- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nedám na ni dopustit,nezmar auto,na Sibiři jezdila v pohodě v -50 °C,všechno chcíplo a Tatra mrskala pořád dál,viděl jsem tu novou,má prý nahradit legendární Pragy V3S,musím si zjistit,co nová Tatra obnáší.
Nova "Tatra" obnasi podvozek z V3S a motor a kabinu z Renaulta, v podstate je to predelana ROSSka R210 (ta byla zavedena do vyzbroje na zaklade vyberovyho rizeni). Tatra na ni koupila licenci od zkrachovalych Roudnickych Strojiren a prohodila puvodni kabinu z T815 za Renaultackou, plus Renaultackej motor (co tam bylo puvodne uz si nepamatuju).
Ve zkratce - od Tatry to ma akorat logo.
Zase mrhají našimi penězi tito vesměs býv.bolševičtí zelení mozci a navíc už vůbec ne v zájmu občanů tohoto státu.Češi se svou mentalitou žádnou"armádu"nepotřebují,jen vždy kdyžtak aby lízali někomu anál.
protoze se s nimi počítá do nově tvořených expedičních jednotek AČR http://www.beobachter.cz/clanky/domaci/cesi-v-prvni-linii-proti-al-kajde
Koncepce páteřové roury a kyvných poloos byla poprvé Tatrou použita v roce 1924 - tedy už před 82 lety. Jak se zdá, dodnes nikdo nic lepšího nevymyslel. Když se k tomu přidají kolové redukce, jako má T-805 (mám ji doma), tak to projede úplně všude. Paulus odvezl na vzduchem chlazených T-111 svou 6. armádu až do Stalingradu - Opely, Mercedesy a ostatní křápy mu zamrzly. Nakonec i legendární PV3S jsou napůl Tatry - spousta dílů z T-805, a motor je polovina dvanáctiválce T-920.
Tohle není bohužel Tatrovácká koncepce, je to bývalý ROSS R210
Vejtřaska bylo, je a bude nejlepší auto pro armádu. Lžíce má po staletí taky stejný tvar, tu taky nikdo nevylepší... Jsou to vyhozený prachy.
já když jsem v 89. roce na vojně vyjížděl na vejtřasce, ve které jsme měli elektronkové ruské vysílačky, na nějaké podělané manévry, tak jsem definitivně pochopil, že s takovou těéchnikou vyhrajeme všechny války, protože nepřítel umře smíchy do jednoho muže.
na skoro 5 milionů, přesně 4.676.259Kč.
Tak nevím, není to nějak moc, když má jít o následníky "vejtřasek"???
Kupoval jste někdy v poslední době náklaďák?
Pravděpodobně nepůjde o klasickou Tatru 815 ale o nový malý typ, který nemá klasické znaky Tatrovácké konsrukce.
Je to krásná pozitivní informace Je dobře že vláda konečně dává nažrat lidem a dává šanci Tatře aby se zvedla z bordelu do kterého jí namočili Američtí majitelé...