Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsem na černé listině a nemám role, říká Kanyza

Když ho tehdejší ministr kultury Jandák označil za svého donašeče u StB, Jan Kanyza se šel hájit k soudu. Uspěl, soudci rozhodli, že má vnitro herce vyškrtnout ze seznamu spolupracovníků StB. V úterý ale vrchní soud v odvolacím řízení prohlásil, že Kanyzovo jméno na seznamech zůstane.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

incisivus

Jsem na černé listině říká Kanyza

sám ses na ni zapsal.  Společnost je tam vybraná ( Paroubek, Kavan, Buzková...), můžete si zahrát oblíbenou hru a donášet na sebe navzájem.

0/0
22.12.2006 6:29

Pepa Nos4

Re: Jsem na černé listině říká Kanyza

Dej si pozor na to, co tady zvracíš, někdo ti třeba přijde pořádně namlátit nebo tě dá k soudu pro pomluvu, modrý fašistický ODSSácký prasácký haj/zle.(Y)(Y)(Y)Rv

0/0
22.12.2006 8:08

incisivus

Re: Re: Jsem na černé listině říká Kanyza

vidím, že i mezi donašeči jsou rozdíly. Ty budeš práskač z pátý cenový. Na tebe je ten výše uvedený seznam moc nóbl, taková fízlácká aristokracie.;-D 

0/0
22.12.2006 8:29

Kamilac

No a co?

Půjdeš do důchodu, budeš brát 9 tis.Kč/měs. a aspoň poznáš, jak se nám důchodcům žije. Nebo se snad bojíš, že umřeš hladem?

0/0
21.12.2006 22:59

zadnynemam

V kolika filmech hral Kanyza...

...rekneme od roku 1995 do lonska? Mozna se pletu, ale nevzpominam si ani na jeden. Jediny co delal je, ze daboval Cloonyho, coz dela dodneska. Taky si vzpominam, ze se z neho po prevratu stal malir. Jeho problem bude asi v tom, ze se malo toci a vsude jsou mraky mladejch, mozna lepsich a hlavne levnejsich hercu. 

 

0/0
21.12.2006 14:56

gagaryn

Re: V kolika filmech hral Kanyza...

hrál v seriálu Hospoda na Nóvě.Teda jestli to byl Kanyza.

0/0
22.12.2006 7:04

Gabidos

To jsou mi věci

Proč se stejným metrem neměří komunistovi Tlustému, který spolupracoval za účelem studií?

0/0
21.12.2006 13:07

Hufnaggel

nevím

o čem je řeč. Kanyza je udavač, jestli tím někomu ublížil, tak ať na něho podají žalobu. A ať si založí vlastní tyátr a hraje si..., ne?

0/0
21.12.2006 13:05

Thyronx1

Herec = herec

a elektrikar = elektrikar. Oba maji delat to, co umi a bez ohledu na politickou minulost,jakesi udavani a pod. To ma byt trestano jinak - rozhodne ne zakazem vykonu povolani. To se v demokratickych zemi nema praktikovat. Ostatne kdo z Vas si mysli ze demokratickou zemi jste? Ja urcite ne. Jste socialiste jeden jak druhy at uz jste cleny ODS nebo CSSD. Bolsevicka minulost a praxe - manyry je u Vas vzita i v generaci narozene v prubehu nebo po listopadu 1989.Rikejme tomu cejch socialismu zakoreneny hluboko v mozkove kure. Jak se vubec lisi pristup k hercum od dob totalu? Nijak. Tehdy nesmel hrat Landovsky a dnes Kanyza. (Bez ohledu na jejich schopnosti).

(Jsem silny antikomunista, jsem pravicak).

0/0
21.12.2006 0:16

iDaddy

Re: Herec = herec

Já sice souhlasím, ale jako principál divadla bych mu tu roli taky nedal! Ne z trestu, ale protože bych se na ten jeho udavačskej ksicht nechtěl dívat. A měl bych strach, že by totéž cítili diváci a nepřišli do divadla! Žádnej trest, jen odpor!

0/0
21.12.2006 2:13

japoko

Re: Herec = herec

jseš maximálně silný emigrantský prase.

0/0
21.12.2006 13:04

palmic

Co to kecas za nesmysly?

Kolik lidi ma chut se koukat na TV na donasece ty idio*te? To snad nemyslis vazne. Ty musis bejt neskutexne hloupej.

0/0
21.12.2006 23:36

jirkanovaksuperchlapik

Pete24 - souhlas

Přesně tak, ty největší KUR.Y se postarali o to, aby se jejich svazky zkartovali. Což znamená, že nemáme kompletní svazky, takže jak můžeme soudit Kanyzu když ty největší ryby běhají čistý po svobodě....a jsou a byli ve vládách...?

0/0
20.12.2006 23:08

Pete24

Myslím, že tohle je dost svinstvo. Pan Kanyza

byl prostě vydírán Estébáky. Jak mohl tak z toho utekl. A ti estébáci jsou v Česku v pohodě, těm se nestalo vůbec nic. I ten bolševik Filip, jasnej fízl a udavač byl soudem osvobozen! A Kanyza ne. Tohle je Absurdistán.

0/0
20.12.2006 21:47

palmic

Re: Myslím, že tohle je dost svinstvo. Pan Kanyza

Nejhustsi je ze Filip se nestydi rict to na rovinu. Ten by zalouzil povesit na staromaku. A nechal bych ho stat na spickach. At si to aspon pul hodiny uzije parcha*nt. Co jinyho prat takovejm svi*nim nez zpet jimi pachane utrpeni!

0/0
21.12.2006 23:38

JiriJack

Jako holobrádek a nepamětník v tom mám zmatek.

Proč se raději nerozmazávají jména těch pochybných existencí, které chodily za lidmi a říkaly: podepiš, podepiš, podepiš... Takoví zmizeli? To zůstali jen ti, co podepsali? Ti kteří přistrčili papír k podepsání jsou kde?

0/0
20.12.2006 18:28

Templ

Re: Jako holobrádek a nepamětník v tom mám zmatek.

Ti chodí k soudům coby bezúhonní svědkové....

0/0
20.12.2006 18:34

iDaddy

Re: Jako holobrádek a nepamětník v tom mám zmatek.

Myslíš Karla Gotta, Jiřinu Bohdalovou a další "zašložilý" nebo "národní" umělce??? 

0/0
21.12.2006 2:15

Templ

To se nesnažili ani o předvolání?

Stává se tradicí, že soudy probíhají bez obviněných....to je pěkná prasárna.:-/

0/0
20.12.2006 18:02

J.

Je to ciste muj osobni nazor

ale mozna role nedostava protoze je (podle mne) mizernej herec.

0/0
20.12.2006 17:47

Templ

Není vyloučeno, že ho soudili soudci,

kteří soudili i za komančů....

0/0
20.12.2006 17:45

dislektik-idnes si na mě zasedla

to sis měl rozmyslet dříve hošánku

!!!

0/0
20.12.2006 17:13

iDaddy

VZKAZ PRO ERBENA 3

JE MI 57, TAKZE O TECH DONASECICH A NEDONASECICH LECOS VIM. A V MEM PRIPADE - CHODILI DELAT DOMOVNI PROHLIDKY (JAKO SIKANU) VZDY MEZI 2 - 2:30 RANO A MINIMALNE 2X ZA MESIC. A O DUVODU NEMLUVILI! ONO SE ANI NEBYLO KOHO ZEPTAT, BYLI TO NEVZDELANY HOVADA. JO A JESTE - DLE TVE "VTIPNE" REAKCE - KOLIK JE VAM?? 15? 16? NEBO DOKONCE 17??

0/0
20.12.2006 17:06

Helena1

A proč by neměl být na černé listině?

?

0/0
20.12.2006 15:45

0lda

Asi bude muset pracovat.

Kolbenka volá. ;-D

0/0
20.12.2006 14:47

pepe999 from Salford

Je docela logicke, ze nema role...

On totiz nebyl sam, kdo udaval lidi, ale bohuzel pro neho se na to prislo. Tech udavacu tam bylo vic, mezi jeho kolegama a nemuseli byt ani evidovani. Ted, kdy se na jednoho udavace prislo s nim ten zbytek neodhalenych stbaku nechce nic mit. Vzdyt je to klasicka ukazka ceske natury...;-D;-D;-D

0/0
20.12.2006 13:51

Die Hard

Re: Je docela logicke, ze nema role...

budme radi ze je to za nama;-)

0/0
20.12.2006 13:54

Die Hard

Re: Je docela logicke, ze nema role...

takovi gottove a jini praskali verejne a dnes se jim nic nevycita jenom proto, ze v zadnych seznamech nejsou.

0/0
20.12.2006 14:10

pepe999 from Salford

Re: Re: Je docela logicke, ze nema role...

Slavik Kaja by prece nikoho neudal. On byl ten jaksetorekne Narodni Umelec....;-D;-D

0/0
20.12.2006 14:12

homerecek

Re: Re: Re: Je docela logicke, ze nema role...

Ještě jsou dvě listiny: listina závistivců a listina volů. A ty jsi asi na obou.

0/0
20.12.2006 22:35

_Ufon_

Keca

je na rudy listine

0/0
20.12.2006 13:21

cybermiky

co řešíme,

když jsme je nedokázaly pověsit tehdá, dnes už to asi nestihneme, bohužel ;-€

0/0
20.12.2006 12:46

JTR

Re: co řešíme,

nejhorší je, že ten "hajzl" se cítí ukřivděnej!! :-(

0/0
20.12.2006 12:48

cybermiky

pamatuji se

že Karel Kryl řekl, že z Karla Gotta se mu zvedá žaludek. Toť vše ..

0/0
20.12.2006 12:36

svazak1

Re: pamatuji se

No vidis... Bozsky kaja vyprodaval haly i v bundesrepublik deutschland a tam nikomu jeho angažovanost nevadila....

0/0
20.12.2006 12:38

idx

Re: pamatuji se

A to řekl před  tím než  s  Kájou  zpíval z balkonu hymnu   ,nebo  až  potom ?

0/0
20.12.2006 14:49

cybermiky

Re: Re: pamatuji se

když mu ho tam strkali na balkón

0/0
20.12.2006 16:30

homerecek

Re: pamatuji se

Já myslím, že se mu žaludek zvedal z chlastu, pivo si dával i v kostele na oltář.

0/0
20.12.2006 22:39

grospic

taky jsem slyšel solidní historku

o panu Hlinomazovi, který když po něm chtěli spolupráci se na vše důkladně přeptal a na závěr se optal pánové a mohl bych nosit uniformu?

0/0
20.12.2006 12:29

svazak1

Re: taky jsem slyšel solidní historku

asi tak nějak.... základem je udělat ze sebe blba.

0/0
20.12.2006 12:37

svazak1

jak z toho ven??

jojo, za jedním naším známým přišli aby podepsal a donášel na úřadu vlády kde pracoval. Teď to dilema - podepíšu a sem vprdeli - nepodepíšu a sem taky v prdeli...

Nakonec po konzultacich se vsemi moznymi lidmi dospel k nazoru ze nejlepsi je ze sebe udelat blba. Tak az priste hosi prisli jestli uz se teda rozhodl, tak jim rekl, ze s tim panem na kteryho mel donaset uz mluvil a ze se ho zeptal jestli bz mu nevadilo kdzbz na neho donasel a ten ze pry s tim souhlasil takze klidne podepise... Hosi sedeli 5 minut jak opareny a potom sklapli, odesli a nikdy se uz neozvali... Jenom ma nekde v posudku urcite napsano: IDIOT ;-D;-DR^

0/0
20.12.2006 12:19

JTR

Re: jak z toho ven??

a prosím ještě tu o Karkulce!! ;-);-)

0/0
20.12.2006 12:21

svazak1

Re: Re: jak z toho ven??

já ti tvúj názor neberu. myslet si můžeš co chceš... ;-)

0/0
20.12.2006 12:24

JTR

Re: Re: Re: jak z toho ven??

takových historek znám!! I Bohdalová obdobnou vykládala! ;-)

0/0
20.12.2006 12:25

svazak1

Re: Re: Re: Re: jak z toho ven??

jo ale on v těch seznamech vůbec nebyl... Ani v těch co Cibulka vydal okamžitě po revoluci a tam bylo DOST lidí co se časem někam ztratili....

0/0
20.12.2006 12:27

Jirmat

Re: Re: jak z toho ven??

R^R^R^;-D

0/0
20.12.2006 16:31

Moravský Slovák

Re: jak z toho ven??

:-)A ještě nám prozraď, jakou funkci na úřadu vlády Tvůj kámoš zastával a co musel udělat pro to, aby tu práci získal.

0/0
20.12.2006 13:08

JTR

Re: Re: jak z toho ven??

asi uklízeč bezpartijní!! ;-D

0/0
20.12.2006 13:16

cybermiky

Re: Re: Re: jak z toho ven??

z toho vypadne nejspíše nějaký hajzldědek ;-D

0/0
20.12.2006 13:17

svazak1

Re: Re: jak z toho ven??

právník na legislativním odboru - pracovní právo. Tuším že předtím dělal podnikového právníka v nějaký strojírenský fabrice na moravě...

0/0
20.12.2006 13:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.