- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Amerika je zase schopná všeho. Jenže bez ní se muslimům neubráníme. USA nepotřebují nás, ale my je. Jako v první a druhé válce. Jan Angličani mají šanci. Nejsou srabi.
amerika je uzasna zeme,ale momentalne ma prezidenta ktery dela vse proto aby sme byli ve valce s extremisty co nejdyl. bez soucasne us garnytury by sme se muslimskym extremistum ubranili daleko lepe
Sice chápu honbu za bombastickými články, ale opravdu C17 není obří. Je to především taktický letoun.
Zadání bylo schopnost přistát na krátkých nezpevněných plochách, obdobně jako C130 a schopnost přepravit každou položku US ARMY. Tedy i nejtěží věc v podobě M1A1/2. Právě pro schopnost přepravy čehokoliv kamkoliv se jedná o taktický dopravní letoun.
Pokud chcete vidět obří zkuste C5 Galaxy a nebo stroje An.
Nyní pár bodů z mého pohledu :o)
1) EU má údajně síly rychlé reakce, NATO má také údajně síly rychlé reakce. Otázka rychlosti nasazení těchto sil je otázkou rychlosti přepravy. Vzhledem ke schopnostem vojenských letectev zemí EU tvrdím, že EU nemá síly rychlé reakce. Zajímavou skutečností je, že EU vadí závislost na GPS a závislost na dopravních letkách USAF již nevadí.NATO ani samotná EU není schopna v současnoti bez podpory USAF přepravy svých vojsk.
2) Často se tu píše na téma proč Boeing a ne Airbus. Je to nepochopení celé skutečnosti. 3ks stroje C17 v Evropě opravdu nevyřeší dopravní trable, na to by jich muselo být desítky. Jde tedy o nouzové přechodné řešení než bude dodělán a zaveden stroj A400M. Bohužel všichni vědí, že C17 jiná kategorie než ještě nevyvinutý A400M.
3) Boeing plánuje ukončit výrobu C17 a A400M má několikaleté zpoždění. To byly hlavní důvody pro zahájení jednání o nákupu.
4) Pro porovnání Pentagon objednal 120ks C17. Minulý rok byl dodán již 80. kus.
ma sice "hezke " letadla , ale ma take hezke problemy. S A380 si vzal trochu velke sousto. Preji evropskym vyrobcum jen to nejlepsi, ale musi to zvladat. A to je zakladni kamen uspechu. Proto si myslim Airbus k vojenskym ucelum....hmmm
At uz si myslim o NATO cokoli, jedno mu nikdo neupre. Ma vahu a par desetileti se regionalni konflikty nerozsirily na celou Evropu. Proto, kdyz pomerim skody 2.svet valky a 100 mil, rocne jako prispevek k miru, je mi jasne ,co si o tom myslet. Je skoda, ze komuniste slovo mir tak zprofanovali. Pokud mate i ted nejake pochyby, podivejte se na byvalou Jugoslavii. Ze zeme, kam se jen tak kazdy Cech nemohl dostat, jsou zeme, s vyjimkou Slovinska a Chorvatska zeme, s vizovou povinnosti pri ceste do CR...
nekdo zacal pouzivat mozek. CR , ale i ostatni clenove NATO se doposu chovali, jako by v paktu vubec nebyli. CO myslim? Kazda clenska zeme ma sve letectvo, tankove vojsko, logistiku ...je to proste nesmysl.... prinejmensim je to "drahe". Sto melounu se v cerne dire armadniho rozpoctu ztrati. Lepe nez miliadry za bitevniky, ktere nikdo nechce, nebo padaky na kterych skacou pouze sebevrazi....
proc kupuji boeing ... kdyz Airbus ma taky velky pekny letadla... cely Nato uz je o nicem... Mel by vzniknout nejaky vojensky pakt v ramci EU... nato je pase stejne ja Warsavska smlouva a evropske staty na Nato a hlavne napady USA v ramci nato doplaceji...
Nechápu, že to nechápete. Zjistěte si, jaké letadla Airbus vyrábí. Zjistíte, že Airbus nemá ekvivalent letounu C-17.
Proč je NATO o ničem? Proč je pasé? Vždyť NATO v mnoha ohledech funguje daleko líp, než EU...
A zjistěte si, jak se rozhoduje v rámci NATO. Píšete nesmysly...
Je to tak, musíme přece "plnit své závazky vůči NATO". Bezva členství.