- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
statistika:
Francie: 55mil obyvatel, 6tis mrtvych na silnici.
Cesko: 10mil obyvatel, 1000mrtvych.
maji lepsi silnice i bezúecnejsi auta, na druhou stranu toho najedou asi trochu vic nez u nas, ale ve vysledku to jsou vetsi zoufalci nez my. kdo tvrdi, ze se v zahranici dodrzujou predpisy, tak tam nikdy nebyl
nato jaci jsou zabozrouti krasojezdci, tak je to nic moc. priste se musi vic snazit.
Spousta lidí podlehne iluzi, že když sedí v teplíčku svého auta, pohybujícího sto a vícekilometrovou rychlostí spolu s ostatními stejně rychle jedoucími auty, že jsou v naprostém bezpečí a že se nic nemůže stát. Z toho, že to není pravda je pak vyvede až situace, kdy auto před nimi náhle zpomalí a oni se bezmocně s brzdovým pedálem na podlaze neodvratně šinou do karambolu. Přitom by stačilo tak málo - nebýt blbec a držet si od auta před sebou pořádný odstup (tak minimálně 5 vteřin). Je tady ještě problém, že člověk může mít v zádech debila, který trpí výše zmíněnou iluzí, že to vždy ubrzdí. Já osobně to řeším tak, že zpomalím (čímž se sníží riziko) a donutím většinou velice rozčileně gestikulujícícího pitomce předjet a tím mě přestat ohrožovat.
Naprosty souhlas. Ale tohle mam zapotrebi delat jen v cesku. Vzdy se vsude najde jeden pitomec ale ve vetsina castech Francie tohle neni opravdu treba jelokoz je chovani ridicu diametralne rozlisny nez v CR. N10 mezi Bordeaux a Bayonne je usek velmi frekventovany - opravdu extremne a tam proste hrala rozhodujici role mlha. Jen by mne zajimalo jak za techto podminek (hustota provozu a mlha) by to dopadlo v cesku ...
"Asi osmdesát lidí bylo převezeno do veřejných budov"... a zbytek do veřejných domů.
Je kulový vidět a pálej to 150, jen to fikne......
Tuhle dalnici dobre znam, kecas totalni hovadiny, je tam 110 a kazdy tech 110 jede. Tak jako vsude jinde na dalnicich jak je 130 tak se jede 128 nebo 132.