Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Schwarzenberg by nehájil zájmy Česka, obává se Klaus

Václav Klaus ve středu poprvé otevřeně řekl, proč tak silně vystupuje proti kandidatuře Karla Schwarzenberga na ministra zahraničí. Tak významný post nemá podle něj zastávat člověk, který většinu života prožil v Rakousku. Navíc by prý nezastával ve vzájemných vztazích jednoznačně české pozice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

venydoly

proč

Je zajímavé ,proč se tak dere o tuto funkci ,buď je na tom finančně špatně ,nebo  již zdegenerovaný jak už ty hrabata často bývají ;-D

0/0
2.1.2007 20:39

regulator

ta Magdalena Olbreit ( byvala minystrine zahr veci USA )

...ta by to mohla vzit jako vedlejsak.....je rodila ceska .

Chladit rakouske hlavy a jeste zastupovat tak vyznamny stat ve svete. ........;-)

0/0
1.1.2007 12:55

redback

Zájmy Česka jsou podle Klause ...

zájmem Bratrstva Modré pracky, která hrabe co se dá. :-/

0/0
1.1.2007 12:41

zvo

Kdo tady haji zajmy Ceska?

Rvacky o koryto, trvajici jiz dlouhou dobu, delaji ostudu cele CR. Kdo tady co haji? Nanejvyse to koryto a ne republiku.  Takze byti Presidentem, vynechal bych jekekoliv komentare na ucet pana Schwarzenberg. Ten se zajiste o zadne koryto prat nemusi.Vedeni ODS a Klausi musi byt proti nemu. Lehce vysvetlitelne.

0/0
1.1.2007 10:05

Pilat

Re: Kdo tady haji zajmy Ceska?

boze ty jsi najivni .... ;-D myslis, ze kdyz mu v kapse cinka par sestaku ze to korytko nepotrebuje? ;-D

0/0
1.1.2007 15:24

Pilat

vzdyt je to cech jak poleno !

i to jeho prijmeni je po staleti takove ryze ceske ;-D Kdyby to myslel doopravdy dal by si nad S hacek ;-) 

0/0
1.1.2007 7:44

pepe999 from Salford

Tady tupci chteji trautenberka ve vlade a celtic zase

mele ten shit o moralnim kreditu nejznamejsiho udavace stb veskrny. S takovyma lidma by vam mohl brzo delat prezidenta ten sudetackej fanatik Poselt...:-©:-©RvRv(Y)(Y)

0/0
31.12.2006 11:41

CZ4ever

Re: Tady tupci chteji trautenberka ve vlade a celtic zase

;-DHAHAHAHA "morální"kredit Havla!;-DTen jestli něco takového má,tak já jsem papež!

0/0
1.1.2007 9:58

zpetak

Pan kníže.

Václave proč? Podívej se na naše politiky a porovnej s panem knížetem.Proboha konečně by ve vládě byl ČLOVĚK !!!!!!!!!!!

0/0
31.12.2006 9:02

celtic

Re: Pan kníže.

R^:-)

0/0
31.12.2006 9:03

Ja su Kača Praskačova

Re: Pan kníže.

:-©:-©:-©:-©

0/0
31.12.2006 16:20

Brmboš

Pan prezident má pravdu.

Vypadá to jako kdyby Bursík byl postrkovanou loutkou na šachovnici kolaboranty se sudeťáky a protitemelínskými vlajkonoši. Zajímavé je, že elektřina od nás Rakušákům nesmrdí. Kníže pán nemůže být ministrem zahraničí ČR stejně jako Havel nemůže být ničím jiným než kolaborantem. Jen vinou tohoto národa nám mohl tolik let škodit.

0/0
30.12.2006 4:42

celtic

Re: Pan prezident má pravdu.

jsem rád že lidé s takovým kreditem jako mají Havel nebo Schwarzenberg serou bolševiky, tak to má být....R^:-)

0/0
30.12.2006 9:42

zvo

Re: Re: Pan prezident má pravdu.

Ano! Tak to je.

0/0
1.1.2007 10:07

mlada_fronta

Je to jen důkaz toho ...

... jak se Dědeček-Klauzáček moc bojí případného civilizování české společnosti. Když už se za svojí aktivní vlády podílel na takových projektech, jako znemožnění reformy soudnictví, daňové, důchodové, zdravotnictví ... umožnění tichého a bezproblémového průsaku ex-komoušů do gov a biz sféry a jejich následné nepostižitelnosti, včetně sebeinstalace na Hrad za pomoci týchtéž ...

0/0
30.12.2006 2:36

sorgedoktor

Nemám ho rád...ale v rámci objektivity

Po Hitlerovské  okupaci....se  nepřipojil  k   fašounům, nekolaboroval..

V Rakouisku  nehájil zájmy republiky, ale své pddané tamvšechny  zaměstrnal..

0/0
29.12.2006 22:08

Helena1

Nevěřím rakušákovi ani slovo!

Nebo mi snad někdo dá příklad, že někdy hájil zájmy lidí v ČR?

0/0
29.12.2006 18:02

mlada_fronta

Re: Nevěřím rakušákovi ani slovo!

Představ si, Heleno, že třeba tím, že, na rozdíl od takových niktošů, jako např. Klaus, Nečas, Zahradil, ... , tento pán (Schwarzenberg) působí ve světě důvěryhodně, a to je v diplomatickém styku deviza k nezaplacení.

PS: Schwarzenberg nemá rakouské státní občanství ...

0/0
30.12.2006 2:42

varix

Re: Nevěřím rakušákovi ani slovo!

Heleno, ty jsi určitě přírodní blondýna. Už i VK zjistil, že KS nemá rakouské občanství. A zkus si něco o tom pánovi zjistit, na i-netu to není problém. Tento pán totiž podporoval český exil v té době, kdy Václav Klaus vesele kolaboroval s komunistickou mocí v teple Prognostického ústavu. 

0/0
2.1.2007 11:02

iDaddy

DŘÍVE JSEM SI MYSLEL,

že je to namyšlený narcis. Teď vím, že i idiot!

(IP nijak neskrývám, stojím si za tím!)

0/0
29.12.2006 17:37

celtic

bude to dobrá vláda...

R^:-)[>-]

0/0
29.12.2006 16:30

Helena1

Re: bude to dobrá vláda...

jako vtip dobrý

0/0
29.12.2006 18:03

CZ4ever

Jak...

budou vypadat osnovy pro 1.třídy ZŠ?Hlavní bude vtloct dětem do hlavy,že existuje země Rakousko,která zcela oprávněně protestuje prti takzvané atomové elektrárně Temelín,která je základem všeho zla.

0/0
29.12.2006 15:14

CZ4ever

Re: Jak...

Naštěstí se ve vládě ta zelená pakáž moc neohřeje,a pokud nezmění svou vlastizrádnou politiku,tak spadne do propadliště dějin,odkud se už nevyhrabe ani s pomocí Havla-Veškrny.

0/0
29.12.2006 15:19

Beranal

Re: Re: Jak...

Havel-Veškrna dle svého vyjádření velký sympatizant Zelených ukazuje celou tu zelenou přetvářku, kdyby všichni měli konzum velký jako Havel tak aby se to pokrylo tak by museli postavit dalších 5 Temelínů a přírodní zdroje vydrancovat do 20 let. On si to tenhle "zelený" Havel asi představovuje tak že mi normální vyklidíme silnice, zbouráme své domy, paneláky, ekonomické zóny, obchodní střediska aby pár vyvolenců co zdědili Lucernu mohlo ekologicky žít ve zhýralém konzumu, zatímco mi budeme živořit pod mostem. Akorát tomuhle "ekologovi" jaksi nedochází že bez nás zdechne velmi rychle ve špíně a fekáliích.

0/0
29.12.2006 15:29

admirapunx

Re: Jak...

nejsi náhodou zamindrákovaný klausík,který se schovává za CZ4ever??

0/0
30.12.2006 9:44

CZ4ever

divím se...

že Zelení nepožadovali vytvoření ministerstva pro rozvoj techna a podporu anarchie,když Káča tak ráda demonstruje s těmi "antifašisty".

0/0
29.12.2006 15:07

admirapunx

Re: divím se...

co máš proti antifašistům???

0/0
30.12.2006 9:40

CZ4ever

Re: Re: divím se...

Protože jsou to věčně zfetovaná individua,která si ještě ke libují v anarchii.

0/0
31.12.2006 11:15

Beranal

Tak podle Bursíka strana zelených není extremistická

A co tam potom dělá na postu místopředsedy ta extremistka Kuchtová - "Jihočeská matka" pracující léta v rakouském žoldu. Nechápu že Topolánek mohl takhle hluboko klesnout a přistoupit na to aby tahle zelená extremistka byla ministryní školství, to by to už mohl dělat třeba i Sládek, v tom by nebyl žádný rozdíl.

0/0
29.12.2006 15:05

Beranal

Re: Tak podle Bursíka strana zelených není extremistická

Pokud je Schwarzenberg ochoten být ministrem za tuhle extremistickou grupu tak to vidím hodně podezřelé aby se nám z něho náhodou nevyklubal protijaderný aktivista.:-/

0/0
29.12.2006 15:08

CZ4ever

Re: Tak podle Bursíka strana zelených není extremistická

Símtě,Topolánek padá do hlubin.Dnes je v novinách,že se rozvádí.Co tam bude příště?Že chce zlegalizovat mnohoženství?

0/0
29.12.2006 15:08

CZ4ever

Re: Tak podle Bursíka strana zelených není extremistická

Co se budou učit děti od 1.třídy?Že atomová energetika je základ všeho zla?!

0/0
29.12.2006 15:09

Beranal

Re: Re: Tak podle Bursíka strana zelených není extremistická

S tou Kuchtovou je dost pravděpodobné, že se bude pokoušet něco takovéhoto realizovat a kdovíjaké překvapení pro nás Zelení ještě přichystali se svým dalším ministrem Schwarzenbergem. Abychom se potom náhodou nedozvěděli že musíme odstavit Temelín i Dukovany a že nám budou pouštět elektřinu na 4 hodiny denně, protože nejlepší elektřina je prý ta "ušetřená"

0/0
29.12.2006 15:18

CZ4ever

Re: Re: Re: Tak podle Bursíka strana zelených není extremistická

jo,dneska jsem kupoval hodně svíček,těch hřbitovních...tak budu mít doma hřbitov,až uříznou kabel.

0/0
29.12.2006 15:20

nnattalli

to je sestava vlady

:-©

0/0
29.12.2006 14:49

CZ4ever

Re: to je sestava vlady

A opět ministryně bez portfeje,paní Džamila "Huba" Stehlíková,doufám,že jí Topolánek zaplatí český jazykový kurz,ma zatím velké mezery.Ke zbytku kašparů netřeba něco dodávat.Měli ještě vzít  Hurvvínka...

0/0
29.12.2006 15:02

Tryskoprd

Re: Re: to je sestava vlady

Ten kurz by si měla dát s Nečasem. Ten taky neumí česky.

0/0
31.12.2006 7:30

CZ4ever

.

:-©FUEHRER ZELENÝCH BURANSÍK JE KAPSÁŘ Z MHD,KTEROU CHCE ZADARMO,ABY SE POMSTIL REVIZORŮM,CO HO NACHYTALI,KDYŽ BYL BEZ JÍZDENKY!Rv

0/0
29.12.2006 14:45

ellinas

Dvojí občanství

otázka vhodnosti je věc názoru.Co mě ale zaráží,je jak je možné,že má dvoje občanství?Vždyt podle českých zákonů,je to nemožné.

0/0
29.12.2006 14:27

gentlastwo

Re: Dvojí občanství Jste si tím tak jistý??

Emigranti, co se vyplatili...měli občaství v NSR i u nás..

Možná se něco změnilo..

0/0
29.12.2006 14:45

nnattalli

Re: Dvojí občanství

az od roku 1999

0/0
29.12.2006 14:49

nnattalli

Re: Re: Dvojí občanství

a i k tomu jsou vyjimky, ale ne pro obycejneho cloveka:-(

0/0
29.12.2006 14:50

sorgedoktor

Re: Re: Dvojí občanství Natali ale kušuj

Ženské co se   vdaly  do  NSR   měly   dvoje občanství.../před rokem 1989/..Nebylo to  tak docela od   věci...

Když se pak  rozvedla, mohla se vrátit   domů..

0/0
29.12.2006 16:27

Flat Vamp A.V.T.

...je to...

...Kalous! ;-D

0/0
29.12.2006 13:47

rebbe

Kdo žil 60 roků

mezi nomenklaturou, patří k ní, nemůže být českým presidentem! Nebo jsme se od té nomenklatury vlastně nikdy neodvázali, takže nám vládne dodnes??

0/0
29.12.2006 13:41

bijec

Prezident ma jako

vzdy pravdu!

0/0
29.12.2006 13:36

vilhaus

Pan prezident nema pravdu...

Jako hlavni duvod meho tvrzeni vidim toto:

Kouzlo harmonie vzajemnych vztahu je predevsim v kompromisech a schopnosti se dohodnout. Na misto toho nam pan prezident Klaus serviruje neco, co zavani protirakouskymi naladami a radi nam, ze mame tvrde hajit nase zajmy a tomu bude hlupak rozumet jako "neustupovat za zadnou cenu" a s tim ja souhlasit nemuzu.

Je to jako kdyz jede kolona aut stejnou rychlosti a to kouzlo je v tom, ze se tam vsichni dostaneme v poradku a vcas, ale to musime byt ohleduplni vuci ostatnim a dodrzovat pravidla. A nejvic zdrzuje ten, ktery se snazi tu kolonu celou predjet a vytvari tak nebezpecne situace, a nekdy tu kolonu celou zastavi, jen kvuli tomu, ze ON prece hajil zajmy tech, co tam chteji byt rychle. A to jsou jen KECY, pane prezidente.Rv

0/0
29.12.2006 11:26

Beranal

Re: Pan prezident nema pravdu...

Tady není o čem jednat, o tom Temelínu se jednalo, uzavřel se kompromis a dohoda na základě kterého se do Temelína musely nacpat další miliony. Teď už se dá jenom a jenom trvat na dodržování té dohodě a nikoliv znovu otevřít tenhle problém a znovu jednat jak se vyjádřil Schwarzenberg, který má být podivně ministrem za tyhle protijaderné zelené fanatiky.

Ty protirakouské nálady vyvolávají jen a jen Rakušáci, kteří jaksi nemohou pochopit že jsme suverénní stát a výsledek jejich referenda o jaderné energetice se na nás jaksi nevztahuje. Tohle co dělají Rakušáci to je jednání opravdových bolševiků, tohle je fatální finanční záležitost která by vedla ke krachu ČEZU a možná i potížím cele ekonomiky a ještě jsem je neslyšel že by ty své dětinské rozmary chtěli také nějak financovat.

0/0
29.12.2006 14:52

gentlastwo

NovakBob111

...Hinrichtung  auf Altstearer  Ring...

Unglaublich...Spirch   Du so,     wie     dir    der Schnabel   gewachsel ist..

Und in keine   boemische Zeitungen

0/0
29.12.2006 11:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.