Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šaškárna

Tak jak to vlastně s novou vládou Mirka Topolánka je? Vznikne? Kdy? Jak dlouho bude u moci? A kdo v ní nakonec zasedne? Odpovědi najdete zde: .................................................... Že nic nevidíte? Máte pravdu. Také nic nevidím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gabidos

zdání

Někdy mívám opravdový pocit, že ODS fakticky ani vládnout nechce. Pár měsíců jim na schválení "důležitých" zákonů a právních norem stačí, tak proč by měli vládnout celé období. Když už jim ale pár podnikatelů skočilo na trik s rovnou daní a tím mají sestavovat vládu - v čemž jim brání zkušenost a rozum - tak hrají takovou komedii.

Z toho je jasně patrné, že ODS je velice slabá a není schopna vést ani skupinu uklízeček, natož celou republiku.

0/0
23.12.2006 8:51

svařák

autorovi

v kostce s vámi souhlasím, ale v reakci na bod 10. se ptám koho bych měl příště volit - tedy pokud mi bude ještě volit popřáno. Nevím totiš, jak dlouhé má volební období vláda v demisi (takže by se klidně mohlo stát, že ta šaškárna potrvá již nastálo a k žádným  dalším  volbám již nedojde). Na to ani komunisti nepřišli...

0/0
22.12.2006 21:20

babacek

Re: autorovi

Hlavně,že tím nesjou ztráty na životech tak jako za komunistů.:-P

0/0
23.12.2006 8:34

vovov

Ale, ale ....

Ale, ale ...

milí diskutéři, pravicoví svazáci.

Když prezident Klaus nyní odmítá jmenovat vládu, která nemá zajištěnou podporu a jejíž existence by byla založena na nějakém přeběhlíkovi, tak zuříte a Klausovi nadáváte.

Když to však jednu chvíli vypadalo na to, že by se podařilo Paroubkovi sestavit vládu, která by díky nějakému přeběhlíkovi získala důvěru a prezident předem takovou vládu odmítl jmenovat, tak to jste ho chválili a uchcávali blahem.

Neškodilo by Vám více soudnosti? Vždyť už dnes část ODS není ze složení vlády nadšená a nelíbí se jim, že Topolánek přenechal partnerům některá ministerstva a také nesouhlasí se jmenováním Schwarzenberga,  který českou ODS považuje vpodstatě za obdobu rakouských extrémistů Heiderovců. Pozor, za chvíli nebudete vědět, čí vůbec jste, pro koho máte fanaticky horovat. 

0/0
22.12.2006 13:28

vovov

Re: Ale, ale ....

Pokračování:

Já si například stále myslím, že Klaus je velice chytrý člověk a ví co dělá. Nebo si snad myslíte, že když jednou prohlásil, že nebude jmenovat vládu, jejíž důvěra závisí na nějakém přeběhlíkovi, tak nyní by si měl udělat z huby sr.č a slovo nedodržet?

0/0
22.12.2006 13:30

Preax

Re: Re: Ale, ale ....

Mluvis mi z duse.

0/0
22.12.2006 13:31

eloš

Re: Re: Re: Ale, ale ....

Tak ňák to bude. Ale řekni to Buchertovi, jenž patří k těm z těch nejmoudřejších ? !

0/0
22.12.2006 18:49

Dr No

Od první minuty

po oficiálním vyhlášení výsledků voleb bylo naprosto zřejmé, že pokud má ODS splnit alespoň část slibů, na které získala většinu svých voličů, není jiné cesty než nové volby. Jediná "schůdná" alternativa - nějaká forma spolupráce s Paroubkem (ano s Paroubkem, protože v tomto případě nejde o ČSSD jako nějakou politickou stranu, ale pouze o osobu Jiřího Paroubka s jeho napoleonskou paranoiou), což by znamenalo jednoznačně ztracené čtyři roky, kdy by se neudělalo absolutně nic pro nápravu marasmu, do kterého v předchozích letech vedla zemi ČSSD svou hloupou poulistickou politikou. To, že termín předčasných voleb je stále v nedohlednu (budou li vůbec) je hlavně vinou toho narcisistického ješity na Hradě, který se zřejmě nemůže dost nabažit své momentální důležitosti a celý formální postup, který kdysi zakotvily jakési vepřové hlavy v naší ústavě, nesmyslně protahuje nad všechny myslitelné meze. A ještě tomu zdaleka není konec ...

0/0
22.12.2006 9:47

nikerer

Re: Od první minuty

tak tak, jenomže ješita je senilní a má počínající stařeckou dem.enci, takže si to neuvědomuje :-(

0/0
22.12.2006 9:48

jack24

Re: Od první minuty

S tím marasmem obzvlášť souhlasím,zvláště při pohledu na plné supermarkety a vozíky občanů v nich bloudících,při pohledu na kursy 27,50/Euro resp. 21/dolar atd.Je jednoznačné,že se nacházíme v nejhorších sr*čkách v historii a je na čase,aby se našel někdo,kdo věci opět uvede na pravou míru-tzn. do stavu věcí v r. 97.;-D

Jinak taky rozumím tvému legitimnímu požadavku na to,že způsob cesty k předčasným volbám by neměla svazovat nějaká podělaná Ústava!Vítěz voleb by prstě měl mrknout na výsdledky a říct:"hmmmm...to ne!To se mi nelíbí!Zítra alou znovu k urnám!"

Asi jsme 100 let za opicema,kterými rozumím státy jako USA,Německo,Itálii,Rakousko a jiné,kde ani přes těsné výsledky nejsou schopni předčasné volby zorganizovat,raději se zbaběle domluví na trvalém řešení!8-o

0/0
22.12.2006 11:17

Dr No

Re: Re: Od první minuty

Ty plné supermarkety nejsou zásluhou vlády socanů (i když částečně možná ano - z těch stamiliardových dluhů, které nasekali na náš účet, aby si mohli kupovat přízeň nefachčenků se určitě část promítá i do tržeb supermarketů) - o úspěšnosti ekonomiky rozhoduje iniciativa lidí a shodou okolností jsou to většinou podnikatelé a lidé bohatí (kterým se socani snaží házet klacky pod nohy, jak jen to jde).

Co se týče pravidel pro možnost opakování voleb - o jejich stupidnosti dostatečně mluví současná praxe. S jinými státy nás nesrovnvejte, tam nemají takovou kreaturu, jakou je Paroubek.

0/0
22.12.2006 14:06

Jiřik

Re: Re: Re: Od první minuty

Jojo, přesně tak. Úspěšnost ekonomiky nedělají miliony zaměstnanců s podprůměrnou mzdou (kterou z 95% pumpují zpět do ekonomiky), ale tisíce bankéřů a manažerů a akciových překupníků se silným příjmovým nadprůměrem, kteří kapitál vyvážejí, že? ;-)

0/0
22.12.2006 19:32

Dr No

Re: Re: Re: Re: Od první minuty

Těm milionům zaměstnancům musí dát někdo práci, která přináší zisk. V opačném případě by chodili jen do "zaměstnání" nebo seděli doma na zadku a pobírali podporu. To, že zaměstnavatelem nemůže být stát, zcela přesvědčivě ukázala zkušenost s bolševickým režimem. Aby se obyčejní lidé měli dobře, musí se především dobře dařit těm schopným a bohatým. Socanská a bolševická propaganda, která využívá stupidní lidské závistivosti, nikdy nic dobrého lidem nepřinesla a ani přinést nemůže. Může zajistit jen to, aby byli všichni stejně chudí (a nemuseli si tudíž tolik závidět). Mimochodem, za to, že bohatí lidé a firmy vyvážejí kapitál do zahraničí, může právě idiotská socanská politika, která neustále nenažraně vybírá daně, aby měla dost peněz na rozdávání "sociálních" příspěvků (=placení lidí za to, že nepracují!)

0/0
22.12.2006 20:17

Jiřik

Re: Re: Re: Re: Re: Od první minuty

Chceš říct, že jsme jediná země, ze které vyvážejí magnáti své bohatství a náklady laskavě přenechávají blbým zaměstnancům, kteří tady budou za chvíli jedinými, kdo skutečně platí daně???

Ministrem financí je už nějakej ten pátek jistý Tlustý a ministrem sociálna je už nějaký čas nějakej Nečas. Zatím jsem od nich neslyšel jediný návrh na omezení sociálních výdajů... spíš naopak, viz předvolební sliby jednotné sociální dávky všem občanům nebo růstu penzí v závislosti na růstu průměrných mezd...

0/0
22.12.2006 22:24

Jiřik

Re: Re: Re: Re: Re: Od první minuty

A co se týče státu jako zaměstnavatele... nevím proč se tak strašně rádo směšuje období dejme tomu násilné kolektivizace, zestátňování a budování těžkého průmyslu v 50. letech s šedivou přežívací realitou 80. let a zapomíná se na prosperitu a průbojnost našeho průmyslu v letech cca 1958-1975... To ale jen tak mimochodem, o tohle teď spor nevedem.

0/0
22.12.2006 22:27

Dr No

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Od první minuty

O jaké prosperitě to mluvíš ty Jardo? Nesmíš tolik poslouchat Ransdorfa a radši se zeptat lidí, kteří v té době vystávali fronty na kdeco.

0/0
23.12.2006 10:11

Jiřik

Re: Od první minuty

Co se týče toho populismu, tak si vzpomínám na jistého Vlastu Tlustého s jeho slibem tlusté peněženky, nízkých daní, vysokých sociálních výdajů, vzpomínám si i na nějakého Mirka Topolánka a jeho řeči o růstu důchodů v závislosti na růstu průměrné mzdy (prohnilí socialisté je zvedali jen o něco málo nad inflaci)...

Kdepak tihle hoši jsou? Vždyť sotva se ODS dostala ke korytům, na vše slibované zapomněla a začala si jen rozdělovat funkce a vliv, rozbourala tajné služby, ruší specializovanou finanční policii, odsouvá vracení daňových přeplatků, žádá o milost pro zlodějské manažery IPB, předem vzdává soud s majiteli domů kvůli nájemnému...

Hele, Klause taky nemusím. Ale to, co předvádí v poslední době, ho v mých očích zatraceně rehabilitovalo, není to už jen čestný předseda ODS, dnes už se chová jako skutečný státník s nadstranickým nadhledem. Jemu totiž o nic nejde ani materiálně, ani mocensky a tak nemusí skákat, jak na něj jiní pískají.

0/0
22.12.2006 19:43

nikerer

bořitelem je ods

KDU nic nepobořila!

První jednání - trojkoala - padla kvůli zradě ODS, že začali jednat s ČSSD!!

Druhá jednání - oposmlouva padla díky Kalouskovi, ale za to mu spíše můžeme poděkovat, oposmlouvu nikdo z nás nechtěl.

Třetí jedníní - trojkoala včetně ČSSD - opět zrada ODS, nepochopitelné ucuknutí v poslední chvíli.

Čtvrté jednání - zhruba původní trojkoala - vláda bez problémů rychle sestavena a opět podraz ze strany ODS, tentokrát díky senilnímu "dědulovi" Klausovi. Tak kdo tady zrazuje a blokuje?!? Jednoznačně ODS!!!

0/0
22.12.2006 9:15

[eT]

Re: bořitelem je ods

Vy si ne pamatujete co píšete ani pár vteřin, že?

1. jednání padlo, protože ODS jednala s CSSD

3.Jednani padlo, protoze ODS nejednala s CSSD.

Usmevne :)

0/0
22.12.2006 10:20

nikerer

Re: Re: bořitelem je ods

je to přesně tak jak píšu:

první jednání bylo bez ČSSD a ODS je potopila tím, že odešla od stolu a začala jednat s ČSSD o jiné vládě

druhé jednání bylo včetně ČSSD a ODS je potopila tím, že řekla "s ČSSD ne".

Vy nechápete, že potopením a zradou není samotné jednání nebo nejednání s ČSSD? Potopením je to, že stávající jednání přeruším a jdu jednat s někým jiným, to vyčítám ODS.

0/0
22.12.2006 10:27

p_m

Re: bořitelem je ods

Áááá, pan zapomněl na mistrný přemet Kalouska, nojo, to se stává.

0/0
22.12.2006 13:30

nikerer

Re: Re: bořitelem je ods

nezapomněl, vždyť jej v druhém bodě uvádím ?!?!

Takovéhle zapomínání se mi nestává :-)

0/0
22.12.2006 13:40

eloš

Re: Re: Re: bořitelem je ods

To, že to celý způsobil Puchejř, seš si nevšim !

0/0
22.12.2006 18:52

Kirken

Klausi,...

...jdi do (Y)

0/0
22.12.2006 9:07

babacek

Re: Klausi,...

Tak dej vodu na kávu,již jde.;-D

0/0
23.12.2006 8:35

jack24

nemají šanci...

Správně pane Bucherte.Šanci v této zemi mají ti,kterým se příznivě nakloní média.Bohužel,taková je doba...

0/0
22.12.2006 9:07

boskooov

Klaus raus

0/0
22.12.2006 8:55

qiiz

a pak si nedej ...

Já to vidím takto :

- od nerozhodného výsledku voleb se vše hraje pouze na oko a cílem jsou jednoznačně předčasné volby - to podporuje i poslední Klausovo odmítnutí kandidátů nové vlády

- sjezd ČSSD tudíž nezvolí předsedou oranjes Jyrku :-*(  a všichni si oddychnem.

0/0
22.12.2006 7:59

vovov

Re: a pak si nedej ...

A budeme spolu s MFD zase plivat po jiníém předswedovi ČSSD.

0/0
22.12.2006 13:32

rezistin

Naopak....

Tento komentář až příliš přesně hodnotí dnešní situaci.

0/0
22.12.2006 1:46

Oxena

Re: Naopak....

Naprosto souhlasím, tak skvělé zhodnocení politické situace v zemi už jsem dlouho nečetl.

0/0
22.12.2006 7:00

madqwert

marne jiz 2 roky cekam, ze

se na idnes objevi objektivni komentar ;-D

0/0
22.12.2006 1:13

proud12

Re: marne jiz 2 roky cekam, ze

Přesně!Mohl rovnou napsat "S ODS na věčné časy"(i když si za to že ještě nemáme pořádnou vládu může sama)a ušetřil by si dost propagandistické námahy!;-D

0/0
22.12.2006 3:53

Heralik2

Re: marne jiz 2 roky cekam, ze

Tak rpoč to tu čteš, rudá lůzo. Čti si halo noviny a budeš spokojen. Nechapu tyhle debily:-(

0/0
22.12.2006 13:56

babacek

Re: Re: marne jiz 2 roky cekam, ze

Horší je,že tyto výblitky jsem mohou cpát jen díky zneužívání PC v práci a to většinou ve veřejné správě.

0/0
23.12.2006 8:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.