě většiny region obývajícího etnika.

Je dobře, že byl Sadám vězněn američany. V rukách krajanů by se asi konce procesu nedožil.

Samozřejmě, že mnoho  pseudohumanistických plaček vybrečí pro Sadámy hektolitry slz. Pokud zabijete několik lidí jste vrah, pokud jich vyhubíte statisíce - píšete dějiny..... 

Dobrodružství v Iráku asi nebylo v pookupační době příliš dobře pod kontrolou - je mi to líto hlavně kvůli pozici USA, které tím do určité míry utrpěly. Zároveň situace ukazuje, jak bezzubá je nejsilnější a nejlepší armáda civilizovaného světa na udržení pořádku - pokud má respektovat bazální kriteria západního světa, nemá šanci. Irák asi zaslouží jenom tolik demokracie, kolik je schopen unést. Obávám se , že bývalý diktátor se svojí paranoiou a drakonickým přístupem k svému lidu (A kašláním na media) byl jedinou alternativou pro udržení klidu v IRÁKU. Nemám z toho radost. 

0/0
2.1.2007 12:58

spalovac

Re: ruger

Obávám se , že bývalý diktátor se svojí paranoiou a drakonickým přístupem k svému lidu (A kašláním na media) byl jedinou alternativou pro udržení klidu v IRÁKU. Nemám z toho radost. 

R^R^R^

0/0
2.1.2007 13:05

imagi

Re: ruger

R^

Sqělý komentář. Co na to zaoufalá klišé salónních ČT1 znalců?

0/0
2.1.2007 13:07

captain cook

Re: Re: ruger

Ruger R^, realisticky receno.

0/0
2.1.2007 13:36

Majkyho_pupik

Re: ruger

to zcela jiste, viz elektricke kreslo v USA:-)

0/0
2.1.2007 13:11

Ruger

Dnes převládá smrtící injekce - to víš , pokrok nezastavíš.

A jakou formu trestu smrti bys pro odsouzence volil Ty? Sledování mýdlových oper v televizi?

0/0
2.1.2007 13:14

Majkyho_pupik

Re: Dnes převládá smrtící injekce - to víš , pokrok nezastavíš.

"Národy a pronárody - způsob popravy hodně vypovídá o mentalitě většiny region obývajícího etnika" o cem vypovida smrt obesenim v Iraku a na elektrickem kresle v USA?:-)nebavime se o forme trestru smrti ale o tom co to vypovida a o tom si zacal ty...:-)

0/0
2.1.2007 13:18

Ruger

Milý pupíku, akorát, že tvá politická agitka poněkud pokulhává. Srovnáváš nesrovnatelné.

alfa omega je drahý prosťáčku v tom, že západní civilizace trest smrti- dnes převážně USA chápe jako trest za spáchané skutky.

Zatímco skvělé blízkovýchodní etnikum (tím samozřejmě nemyslím Izraelce;-D), chápe tresty  (nejenom smrti) jako pomstu, kterou by si měl odsouzenec pořádně užít.

To je ta drobná nuance, kterou neodstraníš,ani kdybys dosmrti čínsky zpíval na Czechtecu internacionálu. 

0/0
2.1.2007 13:30

Majkyho_pupik

Re: Milý pupíku, akorát, že tvá politická agitka poněkud pokulhává. Srovnáváš nesrovnatelné.

tenhle blabol myslis vazne nebo sme se tomu meli jen zasmat a ted pride neco opravdovyho?:-)

0/0
2.1.2007 13:34

Ruger

Buď věcný, uveď fakta, ve kterých se podle tebe mýlím

A pokud se směješ, tak mi nezbývá mež ti závidět široký rozhled, znalost faktogtrafie a složitou , meditativně založenou osobnost.

0/0
2.1.2007 13:48

Majkyho_pupik

Re: Buď věcný, uveď fakta, ve kterých se podle tebe mýlím

myslim ze i pravidelny vdecny divak novackych TV show pochopi ze tvuj pokus o dedukci na tema rozdilu pojeti trestu smrti treba v USA nebo Iraku je usmevny nesmysl:-)

0/0
2.1.2007 13:59

Ruger

ANO NAPROSTO SOUHLASÍM , KDYŽ PÍŠES

"ze pravidelny vdecny divak novackych TV show pochopi ze tvuj pokus o dedukci na tema rozdilu pojeti trestu smrti treba v USA nebo Iraku je usmevny nesmysl"

V tom se jistě nemýlíš, stupidní jedinec to tak opravdu bohužel vidí.;-D

0/0
2.1.2007 14:27

Majkyho_pupik

Re: ANO NAPROSTO SOUHLASÍM , KDYŽ PÍŠES

neco ti z te citace vypadlo ne?:-)

0/0
2.1.2007 14:38

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: ANO NAPROSTO SOUHLASÍM , KDYŽ PÍŠES

Břízo, ty se z těch nicků jednou zblázníš.

:-)

0/0
2.1.2007 15:25

svazak1

Re: Milý pupíku, akorát, že tvá politická agitka poněkud pokulhává. Srovnáváš nesrovnatelné.

ja teda takovy rozdil mezi trestem a pomstou nevidim... Jedine co me napada je ze trest (jak ho chapeme) je institualizovana pomsta...

0/0
2.1.2007 14:02

fel_low

Re: Dnes převládá smrtící injekce - to víš , pokrok nezastavíš.

Parlamentní přenosy v noci na dvojce...:-©

0/0
2.1.2007 13:27

Ruger

Naopak, musíš se na to dívat z druhé strany- tady vidíš jak důmyslná

a odolná je parlamentní demokracie v praxi, kdxyž nás ani  tebou zmíněné  přenosy nedonutí, abychom  procitli z letargie a s cepy a vidlemi v rukách vzali parlament šturmem!:-)

0/0
2.1.2007 13:33

fel_low

Re: Naopak, musíš se na to dívat z druhé strany- tady vidíš jak důmyslná

Che. To je právě tim, že to vysílají nad ránem. To bys viděl ten tanec, kdyby to nasadili místo Pout v primetimu. To by byla "pravidelná dávka emocí";-D

0/0
2.1.2007 13:37

Ruger

Re: Re: Naopak, musíš se na to dívat z druhé strany- tady vidíš jak důmyslná

R^R^;-D;-D

Ale na druhou stranu, ty přenosy dokazují, že zastupitelem se může stát skutečně každý! (měl jsem dysi v parlamentě bývalého kolegu, dnes je v EU, pracovitý chytrý . parlament popsal jako instituci, kde 3-7 % vymýšlí něco nového, dalších 15% "se veze", alespoň sledují ty vymýšlející a trochu u toho pracují, no a zbytek vytlouká recepce , p*chá asistentky a děkuje za další dobré ráno ve funkci. Ale to je docela optimistický popios, že?)

0/0
2.1.2007 13:43

Matus11

Re: ruger

Synku, nevím z čeho máš či nemáš radost, ale USA v Iráku je normální okupační armáda a lid Iráku tvrdě vykořisťuje.My starší si dobře pamatujeme "internacionální pomoc" vojsk Varšavské smlouvy a následnou okupaci .Lidé, kteří sympatizují s USA a jejich agresorskou politiku jsou buď hloupí nebo stejní gauneři!

0/0
4.1.2007 13:34

Ruger

Re: Re: ruger

Dědonevím z čeho máš či nemáš radost, ale USA v Iráku je normální občanská válka, okupační armáda se marně snaží zabránit skalici násilí, kterí lid Iráku podporuje . My mladší dobře víme, že to nelze srovnávat s "internacionální pomocí" vojsk Varšavské smlouvy a následnou okupaci .Lidé, kteří odsuzují politiku USA jsou slepí bolševičtí fanatici, nebo arogantní a  hloupí gauneři, stejní jako evropští levicoví politici, kteří se svým vymýváním mozků obyvatel EU ,fanatickou indoktrinací antimarikanismu a popíráním reality nejsou o nic lepší než Svatá inkvizice v doobách své největší slávyRv !

0/0
5.1.2007 10:49

tajemník z létajícího ostrova

.

tak to je pro amiky i vsechny radobymontery demokracie v iraku celkem slusna potupa... pri poprave bylo pritomnymi provolavano jmeno Muktada Sadra... tou popravou se iracka vlada znemoznila jeste vice... jes ice dobre ze visi, ale ten soudni proces byl stejne ubohy jako sama poprava... Rv

0/0
2.1.2007 11:58

NWO.

Re: .

Postavy v kápích otevřely propadliště a modlící se diktátor zemřel. Bylo třeba jednat rychle, neboť znal mnohá tajemství, která se nikdy nemohla veřejně pojednávat. Protože se s lidskými právy nikdy příliš nepáral, byla mu západem poskytnuta mohutná podpora k masovému vvyvražďování ostatních obyvatel a k válce proti Íránu. Vyvraždil tisíce Kurdů a komunistů. To ovšem soudruhům z východu nevadilo, že mu CIA poskytla adresy komunistů určených k likvidaci a rovněž ho podporovala, obzvláště náš československý komunistický režim. Nyní má určitě i zde vystudovavší ministr irácké vlády Jazairi podíl na jeho popravě, ač vystudoval v ČR s podporou komunistického režimu. V ČR se vyskytlo najednou informační vákuum. Že by spadlo z Měsíce? A nebo i naši soudruzi, kteří po listopadu tak najednou záházeli rudé knížky a přidali se k demokracii nemají zase až tak čisté svědomí?

;-D

0/0
2.1.2007 12:32

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: .

Ježku, ty trpíš zase samomluvou?

Ty tady stále obhajuješ islám.

Jednou se z toho zblázníš.

:-)

0/0
2.1.2007 15:27

Auggiecz

Re: .

A hele, další co na to kouká evropskýma očima. Porovnej to s popravama v arabských státech a pak hodnoť.

Neříkej, že se zase pouštíš do rozumování o právu (zatím ti to většinou moc nevycházelo, tak proč v tom v novém roce pokračuješ? ;-)). V čem byl ten proces ubohý? Ale konkrétně prosím, ne všeobecné, nic neříkající tlachy. ;-)

0/0
2.1.2007 13:30

mtis

Re: Re: .

Něco jiného než smyslupusté zavádějící tlachy od naší tajemnice? ;-);-);-)

Ty nejsi nenáročná bytost ... ;-D;-D;-D

0/0
2.1.2007 14:09

Majkyho_pupik

Re: .

a jak ho meli popravit podle tebe?

0/0
2.1.2007 14:12

ruleta_

Re: Re: .

Podle mne o samotny akt tedy poveseni nejde, ale jde o radost uredniku (tj. vcetne policistu). Podle nasich meritek je takove chovani policistu nepripustne - nehlede na to, ze pravdepodobne provolavali jmeno extremisty Sadra, toho Sadra, ktery ma nemaly vliv v novych irackych institucich. 

0/0
2.1.2007 14:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.